Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 

The free forums are now under new ownership, a full announcement will be made shortly

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Electrica675

Pozele sunt facute prin geamul vagonului....era stricat si nu l-am putut deschide

Electrica675

O macara in gara Pascani

O macara si un vagon in gara Pascani
sulzerul1175

O drezina cu un macara Takraf:





BNRI 85:

shoppy

Lucrarile continua, s-au rezolvat macazele Romexpo / garaj, mai ramane macazul de la Luxten, si linia Baneasa- Grivita va fi data in folosinta   .
La fata locului au mai aparut o macara Takraf de 20t si inca un vagon atelier.




dragosh01

Photobucket
Alex-DP001

Macara EDK de mare tonaj a Regionalei Cluj Napoca venita in Campia Turzii pe date de 27 noiembrie 2007 pentru a ajuta la desfiintarea fostei pasarele pietonale peste calea ferata



mishu88

Ai fost omul potrivit la locul potrivit... de mult doream să văd o asemena "acţiune". Felicitări pentru captură! Iar de acum, trenurile vor circula fără restricţie pe acea zonă, nu? Sau nu era nicio restricţie cauzată de existenţa acelei pasarele pietonale?
Alex-DP001

Nu a fost nici o restrictie, atat doar ca pasarela deja era intr-o stare avansata de degradare si putea pune in pericol circulatia feroviara.
Prisecaru Florin

EDK 300






Dr2005

Statia de domiciliu Scăeni?! Mă duc acolo de ani de zile şi n-am văzut niciodată vreo macara.
Pe de altă parte, dacă s-a ajuns că privaţii să aibă EDK-uri şi alte utilaje de acest tip e grav... probabil se va ajunge ca CFR Infra să  închirieze utilaje de la privaţi.
stakee

Dr2005 wrote:
Statia de domiciliu Scăeni?! Mă duc acolo de ani de zile şi n-am văzut niciodată vreo macara.
Pe de altă parte, dacă s-a ajuns că privaţii să aibă EDK-uri şi alte utilaje de acest tip e grav... probabil se va ajunge ca CFR Infra să  închirieze utilaje de la privaţi.


Si te miri cand sti ca tara asta practic din asta traieste in prezent?
shoppy

Pai EDK de 20t deja aveau de mult cei de la Electrificare, iar asta cred ca este de doar 30t, deci nu este asa de grav.
Ce erau acele bare din vagonul din spate?
Prisecaru Florin

Pentru Dr2005: Macaraua EDK 300 e adusa de la Cristesti Jijia si va ajunge la Bacau unde va descarca transuri, bineinteles ale GFR.

Pentru shoppy : Despre acele bare habar nu am la ce folosesc.
shoppy

Nu ai si alta poza cu incarcatura vagonului din spate?
Ce sunt acelea transuri?
dan tm

Transuri= transconeinere
Prisecaru Florin

Eu am folosit vocabularul cu care mi s-a zis, de fapt e vorba de transcontainere, din pacate nu am poza cu ceea ce contine acel vagon, pentru ca era sub pasarela.

Am marit poza pe care o am cat am putut, sper sa fie de folos, scuze pentru claritate:

shoppy

Stai linistit, daca este este, daca nu atunci nici o problema.
Pe platforma este o structura pentru ceva, defapt, daca prin transcontainere va referiti la containere, atunci acea structura poate fi piesa care se prinde in cele 4 gauri ale containerului (spreader pe englezeste, nu stiu in romaneste). Ciudat ca folosesc base-crane pentru containere, la containere se foloseste gantry-craine.
mishu88

În Gara Bacău, un păianjen îşi întindea picioarele să ţeasă pânzele...-i de oţel!
G-Mean

O macara in Pascani:
cortexedge

Macara de 156 tone:
Dr2005

Macara EDK de 300 t, nr. 457:



Xadu

300 reprezinta modelul, nu tonajul.
Dr2005

Hmm... şi cât poate să ridice?
CsabyRR

Si mie mi se pare cam mica pt 300 de tone...
Radu161

Nu stiu de EDK300, stiu de EDK500 ca poate sa ridice 80 t.
Cea mai puternica, EDK2000, ridica 250 t.
Astea sunt tonajele maxime, ele scad in functie de distanta pe care o acopera bratul macaralei.
sulzerul1175

Am spart topicul Utilajelor si am facut acest topic doar pentru macarale.
Cei care detin informatii si poze va rog sa le postati in acest topic.
mishu88

mishu88 wrote:
În Gara Bacău, un păianjen îşi întindea picioarele să ţeasă pânzele...-i de oţel!


Prin 2010 îl vedeam în treacăt... dar în 2011 am avut ocazia, ca și mulți dintre voi, să stau să-l văd cum își țese pânzele peste ”prada” sa...

Macara feroviară electrică Takraf EDK300 în acțiune în Bacău

Transbordarea mărfurilor de pe calea ferată pe calea rutieră este o acțiune impetuos necesară unui sistem de transport eficient.

Iată că operatorul privat de marfă, GFR, are în proprietate o macara electrică TAKRAF EDK300 pusă pe 6 osii și cu o capacitate de lucru de 30 de tone. Aceasta este activă și lucrează de zor în vederea transbordării containerelor sosite pe vagoane platformă Rgs către autotrenurile care vor transporta, la rândul lor, marfa către destinație.

Timpul necesar acestei acțiuni de transpunere feroviaro-rutieră nu costă mai mult de 5 minute și forța de muncă a altor 3 operatori. Vizionare plăcută!

Dr2005

Frumos, dar EDK-ul nu e făcut pentru aşa ceva...
Pentru containere există poduri rulante, unde e nevoie doar de un operator şi vreo 30 de secunde.
dan tm

dar in zona aia nu a existat nici un terminal de transuri ca sa fie folosit?
mishu88

dan tm wrote:
dar in zona aia nu a existat nici un terminal de transuri ca sa fie folosit?


În Bacău, nu există. Însă se va construi în Suceava cât de repede și operațiunile de transbordare vor fi absorbite acolo.
G-Mean

mishu88 wrote:
dan tm wrote:
dar in zona aia nu a existat nici un terminal de transuri ca sa fie folosit?


În Bacău, nu există. Însă se va construi în Suceava cât de repede și operațiunile de transbordare vor fi absorbite acolo.


Si din ce mi-a zis tatal meu, asta va fi la Darmanesti, desi initial era pregatit pentru Siret acest plan   . Pentru ca s-au vandut deja niste loturi de teren in zona garii Darmanesti pentru aceasta statie de transbordare. La Darmanesti fiind o zona potrivita, ultimele linii ( 6-7 ) sunt suficient de lungi.
mishu88

G-Mean wrote:
mishu88 wrote:
dan tm wrote:
dar in zona aia nu a existat nici un terminal de transuri ca sa fie folosit?


În Bacău, nu există. Însă se va construi în Suceava cât de repede și operațiunile de transbordare vor fi absorbite acolo.


Si din ce mi-a zis tatal meu, asta va fi la Darmanesti, desi initial era pregatit pentru Siret acest plan   . Pentru ca s-au vandut deja niste loturi de teren in zona garii Darmanesti pentru aceasta statie de transbordare. La Darmanesti fiind o zona potrivita, ultimele linii ( 6-7 ) sunt suficient de lungi.


Cu riscul de o țâră de off-topic:

Interesant că este proiect de stație de Transbordare și la Dărmănești! La Suceava, la vechiul terminal de transbordare, ai văzut și tu, liniile sunt aproape gata:



G-Mean

mishu88 wrote:
G-Mean wrote:
mishu88 wrote:
dan tm wrote:
dar in zona aia nu a existat nici un terminal de transuri ca sa fie folosit?


În Bacău, nu există. Însă se va construi în Suceava cât de repede și operațiunile de transbordare vor fi absorbite acolo.


Si din ce mi-a zis tatal meu, asta va fi la Darmanesti, desi initial era pregatit pentru Siret acest plan   . Pentru ca s-au vandut deja niste loturi de teren in zona garii Darmanesti pentru aceasta statie de transbordare. La Darmanesti fiind o zona potrivita, ultimele linii ( 6-7 ) sunt suficient de lungi.


Cu riscul de o țâră de off-topic:

Interesant că este proiect de stație de Transbordare și la Dărmănești! La Suceava, la vechiul terminal de transbordare, ai văzut și tu, liniile sunt aproape gata:





Nu stiu la Suceava de treaba asta , acolo probabil sa fi facut vreun RK, pentru ca am vazut ca intra ceva marfare pe acolo . . . dar nu stiu exact.
Dr2005

La Dărmăneşti probabil că se construieşte un terminal de mutat containerele de pe platformele pe ecartament larg pe cele pe ecartament normal (sau de mutat totul din vagoanele ucrainiene în cele româneşti).
mishu88

Dr2005 wrote:
La Dărmăneşti probabil că se construieşte un terminal de mutat containerele de pe platformele pe ecartament larg pe cele pe ecartament normal (sau de mutat totul din vagoanele ucrainiene în cele româneşti).


Haideți să mutăm această discuție la topicul de vagoane de marfă, aici vorbim despre macarale.

La Dărmănești nu cred că va fi ecartament larg/european. Ecartamentul larg ajunge doar până la Dornești și puțin în fabrica Egger. Iar transbordarea de pe vagoane rusești cu boghiuri de 1435 (deci deja o dată transbordate la graniță) la Dărmănești pe alte vagoane tot de 1435 mi se pare ineficientă.

Sunt și eu curios ce o să se facă la Dărmănești... Nu știam de închirierea de terenuri... Mulțumesc, G-Mean!
G-Mean

mishu88 wrote:
Dr2005 wrote:
La Dărmăneşti probabil că se construieşte un terminal de mutat containerele de pe platformele pe ecartament larg pe cele pe ecartament normal (sau de mutat totul din vagoanele ucrainiene în cele româneşti).


Haideți să mutăm această discuție la topicul de vagoane de marfă, aici vorbim despre macarale.

La Dărmănești nu cred că va fi ecartament larg/european. Ecartamentul larg ajunge doar până la Dornești și puțin în fabrica Egger. Iar transbordarea de pe vagoane rusești cu boghiuri de 1435 (deci deja o dată transbordate la graniță) la Dărmănești pe alte vagoane tot de 1435 mi se pare ineficientă.

Sunt și eu curios ce o să se facă la Dărmănești... Nu știam de închirierea de terenuri... Mulțumesc, G-Mean!


Cu placere Mishu   . Cand voi afla mai multe detalii le voi comunica.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR