Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
marius_catalin84

Mersul trenurilor 2010-2011

Mersul trenurilor 2010-2011

Cine are informatii despre noul mers al trenurilor este rugat sa le posteze aici
Alex-DP001

Am un prieten care e inginer la Depoul Cluj Napoca si mi-a zis ca de saptamana viitoare vor incepe sa lucreze la noul mers.
Bobses

Noul mers de tren e deja gata, bătut în cuie. Din cîte știu, au mai rămas ceva modificări care trebuie făcute la livretele centrale și la cele de marfă.
cristi CFR

Livrete 2010-2011
Dr2005

Ce e cu acceleratele TFG? Nu vor mai fi tarifate ca personale?
Dr2005

L-am mai răsfoit puţin... câteva observaţii legate de sublimul nostru transport feroviar, pe care şi cei din Cambodgia ar fi invidioşi:

- R 346 Bucureşti Nord - Curtici (-Viena) primeşte, în plus, 1h17min, ajungând la 12h25min de la 11h08min;
- R 347 Curtici - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h27min, ajungând la 12h00min de la 10h33min;
- R 360 Bucureşti Nord - Stamora Moraviţa primeşte, în plus, 22min, ajungând la 9h57min de la 9h35min;
- R 361 Stamora Moraviţa - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 30min, ajungând la 10h05min de la 9h35min;
- R 374 Braşov - Curtici primeşte, în plus, 1h25min, ajungând la 9h01min de la 7h36min;
- R 375 Curtici - Braşov primeşte, în plus, 1h13min, ajungând la 8h38min de la 7h25min;
- R 401 (Ungheni-) Iaşi - Bucureşti Nord primeşte, în plus 16min, ajungând la 7h37min de la 7h21min;
- R 402 Bucureşti Nord - Iaşi primeşte, în plus 29min, ajungând la 7h40min de la 7h11min;
- IC 531 Bucureşti Nord - Braşov - Oradea, cu ramuri Braşov - Tg. Mureş şi Teiuş - Arad:
 - Bucureşti - Oradea primeşte, în plus, 46 min ajungând la 12h52min de la 11h38min; sâmbătă se limitează la Cluj.
 - Bucureşti - Târgu Mureş primeşte, în plus, 52 min ajungând la 9h56min de la 8h48min;
 - Bucureşti - Arad primeşte, în plus, 1h35min ajungând la 12h15min de la 10h40min;
La retur:
 - Oradea - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h14min ajungând la 13h12min de la 11h57min; duminica se formează din Cluj-Napoca.
 - Târgu Mureş - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 30min ajungând la 10h01min de la 9h31min;
 - Arad - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h02min ajungând la 11h57min de la 10h55min.

Nu mă mai uit mai departe, că deja mi-am făcut destui nervi.
cristi CFR

Si poate cel mai fain tren :

R 941 Mangalia - Satu Mare 927 km in 23 h 03 m
R 942 Satu Mare - Mangalia 928 km in 22 h 07 m
paall

Pana la urma incepand cu noulmers se circula pe Brasov-Fagaras-Sibiu ?? si Adjud-Comanesti-Ghimes-Siculeni ??
Dr2005

Pe hârtie da...
cristi CFR

Pacat ca Timisoara - Bucuresti via Brasov ramane scindat in doua  
nelucozac

Re: Mersul trenurilor 2010-2011

Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Am un website Mersul trenurilor din Romania

Furnizeaza informatii despre toate rutele din Romania, inclusiv trenuri particulare.
Informatiile despre distante sint date cu precizie de o zecimala. De ce ?

Daca va uitati pe infofer.ro si cereti de la Baraganu la Ciulnita CAM h va spune ca distanta e de 31 km.
Cereti rute intoarcere de la Ciulnita CAM h la Baraganu si distanta e de 30 km.
Dar asta inseamna tarife diferite desi trenurile parcurg exact aceeasi ruta !
Website-ul oficial afiseaza zeci de astfel de neconcordante.

Ca sa evit asemenea aberatii am folosit distante cu precizie de o zecimala si nu am rotunjit.
Stiu ca in livretul mecanicului de tren distantele sint date astfel.

Am deja informatii pentru zonele Cluj, Iasi, Brasov, Timisoara, Craiova.
Nu am inca informatii complete despre zonele Bucuresti, Galati, Constanta.

Cine poate este rugat sa ma ajute cu livrete trenuri personale zonele Bucuresti, Galati, Constanta.

Va multumesc anticipat

Nelu Cozac
Dr2005

Re: Mersul trenurilor 2010-2011

nelucozac wrote:
VDaca va uitati pe infofer.ro si cereti de la Baraganu la Ciulnita CAM h va spune ca distanta e de 31 km.
Cereti rute intoarcere de la Ciulnita CAM h la Baraganu si distanta e de 30 km.
Dar asta inseamna tarife diferite desi trenurile parcurg exact aceeasi ruta !
Website-ul oficial afiseaza zeci de astfel de neconcordante


Biletele de tren oricum se vând pentru distanţele de pe infofer, baza de date fiind aceeaşi.
paall

R 374/375 "Panonia" Nu mai pleaca/ajunge de la/la Bucuresti.
R 832 Brasov-Buc.Nord dispare si apare A 1930 Brasov-Buc.Nord cu grupa de Brasov-PL.Vest-Galati ( A 1731)
A 1742 Satu.Mare-Buc.Nord cu mers de personal intre Predeal si PL.Vest cu opriri chiar si la Posada.h, Nistoresti.h , Bobolia.h si Buda.
A 1643 Buc.Nord-Sighetul.Marmatiei cu mers de personal intre Campina si Predeal dar fara opriri in haltele Nistoresti si Posada.
A 1745 Buc.Nord-Satu.Mare mai matinal ca niciodata in ultimi ani si cu grupa de vagoane pentru Sibiu prin Copsa.Mica-Loamnes-Sibiu.
R 826 si 827 Buc.Nord-Sibiu si retur fara grupa de Cluj.Napoca.
Doua Accelerate Buc.Nord-Campina care se intorc la Bucuresti ca Personale.
Trenuri Buc.Nord/Brasov-Sibiu prin Fagaras-Ucea--Avrig-Talmaciu.
Pentru Bucuresti-Brasov intre 1745 si 831 este o distanta foarte mare de timp si lipsa trenuri. Ma gandesc ca iarna si mai ales in perioada 20.12-20.02 in special in zilele de VSD ar trebui un tren suplimentar pe aceasta distanta asta in cazul in care nu vrem sa-l vedem pe R 831 din vreo 8 etajate pascanizate !!! Pentru a pleca dimineata din capitala spre Cluj sau Baia.Mare ori Satu.Mare te scoli ca sa-l prinzi pe 1745 la ora 06:05 dar ca sa mergi la munte pe Valea.Prahovei ai la 06:05 dupa care la 08:40 iar 1745 avea chiar si 15 vagoane asta iarna si alea pline iar ora de plecare era 07:30.

Regiotrans Brasov-Buc.Nord-Craiova cu grupa PL.Vest-Marasesti-Barlad-Iasi si grupa Marasesti-Adjud-Bacau-Pascani iar vara se anuleaza pe distanta Buc.Nord-Craiova si merge Buc.Nord-Constanta.
karpaty

Intre 1745 si 831 apare un acc pana la bv 193x , iar 832 nu dispare va fi ca si pana acum .
paall

Am sarit peste ele din neatentie si graba.
paall

Are cineva noul mers de tren pentru trenurile personale de pe magistrala 300 intre statiile PL.Vest-Brasov si retur ???
Alex-DP001

Noul mers inca nu e batut in cuie, vor mai aparea unele modificari asa mi-a zis azi un prieten care e inginer la Depoul Cluj  Napoca.
petre

Buna seara. As avea o intrebare. As avea nevoie de mersul trenurilor personale pe ruta Sighet-Salva, mai exact pe linia 409(pe 2011). Detine cineva aceste informatii? Va rog mult , daca cineva stie sa lase un raspuns.
Multumesc.
Stratan

Dupa cate stiu eu ,noul mers e bun de tipar . Si sunt destul modificari prin el. Multi timpi de mers mariti si etc .
Dr2005

Stratan wrote:
Multi timpi de mers mariti si etc .


Foarte mulţi... la trenurile de lung parcurs s-au pus şi câte 2 ore în plus!
Stratan

Valea Prahovei - Sighisoara RULLZ !
florin.mihai

Dr2005 wrote:
Stratan wrote:
Multi timpi de mers mariti si etc .


Foarte mulţi... la trenurile de lung parcurs s-au pus şi câte 2 ore în plus!


Eu nu aş dramatiza aşa de tare situaţia trenurilor care circulă pe culoarul IV, chiar dacă timpii de mers sunt aproape inacceptabili. Ce vedeţi voi în mersul de anul viitor este o oficializare a cea ce se întâmplă acum, cu diferenţa că acum trenurile circulă întârziate iar din decembrie întârzierea e inclusă în program. Însă observ unele viteze pe 300 care în prezent nu se regăsesc pe teren, lucru ciudat pentru că de obicei la un nou mers de tren se face trecerea unor limitari din BAR în livret. De exemplu, între Mediaş şi Aţel, fir 2, viteza este în prezent de 50 de km/h cu o limitare de 30 km/h de vreo doi kilometrii. Mă îndoiesc că din decembrie viteza va fi ridicată la 70 în condiţiile în care nu s-a făcut nimic la linie. Mai sunt şi alte situaţii asemănătoare.
Pe mine mă îngrijorează mai tare degradarea abruptă a infrastructurii pe secţii unde nu există perspectiva modernizării, cum ar fi bunăoară Apahida- Dej. Culmea e că se strică vitezele chiar în zone unde lumea mai circulă încă cu trenul.
Nu ştiu dacă e cazul, eu unul  n-am găsit, de trenuri care îşi scurtează timpii. Poate spre Constanţa să găsim uşoare ameliorări.
paall

Dispune cineva de niste informatii despre trnurile personale care vor circula pe Bucuresti/Ploiesti - Campina - Brasov ?? incepand cu noulmers de tren.

S-ar zvoni ca numai 3001 si 3006 vor ajunge la Brasov in rest celelalte Personale se limiteaza la Campina.

A aparut noul mers si pe www.bahn.de dar fara trenurile sezoniere si fara personale.
ravers75

Am fost recent pe ruta Bucuresti - Constanta. Mai este destul de mult de lucru. Un lucru bun totusi: pe Ciulnita - Fetesti se circula cu 120 km/h ambele fire modernizate. Oricum, pana la Constanta am facut 3.35 min, rezonabil, zic eu, avand in vedere ca inca se lucreaza. Cred ca in urmatorul mers rapidele nu vor face mai mult de 3 ore jumate.
Dr2005

ravers75 wrote:
Cred ca in urmatorul mers rapidele nu vor face mai mult de 3 ore jumate.


Eşti sigur?
R 680 - 3h40 min - nu circulă S,D
R 681 - 3h54 min - nu circulă S,D
R 682 - 3h58 min
R 683 - 3h47 min
R 684 - 4h12 min
R 685 - 3h44 min - nu circulă S,D
R 686 - 4h11 min
R 687 - 3h55 min
R 688 - 4h02 min
R 689 - 3h36 min
A 1821 - 3h55 min
A 1822 - 3h45 min

Numai rapide pe Constanţa (cu excepţia lui 1821/2, care e chiar bine pus), să ne jupoaie de bani. A1631/2 va fi limitat la Bucureşti Nord. Doar în sezon va mai circula la Constanţa, 3h51 min.

Deasemenea, se suprimă opririle în Bucureşti Băneasa, că trebuie şi rechinii din faţa Gării de Nord să trăiască din ceva, nu?
ravers75

Sigur e un singur lucru. Nu se respecta timpii oficiali de mers. De exemplu R 681, cu care am fost eu, a plecat cu 10 min intarziere(14.10) si a ajuns la Constanta la 17.44. Eu spun ce am vazut. Daca va plac intarzierile mergeti pe valea Prahovei.
paall

s-a terminat cu intarzierile pe Valea.Prahovei incepand cu noul mers. La vara o sa fie ceva probleme de la canicula, pana atunci gata cu intarzierile , decat sa nu apara ceva neprevazut , sa se defecteze vreo lovomotiva la vrun tren etc.
Dr2005

S-a terminat cu întârzierile pentru că le-au inclus în mers.
micutul_tgv

Trist! Și cu 2 ani în urmă au crescut timpii de mers, anul trecut au crescut din nou și foarte mult, iar anul acesta cresc iarăși. În ritmul ăsta...
Un simplu exemplu este sezonierul Liviu Rebreanu, sau A 1745, care dacă anul trecut parcurgea Satu Mare - București în 13h40', anul acesta a ajuns la 14h50' iar din decembrie are 15h30'.
paall

Singura fereastra pentru mersul lui P 3006 Brasov-Bucuresti ar fi asta :

Brasov 16:10
Predeal 16:54-4-16:58 asteapta pe R 346 Buc.Nord-Wien.
Azuga 17:14-2-17:16
Busteni 17:25-5-17:30 cruce cu R 827 Buc.Nord-Sibiu
Sinaia 17:48-2-17:50
Valea.Larga 18:03-5-18:08 cruce cu A 1643 Buc.Nord-Sighetul.M
Comarnic 18:31-11-18:42
Breaza.Nord 18:50-9-18:59 cruce cu R 473 Buc.Nord-Budapesta
Campina 19:20-2-19:22
Ploiesti.Vest 19:52-19:57
Bucuresti sosire in jurul orei 21:15-21:25.

A facut cineva rost de mersul trenurilor de persoane pe Bucuresti-Brasov ??
Cobra

Intr-adevar, toate trenurile personale de pe ruta Bucuresti - Brasov se vor limita la Campina, exceptie facand perechea 3001/3006, care va circula pana la/de la Brasov. De asemenea, 3001 va pleca mai tarziu din Bucuresti Nord, iar 3006 va gara tot in Bucuresti Nord.
paall

asa am auzit si eu ca va pleca mai tarziu din Bucuresti, dar nu foarte tarziu ca in cazul asta va fi full.

Cam ce-am calculat eu ar fi ca ar pleca intre 06:15-06:25 din Bucuresti, urmand a fi depasit de R 382 pana la Ploiesti si la Ploiesti.Vest sau Floresti depasit de A 1931 Buc.Nord-Brasov iar opririle ar fi urmatoarele :

Campina 08:30-2-08:32
Breaza Nord 08:53-7-09:00 cruce cu A 14002 Brasov-Buc.Nord
Comarnic 09:07-1-09:08
Valea.Larga 09:29-2-09:31
Sinaia 09:43-5-09:48 cruce cu R 473 Budapesta-Buc.Nord
Busteni 10:06-1-10:07
Azuga 10:16-2-10:18
Predeal 10:35-3-10:38 unde il asteapta R 826 Sibiu-Buc.Nord
Brasov 11:20

iar pentru Tg.Mures legatura cu Personalul Brasov-Deda/Tg.Mures ??
Stratan

ravers75 wrote:
Sigur e un singur lucru. Nu se respecta timpii oficiali de mers. De exemplu R 681, cu care am fost eu, a plecat cu 10 min intarziere(14.10) si a ajuns la Constanta la 17.44. Eu spun ce am vazut. Daca va plac intarzierile mergeti pe valea Prahovei.


Poate sa scoata si juma' de ora daca are intarziere , iti zic eu din experienta.
Si mult de lucru nu mai este dar se tot lălăie treaba . Stai sa vedem cat vor circula si aceste noi perechi de trenuri ,se face concurenta la Autocare.
paall

In cazul in care CFR ar fi vrut sa faca profit pe Buc-Ct normal , corect si frumos ar fi fost ca toate trenurile alea Rapide sa fie Accelerate cu vagoane de rapid macar pana cand se termina lucrarile.

Dupa aceea daca se va face intr-adevar maxim 2 ore si 20 min pana la Ct atunci sa reintroduca rapide desi la criza care este in tara si la concurenta pe care o are CFR pe ruta asta tot acceleratele erau bune.
Cobra

3001 va pleca din Bucuresti Nord la 06:26, iar 3006 va sosi in Bucuresti Nord la 21.24. Pentru mine va fi un tren foarte bun la vara, pentru o vanatoare la Scrovistea.
paall

3001/3006 e bun pentru mine si nu doar ptr mine atat iarna cat si vara, desi vara niciodata nu o sa vin cu 3006 de la munte pentru ca il am pe 3028. Acum problema e ca la orele la care circula dupa noul mers 3001 si 3006 sa nu devina neincapatoare din cauza orelor la care circula.
Alex-DP001

Paal cred ca te-ai incurcat un pic A1931 e Iasi-Cluj Napoca nu are cum sa treaca pe la Campina.
mureseanu_976

Alex-DP001 wrote:
Paal cred ca te-ai incurcat un pic A1931 e Iasi-Cluj Napoca nu are cum sa treaca pe la Campina.


Imbecilii din CFR au renumerotat fara numar o gramada de trenuri, ducand oricum la confuzii inevitabile. Trenurile Cluj - Iasi - Cluj vor avea numerele 1932/1933, iar Galati - Tirgu Mures - Galati 1972/1971. De ce? De mere  
Dr2005

Prin Austria, majoritatea trenurilor personale se cheamă S1, S2.... unde S1 poate să însemne şi 100 de perechi de trenuri pe rute asemănătoare. Biletul oricum se dă pe o rută şi e valabil 24 de ore (adică dacă îl iei pentru 11.11.2010, poţi merge cu ce tren vrei în ziua aia.... bine, o singură călătorie, nu călătorii nelimitate). Bine, dacă insişti, poţi afla şi numărul din livret, dar dacă te duci la ghişeu şi ceri un bilet la trenul 11234, se uită vânzătoarea la tine ca la urs. Numărul trenului contează doar la IC, unde ai rezervarea a locului. La Regional Express (cum ar fi Accurile noastre) chiar nu interesează pe nimeni numărul. Desigur, noi nu suntem în Austria.
karpaty

1741 nu va avea nici o grupa pentru Baia mare , ce pleaca din Cluj dimineatza pentru Baia mare va fi un motor desiro , , iar pe 201 trenul 1721 va pleca din Buc format din desiro ca si anul asta la 13:45 , urmatorul tren 1725 de la 14:45 circula la Tg jiu iar in statia Caracal va exista un Desiro pentru Sibiu care va circula cu rang de Acc deci nu este nimic cum spui tu .
paall

Tren personal pe ruta Brasov-Pl.Sud si retur cu vagoane de Brasov.

P 3028 Brasov ( 20:05 ) - PL.Sud.
P 3023 PL.Sud - Brasov ( 07:26 ).
Dr2005

Trenuri de rang superior ce vor fi formate cu automotoare Desiro in mersul nou (2010-2011):

R 731 Cluj - Oradea - Arad - Timisoara Nord
R 732 Timisoara Nord - Arad - Oradea -Cluj
R 733 Cluj - Oradea - Arad
R 734 Arad - Oradea -Cluj
R 821 Bucuresti Nord - Pausa h.
R 822 Pausa h. - Bucuresti Nord
A 1541 Jibou - Baia Mare (ramura de la A 1544)
A 1542 Baia Mare - Jibou (ramura pt. A 1543)
A 1543 Satu Mare - Cluj
A 1544 Cluj - Satu Mare
A 1623 Sibiu - Timisoara Nord (7 ore!!!!!!!!!!)
A 1624 Timisoara Nord - Sibiu
A 1625 Brasov - Fagaras - Sibiu
A 1627 Brasov - Fagaras - Sibiu (varianta a lui A 1625 in perioada inchiderilor de linie)
A 1628 Sibiu - Fagaras - Brasov
A 1695 Caracal - Targu Jiu (ramura de la A 1722)
A 1696 Targu Jiu - Caracal
A 1720 Sibiu - Piatra Olt (ramura pentru A 1845)
A 1721 Bucuresti Nord - Caracal - Sibiu (7 ore!!!!!!)
A 1722 Sibiu - Caracal - Bucuresti Nord
A 1723 Bucuresti Nord - Caracal - Rm. Valcea
A 1726 Craiova - Sibiu
A 1727 Sibiu - Craiova
A 1728 Craiova - Sibiu
A 1729 Caracal - Sibiu (are ramura de la Tg. Jiu, tr. A 1696)
A 1730 Rm. Valcea - Caracal - Bucuresti Nord
A 1743 Timisoara - Arad - Oradea - Baia Mare (7 ore !!!!!!!)
A 1744 Baia Mare - Oradea - Arad - Timisoara
A 1780 Pitesti - Bucuresti Nord (cu motor de la Targoviste, tr. A 1882)
A 1781 Bucuresti Nord - Pitesti - nu circula S,D
A 1782 Pitesti - Bucuresti Nord
A 1788 Pitesti - Bucuresti Nord - nu circula S,D
A 1789 Bucuresti Nord - Pitesti (are motor pt. Curtea de Arges, tr. 1799)
A 1790 Pitesti - Bucuresti Nord (are motor de la Pietrosita, tr. A 1884)
A 1791 Bucuresti Nord - Pitesti (are motor pt. Targoviste, tr. A 1883)
A 1792 Curtea de Arges - Bucuresti Nord (are motor de la C-lung, tr. A 1994)
A 1793 Bucuresti Nord - Curtea de Arges (are motoare pt. Pietrosita, tr. A 1885, si C-lung., tr. A 1993)
A 1794 Pitesti - Bucuresti Nord (are motor de la Targoviste, tr. A 1886)
A 1796 Curtea de Arges - Bucuresti Nord (are motor de la Targoviste, tr. A 1888)
A 1797 Bucuresti Nord - Pitesti
A 1799 Pitesti - Curtea de Arges (ramura de la A 1789)
A 1811 Sibiu - Buzias - Timisoara Nord - nu circula D (detaseaza motor in statia Miercurea Sibiului pt. tr. P 2422 - exceptie S si Vintu de Jos pt. tr. A 1817)
A 1812 Timisoara - Buzias - Sibiu (are motor pt. Tg. Mures, tr. A 1816, st. Vintu de Jos)
A 1813 Sibiu - Buzias - Timisoara (la Vintu de Jos primeste motor de la tr. A 1815)
A 1814 Timisoara Nord - Buzias - Sibiu - nu circula S (la Vintu de Jos primeste motor de la Cluj, tr. A 1818)
A 1815 Tg. Mures - Vintu de Jos (ramura pt. A 1815)
A 1816 Vintu de Jos - Tg. Mures (ramura de la A 1812)
A 1817 Vintu de Jos - Cluj - nu circula D (ramura de la A 1811)
A 1818 Cluj - Vintu de Jos - nu circula S (ramura pt. tr. A 1814)
A 1881 Titu - Pietrosita (ramura de la A 1891)
A 1882 Targoviste - Titu (ramura pt. A 1780)
A 1883 Titu - Pietrosita (ramura de la A 1791)
A 1884 Pietrosita - Titu (ramura pt. A 1790)
A 1885 Titu - Pietrosita (ramura de la A 1793)
A 1886 Targoviste - Titu (ramura pt. A 1794)
A 1887 Titu - Targoviste (ramura de la A 1895)
A 1888 Pietrosita - Titu (ramura pt. A 1796)
A 1891 Bucuresti Nord - Pitesti - Craiova (are motor pt. Pietrosita, tr. A 1881, si C-lung, tr. A 1991)
A 1892 Craiova - Pitesti - Bucuresti Nord (are motor de la C-lung, tr. A 1992)
A 1893 Bucuresti Nord - Pitesti - Craiova (st. Pitesti detaseaza motor pt. tr. A 1782)
A 1894 Craiova - Pitesti - Bucuresti Nord
A 1895 Bucuresti Nord - Pitesti - Craiova (are motor pt. Targoviste, tr. A 1887, C-lung, tr. A 1995; in statia Piatra Olt ataseaza motor de la tr. A 1720)
A 1896 Craiova - Pitesti - Bucuresti Nord (st. Pitesti ataseaza motor de la tr. A 1781; aremotor de la C-lung, tr. A 1996)
A 1935 Cluj - Oradea (in sezon se inlocuieste cu R 936!)
A 1936 Oradea - Cluj - nu circula D
A 1937 Cluj - Oradea - nu circula S
A 1938 Cluj - Oradea (in sezon se inlocuieste cu R 936!)
A 1962 Galati - Tecuci - Iasi
A 1963 Iasi - Tecuci - Galati
A 1966 Galati - Tecuci - Iasi
A 1967 Iasi - Tecuci - Galati
A 1981 Bucuresti Nord - Tulcea Oras
A 1982 Tulcea Oras - Bucuresti Nord - nu circula D
A 1983 Bucuresti Nord - Tulcea Oras - nu circula S
A 1984 Tulcea Oras - Bucuresti Nord
A 1991 Golesti - Parc Kretulescu h. - nu circula S,D (ramura de la A 1891)
G 1991 Parc Kretulescu h. - C-lung - nu circula S,D
A 1992 Parc Kretulescu h. - Golesti - nu circula D (ramura pt. A 1892)
G 1992 C-lung - Parc Kretulescu h. - nu circula D
A 1993 Golesti - Parc Kretulescu h. (ramura de la A 1793)
G 1993 Parc Kretulescu h. - C-lung
A 1994 Parc Kretulescu h. - Golesti - nu circula S,D (ramura pt. A 1792)
G 1994 C-lung - Parc Kretulescu h. - nu circula S,D
A 1995 Golesti - Parc Kretulescu h. - nu circula S (ramura de la A 1895)
G 1995 Parc Kretulescu h. - C-lung - nu circula S
A 1996 Parc Kretulescu h. - Golesti (ramura pt. A 1896)
G 1996 C-lung - Parc Kretulescu h.
paall

a aparut noul mers de tren pe infofer.ro

Nu am ce sa comentez intrucat il stiam dinainte datorita livretului central.

Pe cel al personalelor il vroiam dar in seara asta este pe infofer.ro
Niste lucruri intereseante ar fi de vazut la trenurile ce au statie finala sau statie de plecare Campina
Prisecaru Florin

La IC 561/564 Mihai Eminescu se pare ca grupa de Iasi nu va mai circula prin pascani   ci  va veni prin Marasesti-Tecuci Nord hc-Barlad-Vaslui-Nicolina-Iasi.
1. IC   564  Iasi 16:28 - Nicolina 16:32 - Vaslui 17:30 - Birlad 18:15 - Tecuci Nord hc 18:54 - Marasesti 19:22
2. IC   561  Marasesti 9:55 - Tecuci Nord hc 10:20 - Birlad 10:59 - Vaslui 11:51 - Nicolina 12:42 - Iasi 12:51
paall

pe partea asta pe mag 600 is mai multe orase chiar daca e intercity. Pe partea cealalta pe Bacau-Pascani ramane celelalte 3-4 vagoane care merg la Suceava.
fagaras

Nu  mai  circula  Venezia express  este limitat la Koprivnica ,pacat  era  bun se pare ca  trebuie   mers  prin  Viena care e mult  mai  mult , era  un  tren foarte bun.nici  pt  Prahanu mai este decit un  eventual  vagon de dormit
ravers75

Nu inteleg de ce s-a marit durata de parcurs pe relatia Iasi - Bucuresti, in medie cu 25 min. Acum, un rapid face 7 ore si 15 min. Nu se justifica sub nici o forma. Evident, sectia vizata Ploiesti Sud - Tecuci. O sa ajungem sa stam cate juma de ora prin Mizil, Focsani, Rm Sarat.
G-Mean

Nu stiu, dar cred ca acesta va fi mersul in continuare al trenurilor spre Putna:

E putin neclar.
1. 18741
2. 18743
3. 18740
4. 18742
5. 5601
6. 18744
7. 18745
8. 5602
9. 18746
10. 18747
cristi CFR

P 5621 Suceava 4:15 - Suceava Nord 4:20 - Darmanesti 4:32 - Dornesti 5:01 - Radauti 5:30

P 5620 Putna 4:43 - Gura Putnei 4:55 - Radauti 5:50 - Dornesti 6:08 - Darmanesti 6:52 - Suceava Nord 7:06 - Suceava 7:14

P 5622 Putna 5:37 - Gura Putnei 5:49 - Radauti 6:44 - Dornesti 7:06 - Darmanesti 7:50 - Suceava Nord 8:04 - Suceava 8:11

P 5623 Suceava 5:29 - Suceava Nord 5:34 - Darmanesti 5:46 - Dornesti 6:18 - Radauti 6:47 - Gura Putnei 7:47 - Putna 8:00

P 5624 Putna 8:29 - Gura Putnei 8:41 - Radauti 9:36 - Dornesti 9:58 - Darmanesti 10:42 - Suceava Nord 10:56 - Suceava 11:04

P 5601 Iasi 5:18 - Podu Iloaiei 5:39 - Pascani 6:45 - Dolhasca 7:10 - Veresti 7:37 - Suceava 7:53 - Suceava Nord 8:05 - Darmanesti 8:38 - Dornesti 9:10 - Radauti 9:39 - Gura Putnei 10:39 - Putna 10:52

P 5602 Putna 12:18 - Gura Putnei 12:30 - Radauti 13:25 - Dornesti 13:43 - Darmanesti 14:34 - Suceava Nord 14:48 - Suceava 15:21 - Veresti 15:37 - Dolhasca 16:05 - Pascani 16:33 - Podu Iloaiei 17:41 - Iasi 18:08

P 5625 Suceava 14:14 - Suceava Nord 14:19 - Darmanesti 14:31 - Dornesti 15:08 - Radauti 15:41 - Gura Putnei 16:43 - Putna 16:56

P 5626 Putna 17:18 - Gura Putnei 17:30 - Radauti 18:25 - Dornesti 18:43 - Darmanesti 19:27 - Suceava Nord 19:41 - Suceava 19:47

P 5627 Suceava 19:36 - Suceava Nord 19:41 - Darmanesti 19:54 - Dornesti 20:26 - Radauti 20:55 - Gura Putnei 21:57 - Putna 22:19
micutul_tgv

A 1732 / 1731 Galați - Brașov și retur va avea în compunere un vagon cu spații pentru biciclete / schiuri.
florin.mihai

fagaras wrote:
Nu  mai  circula  Venezia express  este limitat la Koprivnica ,pacat  era  bun se pare ca  trebuie   mers  prin  Viena care e mult  mai  mult , era  un  tren foarte bun.nici  pt  Prahanu mai este decit un  eventual  vagon de dormit


Ba circula, dar la data cand te-ai uitat tu italienii sau slovenii nu erau hotărâţi ce şi cum se circulă pe la ei.
paall

Stie cineva cand apare cartea MT 2010-2011 ??

Is multe lucruri de lamurit si numai cartea o poate face, cape infofer mai apar cateva erori.

In alta ordine de ideii ramane sa vedem cum ajung trenurile la Sibiu prin Fagaras, daca vor fi limitate la Brasov sau vor ocoli prin Sighisoara cu exceptia lui 1745/6 care e deja batut in cuie.

Are cineva livretul trenurilor de persoane ptr magistrala 300 sau regionala Bucuresti ??
fagaras

DA      vom  vedea   pt  ca   1745  are  ramura  pt  Sibiu   din  Copsa  mica  si   asa ca o stire   personalul     care  pleaca  la  ora   16 din  tg Mures  se anuleaza de la noul  mers   iar   pe  magistrala 200     trenurile   personale  au  fost  limitate la   Fagaras    cu exceptia   a  2 trenuri    iar acceleratul 1622  va pleca la ora   17   din Sibiu     pe Fagaras dupa aceasta ora  nemaifiind legatura   din  Sibiu catre   Brasov cam prost   facut  mersul
mureseanu_976

fagaras wrote:
ca o stire   personalul     care  pleaca  la  ora   16 din  tg Mures  se anuleaza de la noul  mers  


Vorbesti prostii. E tren de navetisti dar circula DOAR pana la Vintu de Jos :

P 2444 Tirgu Mures 15:40 - Tirgu Mures Sud 15:48 - Ludus 16:54 - Razboieni 17:37 - Aiud 18:04 - Teius 18:19 - Alba Iulia 18:51 - Vintu de Jos 19:04

Cei care vor s-ajunga de la Tirgu Mures la Sibiu seara sunt condamnati (nu obligati neaparat) sa utilizeze R 373 Budapest - Sibiu sau Dezastro-ul Cluj - Sibiu 1810 si ceva care-i la o ora in spatele internationalului, platesti de-ti sar capacele....
Alex-DP001

La Dezastru 1818 Cluj-Sibiu e accelerat dar se taxeaza ca regim de personal, deci navetistii care au abonament de personal pot sa mearga linistiti cu Dezastro.
MariusM

Noutăți pe raza Piteștiului(cu excepția noilor accelerate despre care a scris Dragoș mai sus):

P 9474 va avea un nou orar: Slatina(10:55) - Pitești(12:52), astfel asigurându-se legătura cu AM 1794 de București și PM 9535 de Curtea de Argeș

P 9473/9474 se va limita la Stolnici în perioada lucrărilor la linie.

P 9015/9014 va circula ca și până acum vinerea și duminica, mai puțin în perioada lucrărilor la linie, format ca și până acum din garnitura P 9021/9008(3 vagoane 26-16).

Din păcate, anul acesta nu vor mai exista legături directe Roșiori - Pitești.
fagaras

Poate ai  dreptate   in  varianta   ta  dar  pe  mine ma  intereseaza cum  sa ajung  de la  Sibiel  hc  la    Turnisor seara si   nu  cred ca opreste pe acolo   nici   rapidul  si  nici   acc  avand in  vedere  ca este o   halta
fagaras

34

se pare ca   R  Harghita    are ramura  pt  Tg  mures   din   Cluj
mureseanu_976

Re: 34

fagaras wrote:
se pare ca   R  Harghita    are ramura  pt  Tg  mures   din   Cluj


Ca idee e bun trenul, ca si compunere e un dezastru. Restaurant unguresc si 2 AVA200 salon 21-86. Esec total. Nici nu arata a tren international, sincer...
Mai bine bagau vagon de clasa 1 in locul restaurantului, iar restaurantul sa mearga pe Brasov. Ca va avea mai multi clienti raportati la numarul de opriri in statii mari (Miercurea Ciuc , Sfantu Gheorghe, Brasov)...
cristi CFR

Quote:
Stie cineva cand apare cartea MT 2010-2011 ??


Da, eu stiu
Pe 2 Decembrie :

http://tren.transira.ro/Noutati/index_files/2010.jpg
paall

Noutati pe www.infofer.ro in legatura cu circulatia trenurilor pe mag 200 Brasov-Sibiu.

A 1621 si 1622 circuland deviat ca 11621 si 11622 prin Sighisoara-C.Mica-Loamnes iar R 826 si 827 circuland pe ruta Buc.N-Brasov si retur.

Insa tot pe acelasi site trenurile P Brasov-SIbiu circula, probabil ca vor fi sobolani Desiro ca-s mai usori. Sa fie vorba tonajul pe care il suporta podul de la Carta dupa reparatii ?? Daca ar fi asa nu se justifica ocolul pentru ca platesti mai mult si ajungi si mai tarziu. O transbordare ar fi fost mai usoara.

La 11622 apare si o greseala pe acelasi site, in loc sa opreasca in Comarnic la orele stabilite apare ca opreste la Sinaia.Sud. E imposibil sa faca de la Sinaia.Sud la Breaza.hc 10 minute  
florin.lifticariu

cristi CFR wrote:
Quote:
Stie cineva cand apare cartea MT 2010-2011 ??


Da, eu stiu
Pe 2 Decembrie :

http://tren.transira.ro/Noutati/index_files/2010.jpg

L-a vazut cineva pus in vinzare? Daca da..cit costa ?
maus5

Salut! 12 Lei.
paall

Tot intru de cateva zile intr-una pe infofer.ro sa vad cand apar sezonierele ( suplimentarele ) de sarbatori, iar azi am dat de un nou tren :

A 11739 Buc.Nord ( 17:50 ) - Pl.Sud ( 18:36-18:42 ) - Pl.Vest - Campina ( 19:15 )

A 11736 Campina ( 21:45 ) - PL.Vest - PL.Sud - Buzau ( 23:30 )

A 11558 Buzau ( 06:20 )  - PL.Sud - Buc.Nord ( 08:17 )

care va fi compus din rama Z.

O mica observatie la acest tren este ca pe distanta PL.Sud-Buzau s-ar putea sa circule combinat cu A 1559 Buc.Nord-Buzau intrucat au aceleasi ore iar A 1559 va fi compus tot din Rama Z.

Trenul asta e bun ptr cei care se intorc din capitala seara, mai e bun ptr eventuali cativa calatori care vin de la Galati si merg mai departe spre Sinaia-Brasov, deoarce e legatura buna de la PL.Sud la Campina ptr trenul 1741. si a doua zi cand se intoarce la BUC ca A 11558 Buzau-Buc.Nord insa trasa Campina-PL.Sud-Buzau e total aiurea


Acum sa tot faci naveta la Bucuresti. Iti mai trebuie un serici de minim 1200 lei ca poti da 200 lei la abonament.

Si cand ma gandesc in ce conditii se facea naveta la Bucuresti din luna mai si pana in prezent in picioare si ingheusiti in niste trenuri cu min bune de intarziere...Tipic romanesc.

Cine a achizitionat MT 2010-2011 poate sa zica ce trenuri avem pentru Moldova in perioada sarbatorilor de iarna.
Zgarcanstein

Personal Regiotrans Brasov - Alba Iulia - Arad - Timisoara

Începând cu data de 12.12.2010 (schimbarea mersului de tren) vor circula în relaţiile Braşov – Alba Iulia, Alba Iulia – Arad şi Arad – Timişoara, cele 3 trenuri la rang de tren personal cu plecare din Braşov la ora 07:01, din Alba Iulia la ora 14:12 şi din Arad la ora 18:33 (formate din aceeaşi garnitură) şi retur Timişoara – Arad – Alba Iulia – Braşov, remorcarea trenurilor realizându-se electrificat.
În remorcare diesel s-au trasat şi trenurile personal Braşov – Sibiu şi Sibiu – Vinţu de Jos – Alba Iulia cu plecare din Braşov la ora 07:18 şi plecare Sibiu ora 11:39 cu legatură în staţia Vinţu de Jos la trenul personal Brasov – Alba Iulia – Arad – Timişoara.
În ceea ce priveşte circulaţia trenului Braşov – Sibiu, nu va circula începând cu 12.12.2010 deoarece linia de cale ferată este necirculabilă pe toată distanţa datorită faptului că este un pod rupt la Cârţa, iar constructorul previzionează deschiderea liniei începând cu 23.12.2010.
În concluzie, începând cu data de 12.12.2010 trenul personal Braşov – Sibiu va fi anulat şi va circula trenul Sibiu – Alba Iulia cu legătură la trenul personal Braşov – Arad.
karpaty

Trenurile TFG pe ruta Cluj-Oradea-Cluj si Cluj-Bistrita-Cluj sunt trecute ca fiind accelerate , asta daca vor fi si tarifate ca accelerate nu le vad prea profitabile mai ales ca pe ruta Cluj-Oradea fac mai mult ca un acc. de la CFR plus ca au si mai multe opriri , nu inteleg dece nu au ramas personale sprintene .
alex.alexus.tm

Re: Personal Regiotrans Brasov - Alba Iulia - Arad - Timisoa

Zgarcanstein wrote:
Începând cu data de 12.12.2010 (schimbarea mersului de tren) vor circula în relaţiile Braşov – Alba Iulia, Alba Iulia – Arad şi Arad – Timişoara, cele 3 trenuri la rang de tren personal cu plecare din Braşov la ora 07:01, din Alba Iulia la ora 14:12 şi din Arad la ora 18:33 (formate din aceeaşi garnitură) şi retur Timişoara – Arad – Alba Iulia – Braşov, remorcarea trenurilor realizându-se electrificat.
În remorcare diesel s-au trasat şi trenurile personal Braşov – Sibiu şi Sibiu – Vinţu de Jos – Alba Iulia cu plecare din Braşov la ora 07:18 şi plecare Sibiu ora 11:39 cu legatură în staţia Vinţu de Jos la trenul personal Brasov – Alba Iulia – Arad – Timişoara.
În ceea ce priveşte circulaţia trenului Braşov – Sibiu, nu va circula începând cu 12.12.2010 deoarece linia de cale ferată este necirculabilă pe toată distanţa datorită faptului că este un pod rupt la Cârţa, iar constructorul previzionează deschiderea liniei începând cu 23.12.2010.
În concluzie, începând cu data de 12.12.2010 trenul personal Braşov – Sibiu va fi anulat şi va circula trenul Sibiu – Alba Iulia cu legătură la trenul personal Braşov – Arad.


Trenurile de mai sus sunt trenuri ale Regiotransului?
micutul_tgv

Da, sunt trenuri personale Regiotrans, de lung parcurs!
paall

Cu privire la noul mers si in special la sectorul Bucuresti-Brasov care contine si modernizarea dintre Campina Si Predeal va spun ca nu vom mai avea intarzieri , ele fiind incluse in timpii de mers si exemplele pe care le vad in fiecare zi la trenurile care circula pe aceasta ruta :

Aseara A 1746 a avut intarziere numai 5 min.
3004 - 0 min.
1622 - 0 min.
832 - 0 min.
3006 - 5 min

Azi dimineata 3024 - 0 min.

Singurul tren care ramane cu probleme de peste zi este R 347 Wien-Buc.Nord care ajunge zilnic cu 30-50 min la Ploiesti.Vest.
Stratan

Nu am scanat eu prea bine dar tot a iesit ceva . Cartea costa 12RON si inca nu a aparut pe la toate casele de bilete din reteaua CFR .












cristi CFR

De astazi cartea se gaseste si la Timisoara.
dan tm

Am cumparat-o si ei ieri.
Am aruncat o geana prin ea, acceleratul Timisoara Nord-Baia Mare simbata e limitat la Oradea.
Aceleasi prostii, trenuri de ranguri diferite opresc in aceleasi statii la interval de o ora.
Mai revin cu detalii.
Alex-DP001

Si la Cluj se gaseste, mi-am cumparat-o azi.
LDE2100EGM

Se gaseste si la Oradea. Eu mi-am luat-o de la gara.
cristi CFR

S-au produs modificari A Timisoara - Baia Mare se pare ca va circula zilnic.
Stratan

Si in dreptul Liniei Dornesti - Putna nu mai apare trecut nimic .
alex.alexus.tm

Stratan wrote:
Si in dreptul Liniei Dornesti - Putna nu mai apare trecut nimic .


Uita-te mai bine la pagina 212.
dan tm

Am vazut ca pe 300 CFR se calca pe picioare cu TFG.
Aseara am vorbit cu niste rude din Bulz zona care deja folosesc TFG trenul de 15.05 din Piatra Craiului. Se pare ca de la noul mers la 15.05 o sa fie CFR cu un accelerat.

Pe de alta parte nu ma pot abtine sa nu remarc bataia de joc in ceea ce priveste trenurile de lung parcurs, care in Romania nu mai inseamna distante mari ci timp foarte lung.
Cum este posibil sa fie trasformate in personale pe Valea Prahovei, tocmai trenurile care vin de la Satu Mare, dupa 12 ore de stat in tren in loc sa circule de-a dreptul fara oprire, li se traseaza opriri de personal. O bataie de joc, care ma face sa nu ma mai mir ca autocarele au opriri chiar la gara. Nu puteau fi lasate acceleratele sa plece si sa se introduca o rama care sa opreasca pe acolo?

Desi am mai scris pe forumuri, parerea mea privind o combinare a trenurilor de lung parcurs care sa circule fara multe opriri in statiile mari, compensate cu alte trenuri de scurt parcurs, vad ca la CFR nu exista aceasta gindire.
La interval de o ora pleaca circula si accelerat si IC diferenta, indeosebi pretul. Dar cum spunea un supracontrol pe m 500 ,,ce daca nu merge clima, ati platit ambientul, uite ce vagoane aveti"

Concret pe 900 am si accelerat si IC la interval de o ora din Timisoara. Nu ar fi problema dar IC ale aceleasi opriri.

La intors IC 591 circula la interval de o ora de R 791 spre Drobeta cu orpiri in toate statiile. Sint atit de multi pasageri la Videle de exemplu?
Nu se putea trasa R 791  inaintea IC 591 cu opririle in toate statiile pina la Drobeta, IC ar fi plecat mai tirziu fara oprire pina la Craiova, apoi urmatoarea oprire la Drobeta?
Eventualii pasageri din statiile parcurse fara oprire de IC ar fi putut ajunge in Craiova sau Drobeta urmind sa fie preluati de IC.

In partea cealalta, - din ce am mai citit- alta prostie in opinia mea:
IC 552 pleaca din Suceava la 05.15 - intreb, ce s-ar fi intimplat daca pleca din Suceava Nord la 05.10 sau 05.15?
Oare A 1766 care soseste in Suceava Nord la 04.57 nu ar fi adus potentiali pasageri pentru IC din zona Sucevei, (sti eu, Cimpulung, G. Humorului, Vatra Dornei chiar) E absolut o bataie de joc, cu atit mai mult cu cit IC opreste peste tot, si dupa Pascani e chiar dublat de acceleratul Iasi - Adjud pt Tirgu Mures la doar 6 minute.

Ca tacimul mizeriei si al bataii de joc sa fie complet, mai tirziu peste doar 3 ore CFR dovedeste ca daca vrea se poate, R 662 pleaca diiiiiiin Suceava Nord la 07.49 iar A 1838 soseste la 07.50 iiiiiin ...Suceava unde R 662 soseste la 07.54. Adica aici trenurile sint trasate exact invers decit mai devreme insa calatorii au timp sa schimbe trenul. 5 minute practic erau necesare si la ora 5 ca sa fie legaturi intre ele.

Bine, am mai citit si altele dar mai las si pe alta data.
Dr2005

dan tm wrote:
Am vazut ca pe 300 CFR se calca pe picioare cu TFG.
Aseara am vorbit cu niste rude din Bulz zona care deja folosesc TFG trenul de 15.05 din Piatra Craiului. Se pare ca de la noul mers la 15.05 o sa fie CFR cu un accelerat.


Care accelerat, pe timp de vară, devine rapid (!). Rămâne şi personalul TFG-ului la 10 minute în spate, dar cum în mers e trecut ca accelerat, călătorii probabil vor prefera să dea naşului de la CFR echivalentul unui bilet de personal
De fapt, ce ne mai miră: de fiecare dată când apare un tren privat care are succes, de la mersul următor apare un tren CFR (de rang superior) pe trasa lui!
tomi_ms

Dr2005 wrote:

De fapt, ce ne mai miră: de fiecare dată când apare un tren privat care are succes, de la mersul următor apare un tren CFR (de rang superior) pe trasa lui!


Grupa de Tg Mures a R "Harghita" miroase a aceeasi poveste, chiar daca e intr-o alta parte a zilei. Cand incepe TFG-ul sa se apropie de suta de calatori pe o ruta pe care CFR avea 15, baga si ei repede un tren direct. Numai ca o vor cam da in bara cu pretul, si cu faptul ca cele doua internationale Tg Mures - Budapesta (R 376 si 369) pleaca la aprox. o ora si 20 de minute diferenta dimineata (iar in restul zilei, pauza). Din cauza orei de plecare/sosire, R376 si perechea lui au toate sansele sa ramana complet fara calatori, cu exceptia celor care au treaba la Arad.
Stratan

alex.alexus.tm wrote:
Stratan wrote:
Si in dreptul Liniei Dornesti - Putna nu mai apare trecut nimic .


Uita-te mai bine la pagina 212.

Ma la mine nu scrie nimic si trenurile au numere de la CFR .
karpaty

Pai da circula trenuri ale CFR-CALATORI pe relatia Suceava-Putna , ce nu intelegi ?
Stratan

Pai tot asta am zis si eu .
Dr2005

Păi şi de ce atâtea discuţii? Ce te aşteptai să circule pe acolo?
micutul_tgv

Interesant graficul de circulație adoptat de TFG pentru ruta Galați - Bârlad:
http://www.transferoviar.ro/mers_tren/galati-barlad.pdf
Dr2005

2h36 min de la 3h43 cât făcea CFR-ul?! Mamăăăăă....    

Nu facem o petiţie să vină TFGul pe Bucureşti - Constanţa? Poate om face şi noi 2 ore jumate în loc de 4.
shoppy

Ar fi ceva ca dupa terminarea santierului sa mearga Regiotransul mai repede decar Cfr-ul.
paall

Apropo de Regiotrans ptr anul 2010-2011 Regiotrans ajunge la Craiova, Iasi si Constanta astfel :

La Craiova zilnic pana la vara cand se anuleaza si va merge la Constanta.
La Iasi zilnic pe toata durata anului.
La Pascani nu va ajunge cum s-a zvonit. Grupa de Iasi merge pe PL.Vest-Buzau-Marasesti-Tecuci-Vaslui-Iasi.

Deci grupa aia care trebuia sa vina cu cea de Iasi pana la Marasesti si apoi Adjud-Bacau-Pascani sare din schema.
ORWO

Eu personal nu as merge cu cotetzurile alea de la Regiotrans nici gratis ...
cristi CFR

Atunci du-te cu dubele C&I.
shoppy

Parca vad ca da Regiotransu peste duba aia ca soferu numara banii .
sulzerul1175

ATENTIE!

In cartea Mersul Trenurilor 2011, mersul P15214 este gresit, adica:

In loc de Oradea 13.43 - Cluj 16.59 cel corect e Oradea 11.18 - Cluj 14.22!
sulzerul1175

Tren nou pe relaţia Cluj Napoca – Oradea – Cluj Napoca
17-12-2010
CFR Călători informează că începând cu data de 18 decembrie 2010, pentru preluarea fluxulului de călători din zilele de sâmbătă şi dumincă de pe relaţia Cluj Napoca – Oradea – Cluj Napoca, va fi introdusă în circulaţie o pereche de trenuri Accelerate, astfel:

dus
trenul Accelerat 1531 va circula pe relaţia Cluj Napoca (pl. 23.07) - Oradea (sos. 01.52), doar în zilele de sâmbătă/duminică, ca legătură de la trenul Intercity 533 Bucureşti Nord - Cluj Napoca.

întors
trenul Accelerat 1534 va circula pe relaţia Oradea (pl. 09.40) - Cluj Napoca (sos. 12.23), doar în zilele de duminică, cu legătură pentru trenul Intercity 532 Cluj Napoca - Bucureşti Nord.

CFR Calatori
LDE2100EGM

Presupun ca aceste trenuri vor fi formate din Desiro-uri, am dreptate ?
paall

Si primele intarzierii pe noul mers 2010-2011 :

Ieri 18.12.2010 R 473 Budapesta-Brasov-Buc.Nord a ajuns la PL.Vest in spatele lui R 826 Brasov-Buc.Nord deci 120 min int. Grupa de 3 vagoane de Brasov a lui 473 avea calatori in ea se poate ca intarzierea sa o fi facut pe Valea.Prahovei sau cealalta varianta a venit intarziat pana in Brasov.

si tot ieri R 347 Wien-Curtici-Brasov-Buc.Nord a avut intarziere intre 30 si 50 min nu mai stiu exact ca nu am retinut cat era ceasul.

In rest aceeasi poveste cu trenurile care ajung cu 5-8 min mai devreme in PL.Vest si doar 1631 si 473 ce mai da emotii cu cate 5-10 min intarziere.
LDE2100EGM

Ca tot vorbea Pisti despre greseli, am m-ai gasit inca una.
In carte, trenul A1937 Cluj Napoca - Oradea are ora de plecare din Cluj 19:36 si ora de sosire in Oradea 22:35. Dar pe Internet, orele sunt asa: 20:34 si 23:45.
Acum intrebarea: care orar este corect ?
Dr2005

paall wrote:
si tot ieri R 347 Wien-Curtici-Brasov-Buc.Nord a avut intarziere intre 30 si 50 min nu mai stiu exact ca nu am retinut cat era ceasul.


La Bucureşti Nord a avut 45.

@LDE2100EGM: Teoretic, mersul de pe infofer e cel corect, că doar şi infofer şi xSell se conmectează la aceeaşi bază de date.
LDE2100EGM

Multumesc pentru raspuns !
paall

iar astazi R 473 Budapesta-Buc.Nord a avut doar 45 min int la PL.Vest fata de 120 de min de ieri.
sulzerul1175

Deasemenea si TFG anuleaza cateva trenuri pe timpul sarbatorilor:


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania Page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR