Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
lde 2100

M 300 Bucuresti-Brasov-Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor

Din A 1745(in fata 054)





La intrare in Predeal





Intre Predeal si Brasov.

adycfrbucuresti

Vin si io cu o descriere a acestei rute feroviare
Magistrala 300 Bucureşti Nord - Braşov - Sighişoara - Teiuş - Războieni - Cluj Napoca - Oradea (647 km)
Căi ferate secundare
301 Câmpina - Telega (8 km) Gestionar Infrastructura, operator feroviar: Grup Feroviar Roman (GFR)
302 Ploieşti - Târgovişte (52 km)
303 I. L. Caragiale - Moreni - Filipeştii de Pădure (28 km)
304 Ploieşti Sud - Măneciu (51 km)
305 Câmpia Turzii - Turda (9 km)
306 Ploieşti Sud - Plopeni - Slănic (44 km)
307 Blaj - Târnăveni Vest - Praid (113 km) Gestionar Infrastructura : S.C. RC-CF Trans S.R.L. Operator: Regiotrans
308 Sighişoara - Odorhei (48 km) Gestionar Infrastructura : S.C. RC-CF Trans S.R.L. Operator: Regiotrans
309 Turda - Abrud (93 km) Închisa
310 Timişoara Nord - Arad - Sântana - Nădab - Ciumeghiu - Oradea (178 km)
311 Huedin - Călăţele (14 km) Închisa - Desfiinţată
312 Oradea - Cheresig (23 km) Închisa
313 Nădab - Grăniceri (20 km)
314 Oradea - Rogoz - Holod (53 km) Gestionar Infrastructura : TRANSFEROVIAR GRUP Operator: TRANSFEROVIAR GRUP
315 Rogoz - Dobreşti (10 km) Închisa - Desfiinţată
316 Ciumeghiu - Holod - Vaşcău (101 km) Gestionar Infrastructura : Via Terra Spedition Operator: Regional
317 Arad - Ineu - Gurahonţ - Brad (167 km)
318 Ineu - Cermei (14 km)
Alex-DP001

Vin cu o mica corectura,linia Campia Turzii-Turda este 322 si nu 305, electrificata pe o portiune de 6,7 km.
Bobby

Alex-DP001 wrote:
Vin cu o mica corectura,linia Campia Turzii-Turda este 322 si nu 305, electrificata pe o portiune de 6,7 km.


De ce doar 6.7 km ? Pana la 9 mai sunt 2.3 km...
Fara finalizare investitia e inutila...
Alex-DP001

Pai e electrificata pana la iesirea din Grupa Tehnica A, dupa aceea urmeaza Grupa Tehnica B, Revizia de Vagoane (care numai functioneaza), linia spre fosta remiza si Grupa Tehnica C care este a celor de la Servtrans Invest acum.
Oricum noaptea nu se face circulatie si de la CFR Marfa nu am mai vazut vreo electrica sa mearga la Turda de cel putin 2 ani, traficul este foarte slab, cei de la Servtrans mai merg din cand in cand cu o electrica.
Dupa ce in septembrie o persoana s-a electocutat in Statia CFR Turda au aparut zvonuri ca liniile electrificare care numai sunt folosite sa fie dezelectrificate.
Ramane de vazut ce se va intampla.
dan tm

Racordul dinspre Turda spre Calarasi Turda mai exista in teren, daca nu ma insel electrificarea a fost desfiintata pe el.

Pe wikimapia vad o linie cu foarte multe curbe spre o cariera , exista linie sau e un drum doar si in mod eronat e trasata o linie ferata?
Alex-DP001

Racordul exista, linia este electrificata insa macazul care face legatura dintre delta si magistrala 300 e defect de vreo 3 ani si  nici nu se va repera in curand asa ca delta nu mai este folosita. Linia de contact e sub tensiune.
Nu exista nici o cariera in zona.
sulzerul1175

Pe 300, relatia Oradea - Cluj:

Primul tunel, inainte de Pestera:



Dupa iesirea din Bulz




Iesirea din Ciucea

CsabyRR

Trebuie sa fim pe bune cu ochii in patru pentru ca cu inchiderea liniei Arad-Curtici, se deviaza traficul feroviar pe magistrala 300 si linia 310... Trafic foarte interesant o sa fie... In curand...
sulzerul1175

Hmm... in orice caz, daca trenurile internationale vor fi deviate la Epi Bihor, tind sa cred ca o vor lua direct catre Oradea Vest - Salonta - Arad, pe linia secundara Epi Bihor - Oradea Vest. Nu cred ca vom avea norocul ca Pannonia, Ister, Dacia sa fie oprite in Oradea. Daca da... o sa avem distractie pe aici  

Cand se inchide linia?
CsabyRR

Asta nu mai stiu exact... Trebuie urmarite comunicatiile de presa, cine ar fi din Arad sau din apropiere ne-ar putea tine la curent. Apropo de trenurile internationale... Pai uite, eu zic ca se vor opri si in Oradea ca ce rost ar avea sa evite un oras chiar mare si nod feroviar, resedinta de judet etc. Ar fi o idee rea ca sa nu faca oprire acolo. In orice caz, oricum le poti prinde la Epi Bihor... Si sa nu uitam nici de trenurile de marfa!!! Care tot prin Epi vor sa treaca... Acum o mare parte trece si pe la Salonta... Day and night... Dar cred ca si catre Cluj vor fi cateva (mai ales ca asa ajungi mult mai usor de exemplu la Targu Mures decat daca ar cobori pana la Arad si de acolo ar mere prin Simeria-Teius-Razboieni etc). Deci cum am mai mentionat mai devreme, trebuie sa fim cu ochii in 4 sau mai multe!!!
mpursu

CsabyRR wrote:
Trebuie sa fim pe bune cu ochii in patru pentru ca cu inchiderea liniei Arad-Curtici, se deviaza traficul feroviar pe magistrala 300 si linia 310... Trafic foarte interesant o sa fie... In curand...

Asta ar presupune și grăbirea electrificării liniilor ferate Oradea - Cluj-Napoca și Oradea - Arad?
CsabyRR

Ar fi foarte frumos... mai ales dublarea... Dar, ideea ii ca linia Arad-Curtici intra in modernizare doar...
gupp

Dar de ce sa se inchida Arad - Curtici, ca doar e linie dubla, doar pe portiunea Curtici si vama maghiara e simpla, si acum o vor dubla. Nu tin minte sa se fii oprit circulatia pe Valea Prahovei, unde traficul e mult mai mare
CsabyRR

"Om trai si om vedea" Pana acum asa am auzit de la un oficial din cadrul CFR-ului... Deci nu ma intreba ce si cum sau de ce, ca eu am predat postat informatia numai
Zgarcanstein

Plimbare cu R15208 (Oradea - Cluj Napoca), 17.06.2013

Plimbare cu R15208 (Oradea 17:58 - 21:10 Cluj Napoca) format din VT 76-1401-9 şi 76-1402-7, 17.06.2013
Oradea






Aleşd
60-1565-5




Vadu Crişului Hm.
78-3229-8 ca R15207 (Cluj Napoca 15:53 - 19:35 Oradea)




IR1537 (Cluj Napoca 17:10 - 23:02 Timişoara Nord)


R15208 între Vadu Crişului Hm. şi Şuncuiuş Hm.


Şuncuiuş Hm.


Între Şuncuiuş Hm. şi Bratca






















Bratca






R3075 (Cluj Napoca 16:39 - 20:56 Oradea)




Între Bratca şi Piatra Craiului Hm.




































Piatra Craiului Hm.


Negreni h.




Ciucea Hm.








Poieni




Între Poieni şi Brăişoru Hm.














Brăişoru Hm.








Huedin






80-0532-4




Jebuc h.


Între Jebuc h. şi Stana Hm.
















Stana Hm.


Între Stana Hm. şi Aghireş hc.


Aghireş hc.


Aghireş
86-0125-4




Gârbău Hm.




Cluj Napoca
R15208 sosit la destinaţie


Cu mulţumiri companiei Transferoviar Călători pentru bunele condiţii de călătorie şi aprobarea scrisă pentru realizarea materialului foto şi video!

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR