Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
shoppy

Olanda

Material rulant in Roterdam

Rame electrice regionale












Garnitura push-pull, observati locomotiva din capatul opus ce se confunda cu vagoanele


Vagon cu post de conducere in coada unui international


Thalys
shoppy

Santier in gara Roterdam, se vede strcutura de rezistenta pentru viitoarea copertina








shoppy

Amsterdam

Internationalul pe care l-am prins si in Roterdam


O frantuzeasca la rama etajata


Ice


Copertina


Birourile hotelului Ibis, construite deasupra liniilor




Tramvaiele din Amsterdam, 2 modele


Dr2005

shoppy wrote:


Este un E pe boghiuri ORE! Mai ai ceva detalii (in special cu boghiurile)?
shoppy

Alte detalii nu prea sunt(era o ploaie sacaitoare), doar ca este un Eanos apt de 120 descarcat.
Bobby

Rama din poza 5 cu cockpit de avion e ciudata rau...
Cat spatiu are mecanicul ala... sau sta "turceste"...
cristi CFR

Vai da unele vehicule sunt de-a dreptul hidoase...
stakee

Si mai zic unii ca trenurile noastre sun urate
dan tm

Mai ales ala la care au urcat cabina mecanicului pe acoperis. Bine ca n-au plasat-o jos pe la boghiu.
Dr2005

Nu cumva au pus cabina acolo ca sa se poată trece dintr-o unitate Ón alta, Ón cazul Ón care se cuplează mai multe unităţi?
dan tm

Pai nu mai sint si alte modele de automotoare sau vagoane cu posturi pe o parte sau alta si se poate trece dintr-un vehicol in altul? E drept la fel de urite.
ORWO

Doamne fereste ce material urat ...fereasca Dzeu sa apara asa ceva pe la noi prin tara,ca emigrez in Bangladesh
claus

Cabina in pozitie superioara nu e nicicum inventie olandeza. Daca va uitati putin in trecut vedeti pe la francezi, vreo 60 de ani in urma multe asemenea exemple.

Dincolo de discutia despre estetica -care uneori mi se pare absolut inutila- raman cateva avantaje greu de neglijat precum:

-vizibilitatea excelenta
-spatiul suplimentar eliberat pentru un compartiment de bajaje sau biciclete in cazul acestei rame
-protectia personalului de conducere in cazul unor impacturi frontale
-aerodinamicitate (tinand cont de rezulta forma unei picaturi de apa) forma perfecta pentru orice vehicul in miscare

si mai gasiti voi cateva.

Evident, poate nu au cele mai frumoase trenuri din lume. Nici francezii, nici britanicii nu se chinuie foarte mult sa se incadreze in canoanele central europene, dar prefer un transport civilizat intr-o rama uratica, decat o cale ferata pe duca, dar cu locomotive frumoase.

Multumim pentru poze Shoppy !
dan tm

Claus, rau da bun sau aspru cum ar spune amicul Florin Tuica.

Sint convins ca toti am prefera sa calatorim in trenuri urite dar in conditii ,,frumoase".

Se pare insa ca noi ne-am obisnuit cu alte - canoane cum spui tu in ceea ce priveste aspectul.
E foarte adevarat ca francezii in special, au un sistem foarte ... ciudat... de a construi materialul rulant.

Cind am vazut rama olandeza, m-am tot gindit ce o fi dupa usile frontale(dar fara sa caut detalii ) insa am uitat de tot de Aurel Persu si automobilul lui in forma de picatura. Cel putin eu asa am prins in scoala, exemplificarea pe inventia lui Aurel Persu.
claus

Exact Dan,

Trebuie uneori sa trecem de canoanele estetice (noi suntem foarte influentati de cele germane) si sa vedem si partea practica. Pana la urma un tren e facut sa transport cat mai multi, cat mai repede, cat mai civilizat si confortabil oamenii. Daca imbina placutul cu utilul, cu atat mai bine, dar nu trebuie sa ne oprim numai la criteriul estetic.

Trebuie sa trecem peste bariera de urat/frumos si sa vedem si utilitatea unor elemente, asa cum trebuie sa vedem si ce tehnologii si idei inglobeaza un vehicul.

Iar exemplul lui Aurel Persu este excelent pentru a intelege ca formele "ciudate" ascund uneori idei geniale.....

parerea mea.
stakee

10 ianuarie 2012 Beverwijk-Amsterdam-retur

Statia Beverwijk



Si-am pornit!



Sprinterul ce m-a adus



Amsterdam Centraal



O dihanie de rama electrica



Sprinterul de retur




Ce am observat la olandezi ca au doar Ic si Sprinter, o fi un fel de Interegio unit cu Regio mai pe intelesul nostru
stakee




       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR