Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Zoly87

Locomotivele Rolling Stock, acum GFR

Acestea ar fi locomotivele Rolling Stock pe care am reusit sa le prind in Romania deocamdata
sulzerul1175

Frumoase poze Zoli   Acele trei EA-uri pozate de tine in depoul Craiova, sunt deja in Ungaria.
carelia

Arata foarte bine in poze.
Electrica675

Excelente poze Zoly

60-0665-4 a fost a depoului Pascani.

O alta poza cu 477 tot in depoul Pascani.
Electrica675

O poza si cu EA-ul 344 (locomotiva e impinsa pana in perete si nu se poate poza...)
Zoly87

Iata si o poza cu 40-0344 , acum a operatorului privat Rolling Stock.
Electrica675

Cunosc locul acesta...e facut in spatele turii depou....si e poza recenta...deoarece 344 nu a fost remizata in locul acesta.... ai facut excursie la Pascani in depou?
Zoly87

Da am fost ieri la Iasi si m-am gandit sa ma duc si pana la Pascani , sa-mi vizitez cunostintele si desigur ca am facut si poze.
Electrica675

Frumos din partea ta ca ne arati niste poze excelente...dar tot la Pascani ai dat si de 40-0478-8? tot rolling stock daca nu ma insel...insa nu e finalizata 100%
Zoly87

Multumesc si tu pui poze frumoase. Da am vazut 478-le insa nu l-am pozat ca inca nu era gata (se lipeau niste actibilde pe el) si era inconjurat de muncitori. Insa am sa mai trec eu pe la Pascani si o sa-l fotografiez finalizat
dan tm

Astea pe unde trag trenuri ca nu le-am vazut aici la noi in zona?
Sau nu trag?
cristi CFR

Din cate stiu Rolling Stock ( CFR MARFA + GFR + Raiffeisen Bank ) opereaza doar in strainatate, nu au voie in Romania.
Electrica675

Astazi EA-urile 344 si 477 parasesc depoul Pascani Erau pe linia de iesire din Depou...mutate de LDM 004.
EA 344

EA 477
Zoly87

Intradevar Rolling Stock nu opereaza in tara, cele doua locomotive 344 si 477 vor fi duse in Bulgaria.
maus5

Salut! Daca opereaza numai in strainatate,nu trebuia sa aiba numerele UIC?
shoppy

De parca locomotivele romanesti care au tras la bulgari si unguri au avut numere UIC. Cat timp e criza si companiile de infrastructura au probleme, i-ar lasa pe privati sa traga si cu o caruta cu numar rusesc, numai sa plateasca TUI.
Nu vad de ce se cramponeaza lumea in aceste numere, parca puneti caru inaintea boilor.
Zoly87

Intradevar nu vad ce rost ar avea daca ar fi cu numere UIC. Nici celelalte locomotive deja rulante in Bulgaria si Ungaria nu au astfel de numere si nici alt tip de inductori nu au
maus5

Nici mie nu mi-a placut de la bun inceput chestia cu numerele UIC ,dar se vede ca apar tot mai multe locomotive cu nemerele acestea.
TaurusFan

40-0795-1 in Debrecen

Zoly87

Frumoase poze.Deci se pare ca din Craiova a ajuns deja in Ungaria.A doua dupa 795 nu stii cine e?
sulzerul1175

Daca nu gresesc, e 197
Electrica675

sulzerul1175 wrote:
Daca nu gresesc, e 197


Mai degraba as spune 167 din 2 motive:
1. 167 apare in lista in dep Craiova
2. 197 nu apare in nici o lista

Sau pur si simplu ar putea fi 584 deoarece 795 era cuplata cu 584 in depou la Craiova si cred ca au plecat impreuna...la fel si 344 cu 477.
Zoly87

Si eu as zice ca e 167 de la Craiova.
sulzerul1175

Da, imi cer scuze, e 167.


© V43 1145

Iata inca un Sulzer Rolling Stock, care are servicii in Ungaria: 60-0840-3


© Lion.71

Si un EA, 40-0487-5, tot in Ungaria


© 1435mm

Pozele sunt de pe FORUM INDEX.HU
Dr2005

Intrebare de baraj: ce fel de instalatie INDUSI e pe ele? Romania o are de un fel, ungurii altfel, iar bulgarii nu au deloc.
mureseanu_976

Dr2005 wrote:
Intrebare de baraj: ce fel de instalatie INDUSI e pe ele? Romania o are de un fel, ungurii altfel, iar bulgarii nu au deloc.


Cred ca au 3 tipuri de indusi...In poza cu DA 840 se vad foarte clar 3 indusi :unul unguresc (situat intre prima osie si plugul locomotivei),unul romanesc (pozitionat ca si la DA-urile din Romania intre osiile 2 si 3) si si inca unul unguresc (intre osia 6 si plug) 
Zoly87

Nu stiu cate tipuri de indusi au , pentru ca daca va uitati la 40-0477 o sa vedeti ca nu are decat cea de Romania.
Electrica675

Electricile 344 si 477 s-au intors din drum...si stau in fata halei Pascani
Zoly87

 Interesant.Oare de ce? Sa se fi defectat deja.
Electrica675

Zoly87 wrote:
 Interesant.Oare de ce? Sa se fi defectat deja.


Nu stiu ce sa zic...joi plecasera...si nu cred ca aveau cand sa faca servici sa se si defecteze deja Locomotivele se afla exact in spatele cabinii la intrare in depou...am sa incerc sa trag o fuga sa le fac 2-3 poze
Electrica675

40-0344-8

Zoly87

Foarte fain ca ai reusit sa faci poze cu ele. Electrica din fata lor e 40-0473 cumva?
Electrica675

Da
Electrica675

Locomotivele 477 si 344.
Zoly87

Tot la Pascani este in pregatire si 40-0478 , care la randu-i va fi Rollin Stock
sulzerul1175

734 deja la Debrecen  


Photo by: 424 009
Zoly87

Se pare ca o sa ne luam ramas bun si de la 40-0006 si 40-0016 , deoarece acestea ar fi fost luate de Rolling Stock.
Electrica675

Zoly87 wrote:
Se pare ca o sa ne luam ramas bun si de la 40-0006 si 40-0016 , deoarece acestea ar fi fost luate de Rolling Stock.


Nasol      

40-0478-4 remizeaza dupa ce a facut probe de parcurs si au iesit OK.
Dr2005

Să ne bucurăm că locomotivele nu ajung la fier vechi
Zoly87

Sunt de acord cu Dr2005 in aceasta privinta. De la un prieten bun din Dej am auzit ca 40-0016 ar fi plecat deja dintre conservele aflate la Dej Triaj:
TaurusFan

40-0167-3 in Debrecen (HU)
Cito

Salut!
Din ce am vazut si am citit aici si pe alte site-uri am observat ca parcul Rolling Stock este deja destul de mare si se va extinde; si in acest scop as mentiona urmatoarele locomotive EA: 0087; 0167; 0584; 0795;  0477; 0344; 0487; 0478; 0172; 0409; 0553; 0582; 0797; 0173; 0367; 0534; 0656; 0704 iar DA: 0665; 0734; 0840; 0685; 0882. Daca am omis si alte locomotive va rog sa le adaugati.
Electrica675

EA 0066, 0469.
DA 1107.
Zoly87

Cu certitudine nu stiu daca 40-0066 va fi sau nu Rolling Stock. Acesta era inca in schema clasica atunci cand am prins-o in Depoul Craiova.Acesta era insa in Februarie anul in curs.
sulzerul1175

Am modificat un mesaj de-al meu unde am postat si doua locomotive RS, urmand ca sa postez aici pozele.

Pe 29 mai, in Episcopia Bihor. Acum, locomotivele se afla in Debrecen (HU)

60-1107-6 Rolling Stock in Episcopia Bihor


60-0665-4 Rollng Stock in Episcopia Bihor
mishu88

Sulzerele noastre īşi fac bine treaba, din cāte văd eu la colegii noştri ungari de la Railpictures.net!

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=289269&nseq=54
sulzerul1175

Acum 2 zile 60-0665-4 era in Oradea. Din ce cauza, nu mai stiu.
TaurusFan

40-0469-3

Bobby

mishu88 wrote:
Sulzerele noastre īşi fac bine treaba, din cāte văd eu la colegii noştri ungari de la Railpictures.net!

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=289269&nseq=54


Nici bine nu au fost vosite ca deja jumate acoperis este negru...  iar ganitura aia pare cam grea pt un singur LDE
mureseanu_976

Bobby wrote:
Nici bine nu au fost vosite ca deja jumate acoperis este negru...


Mai conteaza? Macar poarta si ele o schema de vopsire mai faina,spre deosebire de cele de la Calatori care vor deveni niste harburi alb-albastre  
Electrica675

Stie cineva ce se va intampla cu locomotivele care au fost reparate si nu au plecat deja? EA 477 e inchiriat de GFR, iar EA 478 l-au bagat din nou in vopsitorie. Din cate am auzit va fi vopsit pentru GFR
Dr2005

Ceea ce dovedeste ca Rolling Stock a fost un mare fiasco, menit sa aduca material rulant moka de la CFR Marfa la GFR. Probabil vor justifica prin faptul ca nu s-au platit reparatiile catre Remar Pascani. Dar stai, Remar Pascani si GFR e tot aia, au aceiasi actionari!
shoppy

Un fiasco pentru cine?
Electrica675

La Remar Pascani se repara/modernizeaza doar vagoane! Locomotivele sunt reparate/modernizate la CFR Irlu Pascani (alta mancare de peste)
razvan marik

In legatura cu EA 478 , am aflat de la tata ca a fost bagata in vopsitorie doar pentru a vopsi usa si zona din jurul ei deoarece vopseaua se cojise din cauza caldurii si a razelor solare. Ea nu va fi vopsita in culorile GFR-ului.
sulzerul1175

Asa ceva inca n-am vazut...

Epi Bihor, ieri 20 martie, EA-487 si EA-584




G-Mean

Chiar ca este ceva neobisnuit...
Bobby

OMG....
Asta da captura...
fzcsm

Felicitari pentru captura.Ieri a fost?
Bobby

fzcsm wrote:
Felicitari pentru captura.Ieri a fost?


sulzerul1175 wrote:
Epi Bihor, ieri 20 martie, EA-487 si EA-584


Gogosarul ala a adus garnitura...   sau isi facea incalzirea urmand o cursa imposibila cu garnitura...
Alex-DP001

Inseamna ca s-au intors in Romania si luate de ceva operator privat.
florin.lifticariu

se intorceau in Romania sau plecau in Ungaria ?
cristi CFR

Quote:
Inseamna ca s-au intors in Romania si luate de ceva operator privat.

Cu siguranta GFR, cisternele din spate sunt ale GFR.
Alex-DP001

Eu numa un cazan vad... in rest sunt vagoane acoperite.
sulzerul1175

Eu cred ca asteptau sa iasa in Ungaria.
Mai era si un diesel, 665, in remiza Oradea. Probabil vor iesi impreuna.
Electrica675

Nu mai ies din tara. Locomotivele nu mai apartin de Rolling Stock, acum sunt ale GFR. Vreo 8 electrice au venit la Pascani, s-au deslipit abtibildele cu RS si au aplicat abtibilde cu GFR.
mureseanu_976

In sfarsit le pot prinde si eu pe trenurile GFR-ului.Altfel trebuia sa merg in Ungaria sau Bulgaria sa le pozez (sau mai simplu prin depouri,locuri greu accesibile) 
Electrica675

Unele deja fac servici Ieri a fost remizata o electrica in depoul Suceava Nord
florin.lifticariu

pot intreba ce masini ???...oare acum ies si cele de la Pascani...(477...478...)
Dr2005

S-a desăvārşit opera... Rolling Stock a picat (era şi normal, aşa fusese programată) şi locomotivele şi vagoanele primite GRATUIT de la CFR Marfă sunt oficial īn exploatarea GFR-ului.
Nu prea mă īnşel la date din astea... dar sunt 99% sigur că la anul, pe vremea asta, CFR Marfă va fi cel puţin īn faliment (dacă nu īnchisă total).
cristi CFR

Privatizarea CFR Marfa nu se putea face deodata, fiind o companie puternica nimeni nu putea sa o cumpere si daca ar fi fost vanduta ieftin ar fi fost un scandal monstru.
Asa ca s-a adoptat strategia de a fi privatizata pe bucati...

Asa a aparut Rolling Stock care era o firma CFR Marfa + GFR + Raiffeisen Bank, ultima s-a retras si a ramas CFR Marfa + GFR, cum aproape toate contractele CFR Marfa au fost preluate de GFR, e logic sa le foloseasca GFR, pentru ca au la ce, ce sa faca CFR Marfa cu acele locomotive cand ei au depourile pline cu locomotive care nu au de lucru ?

Deja finalul e cat se poate de previzibil, mai ramane sa pirada CFR Marfa si celelalte contracte sa intre in faliment si apoi sa fie cumparata de GFR.
Dr2005

Pai de ce a dat gratis CFR Marfă maşinile? Că dacă nu le dădea, GFR-ul nu avea cu ce să ia contractele, din lipsă de material rulant. Şi ori aducea din vechiturile francezilor (care acum mai mult stau decāt să meargă, de bune ce au fost) ori măcar īnchiria maşini de la CFR Marfă, deci se alegea şi CFR Marfă cu ceva bănuţi. Dar nu, s-a dat gratis, POMANĂ! Ca toată industria din Romānia (din care s-a ales praful, adică fierul vechi).
Electrica675

florin.lifticariu wrote:
pot intreba ce masini ???...oare acum ies si cele de la Pascani...(477...478...)

Momentan eu am vazut EA 367 172 553 477 534 409
shoppy

Da, de pomina. Marfa nu a dat locomotivele pentru ca "strategia comerciala" dicta sa nu se inchirieze nimic la concurenta, un fel de nici nu moare nici nu se preda, asa ca s-a ajuns paradoxal ca Marfa sa se alieze cu aceeasi blamata concurenta ca sa le dea pe gratis      
CsabyRR

Locomotiva 40-0477-6 cu schema Rollingstock daaaaaaaaaaaaaaar cu GFR scris pe ea:



sulzerul1175

Faina captura Csaby! Bravo!

Am redenumit topicul sa se potriveasca mai bine.
Alex-DP001

Am pozat-o si eu in Cluj Napoca Est prin geamul vagonului, fiindca am vazut-o cam tarziu iar viteza pe acolo este de 110 km\h, era sosita cu un convoi de cazane.
mishu88

Foarte frumoase capturi, băieţi! Īnsă īmi pare rău că fotografiile de pe primele pagini ale topicului nu mai există. De ce le-aţi şters?

Īn timp ce mă īndreptam spre casă cu Acceleratul Bucureşti Nord - Vatra Dornei Băi, am pozat execrabil īn Gara Bacău pe EA 494 de la Rolling Stock. Īmi permit, totuşi, să public fotografia pentru că această locomotivă nu am mai văzut-o pe nicăieri.

Mihai-Aurel

40-0494-1 si de la mine ,trecand pe directa spre Buftea
Electrica675

Merge spre Iasi :

Electrica675

Cu un tren incarcat cu lemne spre Adjud :

maus5

De pe lokforum.com., un 40 pe care nu il stiam,in Bulgaria:
Zoly87

40-0173 a apartinut de Depoul Buzau.
shoppy

Ahaa, deci au revenit EA-urile romanesti in Bulgaria, nu le mai ajung cele suedeze .
AlexCta

60-0882-5 in triajul Palas

Photobucket
sulzerul1175

Hopa   882 era in Bulgaria! Superba captura, bravo!!
Mihai-Aurel

40-0487-5 (scuzati incadrarea,ma pregateam sa urc in tren)

Elful

40-0582-3 sosind in Chitila.



Zoly87

40-0797-7 prin Cluj-Est , dupa ce a sosit cu o garnitura de cazane.
Elful

40-0344-8



40-0494-1



40-0494-1 & 40-0344-8




60-0882-5
Alex-DP001

40-0797-7 in Campia Turzii
G-Mean

087 in Suceava, desigur cu salutarile mecanicului
Alex-DP001

In Campia Turzii
40-0367-9

40-0534-4 in trecere directa

40-0797-7 impingatoare la un convoi de cazane
Alex-DP001

40-0477-6 izolata in Campia Turzii
Elful

24 august

40-0704-3

shoppy

40-0797 si 0582



(scuzati calitatea)
Alex-DP001

40-0066-7 cu o naveta de cazane pentru Cluj Napoca Est

40-0704-3 impingatoare la o naveta de cazane incarcate cu pacura
Electrica675

60-0882  

@ndrey

A fost la Falticeni alaltaieri cu un tren de 34 Eas/Eaons goale pe care le-a asteptat sa sa fie incarcate cu lemne; trenul circula de obicei saptamanal, dar si 2 doua ori pe saptamana, depinde de comenzi... .
Electrica675

Tren saptamanal? Pai de la inceputul vacantei de vara pana acum, un singur tren am surprins cu lemne...



Deci de asta mai erau unele sulzere de GFR izolate in Dolhasca...Ai idee cam intre ce ore ale zilei merg la vale, spre Adjud?

De Pascani-Tg. Neamt, marfare.... Stii ceva?

Multumesc Andrei!

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2  Next
Page 1 of 2
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR