Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 

The free forums are now under new ownership, a full announcement will be made shortly

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Electrica675

Locomotivele electrice Phoenix

Salut!

A aparut inca un Phoenix, cu numarul 91 53 0 478 001-7 si a fost dus la unguri...am inteles ca va veni si la noi in tara din cand in cand.
sulzerul1175

Mai exact nu a aparut unul nou, ci 2001 a plecat la MMV!
Dr2005

După număr pare închiriat acolo... că 53 e codul României.
sulzerul1175

Dr2005 wrote:
După număr pare închiriat acolo... că 53 e codul României.


Corect!

Colegii din Ungaria au scris ca locomotiva se va afla 3 luni in custodia MMV-ului.
Electrica675

Deci este 2001 cu numar modificat?

Eu am vorbit cu mecanicul care a dus-o acolo si cica este locomotiva 478 001-7 (nu 2001)...
sulzerul1175

Eu asa stiam din mai multe surse ca 2001 pleaca la MMV.

O sa incerc sa aflu mai multe de la colegii din Ungaria.
shoppy

Poate faci rost si de niste poze de la colegii unguri .
Electrica675

Am primit acordul sa va arat o poza cu Phoenix-ul care a plecat la MMV!!!
Prisecaru Florin

sulzerul1175 wrote:
Eu asa stiam din mai multe surse ca 2001 pleaca la MMV.


Electrica675 wrote:
Deci este 2001 cu numar modificat?



40-2001-2 acum a primit numarul 91-53-0-478-001-7

sursa: google
pleto007

001

Dat fiind ca avea alt numar si alta clasa m-am gandit ca ii alta locomotiva noua.Mecanicul care a fost cu ea a fost cu aere si figuri pe cap de nu am intrebat prea multe.
sulzerul1175

Multumim foarte mult pentru informatie si pentru poza, Pleto
sulzerul1175

Iata ca a sosit in Ungaria. A fost pozata de Von Schwarz in statia Hatvan:



Multumim foarte mult pentru poza!
sulzerul1175




2001 pozata de tatal meu la Softronic. Data e pe poza.
sulzerul1175

Iata ce mai face Phoenixul 2001 in Ungaria:



© Laminatkaa
cortexedge

Ce nasol arata pe un marfar....
shoppy

Arata foarte bine, mai ales ca acolo ii este locul.
mureseanu_976

cortexedge wrote:
Ce nasol arata pe un marfar....


Poate de erau vagoanele vopsite in niste culori mai interesante,ar fi aratat bine.Dar asta e...Oricum,pentru trenuri de marfa a fost construita,chiar daca probele le-a facut la IC-uri si accelerate  
cortexedge

Uitati ce-a aparut pe railpictures....
Mi se pare mie,sau se decoloreaza deja?
cezy

Nu prea pare sa se decojeasca .....dar din cate imi dau seama chiar imi place locomotiva asta si arata chiar bine ,
cortexedge

Eu n-am spus ca se decojeste....am zis ca mi se pare ca se decoloreaza....
Si da,ai dreptate,arata foarte bine
Mihai-Aurel

Pare putin mai spalacita. Eu am remarcat un alt lucru : daca tot au cumparat-o ... de ce nu i-au schimbat si numarul?
shoppy

Se poate ca aparatul sa fie setat pe modul Snow.
Mihai-Aurel

Phoenix no. 2

Salutare. Urmarind la TV un reportaj despre caile ferate , in aceasta dimineata , cu un studio aflat pe peronul garii , am remarcat o noua locomotiva Phoenix , cu numarul 91 55 0478 002-3 , vopsita in culorile clasice ale MMV . Poate cineva o va prinde si in poze  
Numai bine
         Mihai
paall

Am prins si eu la Realitatea in direct locomotiva de mai sus. Peronul pare inchis ( izolat ) accesului publicului doar in zona locomotivei. Pare un fel de expunere, expozitie dar e doar o singura locomotiva. Poate cineva din Bucuresti da o fuga pana la Gara De Nord.

Reportajul a fost dat pe Realitatea la 10:02 si a mai prins un cadru "urmarit" de cameraman pe Acc particular Brasov-Buc.Nord-Constanta format azi din 2 automotoare Regiotrans.
sulzerul1175

Iata ca Adrian Oprisan a fost pe faza si a pozat locomotiva. Poza e de pe cfr.stfp.net.

Zoly87

As dorii sa aflu cat timp mai sta noua locomotiva in tara.
alex

am citit pe net ca a fost vanduta cu 5 milioane de euro la MMV
florin.lifticariu

5 milioane de euro...ar fi mai scumpa ca un Taurus...
carelia

Locomotivele arata extraordinar. Stie cineva, mai sunt maine expuse in Gara de Nord? M-as duce sa fac niste poze.
carelia

Pretul de vanzare a unei locomotive catre operatorul ungar a fost de 2,5 mil. euro. Speram sa mai comande si altele, insa este un operator mic”, a explicat Garnita. (M.G.)
Deci 5 milioane ambele.
sulzerul1175

Inca o poza despre 2002, de la Serban Stanescu  

shoppy

Ahaaa, deci asta a fost cu re-expunerea locomotivei in Bucuresti Nord, s-o prezinte in schema operatorului proprietar, si parca asa nu mai sunt atat de hidoase acele faruri.
Cel putin a ajuns la un operator ce intelege ce inseamna publicitatea, deci n-o s-o vedem murdara sau cu vopseaua sarita.
Pacat de vechea schema, oricum au ramas niste poze reusite.

edit: au luat bine 2,5mil euro pe ea.
sulzerul1175

Apropo, ati observat ca difera farul central intre 2001 si 2002? La 2002 zici ca e un ochi de la un faraon
19jimmy84

http://www.gandul.info/economia/p...perator-maghiar.html?3936;4075227
carelia

Am fost astazi sa pozez Phoenixul, in Gara de Nord, din pacate nu mai era expus Daca mai sunt expozitii in Bucuresti, daca puteti anuntati-le cu cateva zile inainte si incerc sa ajung.
shoppy

S-a anuntat acum vreo luna, insa eu unu am inteles ca se expune inca o data prima locomotiva, nu a doua.
Spike

Phoenix-urile sunt foarte reusite, pacat ca le vindem in loc sa le pastram pentru noi    . Parerea mea.
Zoly87

Are foarte mare dreptate Spike. Sunt niste locomotive electrice foarte reusite , si pacat ca le trimitem in alta tara
shoppy

Daca ar fi fost la Calatori sau la Marfa, ar fi mers pana la prima defectare si ar fi trase pe dreapta, pentru ca reparatia sau piesele de schimb ar trebuii cuprinse intr-un nou contract, si nu stiu cand o sa mai apuce aceste companii un nou contract.
Pacat ca nu le vrea vreun operator privat de la noi, insa se pare ca deja au destule planificate.
sulzerul1175

Dati click aici pentru a vedea mai multe poze despre Phoenixul 2002. Merita!
http://forum.blackrail.ro/viewtopic.php?p=1032#p1032
Spike

001 e din nou acasa !!!  
sulzerul1175

Da, am citit si eu pe forum.lokomotiv.ro ca s-a intors, impreuna cu 0601 525 (60-1525). Oare din ce cauza?
Spike

Pai, din cate stiu, 001 a fost doar "inchiriata" o perioada la MMV, iar 002 a fost vanduta MMV-ului. Probabil s-a reintors in tara natala sa mai faca de servici si pe la noi   . Oricum ma bucur f mult ca a revenit.
sulzerul1175

Asa e!

Parca asa am zis si eu in postarile mele precedente din acest topic, ca 2001 e doar inchiriata, dar erau niste "destepti" care ziceau ca 2001 a fost cumparata.
paul

2001 a fost in teste la Unguri pentru a vedea daca se merita sa o comande pe 2002, le-au placut au platit 2.5 milioane de euro pe ea, si acum au Pheonix.
paall

2001 tocmai a trecut cu P 3002 spre Buc.Nord : 2001 + LE 41 sau 40 + 2 vag 19-57 + 4 vag 20-57.

Se stie ca atat P 3002 , 3024 , 3004 sau 3006 vine de pe Valea.Prahovei ( de obicei de la Predeal ) cu o locomotiva de la SOFT-TRANS in fata care se decupleaza la Pl.Vest de trenurile care merg la Buc ( 3002 , 3004 sau 3006 ) iar 3024 merge cu SOFT-TRANSUL pana la PL.Sud , in cazul de mai sus banuiesc ca 2001 merge la Bucuresti.
Electrica675

Poate nu a fi data la Softrans    
paall

Desi eram imbracat si incaltat si eram la calculator nu m-a dus mintea sa ies repede afara in spatele blocului sa vad daca in gara se decupleaza sau nu . Oricum nu cred ca a ramas la Ploiesti dar e dubioasa treaba ca daca mergea la Bucuresti putea sa mearga cu EN 371 , sau R 826 sau poate ca ai face rodajul

Desi stau la 1,6 km de Gara daca ies in spatele blocului pot vedea ce misca in gara Pl.Vest.
sulzerul1175

Firma Softrans s-a desfintat demult.

Locomotivele lor au ajuns la GFR, Rompetrol si TFG.
shoppy

Acea locomotiva este impingatoare, in fiecare dimineata ajuta la urcarea unui marfar pana in Predeal, apoi se cupleaza in fata personalului de la Brasov si coboara cu acesta ca sa se economiseasca trasa, ziua urmatoare ciclul se reia.
paall

Poate ca SOFTTRANSul s-a desfiintat dar pe locomotive si acum scrie SOFTTRANS. Si doi la mana in seara asta tot impingatoare era dar pe sensul Brasov - Ploiesti.Vest - Bucuresti ?? la ora 20:04 a fost vazuta.
florin.mihai

Hai sa lamurim un pic cum e cu Softtrans-ul. Din informatiile pe care le am, firma asta apartine Softronicului si are ca obiect de activitate inchirierea/vanzarea de locomotive dar si servicii de dublatractiune pe sectiunea Campina-Predeal-Brasov. Asa ca sa nu va mirati ca vor mai exista locomotive sub sigla Softrans-ului care dupa un timp vor trece in proprietatea altor operatori.
shoppy

In plus, cand un privat cumpara o locomotiva de la alt privat, sa nu credeti ca da buzna sa o bage in vopsitorie ca sa schimbe schema, in multe cazuri circula mult si bine in vechea schema dupa care se schimba doar numele operatorului (dar vechea schema ramane).
florin.mihai

In prezent Phoenix-ul e in continuarea proprietatea Softronic-ului dar mai face si ea un ban din prestatii de dubla tractiune. Tot asa s-a intamplat si cu faimoasa 40-1001 o vreme, dupa care si-a gasit un stapan unde presteaza si in prezent.
paall

Bun s-a lamurit treaba cu Soft si soft. Am si eu o intrebare. 40-2001-2 e acceeasi locomotiva cu numarul  91-53-0-478-001-7 ?? Intreb deoarece atat la topicul asta dedicat Phoenix-ului cat si la cele 2 poze de pe stfp.net reiese ca ori este o singura locomotiva vopsita 3/4 albastru si 1/4 alb iar celelalte poze arata exact invers 1/4 albastru si 3/4 alb. E cumva vopsita pe o parte 1/4 alb si 3/4 albastru iar pe partea cealalta 1/4 albastru si 3/4 alb , sau sunt 2 locomotive ?? sau a fost vopsita din nou odata cu primirea numarului 91-53-0-478-001-7 ?? Referitor la Locomotiva care tragea P 3002 ( 10:03 )  azi dimineata nu pot sa zic decat ca am vazut-o insa la 20:04 era 91-53-0-478-001-7 100%.

Uitati-va cu atentie la toate pozele de la acest topic si la cele 2 poze de pe stfp.net si lamuritima si pe mine.
Mihai-Aurel

paall wrote:
Bun s-a lamurit treaba cu Soft si soft. Am si eu o intrebare. 40-2001-2 e acceeasi locomotiva cu numarul  91-53-0-478-001-7 ?? Intreb deoarece atat la topicul asta dedicat Phoenix-ului cat si la cele 2 poze de pe stfp.net reiese ca ori este o singura locomotiva vopsita 3/4 albastru si 1/4 alb iar celelalte poze arata exact invers 1/4 albastru si 3/4 alb. E cumva vopsita pe o parte 1/4 alb si 3/4 albastru iar pe partea cealalta 1/4 albastru si 3/4 alb , sau sunt 2 locomotive ?? sau a fost vopsita din nou odata cu primirea numarului 91-53-0-478-001-7 ?? Referitor la Locomotiva care tragea P 3002 ( 10:03 )  azi dimineata nu pot sa zic decat ca am vazut-o insa la 20:04 era 91-53-0-478-001-7 100%.

Uitati-va cu atentie la toate pozele de la acest topic si la cele 2 poze de pe stfp.net si lamuritima si pe mine.


Este aceeasi locomotiva. Faza cu vopseaua depinde de laterala la care te uiti , precum si capul locomotivei ( unul alb unul albastru ). mai multe poze aici
shoppy

Sunt doua locomotive, 40-2001-2 este cea alb-albastru, asta s-a intors in Romania. 40-2002 este cea portocalie in schema operatorului ungar care a cumparat-o, aceasta a plecat in Ungaria.
Rosshhu

poza e de la sfarsitul lunii aprilie in gara Arad.  in 15 mai era impingatoare la un marfar GFR in statia Sinaia
cezy

Sambata dimineata era in  statia Brazi in capul unei garnituri de la GFR ,din pacate nu am putut-o fotografia ,stie cineva daca a fost data la privati ?
Electrica335

Da, din cate stiu este inchiriata la GFR.
shoppy

Saptamana trecuta era impingatoare pe Campina - Predeal.
cezy

surprinsa in Floresti Prahova (din pacate incadrarea in fotografie nu e buna )

shoppy

Iat-o si in Predeal
cezy

Predeal 22.06.2009  Superba fotografia Shoppy

shoppy

Cand am facut pozele la Pheonix nu am avut probleme, mecanicul chiar a aprins si stopurile rosii (nu stiu daca a fost coincidenta), dar cand am trecut din nou pe acolo, pe langa gara, mecanicul s-a dat jos si a venit de pe linia 4 pana pe peronul liniei 1 si a inceput sa vina spre mine, asa ca am cotit-o un pic spre bulevard pe langa gara, moment in care mecanicul a inceput sa fluiere, asa ca am intins pasul si el a renuntat la "urmarire".
Nu stiu daca chiar vroia sa se ia la cearta, dar nici pe mine nu ma prea incanta ideea de a ma certa la 11 noaptea pe peronul garii.
paul

Eu zic ca puteai sa stai, pentru ca fiind si locomotiva nou e si normal sa o pozeze lumea.Si in plus de asta nu cred ca se apuca sa dea in tine sa mai stiu eu ce.Nu are nici un drept la asa ceva cu atat mai mult sa iti ia camera.Gara inca e loc public.
cortexedge

Daca venea cu intentii malefice, sigur fluiera din prima...
micutul_tgv

Și ieri 23 iunie la Brașov cu P3006 :





Electrica675

Locomotiva asta face si la privat si la Calatori?  
mureseanu_976

Electrica675 wrote:
Locomotiva asta face si la privat si la Calatori?  


Poate a mers cu P 3006 pentru a nu mai plati TUI separat (asa cum a facut Softrans).Practic ea a tras trenul si EA-ul de Ploiesti era rece
Alex-DP001

Am inteles ca masina asta inca e in teste nu a fost cumparata de nimeni. Face servici de dublaj.
sulzerul1175

E inchiriata de GFR.
shoppy

Pai nu ziceati ca Softrans e al lui Softronic? Deci ea lucreaza exact ca o locomotiva de la Softrans, si anume inchiriere serviciu dubla tractiune pentru urcarea pe Predeal.
Si la cat lucreaza, adica urca 2-3 trenuri pe zi, cate probe sa mai faca? Ajungem asa, o proba perpetua...
Eu unu cred ca vor sa o tina ca sa o poata prezenta oricand apare un potential client.
Electrica675

Pai in poza ta era impingatoare la GFR, in alta poza tragea trenuri de calatori...pana la urma este la Softrans (softronic)?
florin.mihai

Nu stiu ce e asa de greu de inteles! Locomotiva presteaza servicii de dubla pentru garniturile unor operatori privati pentru care e mai ieftin sa inchirieze o dubla decat sa-si aduca dubla proprie. Daca era inchiriata de GFR va asigur ca aveati ocazia sa o pozati in toata Romania deoarece GFR-ul exploateaza la maxim locomotivele inchiriate (anul trecut inchirierea unei locomotive costa 700 euro/zi). Proprietarul locomotivei este in continuare Softronic si reparatiile mai complicate le face la depoul Brasov unde exista meseriasi care au devenit, de catva timp, priceputi in tratamentul locomotivelor din seria 47.
Rosshhu

002 in Curtici




pozele sunt facute in 22.08.2009
shoppy

Pheonix a ajuns acolo unde ii este locul, impingatoare la Sulzer


CsabyRR

Chiar si pentru atat de putin ii trebuie impingator?
Dr2005

Am văzut şi eu Phoenixul împingător, dar în faţa Sulzerului mai erau vagoane + EA. Probabil aşa au făcut şi atunci şi la Predeal s-a făcut ceva manevră. Sau, pur şi simplu, o transportă dintr-un loc în altul şi nu au cum altfel (de ce să mai plătească o trasă pentru ea, când o pot pune într-un tren deja format). Desigur, era mai eficient să o pună la tracţiune...
shoppy

Acolo GFR face o smecherie, sau nu au voie cu toata garnitura cu un singur EA, asa ca baga doua trenuri pe aceeasi trasa, EA-ul trage vreo 20 de cisterne si dupa el vine separat DA-ul cu inca vreo 7-8. In Predeal se gareaza ambele trenuri pe aceeasi linie, se da liber si EA-ul coboara spre Brasov iar DA-ul inainteaza la vedere pana la semnal, imediat se da galben si apoi verde, cand pleaca si DA-ul.
De obicei Phoenix e impingatoare la EA. Acum vad ca au fost 11 vagoane la DA, si mai era si un 62, poate ca de aceea a avut nevoie de ajutor.
La plecare au facut franare rapida pe macazele de iesire, cred ca Pheonix-ul si-a repornit sistemele in Predeal si a uitat sa-si izoleze INDUSI-ul.

Pheonix-ul face serviciu de impingatoare pe Predeal pe garniturile GFR.
paall

Electrica675 wrote:
Pai in poza ta era impingatoare la GFR, in alta poza tragea trenuri de calatori...pana la urma este la Softrans (softronic)?


Phoenixul urca pe Ploiesti - Predeal cu marfare GFR si coboara pe Predeal - Ploiesti astfel :

- ori vine in fata sau in spate la un alt marfar GFR , ori la Predeal se ataseaza in fata EA-ului de la unul din cele 5 trenuri personale :

- P 3002* Bv-Predeal-Pl.Vest-Buc.Nord
- P 3024 Bv-Predeal-PL.Vest-Pl.Sud
- P 3004* Bv-Predeal-PL.Vest-Buc.Nord
- P 3006* Bv-Predeal-Pl.Vest-Buc.Bas
- P 3028 Brasov-Predeal-Pl.Vest-Pl.Sud

* la trenurile 3002 , 3004 si 3006 ori cat ar ajunge ele de intarziate la Ploiesti mai intarzie 7 minute cat se decupleaza Phoenixul si se retrage catre Depoul Poiesti, Triajul PLoiesti sau Zona industriala Teleajen ( PL.Nord , Pl.Est )

Cu cele 5 trenuri de mai sus mai coboara si alte electrice ale lui SOFTTRANS.

Nu am vazut pana acum niciodata ca vreo locomotiva SOFTTRANS sau Phoenixul sa coboare dinspre Predeal cu vrun tren A , R sau IC.
florin.lifticariu

o fi diferenta la autorizarea mecanicului ? Softransul conduce pina la Ploiesti...sau Softransul e condus de mecanicul locomotivei de calatori ?
@ndrey

Mecanicul locomotivei de la trenul de calatori conduce trenul, si dupa ce se cupleaza Phonix-ul, pentru ca  mecanicul de pe aceast este autorizat la remorcarea trenurilor de marfa si nu de calatori,practic mecanicii fac schimb de locomotive  
micutul_tgv

A fost lansată locomotiva 003, pe 2 octombrie a făcut probe la Făurei, pe 1 fiind expusă în București... a existat un mic reportaj pe Antena 3 la emisiunea BizBazar!
Ciudat că este monocolor roșie !

PS : Când se țin zilele Feroviare ???
carelia

Pai este cea pentru CFR Calatori.
Dr2005

micutul_tgv wrote:
PS : Când se țin zilele Feroviare ???


6 şi 7 ocotmbrie 2009.
Elful

am vazut prin topicul de fotografia lunii 40-2003-2 si cu 42-0302-2 in Bucuresti Nord. Pe 2003 au pus-o deja la munca? Daca trage trenuri numai pe magistrala 300 circula?
paall

Deocamdata nu am vazut-o la nici un tren care vine de la Buc spre Brasov si invers. Sectorul asta de linie din magistrala 300 este facut de cateva Clujence , Brasovence iar de la Bucuresti am vazut numai Delfini mai rar cate o clasica.
Elful

astazi am vazut-o pe 40-2003-2 pe M900 cu R 795 Bucuresti N - Craiova, din pacate nu l-am putut filma si nici fotografia deoarece nu ma asteptam sa il gasesc pe aceasta magistrala si eram si intr-un automotor desiro deci nu putea privi "in fata" pe fereastra, statea la semnal intre Rosiori Nord si Videle pe portiunea unde se lucreza
Mihai-Aurel

Elful wrote:
am vazut prin topicul de fotografia lunii 40-2003-2 si cu 42-0302-2 in Bucuresti Nord. Pe 2003 au pus-o deja la munca? Daca trage trenuri numai pe magistrala 300 circula?


Poza este facuta in ziua a 3-a a Zilelor Feroviare 2009 , dar nu stiu daca de atunci au pus-o la treaba.

Elful wrote:
astazi am vazut-o pe 40-2003-2 pe M900 cu R 795 Bucuresti N - Craiova, din pacate nu l-am putut filma si nici fotografia deoarece nu ma asteptam sa il gasesc pe aceasta magistrala si eram si intr-un automotor desiro deci nu putea privi "in fata" pe fereastra, statea la semnal intre Rosiori Nord si Videle pe portiunea unde se lucreza


Era singura la tras sau era dublata? Mi s-a intamplat si mie sa vad , in aceeasi portiune de care zici tu ( M900 intre statiile Galeteni si Olteni ) un R/IC de 6 vagoane si doua EA-uri. Ma gandesc ca daca era in dubla tractiune , o merge la Craiova pentru ceva mici modificari/reparatii.
Elful

Mihai-Aurel wrote:
Era singura la tras sau era dublata? Mi s-a intamplat si mie sa vad , in aceeasi portiune de care zici tu ( M900 intre statiile Galeteni si Olteni ) un R/IC de 6 vagoane si doua EA-uri. Ma gandesc ca daca era in dubla tractiune , o merge la Craiova pentru ceva mici modificari/reparatii.

era singura si mecanicul coborase din cabina, sau coborase ajutorul de mecanic daca erau doi
stakee

Pheonixul 001 este inca in probe la GFR?
002 al MMV-ului face trafic doar in Ungaria sau mai are legaturi si in Romania exceptand revizii/reparatii?
003 este oficial la CFR Calatori sau este in probe la ei?
shoppy

001 este in proprietatea Softronic si lucreaza ca impingatoare pe Valea Prahovei, de obicei la garniturile GFR. Fiind varful de lance al seriei pe care Softronic spera sa continue sa o produca, el nu va fi vandut, ci va fi tinut de Softronic ca sa poata partivipa oricand la demonstratii, probe sau evenimente.
002 e a operatorului ungar, pe care nu l-am vazut pana acum sa opereze sau sa inchirieze locomotive in Romania.
003 este a CFR Calatori, doar are seria si sigla CFR Calatori pe ea, este prima dintr-un contract prin care CFR Calatori a cumparat 4 sau 6 astfel de locomotive.
Cito

478-001-7 dupa a 2-a zi de expozitie luand directia depoului
Elful

Motivul pt care am fost astazi in Bucuresti Nord astazi sa o vad la lucru pe noua Phoenix 40-2003-2. Sperand sa il vad la un IC sau R, l-am vazut pt a doua zi consecutiv la R795 Bucuresti Nord - Craiova




stakee

Prima poza cu 002 pe care am gasito apartine lui Stefan Stanescu am gasito pe la stfpist. Insa pe railpictures sau pe railfaneurope nu am dibuito...inca

http://cfr.stfp.net/Pic/47/915504780023DOO-HM:1.jpg

Si adineaori am observat inca o poza cu dansa tot la stfpist apartinand lui Catalin Gheorghe pozata in Rosiori Nord

http://cfr.stfp.net/Pic/47/915504780023D_2O-HM:1.jpg

Daca memoria imi serveste bine parca si Rosshu a pozato la Curtici
mishu88

stakee wrote:
Prima poza cu 002 pe care am gasito apartine lui Stefan Stanescu am gasito pe la stfpist. Insa pe railpictures sau pe railfaneurope nu am dibuito...inca


Gabi, dacă mai doreşti să vezi poze cu 002, te invit aici (nu vei regreta  ): http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9184022&la=94156444 .
sulzerul1175

Mai traieste 2003-ul?
Electrica675

Exact asta vroiam sa intreb si eu, pe unde face servici .. nu am vazut poze mai nicaieri cu dansu ..
TaurusFan

91-55 0478-002-3 H-MMV Arad 05.02.2010


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR