Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Masini
sulzerul1175

Masini germane: Audi, Bmw, Ford, Opel, etc

Aici se vor posta pozele despre masinile germane.

AUDI, BMW, FORD, OPEL, MAYBACH, MERCEDES, PORSCHE, RINSPEED, VOLKSWAGEN, SMART
sulzerul1175

Mercedes ML:




Audi A8  



Bmw 330 Coupe



Volkswagen Passat CC 2008





Opel Vectra Caravan:

silviu_alex

Vin si eu cu o serie de masini.
Pentru inceput un audi Q7. Nimic special doar ca este masinu lui Banel Nicolita de la Steaua.

In continuare R8



Si un A8 mai special. A8L. Mai lung cu aproximativ 40-50 cm decat un A8 normal


Un TT varianta mai veche

Si o poza care imi place mult realizata la salonul auto Bucuresti 2007. (daca cineva este interesat de a vedea poze cu masinile prezentate atunci lle pot pune pe forum)
cortexedge

BMW seria 1
sulzerul1175

Foarte rar masina R8. Noroc ca ai prins-o

Eu am prins un Ford Sierra din 1982, dupa Sudrigiu:


silviu_alex

Rar R8? Pai alea sunt 3 masini diferite si am mai vazut multe altele. Ce este rar pentru mine..A8L care am mai vazut doar unu singur prin bucuresti.
E si daca e vorba de rarite
sulzerul1175

Da....rar mai vezi un Maybach cu capota deschisa Mai lipsea soferul care sa repare motorul
itb 139

De fapt Fordul are fabrica mama in Statele Unite ale Americi ,iar in Europa ei au fabrici in Germania unde fabrica Ford Focus si Fiesta,in Rusia Focus,in Spania unde fabrica Fiesta si parca Fusion,in Turcia unde fabrica Transit si Tourneo Connect.
sulzerul1175

Opel Astra CC



explorator021

Pisti, mă bucur că ai observat BMW-ul 330 XD.
DAr pozele le postez aici:



Am filmat maşina din toate colţurile. Scotocesc bine folderul Ón căutarea acelui filmuleţ.
sulzerul1175

T2  

Xadu

GMC

O daaaa!Alta masina nu ai? ) Am mai vazut-o
Xadu

Intarziat mult?
sergiu

Cateva masini germane (din pacate nu stiu numele lor)




stakee

Broscute VW



Si dube

sergiu

BMW Seria 1

VW Caddy
claus

Una din rablele familiei:

Opel Astra H, fabricata 2005 in....Belgia
Favorita mea, desi cu multe toane tehnice:

sergiu

NU pare o rabla
claus

asa imi alint eu masinile
sulzerul1175

Astra ... frumos exemplar  

Claus, ce parere ai de masina asta? Cum functioneaza, consum, zgomot, etc? Ador acest tip de masina si chiar as dori sa-mi iau una cand o sa ajung acolo  
claus

salut,

Masina arata bine, se tine bine pe sosea (chiar foarte bine), relativ bine lucrata in interior si mai ales... ieftina la piese (unul din principalele motive pentru care am luat-o). Nu e de neglijat nici garda la sol, foarte mare si care te ajuta pe drumurile minunate din Romania.

Zgomotul depinde de motorizare si anvelope. Eu am un 1.6 Twinport care scoate un zgomot de vis (e un motor exceptional ca sunet insa papa cam mult) dar am condus si un 1.7 diesel si m-am ingrozit de cat de zgomotos este.

Daca nu esti genul sportiv, merge si un 1.4 (si iesi si mai bine la taxe si consum). Eu la diesel am scos 4,5l/100 in regim de mers constant. Pe masina mea am media 7.4l/100 , trafic mixt (si stau in Bucuresti )), dara vara duce si in 11l/100 media cu AC si trafic de Bucuresti.

Depinde insa cum conduci. Eu sunt mai potolit....

Daca mai ai intrebari, te rog. O sa incerc sa-ti raspund fara sa poluez mult subiectul. Tot ce am scris mai sus e parerea mea si se refera la varianta scurta cu 5 usi. In Romania sunt multe Caravan, insa nu am condus acest model. Astra H e o masinuta foarte populara si crede-ma, naste pasiuni ...
Bogdan-Razvan

Ford Focus and Ford Mondeo




LDE2100EGM

Un VW Beetle in Nyiregyhaza:

sorin_ncs

Eu nu detin o bicicleta si de fapt nu am invatat niciodata sa merg pe bicicleta. De aceea eu ma deplasez pina la calea ferata pentru a face poze sau filmulete cu aceasta "bicicleta".

tomi_ms

Am mutat poza aici, pentru ca are mai multa legatura decat cu bicicletele.

Sa o stapanesti sanatos. Si asteptam rezultatul deplasarilor (pozele cu trenuri)


Personal imi place foarte mult W124 pentru ca este o masina mai moderna, care pastreaza totusi ceva din farmecul W123-ului.
LDE2100EGM

Porsche 911 Carrera in Cluj Napoca:


hosting images
sorin_ncs

tomi_ms wrote:
Am mutat poza aici, pentru ca are mai multa legatura decat cu bicicletele.

Sa o stapanesti sanatos. Si asteptam rezultatul deplasarilor (pozele cu trenuri)


Personal imi place foarte mult W124 pentru ca este o masina mai moderna, care pastreaza totusi ceva din farmecul W123-ului.


Din pacate masina mea nu este W124...ci este fratele mai mic...W201. In poza aceea arata bine rau de tot...intre timp s-a mai uritit...a mai dat rugina in ea...au fost schimbate jantele cu unele mai naspa pentru ca am spart doua intr-o groapa...au mai aparut 2-3 mici infundaturi de la catatenii rai care au lovit-o cu piciorul, sigla de pe capota mi-au strimbat-o..etc. Mai am si alte masini, de fapt doua dacii una berlina si una papuc. In poza aceasta chiar am vrut sa-mi suprind propria mea masina, cu care circul zilnic alaturi de locomotiva mea preferata din Romania si anume EGM-ul. Chiar consider aceasta ca fiind cea mai reusita modernizare de la CFR de pina acum. Motorul GM-EMD in doi timpi suna absolut bestial!

Vor fi si destule poze cu trenuri..deocamdata pauza pentru ca nu prea am cu ce sa fac poze si nici cu timpul nu stau prea bine. Pe vremuri am contribuit cu multe poze pe railfaneurope.net , dar pe vremea aceea sa faceau pe film. Acum vreau sa imi iau un aparat digital, ca filmul e de domeniul trecutului, dar nu stau bine cu finantele...
tomi_ms

Da, greseala mea, am incurcat denumirea modelului.

(nu e nicio graba cu pozele, dupa primele mesaje am crezut ca avem de a face cu un utilizator tanar care participa la discutiile mai libere numai pentru a pierde vremea, de aceea am facut aluzia respectiva. Acum vad ca nu e cazul   )
Vlad

Eu stiam ca Ford e de origine americana nu germana. Nu are ce cauta la masini germane.
stakee

Vlad wrote:
Eu stiam ca Ford e de origine americana nu germana. Nu are ce cauta la masini germane.


Se face confuzia ca Ford era neamt de origine da a plecat in State
Vlad

Henry Ford era american si s-a nascut langa Detroit, Michigan. Tatal lui era cu origini irlandeze (nascut in Irlanda) iar mama cu origini belgiene (nascuta in SUA).

Sursa: Wikipedia.
Dr2005

Fordurile pentru Europa se produc Ón Germania, că altfel le-ar rupe taxele vamale.
stakee

Na belea eu asa stiam
sorin_ncs

Dr2005 wrote:
Fordurile pentru Europa se produc Ón Germania, că altfel le-ar rupe taxele vamale.


Fordul este marca americana la origine intr-adevar. Dar fordurile produse pentru europeni se produc in Europa si de asemenea sint modele care nu au corespondent in SUA. Este valabil pentru multe alte masini americane...Chrysler, Cadillac, Chevrolet etc...Tot ce este produs in europa pentru europeni consider ca nu se poate incadra la "masini americane". Chiar imi aduc aminte ca am pozat asta iarna in parcarea subterana de la AFI un oldsmobile american get-beget...model de prin anii 90 dupe design linga un cadillac european. Oldsmobile-ul avea alura si dotari tipice de masina americana si anume: Numar din acela mai mic format patratos nu din acesta lung cum au masinile europene, pe spate semnalizarile si pozitiile sint in aceeasi lampa de culoare rosie (americanele nu au semnale galbene pe spate) cu bec cu doua filamente, bancheta in fata in loc de scaune, cutie automata, schimbator la volan si frina de "mina" la picior (este de fapt o a treia pedala aflata in stinga pedalierului normal acceleratie si frina, ambreiaj nu exista, masina fiind automata). In acelasi timp cadillacul era european toata ziua numere lungi, cutie manuala, schimbator la podea, frina de mina intre scaunele din fata, semnale galbene). Daca va intereseaza pozele le voi cauta si le voi pune pe forum. As mentiona ca pe linga trenuri pe mine ma mai pasioneaza la nebunie si masinile americane, dar alea americane de-adevaratelea si orcum cele produse intre 1940-1980...nu mai noi de atit. De fapt cea mai mare pasiune a mea sint masinile americane urmate la scurta distanta de trenurile americane si camioanele americane .

Si ca sa nu credeti ca am mintit cind am spus ca am contribuit la railfaneurope.net, desi sint off-topic si imi cer scuze pentru acest lucru va prezint aici una din pozele care imi apartin.

sorin_ncs

Un hot rod ciudat:





claus

sorin_ncs

nu vreau sa intru in polemica insa faci confuzii.

Ford are sediul in State si asa ramane. Ca are fabrici in Europa, asta e altceva. Mai nou are una la Craiova, consideram firma ca fiind din Oltenia ???
Ford are o fabrica si in Turcia, consideram firma ca una asiatica ?
VW face Golful si Beatelul la o fabrica in Brazilia, consideram firma sud-americana ?
Hyundai Accent se produce in Turcia. Consideram firma coreana sau asiatica ?

Gresesti iar in al doilea punct:

Ford Fiesta, Ford Focus si Transit (ala facut la Craiova) se vand in aceiasi forma si in State si in Europa.
La fel si Kuga dar la ei se numeste Escape (o strategie de marketing pe care am intalnit-o la multi producatori auto).
Focusul ala facut in Turcia se vinde in State de 15 ani si e facut pentru State. Ma refer la Focusul vechi, cel cu faruri alungite. Si era produs pentru piata americana, fara semnalizator galben, numar mic etc.
Singura diferenta optica era faptul ca avea spoilerul fata o idee mai lung.
Si iti mai dau exemple cate vrei:
La fel Chevrolet Aveo (ala scurt care e la noi pe toate drumurile). E cea mai populara masina la livrari pizza in State. E un fel de scuter Si e facut in.....Grecia.


Iti fac o lista cat vrei de masini care sunt identice.

Ca si regula, se ia locul unde firma isi are cartierul general nu unde isi are fabricile sau originea stramosilor celui care a fondar uzina (asta a fost chiar buna ).

Ca iti plac old american cars, foarte frumos. Si mie. Dar asta nu inseamna ca voi asimila vreodata Ford cu Europa pentru ca, desi diferite ca design de modelele similare din State, firma isi are baza acolo.

Globalizarea are afectele ei, bune sau rele.

Ceea ce cauti tu sunt produse auto destinate pietei auto din State. Nu fa confuzie cu sediul fimei sau ce sta in spatele firmei respective. Nu incerca sa afli pe unde sunt produse ca vei avea surprize...

Sper sa nu te supere postul meu. Sunt pasionat de auto si cunosc cate ceva din istoria domeniului, mai ales Ford. Macar pentru ca am avut pana acum vreo 3 masini de la ei....
sorin_ncs

Nu este absolut nici o suparare. Nu interpreta faptul ca raspund mai tirziu drept un semn ca m-am suparat. Pur si simplu am avut alte lucruri de facut. Ceea ce spui tu, anume faptul ca o firma americana are fabrici in toata lumea este prfect normal pentru zilele noastre. In contextul general al globalizarii granitele intre state sint din ce in ce mai greu de definit. Firme frantuzesti fabrica masini in maroc, firma americane fabrica in grecia etc..etc.

Cu toate acestea eu stiam ca productia fabricilor din Europa se adreseaza numei clientelei din Europa in timp ce productia din America de nord se adreseaza numai pietei nordamericane. Daca m-am inselat, mea culpa. In privinta faptului ca exact acelasi model de masina se vinde pe ambele continente, dar sub nume diferite aveam iarasi anumite dubii. Posibil sa fie cum zici tu dar ce te faci cind in Europa toata lumea vrea motoare de sub 2 litri in timp ce americanii nu accepta nimic sub 3,5 litri? Dar prin faptul ca in Europa sint deja mult mai populare motoarele diesel in timp ce americanii nu vor sa auda de asa ceva? Dar prin faptul ca in Europa majoritatea prefera cutie manuala in timp ce americanii habar nu au sa conduca o masina cu transmisie manuala? Este in mod evident posibil ca acelasi model de caroseria sa fie prevazuta cu motorizari si cutii de viteza diferite pentru pietele din Europa si America de nord, si sa aiba in plus adaptarile specifice fiecarui continent...locas de numar de inmatriculare din acela patratos, semnalizari tipic americane, kilometraj in mile, etc...si sa se mai vinda si sub nume diferite...in cazul acesta eu unul as inclina sa numesc modelul adaptat pentru piata nordamericana drept o masina "americana" in timp ce modelul adaptat pentru piata europeana drept o masina europeana de marca americana...mie parca asa imi suna mai bine...insa desigur nu este cazul sa polemizam prea mult pe tema aceasta, in fond este vorba doar de exprimare si terminologia adoptata.

Si eu unul sint mare pasionat de masini, indeosebi americane, doar ca mie imi plac mai mult masinile mai clasice...cele fabricate pina prin anii 80, sau hai cu indulgenta 90...exista unele modele de masini pentru care as face exceptii.

Si cum pe acest topic trebuie sa mai punem si poze, am aici un W123 pentru voi...





claus

Sorin,

am gasit atatia suparaciosi pe forumuri ca suflu si-n iaurt )

te mai corectez putin: chestia cu motoare mari nu mai e deloc valabila. Odata cu cresterea pretului la benzina in ultimii 10 ani, parcul auto s-a schimbat dramatic in State. O vorbesc ca pasionat de auto dar si ca un om care a calatorit si a stat pe acolo. Stazile nord americane sunt pline astazi de Toyota Yaris, doar ca la ei nu se vinde varianta scurta ci cea lunga, cu portbagaj (nu am vazut-o in Romania niciodata).

Odata cu criza petrolului, razboiul din Golf etc. piata americana s-a schimbat mult. Gigantii americani s-au adaptat foarte greu motiv pentru care japonezii au patruns puternic cu ceea ce ei faceau atunci inclusiv motoare mici. Povestea cu motoare mari...e istorie de la inceputul anilor '90.

Da, exista tehnica de marketing de a schimba numele masinilor pe piata din US la multe firme transcontinentale.

Ford Kuga=Ford Escape
Honda Jazz = Honda Fit
Toyota Auris = Toyota Matrix

etc, etc...
E suficient sa cauti pe net si le gasesti, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant

Cutia automata e traditie la ei insa prinde mult teren si in Europa. Fi atent la trendul european si mai vorbim peste 10 ani. Este net superioara ca si confort la volan, doar ca e mai scumpa....

Mi-am permis sa scriu mai mult pentru ca eu consider ca rolul unui forum este si acela de a aduce informatie, nu doar de a arunca niste poze. Doar nu e o simpla galerie foto.
sorin_ncs

claus wrote:

Cutia automata e traditie la ei insa prinde mult teren si in Europa. Fi atent la trendul european si mai vorbim peste 10 ani. Este net superioara ca si confort la volan, doar ca e mai scumpa....

Mi-am permis sa scriu mai mult pentru ca eu consider ca rolul unui forum este si acela de a aduce informatie, nu doar de a arunca niste poze. Doar nu e o simpla galerie foto.


Perfect de acord cu tine in cazul ambelor afirmatii. Eu cind am spus ca in Europa se prefera cutia manuala m-am referit la ceea ce stiu eu despre majoritatea posesorilor de masini si nu m-am referit la preferintele mele personale. Eu unul din moment ce sint pasionat de masini americane evident ca prefer 100% cutiile automate. Am inteles de mult ca sint mult mai confortabile, mai elegante la condus etc... In conditiile in care trendurile se schimba in timp si cutia automata prinde teren si in Europa este posibil ca datele stiute de mine sa fi ramas putin in urma...desi cred ca totusi, la ora actuala categoric peste 50% din masinile europene au cutii manuale...iar daca as intreba oameni pe strada ce PREFERA, nu ce au in curta casei cred ca as obtine tot o majoritate pentru cutiile manuale. Probabil din cauza unui conservatorism gresit inteles...Si eu sint mai conservator din fire, adica sint mai reticent in adoptarea ultimelor inovatii tehnice, dar cutia automata este inventie veche...chiar nu vad ce sens ar avea sa mai fii "conservator" cu o chestie pe care americanii o folosesc de prin anii 40 si si-a dovedit din plin utilitatea in timp.

Poze cu un "bot de cal".





Xadu








stakee

Trabant

Trabant 601S

VW

Volkswagen Type 1 (1)Volkswagen Type 1 (2)
stakee

Inca un VW

Volkswagen Type 1 (3)

Si un Mercedes 200 D 1967

Mercedes 200 D 1967
ANDU2100HP

Un VW bus din 67 cred care are si porecla de ''caramida''

xfiles_19

4 litri motor 2 turbo-uri, 462 de cai putere, arata de pocneste

Mercedes AMG GT 2016

2017 Mercedes AMG GT by Mircea Ioan, auf Flickr

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Masini
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR