Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Gabry_Mafia

Magistrala 200

Salut la toata lumea.Am planuit un tur pe jumate din Romania cu trenul pe la sirsitul lui Iunie 2011.Dupa ce am ales sa merg  Timisoara- Craiova,Craiova - Piatra Olt, Piatra Olt - Sibiu,Sibiu - Simeria.Am luat Personalul 2047 Simeria - Arad iar de la Arad  la Timisoara.Trenul era compus dintr-o locomotiva electrica 41-0308-1 si 2 vagoane albastre.
Locomotiva in Simeria.

Mai era un tren in gara Simeria .

Am plecat la 19:30 si imediat tot in gara se vede si cele cateva vagoane arse.

Pe partea cealalta cisterne.

Putin mai incolo remiza de vagoane.

Nu stiu sigur dar cred ca aceasta linie o ia spre Hunedoara.
Faptul ca eram pe magistrala linia era dubla.

Un peisaj specific zonei.

Prima oprire dupa aproximativ 4 minute de la plecarea din Simeria.
Saulesti H.

Aici am asteptat sa treaca un tren.

Bun am plecat mai departe.Pana sa ajungem la urmatoarea oprire trecem pe langa aerodromul de Deva.Acolo sunt avioanele ultrausoare de antrenament de parasutisti,parapante,avioane machete chiar se juca niste pasionati cu avioanele cu telecomanda.
Nu am putut poza prea bine aeroportul datorita boschetilor multi si mari care imi era in cale.

Se apropia orasul Deva.Care e la 11 minute de mers cu trenul de la Simeria.

Si Gara Deva.

Am plecat si din Deva,nu exista treaba sa nu pozezi celebra cetate de la Deva.


Dupa alte 9 minute ajungem si in Mintia.

In aceasta gara am dat de 2 locomotive LSD.
60-1666-6.
]

46-5002-0

Am plecat si am trecut pe langa Termocentrala de la Mintia.

In drept cu termocentrala este si Halta Mintia.


Linia dubla.

Ajungem la o halta Vetel la 8 minute de la Mintia.

Trenul personal avea o viteza ametitoare cel putin 100 km\h.Linia era foarte buna fara hopuri sau restrictii,am mers destul de mult asa pe acest traseu.

Trecem si peste Mures

Alta oprire Branisca Hm.

Un peisaj locului la iesire din Branisca Hm.




Trenul rula cu viteza.

Ajungem dupa 6 minute de la Branisca la Bretea Muresana Hc si 5 kilometri intre ele.

Plecam mai departe  semne ca a plouat ..


Am ajuns si la Ilia care se afla la 33 kilometri de Simeria am ajuns mai repede cu 3 minute


Se afla un tren in gara Timisoara - Lugoj - Margina asa scria pe placutele vagoanelor.

Locomotiva era 60-1389-0.

Bun am plecat mai departe,dupa ce a tras o rafala de ploaie iesea aburi de pe linie


Ne intilnim si cu un tren .

Mi se parea tare suspecta catenara cu atatea fire pe ea si i-am facut o poza.

Am oprit la o halta.
Gurasada Hm.

Am plecat mai departe.

Trece un alt tren nu am apucat sa prind locomotivele datorita vitezei foarte mari a acestui personal mergea aproape constant cu cel putin 100km\h si nu puteam sta tot timpu cu capul pe geam.


Oprim si la Cimpuri Surduc Hm aceasta halta avea 2 cladiri.


Bun am plecat mai incolo.

La 4 minute apare alta halta.
Burjuc Hm.


Bun am plecat mai departe soarele apunea tot mai mult era ora 20:30.

Ne intilnim cu un marfar

Dupa 8 minute de la halta Burjuc ne oprim si in Zam.Aici aceasta statie avea 2 cladiri una  avea gratii la geamuri,iar cealalta aer conditionat.



Am plecat mai departe.

Oprim si la Petris pe Mures.


Am plecat mai departe,faceam pozele tot mai greu ca se intuneca si ieseau miscate.

Am ajuns si la halta Ilteu.Nu am pozat-o ca era aproape un tren eram atent la trenul ce venea sa il pozez si in acelasi timp am plecat.

Am plecat spre urmatoarea halta.

Dupa 3 minute de la Halta Ilteu am oprit si la Halta Toc.

Mergem mai departe.

Ajungem la o Statie care avea un interesant turn de apa foarte inalt.

Savarsin

Am plecat mai departe soarelui ii era ''somn''   parca si mie.
Am oprit la Varadia hc

Mi se parea frumos apusul soarelui si am surprins momentul acesta.

Am ajuns si la Varadia dupa 14 minute de la Savarsin.

Mai departe.

Am oprit si la Valea Muresului hc, care era ''bombardata'' ora 21:20 tot mai intuneric.


Am plecat mai departe

Cum nu mai stateam cu capu pe geam a oprit trenul intr-o statie care am prins-o doar asa cu boschetii in prim plan,scuzati incadrarea.
Statia era Batuta.

Plecam si dupa 5 minute opreste la halta Capruta.

Mai fac eforturi din aparat sa mai prind zone specifice.

Oprim si la Birzava o poza prin geamul murdar al vagonului.

Dupa 6 minute oprim si la Nadas.Ora era 21:40.

Conop dupa alte 6 minute de la halta Nadas.

Halta Corfeni,dupa alte 6 minute de la statia Conop ,devastata in ultimul hal.
.
Pun si  o ultima poza cu Statia Milova facuta prin geamul vagonului .

Atat am putut poza mai urmau Radna,Paulis,Paulis hc,Ghioroc,Cicir,Glogovat si Arad care erau la o ora de la aceasta Statie Milova.Eram atat de obosit ca am adormit total pana la Arad,unde am ajuns pe la ora 23.
De la Simeria pana la Arad sunt 158 kilometri foarte frumosi pe o linie mai rar in Romania.Adica se circula cu viteze foarte mari fara prea multe hopuri cum sunt pe magistrala 900 Timisoara- Turnu Severin cel putin pana la ora actuala.
Cam asa am vazut eu aceasta ruta cu destule trenuri in cele 3 ore jumate de mers.
Salutari la toata lumea.
alex

Re: Magistrala 200

Instantanee de pe M 200, 01.07.2012





















IR 375



R 2032 Arad-Teius


stakee

Acolo unde ti se parea tie catenara ciudata, sa iti explic

Is 2 fire de contact pt pantograf deoarece urmeaza alt punct de alimentare, nu ai cum sa faci un fir constant de mii de kilometrii, asa ca se stopeaza pe o portiune si se merg in paralel cativa metri 10-20-100 de metri asta nustiu sigur. Eventual mai poate sa fie si o zona neutra. Iar cele 2 fire din exterior ce atarnau sunt fire de comunicatii.
kate

Felicitari pentru reportaj!
Era un vagon vechi langa o halta.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR