Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 

The free forums are now under new ownership, a full announcement will be made shortly

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Guest

Locomotivele Operatorilor Industriali

Pozele acestea sunt facute la CET.







sulzerul1175

Indiferent ca pozele sunt facute cu aparatul meu, pozele sunt facute de Karcsy. Multe multumiri! Am fost trei, eu, Karcsy si Zsizsi. Poate primim si pozele lui

Locomotivele de la CET: una de seria 64, poate singura din Romania, un LDH70-142 si 060-DA-002. Mai era si un LDH125-013 dar pe asta nu l-am pozat.
La Simcor, erau trei locomotive, LDH25-053, cea mica si verde, si un LDH8 sau LDH80, cel rosu. Mai era si un LDH70 despre care tot nu am facut poze.
Arhitekt

Is curios, camionul ala la ce e folosit?
sulzerul1175

Probabil face manevre in interiorul fabricii, cand nu se porneste o locomotiva
sulzerul1175

In Palota (BH) la fabrica S.C. Nutrientul S.A. sunt doua locomotive: LDH45-145 si LDH10-006. Eu si (((Dj_Tibi))) in dupa-masa zilei de vineri, 21 septembire, am avut ocazia sa pozam si sa stam in aceste doua locomotive. Seful era foarte amabil cu noi si ne-a lasat sa pozam locomotivele.

Prima locomotiva: LDH10-006



Locomotiva nu mai are motor, are doar carcasa, si sta ca un "ornament"

LDH45-145:



Locomotiva e in stare de functionare, seful mi-a spus ca e necesar foarte multe ulei pentru pornirea locomotivei.
Arhitekt

Care din voi o vazut operatori industriali in afara tarii si daca aveti ceva poze ?
zsizsi

Locomotiva clasa 64 probabil ex CFR. (Pacat ca aparatul a focusat pe gard)


Inca o locomotiva a CET Oradea LDH45-064, remorcand 15 vagoane incarcate cu porumb denumit "biomasa" folosit ca material combustibil

cristi CFR

Salut ,

Locomotiva clasa 64 a facut servici in 1992 pe relatia Oradea-Cheresig cu tren mixt
Arhitekt

LDH 45,de la CET nu are cu msa traga abia cele 15 vagoane Uagps.Deoarece are motor de 700 CP.
sulzerul1175

Probabil a mers foarte incet din cauza vagoanelor.
OAB

Arhitekt wrote:
LDH 45,de la CET nu are cu msa traga abia cele 15 vagoane Uagps.Deoarece are motor de 700 CP.


LDH 45 (seria 86 / 040 DHA) are motor de 450 CP. Aspectul exterior este, într-adevăr, identic cu LDH 70 / seria 85 / 040 DHB
Arhitekt

Poze cu locomotive industriale facute i nafara tarii nu are nimeni,si aici ma refer la locomtive ca lumeanu la loctractoare cu care railfuneurope e plin,ma referla locomotive cu nr de inregsitrare vizibil s.a ?
lde4000

Cu LDH 20 nu are nimeni poza
sulzerul1175

86-0074-4 Rail Logistics



LDH125-385 Electrocentrale Arad

Gabry_Mafia

LDH125-426 pe la  Magura Ilvei,scuzati-mi calitatea pozei eram cu trenul in mers

LDE125-0067 la fel scuzati-mi calitatea pozei...

LDH45-239 in Suceava
tomi_ms

Am gasit o poza interesanta pe net. Cine le numara ?
http://freespace.virgin.net/brian.rumary/Photos/Hunedoara.htm
Dand click pe linkul "back to Romania Report" de sub poza, gasiti si un reportaj interesant in engleza.
i29

Erau in jur de 25-30 de LDH45/70'uri,cam multe pt. un singur depou in comparatie cu LDE'urile de acolo Vremurile bune...
shoppy

Si dupa ea inca un vagon pentru calibrat cantarul de cale .
Alex-DP001

LDH-ul din fata este 81-0287-3.
myster2008

Locomotive parasite

Nu am gasit nici un topic asemanator...asa ca am deschis eu unul  
myster2008

Incepem cu 2 locomotive din Timisoara :

1.O locomotiva parasita undeva in spate la  Praktiker  , aproape de Timisoara Est:

LDH70-328



2.O locomotiva parasita in spate la Solventul , in curte la Cerealcom:

LDH45-289



Va mai  prezint 3 poze care le-am primit de la user-ul bogdan...au fost facute la Brad, stiti mai multe despre ele?





sulzerul1175

O mina de aur: http://forum.blackrail.ro/viewtopic.php?f=36&t=102   Remiza EuroEst, Depoul Palas, etc etc
Electrica675

Si in curtea remarului Pascani....am vazut un LDH70 alb putin cam ruginit....incerc sa ii fac o poza doua...daca mai dau de el
carelia

LDH70-628 pozat in curtea unei fabrici din Aiud. Sper sa va placa pozele.






Electrica675

Woaw Carelia...e o piesa destul de frumoasa
Zoly87

k
shoppy

Prost mai e PostImage asta, incarca doar 1cm de poza si zice ca gata, degeaba dai refresh sau astepti 10min...
maus5

Salut! Parca am citit pe un site,de cele doua locomotive de la Brad,daca imi aduc bine aminte,parca apartin d-lui Hocevar.Sa speram ca nu ajung la fier vechi,mai ales ca de LDH70-725 ma leaga  o amintire mai veche,de pe vremea cand apartinea C.U.G. Cluj.
Hory

2 LDH-uri si un Sulzer parasite in apropierea depoului Timisoara.
maus5

Salut!In stanga 80-0508-4,in dreapta un 85,fara placutele cu numere.
Hory

Multumesc mult pentru informatie maus5  
sulzerul1175

Iar in spate nu e un Sulzer, ci un utilaj MCB.
shoppy

LDH45-390, blocat de vreo 10 ani in curtea betonierei din Aviatiei
dan tm

Poti sa deschizi un topic, sau sa dai pe undeva lamuriri despre betoniera asta?
Deduc eu ca e vorba de o statie de betoane sau?
shoppy

Care statie de betoane, din Bucuresti sau Timisoara?
maus5

Salut! LDH-45-390 apartine de Betoniera "CONCRETE"-cartierul Aviatiei-Bucuresti.
silviu_alex

Acum o saptamana am vazut in statia videle un tren marfar (cu cisterne), care avea si locomotiva 40-004 (fara pantografe, si parea parasita) (imi cer scuze daca nu este numarul locomotivei, dar asa am vazut in viteza trenului).
Electrica675

Electrica335 wrote:
Toate de acolo sunt la Rolling Stock in afara de 494 si 571.


Ce s-a intamplat cu 494? Rugineste in continuare?
florin.lifticariu

pe EA 571 ne-o poti arata ? pe unde mai e acum ?
Electrica335

florin.lifticariu wrote:
pe EA 571 ne-o poti arata ?


Da :



In fata 571, a doua 478 ultima 344.Locatia: aceeasi remiza Comanesti.
sulzerul1175

Felicitari pentru fotografii, George! Aceste poze chiar sunt niste comoare.
hus

Electrica675

LDH45-239 a CFR Marfa zace nemiscata in gara Burdujeni de cel putin 4-5 ani...
sulzerul1175

hus wrote:


Bine ai venit pe forum, Hus!  

Incredibil in ce stare au adus sarbii locomotiva in Romania. Dar de ce se afla in depoul Timisoara?
Dr2005

Locomotiva aia are sasiul si boghiurile intacte, probabil si motoarele... deci se poate renova.
Electrica335

Inca o locomotiva a parasit rezerva CFR Marfa, si probabil o vom vedea la Rolling Stock in scurt timp...Este vorba de 40-0915-5.

Situatia este dezastuasa...se pare ca nenorocitii astia vor sa puna pe butuci si calea ferata.Peste 100 de locomotive au fost deja bagate in parcul rece si urmeaza a fi vandute...
Dr2005

Sa ne bucuram ca se vand la alti operatori... deci, teoretic, oamenii care isi castiga painea din calea ferata (muncind cinstit la ea, nu aia care fura linia de sub trenuri) nu vor avea prea mult de suferit. Dar vor avea de suferit aia care trag motorina din locomotive si cei care fac grătărele prin revizii... e clar că nimeni nu va angaja asemenea angajaţi.

C.F.R. Marfă era una din puţinele societăţi de stat care mergeau în profit. Prin urmare, a trebuit făcută praf urgent (să nu zic f***tă), deci dat moka la G.F.R. parcul circulat în stare bună, jegurile fiind păstrate.
Se menţine în schimb gaura neagră numită ,,C.F.R. Călători", care înghite miliarde de la buget care merg spre conturile unor şefuleţi pentru care Necolaiciuc e mândru acolo în SUA... că la servicii nu prea se văd. Tot cu 20-47 mergi 15 ore de la Bucuresti la Satu Mare, tot 5 ore faci de la Bucuresti la Constanta şi tot 2 trenuri pe zi sunt pe secţiile secundare. Da' avem Henri Coandă Express, care te lasă undeva într-o mahala de unde iei un autobuz care nu prea vine, avem Dragonul Roşu Express unde se merge cu naşul mai ceva ca pe Olteniţa (culmea, pe tramvaiele alea, pe lângă mecanic, avem mereu mecanic asistent, şef de tren, naş... şi pe Bucureşti-Piteşti la 6 etajate sunt 2 naşi), avem trenuri de călători care stau în câmp la semnale să aştepte marfarele şi avem vagoane cuşetă cu paturi înghesuite la preţ de hotel de 5*. Şi avem dube ale lui Mitrea... continuarea o ştiţi.
cristi CFR

Pai da ca doar asta e politica, falimentam si vindem la pret de nimic iar apoi cei ce le cumpara se imbogatesc pe prostia noastra, in cel mai fericit caz o asimileaza , in cel mai nefericit caz o falimenteaza pana la capat pastreaza ce are nevoie si restul vinde la altii sau la fier vechi.
Electrica335

Sa ne aducem aminte ce trecut a fost : cate cariere de piatra, cate fabrici, intreprinderi, cata AGRICULTURA ( numai campuri pline de culturi ). Nu intamplator exista si acum mii de halte de miscare. IN trecut de acolo se incarcau sute de garnituri pe luna. Ce industrie am avut ? Cat se transporta pe calea ferata ? Nu degeaba existau depouri mari in comune precum Ciceu, Deda, s.am.d.Nu degeaba existau triaje cu zeci de linii la fel cum nu degeaba veneau si plecau sute de locale de marfa la saptamana. Nu degeaba existau zeci de trenuri de navetisti pe zi si nu degeaba calea ferata se numea a doua armata.

Privim acum in jur si ce vedem ? Statii napadite de balarii, triaje dezafectate, parcuri intregi de locomotive dezactivate, mii de mecanici care-si plang de mila ca imediat nu mai au ce pune pe masa. Uitati-va la triaje precum Adjud, Ciceu, Dej, Simeria, Fetesti, Dornesti. Uitati-va si vedeti in care statie NU exista cate un sir de vagoane de marfa in stare dezafectata, ori in care depou nu exista cateva locomotive reci. Cate ramuri din calea ferata mai exista ? Ce intretinere s-a mai facut la linii din '90 incoace? Cate reparatii ca la carte s-au mai facut la materialul rulant ? Ce politica de personal exista ?Calatorii care mai sunt , de unde mai sunt si astia?Marfa care mai e, de unde dracului se mai transporta si ea ?

Ai personal Brasov-Targu Mures, care este cea mai mare porcarie. Trenul personal de asemenea parcurs este o imbecilitate.Profit cu asa ceva n-ai sa scoti in veci pururi. Ai o politica handicapata de a avea trenuri dintr-un "nod feroviar" in altul ( gen Adjud-Ciceu sau Deda-Dej ). Ai tren accelerat la suprapret ( dar nu si supraconfort) cand in toate tarile civilizate, pretul difera doar la intercity. Ai personal de tot rahatul care te fura de bani : nasi, motorinari, sefi,etc. Ai avut Electroputere care-ti repara masini cum scria la carte,si nu ti-a trebuit : ai dat-o pe Softronic, care-ti ia 300 de mii de euro sa-ti puna convertizor si calculator de bord pe EA ca sa stoarca mecanicii de toti dracii de pe lumea asta.Doar pentru ca masina clasica ti se parea ca nu scoate suficienti bani. Fii sigur ca nici vopsita intr-o schema cretina si cu un monitor in ea, n-o sa-ti produca mai mult !

Mersul de tren e facut cu picioarele : iti pleaca legatura spre Adjud cu 5 minute inainte sa ajungi in Ciceu de la Brasov.De la Brasov la Sighisoara cu trenul INTERCITY s-a ajuns sa se faca chiar si 4 ore. Sunt 100 de kilometri !  De la Deda la Brasov pleci la 12, ajungi la 7 ! Sunt 220 de kilometri ! De la Bucuresti la Brasov in anii '40 cu tractiune cu abur, faceai maxim 2 ore. Acum, cu tractiune electrica, faci peste 4.

Pe Salva-Viseu sunt 2-3 trenuri pe zi care se tara cu 30 la ora.Pe Pascani-Tg Neamt circuli cu DA cu 3 vagoane care se tara cu aceeasi viteza. Dintre cei maxim 30 de calatori din aceste trenuri, cel mult 5 au bilet. Restul banilor merg la nas. Trenul este incalzit doua zile da si 14 ba, de consumat consumi 4 butoaie de motorina si 2 de ulei pe zi, iar dupa aia vine nu stiu care handicapat si zice " nu-i rentabil, hai sa reducem sau sa inchidem". Pai n-ai vrea tu mai bine, sa pui doua Desiro ( ca tot ai licenta la Arad sa le faci ), sa nu mai mergi tu cu 20 si sa mergi cu 70, sa nu mai consumi un Zaes de motorina si un Zes de ulei si sa ai si tu o incalzire calumea in tren ? Ia incearca si cheama de 12 ori jandarmeria pana se invata ciobanii sa-si ia bilet si vezi cum scoti bani ! Solutia nu e sa modernizezei deam p... DA-uri cu INDA ca sa mergi cu 20 cu ele. Ca tot acolo ajungi.Nu consuma mai putin si nici nu produce mai mult.

Na-i bani de Desiro ? Nu-i problema! X4500 puteau fi aduse si de CFR linistit, nu numai de Regio. Bani faceai la fel cum face si Regio. Defectari putine, consum putin. Se strica trei ? Faci din ele unul, mai aduci 20 la pret de unul nou si ti-ai scos banii.

E normal ca lucrurile sa mearga prost, atat timp cat raspunsurile la toate aceste intrebari sunt unele de rahat.

Daca priviti putin retrospectiva acestui film si rememoati sirul intamplarilor din ultimii ani va dati seama cu totii despre ce e vorba! S-ar fi gandit oare cineva in '90 ca aceste lucruri se vor intampla ? S-ar fi gandit cineva ca si calea ferata va ajunge o rusine pentru aceasta tara ??
Dr2005

Electrica335 wrote:
S-ar fi gandit cineva ca si calea ferata va ajunge o rusine pentru aceasta tara ??


Pai mai exista ceva care sa faca cinste tarii asteia?

Industrie nu mai avem, agricultura nici atat (si eram ,,Granarul Europei"... acum importam si painea de la unguri si zarzavaturile de la bulgari). De echipa de fotbal s-a ales praful, cea de gimnastica se duce si ea in jos. De litoral s-a ales praful (si jegul), statiunile balneare sunt niste ruine, muntii sunt plini de gunoaie.
Toti tinerii viseaza sa plece din Romania, iar cei care pleaca uita instant de unde au plecat, ca doar nu o sa spuna pe acolo ca-s romani, ca apoi sa fie facuti tigani, hoti, sa li se dea foc la case (vezi Irlanda etc.).
Iar noi care inca suntem pe aici suntem prea mici sa schimbam ,,sistemul ticalosit". Ce va urma... Dumnezeu cu mila (dar si El iti da, da' nu-ti baga in traista)

Deci ... ce sau cine face cinste tarii asteia?

O dam in off-topic.
florin.lifticariu

[quote="Electrica335"]Inca o locomotiva a parasit rezerva CFR Marfa, si probabil o vom vedea la Rolling Stock in scurt timp...Este vorba de 40-0915-5.

Ne poti arata o poza cu 915 in vremurile ei bune ?...cred ca ar fi interesant ca atunci cind anuntam ca din pacate inca o locomotiva a disparut, sa cautam si poze din vremea cind era functionala...
Electrica335

Din pacate n-am cu 915 pe vremea cand functiona.
Electrica335

Alte doua masini care ne vor parasi in curand : 518 si 523 :



Alex-DP001

Pana la urma toate conservele din Dej Triaj vor disparea, parca vad ca asa va fi.
Electrica335

Alex-DP001 wrote:
Pana la urma toate conservele din Dej Triaj vor disparea, parca vad ca asa va fi.


Poti sa fii sigur ca asa va fi.
sm-sulzer

@ Alex,
stii cate masini sunt conservate la Dej Triaj, si care sunt masinele acelea?
Alex-DP001

Urmeaza sa vedem care mai pleaca.
shoppy

Pleaca la casat sau la privati?
Electrica335

shoppy wrote:
Pleaca la casat sau la privati?


S-a mai zis de nu stiu cate ori ca la privati...
GMC

silviu_alex wrote:
Acum o saptamana am vazut in statia videle un tren marfar (cu cisterne), care avea si locomotiva 40-004 (fara pantografe, si parea parasita) (imi cer scuze daca nu este numarul locomotivei, dar asa am vazut in viteza trenului).


Masina era 40-0034-5.Trenul l-am dus pana la Craiova.Locomotiva a ramas undeva la linia 6 pana dimineata.
Trenul mai era compus din 40-0511-2(defecta) si 40-0256-4(despre care pot spune ca merge foarte bine desi este echipata cu INDA)

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR