Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Metrouri
Matei Voineag

Metroul din Bucuresti - Discutii libere

Quote:
Pe M3 (Industriilor-Linia de Centura) o sa circule numai Astre,la inceput.


Ca sa nu circule Astre intre Nicolae Grigorescu 2-Linia de Centura (intre cele mai noi statii de metrou din Bucuresti),eu propun urmatoarea schimbare:
M1:Dristor 2-Linia de Centura
M3:Industriilor-Pantelimon

Dupa cum stim cu totii M1 va avea in curand 26 Bombardiere (suficiente si pentru orele de varf).Deci pe M1 (Dristor 2-Linia de Centura) ar fii numai Bombardiere si ultimele 3 statii ar fi super moderne.
M3 (Industriilor-Pantelimon) nu are nevoie deocamdata de Bombardiere.

Am realizat si o harta cu schimbarea propusa de mine:
Dr2005

Omule... tu ai ceva cu Astrele (mă rog...) dar, cel mai important, faci tot felul de presupuneri pe care le dai 100% adevărate    Şi se scrie ,,fi" nu ,,fii", că nu sunt fiii metroului.
shoppy

Omu e modernist , face lista cu tot ce e nou si zice ca sunt ideale , deci restul sunt vechi si sunt proaste , cel mai probabil ca nu circula cu niciunele .
Matei Voineag

Am mers de foarte multe ori cu Astrele si mi se par niste porcarii care ar trebui casate cat mai repede.
Iasmin

Sa nu uitam ca Ivele au fost primele garnituri de Metrou din Bucuresti. Nu cred ca Bm o sa reziste 30 de ani cat au mers Ivele. Dupa parerea mea, o garntura ar trebuii luata si dusa la muzeul Metrorex, cand o sa il faca. Inca mai circula #004,#006# si am vazut ca #002 este in remiza de la Basarab si plina de Graffiti. Aceste garnituri au fost primele care au circulat in capitala,
Iasmin

Anunt de ultima ora.

Intre statiile Nicolae Grigorescu 1 si Pantelimon, s-au repus in functiune din nou semnalele. AM si eu o nelamurire.
Am o nelamurire... In statia Republica a aparut un semnal cu 4 becuri     . Acesta indica galben cand metroul trebuie sa mearga spre stanga si verde cand o ia inainte. A 4 culoare ce va indica???? Este cumva normal???








Am facut o schema cu statia Republica, este vorba de semnalul notat cu Litera 1.
D-azz

Dar ce culoare are al patrulea semnalizator ?Dar al treilea ? Si in ce ordine le-ai luat ?
Daca primele doua semnalizatoare (luandu-le de sus in jos) au culoarea rosie, atunci eu cred ca indica daca trenul poate sau nu sa circule intr-o anumita directie (inainte sau la stanga).
Iasmin

D-azz wrote:
Dar ce culoare are al patrulea semnalizator ?Dar al treilea ? Si in ce ordine le-ai luat ?
Daca primele doua semnalizatoare (luandu-le de sus in jos) au culoarea rosie, atunci eu cred ca indica daca trenul poate sau nu sa circule intr-o anumita directie (inainte sau la stanga).


De jos in sus:  Rosu, Galben, Verde si a 4 ( separata ) nu stiu ce culoare are.
D-azz

A patra cred ca este rosie. Astfel, cele doua semnalizatoare rosii ar putea indica in ce directie nu are voie trenul sa se indrepte.
Iasmin

Matei Voineag wrote:
Bombardierele or sa reziste minimum 50 de ani. Exclamation


Vreau sa dezbatem aceasta problema in acest topic dedicat metroului. Va aduc cateva probleme aparute la Bm.
-Riga, garnitura care a intrat pe traseu pe la inceputul lunii aprilie, are  deja probleme la bughiuri. Tie ti se pare normal ca dupa o luna jumatate de traseu (am calculat si cele 2 saptamani de probe) o garnitura sa aiba probleme la bughiuri?
-toate florile de pe M2 au iesit din garantie, si toate reparatiile sunt suportate de Metrorex, piesele sunt scumpe si se aduc din afara. Deoarece piesele se aduc din afara, garniturile trebuie sa stea cateva zile in depou. Ivele nu ar fi avut aceasta probleme.
-restructurarile de la Metrorex- Metrorex dispune de un singur strungar, el se afla la Pantelimon. Cei de la IMGB au fost dati afara.
B 06 DAN

Iasmin wrote:
Anunt de ultima ora. [...] Am o nelamurire... In statia Republica a aparut un semnal cu 4 becuri     . Acesta indica galben cand metroul trebuie sa mearga spre stanga si verde cand o ia inainte. A 4 culoare ce va indica???? Este cumva normal??? [...]


D-azz wrote:
Dar ce culoare are al patrulea semnalizator ?Dar al treilea ? Si in ce ordine le-ai luat ?
Daca primele doua semnalizatoare (luandu-le de sus in jos) au culoarea rosie, atunci eu cred ca indica daca trenul poate sau nu sa circule intr-o anumita directie (inainte sau la stanga).


Iasmin wrote:
[...] De jos in sus:  Rosu, Galben, Verde si a 4 ( separata ) nu stiu ce culoare are.


D-azz wrote:
A patra cred ca este rosie. Astfel, cele doua semnalizatoare rosii ar putea indica in ce directie nu are voie trenul sa se indrepte.


Ordine (de jos in sus): Rosu, Galben, Verde, ALB. Uitati un exemplu (semnalizatorul de la Titan - imi cer scuze pentru calitatea pozei):

Iasmin

Stiti de la ce vine culoare alba a semaforului      Culoarea alba a semaforului inseamna ca functioneaza ATP-ul. Pe M2 s-au cumparat semafoare noi, dar aici observca se carpesc cu cele vechi.

ATP-ul pe M1 functioneaza de la Republica pana la Titan.
Matei Voineag

Uitati ce am vazut vineri seara in statia Republica, o locomotiva LDH:










B 06 DAN

Dar oare ce cauta locomotiva acolo? Cert este ca locomotiva apartine celor de la METROREX (uitati pe poza 1 postata de Matei Voineag litera "M" de pe locomotiva).
Matei Voineag

B 06 DAN wrote:
Dar oare ce cauta locomotiva acolo? Cert este ca locomotiva apartine celor de la METROREX (uitati pe poza 1 postata de Matei Voineag litera "M" de pe locomotiva).


Sigur se ducea in depoul Pantelimon.
Un prieten de-al meu a vazut-o, tot vineri, in statia Basarab.  Deci, intrebarea este: de unde a aparut?  La depoul IMGB sunt garate cateva locomotive LDH.  O fi fost una din alea de la depoul IMGB (pentru ca M2 comunica cu M1).

P.S: Acum un an am vazut o locomotiva LDH in statia Pantelimon, intrand in depoul Pantelimon.
Acum 2 ani, cand a deraiat o garnitura IVA, acea garnitura a fost tractata de o locomotiva LDH, pana la depou.
Iasmin

Matei Voineag wrote:

Sigur se ducea in depoul Pantelimon.
Un prieten de-al meu a vazut-o, tot vineri, in statia Basarab.  Deci, intrebarea este: de unde a aparut?  La depoul IMGB sunt garate cateva locomotive LDH.  O fi fost una din alea de la depoul IMGB (pentru ca M2 comunica cu M1).

P.S: Acum un an am vazut o locomotiva LDH in statia Pantelimon, intrand in depoul Pantelimon.
Acum 2 ani, cand a deraiat o garnitura IVA, acea garnitura a fost tractata de o locomotiva LDH, pana la depou.

Si M1 comunica cu M3 si M1+M3 comunica cu M4 si tot asa  mai departe,

Deci Ldh-urile alea de la Imgb, cele 3 sunt pregatite pentru a fi modernizate sau  pentru a fi inmormantate. La Imgb stau 2 ldh-uri, unu albastru si altu rosu. Si in Ciurel sta de obicei un LDH, plus cateva vagoane.
Poftiti o poza cu aceste Ldh-uri de la IMGB.
shoppy

Ce sa faca si locomotiva, mergea si ea ziua dintr-un depou in altul, poate era o urgenta, sau poate nu aveau chef sa mearga noaptea cand nu deranjau pe nimeni.
mishu88

Quote:
Linie nouă de metrou din 1 noiembrie

Tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu - Linia de Centură va fi pus īn funcţiune pe 1 noiembrie, a spus ieri ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Construcţia tronsonului din Bucureşti a fost īncepută īn 1989. Noua linie va avea o lungime de 4,75 kilometri şi patru staţii, Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie, Policolor şi Linia de Centură.

Sursă: http://www.adevarul.ro/articole/l...-de-metrou-din-1-noiembrie/367006


Această deschidere de linie de metrou īnseamnă, automat, asigurarea de rame noi, nu?
Dr2005

Inseamna, pentru inceput, rame numai pe ruta N. Grigorescu - Linia de Centura. Nu se doreste prelungirea pana la Industriilor cu trenuri IVA, instalatiile de siguranta pentru acestea fiind deja dezafectate pe linia Republica - Dristor 2. Astfel ca IVA din Militari raman la locul lor si, probabil, acolo isi vor icheia cariera, la fel cele de pe M4. Se va face o noua licitatie pentru cumpararea de trenuri, pardon, Bombardiere noi.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Inseamna, pentru inceput, rame numai pe ruta N. Grigorescu - Linia de Centura. Nu se doreste prelungirea pana la Industriilor cu trenuri IVA, instalatiile de siguranta pentru acestea fiind deja dezafectate pe linia Republica - Dristor 2. Astfel ca IVA din Militari raman la locul lor si, probabil, acolo isi vor icheia cariera, la fel cele de pe M4. Se va face o noua licitatie pentru cumpararea de trenuri, pardon, Bombardiere noi.


Inca o greseala. Dute si iati Dexul. Nu se stie daca vor fi Bombardiere. Daca esti tu sigur crezi ca mai trebuie sa faca licitatie   . Dupa spusele tale fac licitatie ca sa cumpere tot Bm. Gresit. In licitatie v-a participa Alstomul si Bombardier.  

Cuvantul licitatie inseamna ca cel putin 2 firme vor participa la o sedinta, dar inainte ele trebuie sa cumpere dreptul de a participa la licitatie, venind cu un portofoliu. Offf Rade cioc de oala sparta. Cat o sa ma contrezi n-o sa tac din gura. Chiar daca ma voi face cu ban, no sa tac, ca am tacut in Transira (eu si Gaby) si va bateti joc de noi in continuare.
Dr2005

Iasmin wrote:
Inca o greseala. Dute si iati Dexul. Nu se stie daca vor fi Bombardiere. Daca esti tu sigur crezi ca mai trebuie sa faca licitatie   . Dupa spusele tale fac licitatie ca sa cumpere tot Bm. Gresit. In licitatie v-a participa Alstomul si Bombardier.  

Cuvantul licitatie inseamna ca cel putin 2 firme vor participa la o sedinta, dar inainte ele trebuie sa cumpere dreptul de a participa la licitatie, venind cu un portofoliu. Offf Rade cioc de oala sparta. Cat o sa ma contrezi n-o sa tac din gura. Chiar daca ma voi face cu ban, no sa tac, ca am tacut in Transira (eu si Gaby) si va bateti joc de noi in continuare.


Nu vreau sa taci, vreau sa inveti sa scrii corect.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Iasmin wrote:
Inca o greseala. Dute si iati Dexul. Nu se stie daca vor fi Bombardiere. Daca esti tu sigur crezi ca mai trebuie sa faca licitatie   . Dupa spusele tale fac licitatie ca sa cumpere tot Bm. Gresit. In licitatie v-a participa Alstomul si Bombardier.  

Cuvantul licitatie inseamna ca cel putin 2 firme vor participa la o sedinta, dar inainte ele trebuie sa cumpere dreptul de a participa la licitatie, venind cu un portofoliu. Offf Rade cioc de oala sparta. Cat o sa ma contrezi n-o sa tac din gura. Chiar daca ma voi face cu ban, no sa tac, ca am tacut in Transira (eu si Gaby) si va bateti joc de noi in continuare.


Nu vreau sa taci, vreau sa inveti sa scrii corect.

Invata si tu mai Dorele sa scri Romaneste. Tara e plina de analfabeti ca tine.
Dr2005

Cand te certi prea mult cu un prost, ajungi sa te confunzi cu el. Prin urmare, voi ignora mesajul tau.
---

E posibil sa ma fi inselat in privinta imposibilitatii circulatiei trenurilor IVA pe M1 (desi un tren poate merge ,,pe proprie raspundere" coordonat de la dispecerat). Iata ce trecea ieri pe la Unirii: http://www.forum.transira.ro/viewtopic.php?p=70701#70701

P.S.: Luam drepturile de autor FOARTE in serios.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Cand te certi prea mult cu un prost, ajungi sa te confunzi cu el. Prin urmare, voi ignora mesajul tau.
---

E posibil sa ma fi inselat in privinta imposibilitatii circulatiei trenurilor IVA pe M1 (desi un tren poate merge ,,pe proprie raspundere" coordonat de la dispecerat). Iata ce trecea ieri pe la Unirii: http://www.forum.transira.ro/viewtopic.php?p=70701#70701

P.S.: Luam drepturile de autor FOARTE in serios.


Ok. Deci Iva nu avea calatori. Eheee. Ce cauta ea pe contrasens??? De unde venea invers. Apropo. N-am vazut nici o Iva cu calatori. Se mai deplaseaza si ele din Pantelimon - Ciurel - Industriilor, etc. Cand filmezi una cu calatori pe M1 sa ma anunti.  Docandata era goala. Hai la Gara sa vezi remiza plina de Ive. De dimineata sau seara le vezi pe traseu, dar asta nu insemana ca circula. Astazi am vazut un 32 (Alexandria) pe linia 34, asta insemana ca circula pe aceasta linie. NUU, se deplasa spre reparatii/intretinere.
silviu_alex

Ramele IVA pot circula peste tot. Chear si pe M2. Acum apar mai putine deoarece sunt si mai multe trenuri BM, si cum toata lumea este avizata si pentru BM, nu mai are rost s-a scoata si IVA in circulatie. Dar sunt sigur ca atunci cand v-a reveni lumea din concedii vor aparea si astfel de trenuri(IVA), sau cand cate un BM o s-a plece la revizie.
Iasmin

silviu_alex wrote:
Ramele IVA pot circula peste tot. Chear si pe M2. Acum apar mai putine deoarece sunt si mai multe trenuri BM, si cum toata lumea este avizata si pentru BM, nu mai are rost s-a scoata si IVA in circulatie. Dar sunt sigur ca atunci cand v-a reveni lumea din concedii vor aparea si astfel de trenuri(IVA), sau cand cate un BM o s-a plece la revizie.


Deci Remiza de la Gara de Nord a fost amenajata pentru Bm, dar vad stationand acelasi ive de vreo saptamana pe linia 1 si 2 din remiza, liniile vizibile de pe peron.
Dr2005

silviu_alex wrote:
Ramele IVA pot circula peste tot. Chear si pe M2.


Ma refeream la instalatiile de siguranta de pe ele... IVA sunt prevazute cu instalatie INDUSI, ori inductoarele au disparut de pe M2 si mare parte din M1.
silviu_alex

Este total adevarat ce spui tu. Dar pot circula prin comanda de la miscare. Cum s-a circulat un timp pe la Titan. E mai greu, dar in caz de nevoie se poate. Ramele dupa M4 sunt programate si merg singure. Deci daca se doreste un calculator se poate monta pe orice IVA.
19jimmy84

O companie de trenuri se ofera sa modernizeze vagoanele metroului

http://www.realitatea.net/o-compa...e-vagoanele-metroului_399211.html
mishu88

Voi, cei din Bucuresti, ati observat ca incepand de vineri, 19 iunie 2009, trebuie sa atingi senzorul de deschidere a usilor ca sa intri in tren?   Pana acum nu era asa... Usile erau deschise de catre mecanicii de tren.  
Dr2005

Sistemul e functional si a mai fost folosit cand au venit primele Bombardiere, dar s-a renuntat la el ca oamenii erau obisnuiti cu IVA. Nu cred ca e folosit la toate trenurile... oricum, avantajul e exclusiv de partea mecanicului, ca nu mai sar calatori grabiti in vagoane dupa ce se anunta ca se inchid usile... ca atunci cand sar... nu mai e ca la IVA sa fie 2 butoane separate, unul pentru anunt, unul pentru inchis. Deci odata apasat pe butonul de inchidere se face anuntul si dupa vreo 5 secunde incepe inchiderea usilor. Daca o usa prinde ceva si ,,cava"-ul respectiv nu iese de acolo in 5 secunde, usa se redeschide, apoi se redeschid toate usile si mecanicul trebuie sa o ia de la capat (deci mult timp pierdut).
mishu88

Pentru nostalgici... pentru pasionatii de FeRoviaRe!

http://www.youtube.com/watch?v=L0XX094pDbY
Dr2005

Din 1.07.2011 s-a deschis, după 23 de ani de chin, tronsonul 1 Mai - Jiului - Parc Bazilescu:

Ceva filme şi poze de la inaugurare:

Primele trenuri de la şi spre Parc Bazilescu:


Călătorie īntre Parc Bazilescu şi Jiului:


Trenuri īn staţia Jiului:


Trenuri īn staţia Parc Bazilescu:


Reportaj: http://transportbucuresti.trei.ro/reportaj2.html

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Metrouri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR