Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
marius_catalin84

Mersul trenurilor 2011-2012

cine are informatii le poate posta aici
marius_catalin84

chiar nu are nimeni informatii ???????
tomi_ms

Intrebarea ta a fost inutila si data viitoare va fi stearsa fara explicatii. Din moment ce nu a raspuns nimeni, inseamna ca nu.
Daca chiar nu mai ai rabdare, poti incerca sa consulti mersul pe situl operatorilor straini care au legatura feroviara cu Romania, gen OeBB etc, desi cred ca este prea devreme cu doua luni inainte de schimbare.
cristi CFR

http://www.forumtrenuri.com/t1658-mersul-trenurilor-2011-2012
seth

Se pare ca CFR a uitat complet de reglementarile Ordinului MTI nr. 153/2011.
Adica s-a rezumat sa schimbe literele la niste tenuri, sa introduca 2-3, sa fragmenteze 2-3 si sa creasca preturile (comentariu subiectiv - merg cu IR).
Mai concret reguli incalcate si nereguli:
- Trenurile Regio sosesc in statie cu 15 min inainte de trenurile de rang superior si pleaca cu 15 min dupa
- Asigurarea legaturilor intre trenuri la intervale convenabile (Nu mai pot sa ma leg de casierita din Eforie Nord care nu voia sa-mi vanda bilet de legatura pe motiv ca trenurile sunt la o diferenta mai mica de o ora)
- Asigurarea de confort pentru trenuri de diferite ranguri (din cate am inteles Desiro circula pe toate rangurile)
- Nu o sa se poata asigura pentru toate trenurile de noapte cusete/dormitoare. (idee de principiu, chiar daca nu folosesc tren de noapte pt ce nu mai e   )
- Opriri aberante (ex IR BucN-Galati opreste in Barbosi)
- Omiterea unor subranguri de trenuri cum ar fi Regio-Expres in care s-ar incadra trenul exemplu de mai sus, toate IR BucN-Pitesti, si Acc BucN-Ploiesti
- Trenurile IR ar trebui sa aibe traseul minim 120 Km, dar Regio-Express teoretic ar fi mai ieftin si nu le mai convine...
- Trenurile Regio Urban si Suburban in care s-ar incadra ceva de genul BucN-Titu sau pana la aeroport, Oltenita, Ploiesti, BucN-Buc Obor, si ipotetic Giurgiu cand o sa se repare podul peste 1000 se ani
- Capete de linie in "mijlocul campului" fara legatura decat la cateva ore (ex Statia Piatra Olt) cad ar fi putut fi la Slatina cu legaturi spre Craiova,  Caracal sau Rm.Valcea la 30 min sa zicem (schimb numai Regi-Regio ca sa nu ma bat cap in cap cu punctul 1 )

Cu speranta ca nu v-am plictisit si ca nu am aberat prea mult, va spun ca sunt foarte dezamagit de situatia actuala si ca nu stiu de ce ma asteptam la mai mult de la CFR anul asta, si pentru ca acum e prea tarziu ca sa se mai schimbe ceva, poate mersul 2012-2013 va fi mai bun    
mureseanu_976

RegioExpress sunt toate trenurile A si R care au fost "downgradate" la mers de personal. Nu stiu daca e doar de "forma" ca sa il deduca lumea ca "mere' la Bucuresti", dar dupa mine oamenii care folosesc RE doar pentru naveta sa plateasca si tichetul de loc. Mi se pare normal asta pentru ca deranjezi calatorii de drum lung cu oameni fara 7 ani de-acasa care merg la oras sa "munceasca / invete". Nu vreau sa fac discriminari, dar actualele vagoane de IC nu sunt asa ieftine incat sa spargi coji de seminte...
Dr2005

Care lung parcurs, că pe mers apar ca trenuri de scurt parcurs (a.. că se ataşază la nu-ştiu-ce tren e altă treaba), iar cine merge de la Tg. Mureş la Deda nu-l interesează ce tren formează vagoanele alea mai departe. Iar cine merge mai departe, o să primească biret dublu că, oficial, sunt două trenuri.
Dacă mai pui şi tichet de loc, dublezi preţul biletului şi nu mai merge nimeni. Eu nu mai ştiu cum să fac să iau bilet fără loc la Acc/R şi tu vii şi propui să ceară rezervare la orice tren? În Ungaria, de exemplu, plăteşti rezervare doar la IC, iar dacă nu vrei să plăteşti, ai vagoane de IR ataşate la IC şi stai acolo.
mureseanu_976

Am constatat ca trenurile RegioExpress trebuiau sa fie trenurile cu tarifare de Regio si mers de InterRegio (mai pe romaneste pret de personal si mers de accelerat, gen TFG). Se pare ca doar trenul RE Bucuresti - Tirgu Mures si retur (de noapte) are opriri in toate statiile, ceea ce-l face de fapt DOAR Regio. Praf in ochi....

Ar fi fost foarte util ca acest tren sa fi oprit DOAR in Reghin si Deda, intrucat este aproape gol si nimeni nu merge din Tirgu Mures pana la Dumbravioara seara la 11, atata vreme cat cei care lucreaza in oras au in mare parte masini personale.

In al doilea rand, vi se pare normal ca un tren international (1346 DACIA, ca Muntenia nu are relevanta fiind aproximativ aceeasi trasa, deci acelasi tren dar scurtat in ruta) sa aiba mers de PERSONAL pe teritoriul Ungariei?

CsabyRR

Mersul asta de personal nu-i practicat recent, deja din 2008-2009 se practica chestia asta ca cica altfel nu se renteaza... Mda... Povesti...
Dr2005

MAVul are şi el cursele lui de navetişti pe care nu vrea să îşi strice materialul rulant propriu. Vagoanele 21-90 oricum sunt lux pe lângă 20-37-urile ungureşti.

Mai anormal mi se pare că CFR ia aceeaşi bani pe Bucureşti - Budapesta şi celor care merg cu IR1346 şi celor care merg cu IC Ister, deşi cel din urmă e IC, deci în Ro e cu 50% mai scump decât IR-ul. În Ungaria toate costă la fel, acolo nu e diferenţă (deşi la IC e recomandat să îţi iei rezervare, care costă echivalentul a vreo 3 RON).

---
Nu există niciun RE Tg. Mureş - Bucureşti. Ăla merge doar până la Deda, mai departe circulă ca IR deci alt bilet, alţi bani, altă bătaie de joc.
mureseanu_976

Dr2005 wrote:

Nu există niciun RE Tg. Mureş - Bucureşti. Ăla merge doar până la Deda, mai departe circulă ca IR deci alt bilet, alţi bani, altă bătaie de joc.


Exista doar teoretic (infofer si mersul tiparit), practic are tot opriri de un personal ordinar (regio).
Dr2005

Da... dar merge ca R/RE doar până la Deda, mai departe e IR.
G-Mean

Poate unii aţi observat , însă , începând din 4 februarie (parcă) secţia Dorneşti - Putna a fost închisă. Ca urmare a neînchirierii să zic aşa, din partea unui operator privat. Traficul de călători a fost limitat până la Dorneşti, introducându-se chiar 2-3 trenuri în plus. Pe deoparte este ceva bun mai ales cu introducerea unor trenuri, la ore . . . de nevoie. Pe deoparte nu prea e bine pentru că linia spre Putna era totuşi o linie , importantă şi pentru pelerinii care vroiau să vină la Mănăstirea Putna, şi ce să mai zic de Nisipitu . . .
G-Mean

G-Mean wrote:
Poate unii aţi observat , însă , începând din 4 februarie (parcă) secţia Dorneşti - Putna a fost închisă. Ca urmare a neînchirierii să zic aşa, din partea unui operator privat. Traficul de călători a fost limitat până la Dorneşti, introducându-se chiar 2-3 trenuri în plus. Pe deoparte este ceva bun mai ales cu introducerea unor trenuri, la ore . . . de nevoie. Pe deoparte nu prea e bine pentru că linia spre Putna era totuşi o linie , importantă şi pentru pelerinii care vroiau să vină la Mănăstirea Putna, şi ce să mai zic de Nisipitu . . .

Astea sunt trenurile de călători care au fost introduse pe Dorneşti:
cristi CFR

Ce compunere au trenurile Suceava - Dornesti ?
Au bagat automotoare ?
G-Mean

cristi CFR wrote:
Ce compunere au trenurile Suceava - Dornesti ?
Au bagat automotoare ?

Pai e cam ciudată treaba la compunere  
O garnitură are 1 singur vagon 20-59 cred, iar cealaltă are 4 vagoane 20-55 , ceva de gen.
cristi CFR

Fac ce fac astia de la Suceava sa foloseasca LDH-uri si DA-uri.
Dr2005

În sfârşit cei de la Servtrans au afişat mersul trenurilor la ei pe site:
http://www.servtrans-invest.com/index.php?page=relatii_calatori
sulzerul1175

Intentionam sa mergem la Arad, cand am dat cautare dupa 3114 nu mi-a dat niciun rezultat, apoi am scris destinatia la care mi-a dat ca rezultat 13214. Nu stiti din ce cauza s-a schimbat mersul? Se lucreaza undeva pe parcurs?

In locul lui 3116 apare 13216.
CsabyRR

Se lucreaza la la linie intre Santana si Arad... Mai multe amanunte ar putea sa ne scire Cristi, ca am cam uitat de atunci intre care dintre localitatile mai exact... Vor sa ridice si celalalt fir la 100...
cristi CFR

Salut, se lucreaza intre Santana si Zimandul Nou h pe dubla II cu inchidere totala.
sulzerul1175

Dubla II fiind linia de 50 km/h?
cristi CFR

Da, cea cu 50 de la iesire din Santana si pana la Zimandu Nou.
Lucreaza destul de repede baietii, in mod normal pe 26 este planificata redeschiderea.
sulzerul1175

De ce nu circula R936?
TaurusFan

Circula IR 1936 de luni pana sambata.
mureseanu_976

sulzerul1175 wrote:
De ce nu circula R936?


Lipsa de vagoane. La 1632 i-au facut extinderea pentru Mangalia sa preia el toti calatorii lui IR 1934 (ex-R 936) !
LDE2100EGM

mureseanu_976 wrote:
Lipsa de vagoane.


Nu s-ar adauga si faptul ca, pur si simplu, nu mai merita introducerea a doua trenuri pentru litoral ? Cu asa preturi mari si cu bataia de joc pe care si-o arata CFR-ul fata de calatori cred ca au cantarit mult...
sulzerul1175

Acum cateva zile am zarit un GM in fata ADH-ului care face 4339. Azi l-am si prins.

Prins-am o idee care trebuia sa verific si DA! asa e, IR 406 si 407 au fost anulate, in locul lor circula IR 1406 si 1407 care intra in tara la Valea lui Mihai si nu la Episcopia Bihor. Cauza: inchiderea circulatiei in Ungaria deoarece se lucreaza la linie.

GM-ul merge in dubla cu ADH-ul pana la Valea lui Mihai.
Dr2005

http://cfrcalatori.ro/6439

CFR Călători informează că, începând cu data de 10 septembrie 2012, pe ruta Constanţa –Mangalia şi retur se vor introduce în circulaţie, în regim cadenţat, opt perechi de trenuri REGIO, cu plecare din Constanta la ore pare şi din Mangalia la ore impare.
Mersul cadenţat reprezintă un sistem în care trenurile circulă la intervale orare egale, oferind pasagerilor mobilitate şi un program previzibil al orelor de plecare/ sosire.

--
Din Constanţa se va pleca la 6:20, 8:20 ... 20:20, iar din Mangalia la 5:20, 7:20 ... 19:20

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR