Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
sulzerul1175

Locomotivele si vagoane MAV

Am deschis acest topic pentru a posta aici poze despre locomotivele MAV, poze facute in Ungaria.

Incep eu cu cateva poze din Nyíregyháza:

Mk48 2016:





V43 1099:



V43 1096:



V43 1195:




375.694


TaurusFan

V63 032
V43 1053
V46 039
V43 1139










sulzerul1175

Cateva poze din Miskolc:

V63 032 cu un marfar


M41 2163


V43 1037


V46 039, locomotiva de manevra. Apoi iese M41 2324 din depou:




V43 1053


V46 039 din nou, manevreaza un vagon tip Hablerstadt, ex-DB




V43 1139, vopsita in culori clasice


V43 1006


Bybdtee 002, nu e locomotiva, nici vagon cu post de conducere, dar tot o postez.


Gigantul 032 din nou


M41 2324 gata de plecare cu un P
TaurusFan

V43 1139 in Debrecen (HU)

TaurusFan

M62 324 in BIHARKERESZTES (HU)


Bobby

Nu vreau sa fiu oftopic dar ceva date tehnice putere/viteza maxima pt aceste locomotive ar fii binevenite... Multumesc.
In rest pozele sunt f bune...
cristi CFR

Vezi aici:

http://www.railfaneurope.net/list/hungary/hungary_mav_loc.html
dan tm

Din ce tari a luat MAV locomotivele astea? vad LDH de la noi si parca un tip de la rusi restul unde sint produse in Ungaria cumva?
LE912

pai

M62 a fost produsa in Ucraina la Voroshilovgrad(Luhanszki)
V43, V63, V46 e la Ganz Budapesta
M40, M41, M44,   tot la Ganz
mai au Taurus care e facut de Siemens in Germania
M47, M43 sunt facute la noi la uzinele "23 august"
Zoly87

k
Electrica675

Frumoase pozele Zoly  
TaurusFan

Cateva poze din statia Balatonfured
M41 2328




M62 318



M41 2333


Bzmot 225




6342-017-8
sulzerul1175

Desiro 6342 017-8



Bzmot 193



M62 318




M41 2333



M62 331



Bzmot 225



M41 2330



Dubla de M41: 2328 si 2331



M62 321



M41 2331




M41 2143



6342 017-8



M41 2328

sulzerul1175

M41 2145 in Valea lui Mihai, asteapta R366:

TaurusFan

M43 1052 in depoul Istvantelek (Bp)


V43 1196 - locomotiva generator in depoul Istvantelek (Bp)
shoppy

Ciudat, vad ca are pantografe.
Rosshhu

V43 1025

V43 1126

Pozele sunt facute in Curtici
sulzerul1175

Frumoase poze baieti, bravo!
stakee

Referitor la V43-uri, prima serie avea pantografe simetrice sau asimetrice, si de la ce provine V43?
TaurusFan

stakee wrote:
Referitor la V43-uri, prima serie avea pantografe simetrice sau asimetrice, si de la ce provine V43?


Nu inteleg la ce te referi cand spui "prima serie". Tipul de pantograf de pe locomotiva nu are legatura cu seriile in cazul V43-urilor
"V" provine de la "villany" adica electric.
"4" de la numarul osiilor.
"3" presupun ca provine de la ordinea intrarii in serviciu la MAV a locomotivelor electrice pe 4 osii.
mureseanu_976

TaurusFan wrote:
stakee wrote:
Referitor la V43-uri, prima serie avea pantografe simetrice sau asimetrice, si de la ce provine V43?


Nu inteleg la ce te referi cand spui "prima serie"


Te-a intrebat daca primele locomotive V43 construite pentru MAV aveau pantografe simetrice sau pantografe normale...

In orice caz,numai pantografe simetrice puteau sa aiba,mai ales ca toate locomotivele electrice concepute prin anii '50 si '60 (ba chiar si '70)  aveau pantografe simetrice! Ar fi bine totusi sa nu puna lumea intrebari la care noi nu putem da raspuns (si care nici macar nu au legatura cu CFR-ul)  

Revenind la subiect,reportajul e foarte interesant,avand poze de o calitate excelenta
TaurusFan

mureseanu_976 wrote:
TaurusFan wrote:
stakee wrote:
Referitor la V43-uri, prima serie avea pantografe simetrice sau asimetrice, si de la ce provine V43?


Nu inteleg la ce te referi cand spui "prima serie"


Te-a intrebat daca primele locomotive V43 construite pentru MAV aveau pantografe simetrice sau pantografe normale...

In orice caz,numai pantografe simetrice puteau sa aiba,mai ales ca toate locomotivele electrice concepute prin anii '50 si '60 (ba chiar si '70)  aveau pantografe simetrice! Ar fi bine totusi sa nu puna lumea intrebari la care noi nu putem da raspuns (si care nici macar nu au legatura cu CFR-ul)  

Revenind la subiect,reportajul e foarte interesant,avand poze de o calitate excelenta


Dar care primele? primele 10, primele 100? Din fabrica au putut sa iasa cu pantografe simetrice si ulterior sa fie schimbate sau nu, nu se poate tine o evidenta legata de numarul de parc.


@mureseanu_976
N-am inteles, de ce sa nu puna lumea intrebari care nu au legatura cu CFR-ul?
stakee

TaurusFan wrote:
Dar care primele? primele 10, primele 100? Din fabrica au putut sa iasa cu pantografe simetrice si ulterior sa fie schimbate sau nu, nu se poate tine o evidenta legata de numarul de parc.


10-20 sa zicem
TaurusFan

stakee wrote:
TaurusFan wrote:
Dar care primele? primele 10, primele 100? Din fabrica au putut sa iasa cu pantografe simetrice si ulterior sa fie schimbate sau nu, nu se poate tine o evidenta legata de numarul de parc.


10-20 sa zicem

Da au avut pantografe simetrice si inca mai au.
dan tm

Ce este cu aceste asperitati aici?ma mira.

Din moment ce e un topic despre Ungaria , cineva vrea sa stie mai multe despre ce se prezinta aici, adica in cazul de fata  daca primele locomotive livrate catre MAV au avut pantografe simetrice sau asimentrice, similar cu cele de la Craiova. Si alea la inceput au avut pantografe simetrice, romb adica.

prin primele se poate intelege un prim lot livrat intr-un interval de timp, dupa care in urma studierii comportamentului sa se intervenit in sensul inlocuirii acestora, la urmatoarele ,,sarje"

Daca 4 e numarul osiilor cum poate fi 3 ordinea intrarii in serviciu? adica prima 1, a doua 2 a treia 3 sau e ceva similar cu noi la serii 41-42-43?
TaurusFan

dan tm wrote:

Daca 4 e numarul osiilor cum poate fi 3 ordinea intrarii in serviciu? adica prima 1, a doua 2 a treia 3 sau e ceva similar cu noi la serii 41-42-43?


Simplu! Inainte de V43 au intrat in serviciu seriile V40, V41 si V42
calatorul

V-ul din V43, V63, etc. provine de la Villamos = electric;
4 sau 6 = numarul de osii;
3 = seria.
Atat V43 cat si V63 au suferit in timp diverse modificari rezultand V43.2 (modernizata cu suspensii noi), V43.3 (adaptata pentru push-pull) si V63.1 (apta de 160km/h).
TaurusFan

calatorul wrote:

4 sau 6 = numarul de osii;

sau 5...

calatorul wrote:
Atat V43 cat si V63 au suferit in timp diverse modificari rezultand V43.2 (modernizata cu suspensii noi), V43.3 (adaptata pentru push-pull) si V63.1 (apta de 160km/h).

Nu-i chiar asa cum zici tu...
nu doar V43.2*** au suspensiile modificate;
nu doar V43.3*** sunt adaptate sa remorcheze trenuri push-pull, V43.1*** sunt compatibile cu posturile de conducere tip BDt 300 iar V43.2*** cu posturile de tip BDt 400;
la V43.3*** s-a incercat o adaptare pentru posturile de conducere Bybdtee ex DB Bybdzf 482.1 "Wittenberger-Kopf";
sulzerul1175

M41 2153 in Valea lui Mihai

TaurusFan

V43 1122



V43 1113


stakee

Poti specifica si locatia?
TaurusFan

stakee wrote:
Poti specifica si locatia?

Mezőberény
TaurusFan

V43 1133 cu R376 Targu Mures - Budapesta


V43 1214 cu R375 Budapesta - Brasov
cristi CFR

Off topic : Vagoanele verzi din spate sunt Rolling Stock ?
TaurusFan

Da
TaurusFan

V43 1114 cu un rapid de la Bp.Keleti spre Lokoshaza
Vlad11

Acu am si eu o intrebare...
Mi se pare mie sau locmotivele diesel(cateva) de la MAV au un pic din stilul american?
Dr2005

Mai vechi, din 2009:

Budapest Keleti:
V43 1028








V43 1120


V43 2377


V63 152


1047 005-2


1047 008-6


Hegyeshalom
V43 1088


1047 009-4


5341 005-6


Mosonmagyarovar
M43 1023
OAB

BDt-ul din Budapesta Est are, cumva, loc pentru biciclete? Pare a fi un 82-07, conceput pentru a conduce locomotive V43 de la coada trenului
B= clasa a II-a
D = loc pentru bagaje sau biciclete
t= post de conducere

In 2007, intre Budapesta Est si Puspokladany am vazut frecvent trenuri care circulau in regim impins (cu locomotiva la urma), dar, de fiecare data, locomotiva era V43. Nu am vazut nicio "rama" cu V63 la urma
TaurusFan

Da, Bdt-ul are si locuri pentru biciclete
sursa: www.iho.hu
Nu aveai cum sa-l vezi impins de V63 fiindca nu e compatibil decat cu V43.
biszakabel

IN ungaria poti calatori cu bicicleta in aceste vagoane/trenuri: http://vonatosszeallitas.hu/kerekpar.html

Despre BDt, la ungurii exista multe trenuri push-pull. Dar trenurile push-pull acolo nu sunt rame fixe,sunt vagoane normale+un vagon cu post de conducere.
truscamihai

Locomotivele MAV

Poze sau filmulete cu locomotive MAV in Gara de Nord are cineva  ? Multumesc mult
Silver

Re: Locomotivele MAV

truscamihai wrote:
Poze sau filmulete cu locomotive MAV in Gara de Nord are cineva  ? Multumesc mult


Unde ai auzit tu de locomotive MAV in Gara de Nord?
truscamihai

Locomotivele MAV

Prin 1987 - 1988 mi-a spus tata , ca veneau cu trenurile de la unguri ... acum nu stiu ce sa mai cred posibil sa nu fi fost . Eu am intrebat .
cristi CFR

MAV CARGO 1116 014-0 in Curtici.

Dr2005

Re: Locomotivele MAV

truscamihai wrote:
Poze sau filmulete cu locomotive MAV in Gara de Nord are cineva  ?


De Nord nu, decât de Vest... Gara de Vest din Budapesta, bineînţeles.
La pozele făcute în alte staţii decât Budapest Nyugati am precizat staţiile.
Toate pozele sunt din 27.12.2010.

V43 1051








V43 1099


V43 1152 - Monor:


V43 1215


V43 1228


V43 2270 - Monor:


V43 2299


V43 2309


6342 002-0


V43 1215 cu IC 767 - Monor:
truscamihai

Locomotivele MAV

Superbe pozele si filmuletul . Multumesc
TaurusFan

Cea mai noua locomotiva din parcul MAV Trakcio, Traxx-ul AC2 seria 480 001 se afla intr-un amplu test de anduranta din data de 15 Februarie 2011 pana pe 30 Martie 2011. Testul presupune tractarea diferitelor tipuri de trenuri de calatori, in special IC pe diverse rute ajungand la finalul perioadei la un total de 40000km parcursi.
Locomotiva 480 001 face parte dintr-un lot de 25 de locomotive Traxx P160AC2 comandate de MAV Trakcio si valoreaza 3,09 milioane de Euro.
Locomotiva cu numarul 002 a facut deja cateva teste in Germania si urmeaza sa fie si ea livrata.

Pe 13 martie 2011, in 27-a zi de teste si avand deja parcursi peste 23000km, locomotiva 480 001 remorca pe relatia Budapest Keleti - Püspökladány, trenul IC 365-2 "Ady Endre"  Budapest Keleti -- Cluj Napoca.
Statia Szolnok:




Video:
TaurusFan

V43 1139 MAV-TR cu Rapidul 366 Brasov/Targu Mures -- Budapest Keleti in Szolnok.


V43 1098 cu o garnitura intermodal
TaurusFan

Szerencs 09.05.2011
M41 2335 si M62 213 la tractiunea unui accelerat:



M43 1038



M47 1317


M62 157


V43 1023


V46 012


Convoiul  format din 5 locomotive H-MAV-TR


V43 1020

tomi_ms

Revista ungara Indohaz online a republicat un articol vechi de 43 de ani din Vasut ("Calea Ferata") care relata faptul ca doua locomotive V43 (atunci noi) au fost imprumutate CFR-ului pentru 3 saptamani, timp in care au fost testate si pe relatia Brasov-Predeal, cu rezultate multumitoare; dupa care si CFR a trimis, tot pentru 3 saptamani de teste, o 060-EA.
http://www.iho.hu/index.php?optio...=24:vasut-1968-1986&Itemid=44

Nu aveau de unde sa stie baietii ca actuala 009 nu e suedeza
Zoly87

Micul automotor Bzmot 413 soseste in gara Carei de la Tiborszallas:
TaurusFan

M62 313 alaturi de un BzMot


automotor A166 ex BCmot




A166 si Nohabul M61 017

TaurusFan

Automotor de masurat calea cu ultrasunete SDS MAV





TaurusFan

Vagon de diagnoza a caii, cu laser FMK-007 MAV



centru de diagnoza:





bucataria:


grup sanitar:


dormitor:
TaurusFan

V43 1202 si rapidul 373 in Lokoshaza:
TaurusFan

Balatnfured 2011:
M41 2330 cu rapid de la Zahony pentru Tapolca:


M62 334 cu rapid de la Budapesta pentru Tapolca:


M41 2149 cu accelerat de Budapesta pentru Sopron:


acelasi tren intr-o alta zi



Desiro 6342 003 avariat la Tapoca si expediat spre Budapesta. A facut cunostinta cu un Suzuki care nu a oprit la o trecere la nivel




TaurusFan

1116 041-3 RCH in Lokoshaza


mureseanu_976


DSCF0229 by mureseanu_976, on Flickr
Karl

The last day of my summer holiday was spent in Hungary



MÁV 480 006 Szolnok
IC364 06:15 Cluj-Napoca to Budapest-Keleti.
24/08/2011



MÁV M62 096 Algyő
7713 15:24 Algyő to Szeged
24/08/2011



MÁV M62 194 Algyő
7705 16:24 Algyő to Szeged
24/08/2011
sulzerul1175

De prin iunie...

Biharkeresztes

M41 2322



Gara Biharkeresztes



M41 2326




In timp ce faceam poza la 2326, seful garii urla din plin catre mine, ca de ce fac poze si ca vrea sa vada autorizatia mea de fotografiere de la seful statului  
Dr2005

sulzerul1175 wrote:
In timp ce faceam poza la 2326, seful garii urla din plin catre mine, ca de ce fac poze si ca vrea sa vada autorizatia mea de fotografiere de la seful statului  

Aia nu e necesară decât dacă fotografiezi în spaţii închise publicului, nu la peron.
dan tm

Se refera la o situatie din Ungaria.
Statia e identica cu Orastie.
Dr2005

Păi şi eu tot la o situaţie din Ungaria mă refer.

Ca să nu fim off-topic, iată câteva poze din Bekescsaba, făcute cu trepiedul fără probleme acolo.

Discutând câteva ore mai târziu cu alţi pasionaţi - bine, discuţie e mult spus, că eu nu ştiu maghiară, ei nu ştiu engleză şi română, noroc cu un prieten care ştia maghiară - am aflat că e foarte adevărată povestea cu autorizaţia, dar nu e necesară pentru poze de la peron. Cum scopul vizitei era Trolleybus Day Szeged, nu am alergat prea mult după trenuri, am pozat doar ce am prins prin Bekescsaba şi Szeged... vor urma şi pozele alea pe măsură ce vor fi redenumite.

BZMot pentru InterPici 90 55 54-29 411-6+50 55 80-28 803-1:







95 55 63-41 018-7:
TaurusFan

Bekescsaba, MAV-TR:
630 025



470 004
TaurusFan

Bekescsaba, MAV-TR:
630 027 cu marfar RO-RSCO


430 335 cu IC de la Targu Mures
sulzerul1175

Hmm... altfel de codificare.
Paul, sper ca ai pozat si electrica de Train Hungary  
TaurusFan

Sigur ca am pozat-o, e aici  
Dr2005

De mult timp, divizia de marfă a MAV a fost cumpărată de OBB, devenind RailCargoAustria. Pe lângă ceva V43/V63, au fost aduse şi Taurusuri:

La Lokoshaza, 1016 003-3:

1116 003-3 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Hoffmeister

Bombardier TRAXX 001 la București - 30 Octombrie 2012





Hoffmeister

Bombardier TRAXX 91 55 0 480 001-1 al MÁV-TRAKCIÓ cuplat la IR 1691 București Nord - Timișoara Nord ~ 31 Octombrie 2012


91 55 0 480 001-1 by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 001-1 (11) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 001-1 (7) by Hoffmeister ASEA, on Flickr
Hurricane

Budapesta keleti 26.10.2012

480 004


480 018 si 023
Hoffmeister

Pe data de 10 decembrie 2012, ora 01:09, prima locomotivă Bombardier TRAXX aparținând MÁV-TRAKCIO Zrt. a sosit în Gara București Nord venind de la Budapest Keleti cu IR 73-2 TRAIANUS (întârziat 160 de minute față de ora normală prevăzută pentru sosire - 22:27).


91 55 0 480 001-1 + IR 73-2 by Hoffmeister ASEA, on Flickr


Bombardier TRAXX 91 55 0 480 001-1 (2) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


Bombardier TRAXX 91 55 0 480 001-1 (3) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


Bombardier TRAXX 91 55 0 480 001-1 (4) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


Bombardier TRAXX 91 55 0 480 001-1 (5) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


Bombardier TRAXX 91 55 0 480 001-1 (6) by Hoffmeister ASEA, on Flickr
Hoffmeister

Cea de-a doua locomotivă Bombardier TRAXX operată de MÁV-TRAKCIÓ care a sosit la București Nord cu IR 73-2 TRAIANUS de la Budapest Keleti este 91 55 0 480 003-7 H-MÁVTR.


91 55 0 480 003-7 (2) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 003-7 (5) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 003-7 + IR 73-2 by Hoffmeister ASEA, on Flickr
Hoffmeister

TRAXX 480 002-9 sosit cu IR 73-2 TRAIANUS (11 Decembrie 2012)


91 55 0 480 002-9 (1) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 002-9 (4) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 002-9 (3) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 002-9 (2) by Hoffmeister ASEA, on Flickr
Hoffmeister

Cea de-a patra locomotivă Bombardier TRAXX care a sosit în București Nord cu IR 73-2 TRAIANUS este 480 005-2.


91 55 0 480 005-2 (3) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 005-2 (1) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 005-2 (2) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 005-2 (4) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 005-2 (5) by Hoffmeister ASEA, on Flickr
florin.lifticariu

Are calatori trenul asta ?
Hoffmeister

Da, are destui călători, având în vedere că la Timișoara se atașează încă 4 vagoane, pe lângă cele 4 deja existente. De fapt, vagoanele suplimentare provin de la fostul IR 1694.
Hoffmeister

TRAXX 480 004-5 în București Nord


91 55 0 480 004-5 (1) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 004-5 (2) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 004-5 (3) by Hoffmeister ASEA, on Flickr
razvan

Traxx 004 cu un demaraj foarte rapid din Orsova
Hoffmeister

Bombardier TRAXX 91 55 0 480 006-0 H-MÁVTR sosit în București Nord cu IR 73-2 TRAIANUS de la Budapest Keleti


91 55 0 480 006-0 (4) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 006-0 (7) by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 006-0 ( by Hoffmeister ASEA, on Flickr


91 55 0 480 006-0 (3) by Hoffmeister ASEA, on Flickr
razvan

Azi spre Timisoara
sulzerul1175

51 55 88-44 007-0 in compunerea primului tren Budapesta - Sighetul Marmatiei

razvan

Traxx 003 astazi cu IR 73 si 8 vagoane in spate
Hurricane

480 003 MAV cu IR72 Bucuresti N - Budapesta



Arad 24.02.2013
Bogdan-Razvan

Bord Traxx-Mini Prezentare
http://www.youtube.com/watch?v=yt1Q_3ZL6ws
Bogdan-Razvan

Bord Traxx


cezy

IR73
cristi CFR

Matei Corvin cu IR 72 Bucuresti Nord - Timisoara Nord - Arad - Budapest Kelety

Florin

Arad 05.06.2013

Traxx H-MAVTR 005 cu IR 73-2 Budapesta Keleti - Timisoara Nord - Bucuresti Nord


Hoffmeister

Locomotiva aniversară Bombardier TRAXX 480 022-7 aparținând operatorului MÁV-TRAKCIÓ Zrt. a ajuns în această dimineață la Brașov cu trenul internațional IR-N 407 CORONA de la Budapesta (la tracțiunea principală aflându-se electrica 40-0078-2 a Depoului CFR Cluj). După acest scurt popas, va pleca spre Băile Tușnad în această seară cu IR-N 406 CORONA, unde va staționa pentru încă o zi. Colantarea exterioară specială este un omagiu adus scriitorului maghiar Weöres Sándor și este prilejuită de împlinirea centenarului nașterii acestuia (22 iunie 1913 - 22 iunie 2013). Demersul cultural este sprijinit de Ministerul Ungar de Justiție și Administrație (Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium).

Mai multe informații despre Weöres Sándor --> http://bit.ly/13zKMEj

Fotografiile de astăzi:


91 53 0480 022-7 (1) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (2) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (3) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (4) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (5) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (6) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (7) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 ( by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (9) by Der Hoffmeister, on Flickr


91 53 0480 022-7 (10) by Der Hoffmeister, on Flickr


IR-N 407 CORONA by Der Hoffmeister, on Flickr
sulzerul1175

WOW! Frumoase fotografii!

Deci, sa inteleg ca a trecut noaptea trecuta prin Oradea?
Hoffmeister

Exact. Mâine seară, cuplează din nou la IR-N 406 CORONA (”la roată”, după o serie de manevre în Băile Tușnad, pentru că nu este autorizată pentru tracțiune în România) și pleacă la Budapesta.

Mulțumesc pentru apreciere!
sulzerul1175

Ohooo mersi fain pt info! Deci poi-maine pot iesi lejer la 5 dimineata s-o prind.  
Hoffmeister

sulzerul1175 wrote:
Ohooo mersi fain pt info! Deci poi-maine pot iesi lejer la 5 dimineata s-o prind.  


Cu plăcere! Sper să am informația corectă, pentru că și eu am primit tot felul de detalii contradictorii, mai ales în ceea ce privește sosirea la Brașov - ba venea, ba nu venea, ba iară venea, ba nu mai venea deloc!
TaurusFan

418 303 H-MAV-TR la Valea lui Mihai
razvan

Pentru cei interesati astazi IR 73 este tras de un nou Traxx si anume 007

DSCN1853 by artinescu.razvan, on Flickr
(Scuzati calitatea si incadrarea)
alex

Arad
08.04.2014
[/url]
gery

Gábor Áron Traxx

razvan

Traxx-uri in Orsova
008
480-008 by artinescu.razvan, on Flickr
010
480-010 by artinescu.razvan, on Flickr
022
480 022 by artinescu.razvan, on Flickr

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate Page 1, 2  Next
Page 1 of 2
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR