Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Electrica675

Apropo de vagoane...au venit azi 25 vagoane la Pascani...nu am facut poze cu ele...eraou doar cutiile vagoanelor!
Dr2005

Ce fel de vagoane? 26-26? TE-uri?
Electrica675

Dr2005 wrote:
Ce fel de vagoane? 26-26? TE-uri?


Salut Dr2005! Vagoanele aduse sunt 21-47! Au fost bagate in remar din ziua aceea de LDH70-372.
Electrica675

Alta serie de vagoane 21-47 aduse la remar!
De data asta am facut si 2 poze

MariusM

Subscriu și eu cu ceva similar întâmplat la Pitești în martie(data exactă: 8 martie): 20 de vagoane de varii serii au sosit la Pitești pe linia 1 pe la 15:30 trase de două LDE-uri de la CFR Marfă. Vagoanele aparțineau, în mare parte, de Revizia Craiova și alte câteva de Târgu Jiu. Seriile și numerele de parc le am și acum notate pe o agendă(cu excepția unui vagon a cărui serie o știu, dar nu îi știu numărul). După notița mea, vagoanele sunt astfel:

1 vagon clasa 1 tip 11-47
16 vagoane clasa 2(dintre care 2 tip 21-47, 3 tip 20-57 și 11 tip 20-47)
3 vagoane clasa 1 și 2 tip 39-57

De pe la revizori, n-am auzit mare lucru decât lucruri de rău cum că le-ar duce la tăiere(lucru care m-a determinat să le zic lor ceva vorbe "de dulce" ). Din fericire, toate cele 20 de vagoane sunt și astăzi în depoul de locomotive Pitești.
paall

Un convoi de vreo 14-18 vagoane de personal ( 20-47 , 20-57 , 21-47 , 11-47 ) erau Luni seara la ora 22:30 in revizia de vagoane Pl.Sud , Marti seara la aceeasi ora convoiul nu mai era. Ce-am apucat sa vad din mers si in viteza a fost doar o parte din seria unui vagon. Ori era 20-57 210 Ori 21-47 210.


MariusM : vagoanele 39-57 le-am vazut si eu luna trecuta cand am fost la Pitesti.
Electrica675

paall wrote:
Un convoi de vreo 14-18 vagoane de personal ( 20-47 , 20-57 , 21-47 , 11-47 ) erau Luni seara la ora 22:30 in revizia de vagoane Pl.Sud , Marti seara la aceeasi ora convoiul nu mai era. Ce-am apucat sa vad din mers si in viteza a fost doar o parte din seria unui vagon. Ori era 20-57 210 Ori 21-47 210.


La Pascani de vreo 2 saptamani au venit cam 150-200 vagoane...si sunt duse pe o linie in camp unele mai norocoase au fost duse in remar.

Electrica335

De taiat nu se taie nimic ! Se modernizeaza !
carelia

Buna ziua si bine v-am gasit,

Am vazut si eu zeci de vagoane la Remar Pascani acum cateva saptamani. Nu este vorba de vagoane etajate, ci de vagoane seria 21-47 in marea majoritate, care erau trase in fata societatii, pe liniile de manevra de langa Gara, dupa care au fost mutate. Vagoanele erau in stare de degradare ridicata, unele nu aveau geamuri iar rugina mancase mare parte din carcase. Nu stiu care este destinatia acestor vagoane si ce urmeaza sa se intample cu ele, daca vor fi casate sau modernizate. Din cate stiu momentan nu exista vreun contract intern de modernizare cu CFR Calatori.
Legat de etajate, vor fi modernizate 46 de garnituri TE, Acvile, si 113 de vagoane etajate 2616 si 3616. De asemenea pe partea de locomotive Remar Cluj cel mai probabil a castigat ieri licitatia de modernizat 38 de LDHuri.
Electrica675

In seara asta 40-0528-6 a adus de la Galati un tren de vreo 700 m cu vagoane 21-47 (30-40 vagoane).
carelia

Imi poate spune cineva care e diferenta dintre vagoanele 2047 si 2147? Multumesc.
paall

carelia wrote:

Legat de etajate, vor fi modernizate 46 de garnituri TE, Acvile, si 113 de vagoane etajate 2616 si 3616. .


113 ?? pei deja sunt 27 buc 36-16 si 100 buc 26-16.


46 garnituri Te ... pai Ploiestiul are vreo 8-9 garnituri , 3 se afla la Buzau vreo 8-10 pe la Brasov. Te-uri din cate stiu eu mai sunt la Craiova, Timisoara, Arad , Cluj si Iasi. Cred ca 46 sunt toate Te-urile care mai exista in RO.
carelia

Paal,

Iti dau datele exacte, din presa luate:

Astfel, SNTFC CFR Calatori a incheiat acordul cadru prin care Remar Pascani SA va oferi servicii de modernizare a unor vagoane etajate la pretul unitar de aproximativ 200 lei, pentru o cantitate maxima de 70 de vagoane seria 2616, si peste 250 lei, pentru o cantitate maxima de 43 de bucati seria 3.616

Denumirea: Modernizare tren etajat TE minim 1 buc - maxim 46 buc
Servicii de modernizare tren etajat (TE) serie noua 1605 si 2605, provenite din tren etajat seria 1617-2617
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC REMAR SA Pascani
paall

presa nu conteaza...realitatea da.
carelia

Banuiesc ca daca sunt licitatii castigate au si o baza solida.
MariusM

paall wrote:
carelia wrote:

Legat de etajate, vor fi modernizate 46 de garnituri TE, Acvile, si 113 de vagoane etajate 2616 si 3616. .


113 ?? pei deja sunt 27 buc 36-16 si 100 buc 26-16.


46 garnituri Te ... pai Ploiestiul are vreo 8-9 garnituri , 3 se afla la Buzau vreo 8-10 pe la Brasov. Te-uri din cate stiu eu mai sunt la Craiova, Timisoara, Arad , Cluj si Iasi. Cred ca 46 sunt toate Te-urile care mai exista in RO.


Câteva date exacte din notițele mele:

TE 6 - Ploiești
TE 9 - idem
TE 13 - idem
Te 15 - idem
TE 22 - idem
TE 23 - idem
TE 25 - idem
TE 28 - Teiuș
TE 29 - Cluj
TE 41 - Teiuș
TE 44 - Brașov
TE 45 - idem
TE 47 - idem
TE 56 - idem
TE 67 - Buzău
TE 71 - Locație necunoscută - Primul TE modificat(Sursa: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=1801&start=60)
TE 77 - Timișoara
TE 79 - idem
TE 80 - Ploiești
TE 84 - Buzău
TE 90 - Craiova
TE 95 - Ploiești
TE 97 - Timișoara
TE 100 - Ploiești
TE 103 - Arad
TE 105 - Timișoara
TE 109 - Iași
TE 113 - Ploiești
TE 115 - idem
TE 120 - Timișoara
TE 125 - idem
TE 130 - Brașov

Ca o completare, la nivelul anului 2001 erau exact 65 TE-uri tip A+3B și 49 tip 4B, deci în total 114.
http://www.cfr.ro/JF/romana/2001_3/politica.htm
Dr2005

carelia wrote:
Paal,

Iti dau datele exacte, din presa luate:

Astfel, SNTFC CFR Calatori a incheiat acordul cadru prin care Remar Pascani SA va oferi servicii de modernizare a unor vagoane etajate la pretul unitar de aproximativ 200 lei, pentru o cantitate maxima de 70 de vagoane seria 2616, si peste 250 lei, pentru o cantitate maxima de 43 de bucati seria 3.616

Denumirea: Modernizare tren etajat TE minim 1 buc - maxim 46 buc
Servicii de modernizare tren etajat (TE) serie noua 1605 si 2605, provenite din tren etajat seria 1617-2617
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC REMAR SA Pascani


Mai mult ca sigur e vorba de 200.000 lei.... 200 lei costă cele pe care le rulăm pe diorame.
carelia

Dr2005, da, asa este,  am observat si eu eroarea din articol, oricum, nu sumele erau cele luate in discutie.
carelia

Postez aici articolul corect din comunicatul Bursei Romane de Marfuri, poate intereseaza pe cineva acest lucru:

Bursa Romana de Marfuri a finalizat procedurile prin care SNTFC "CFR Calatori" a incheiat 5 acorduri cadru pentru furnizarea de vagoane de calatori de confort sporit si de prestari servicii de modernizare a unor vagoane, programe care se vor derula pe o perioada cuprinsa intre 3 si 4 ani.

Astfel, SNTFC "CFR Calatori" a incheiat acordul cadru prin care REMAR Pascani SA va oferi servicii de modernizare a unor vagoane etajate, la pretul unitar de 2.415.000 lei, fara TVA, pentru o cantitate maxima de 70 de vagoane (seria 2616), si de 2.530.000 lei, fara TVA , pentru o cantitate maxima de 43 de bucati (seria 3616). Un alt acord cadru de prestari servicii de modernizare a unor vagoane de calatori a fost incheiat, pentru 36 de luni, cu CFR- SIRV Brasov, la pretul unitar de 1.165.000 lei, pentru o cantitate maxima de 300 de vagoane.
Celelalte trei acorduri cadru stabilesc modalitatea de achizitionare a unor vagoane de calatori. Astra Vagoane Calatori SA a primit dreptul de a incheia acordul cadru pentru furnizarea de vagoane de calatori tip Z, climatizate, pentru trafic intern si international, la pretul total de 717.600.000 lei, fara TVA, pentru cantitatea maxima de 200 de bucati. Atelierele CFR Grivita SA a incheiat cu SNTFC " CFR Calatori" acordul cadru de furnizare de vagoane de calatori de viteza si confort sporit la pretul unitar de 2.035.000 lei, cantitatea maxima fiind de 50 de vagoane ( cu carcasa tip Z) si de 2.142.000 lei, pentru maxim 40 de vagoane (cu carcasa tip Z, din inox). De asemenea, SNTFC " CFR Calatori" a incheiat un acord cadru cu Remarul 16 Februarie SA pentru achizitionarea a cel mult 40 de rame electrice tip Z-EMU, la pretul unitar de 4.721.000 lei.
Valoarea totala de adjudecare a produselor si serviciilor achizitionate de SNTFC "CFR Calatori" prin intermediul Bursei Romane de Marfuri depaseste 1,8 miliarde lei pentru cantitatea maxima solicitata.
Electrica675

Electrica675 wrote:
paall wrote:
Un convoi de vreo 14-18 vagoane de personal ( 20-47 , 20-57 , 21-47 , 11-47 ) erau Luni seara la ora 22:30 in revizia de vagoane Pl.Sud , Marti seara la aceeasi ora convoiul nu mai era. Ce-am apucat sa vad din mers si in viteza a fost doar o parte din seria unui vagon. Ori era 20-57 210 Ori 21-47 210.


La Pascani de vreo 2 saptamani au venit cam 150-200 vagoane...si sunt duse pe o linie in camp unele mai norocoase au fost duse in remar.



Daca atunci erau cam 150-200 de vagoane, acum sunt cam 300-350  

Oare vor mai veni?!
carelia

Luni este alta licitatie pentru modernizat vagoane 1983 si 2083. Legat de cele 300 de vagoane de la Pascani...enorm de multe sunt. Care sa fie destinatia lor?
MariusM

carelia wrote:
Luni este alta licitatie pentru modernizat vagoane 1983 si 2083. Legat de cele 300 de vagoane de la Pascani...enorm de multe sunt. Care sa fie destinatia lor?


Să înțeleg că se va trece la "producția în serie" pentru 19-83 și 20-83, nu?
Despre cele 300 de vagoane de la Pascani..... Nu știu ce să zic, dar ar fi o idee bună să le modernizeze(într-un fel sau altul).
Dr2005

19-83 si 20-83 se vor face la Grivita...

Nu stiu ce pregateste Remar Pascani suburbanelor (delatfel, ala e singurul tip de vagon CFR produs inainte de 1997 care nu a fost supus niciunei modernizari)... nu cred că e vorba de un RK, că altfel nu lua atât de multe odată, nu? Să fie casarea? Deşi şi aici apare o problemă, că la câte au adus... o să le ia 10 ani să le taie pe toate.
paall

Electrica675 wrote:
Electrica675 wrote:

La Pascani de vreo 2 saptamani au venit cam 150-200 vagoane...si sunt duse pe o linie in camp unele mai norocoase au fost duse in remar.



Daca atunci erau cam 150-200 de vagoane, acum sunt cam 300-350  

Oare vor mai veni?!


la Pl.Sud mai sunt 11-47 si 21-47 printre care si un 19-57 , sa fie vreo 10 vagoane in total, care asteapta aceeasi destinatie
carelia

Dr2005, eu cred ca este vorba de RK, dar e doar o banuiala   RK de proportii.
sulzerul1175

Electrica335 wrote:
De taiat nu se taie nimic ! Se modernizeaza !
carelia

Pisti, pentru cine? Cine e beneficiar?
sulzerul1175

Vom vedea...
shoppy

Beneficiar e Calatori, oare cine altcineva ati vrea sa ia 300 de vagoane de calatori? A si fost mare scandal cu atribuirea acestor contracte de la Calatori, spunandu-se ca se lucreaza cu niste firme care au experienta doar in comenzi de 30 de ori mai mici.
carelia

Shoppy, nu a fost scandal, ci doar un articol la adresa licitatiei castigate de catre SIRV Brasov.
Electrica335

Eu nu cred in "politica" atribuirii contractelor unor firme pe motivul "contractelor de N" vagoane.

Neinsemnand ca "tin" cu SIRV Brasov as vrea sa mentionez totusi ca este o societate cu personal foarte experimentat, aceasta fiind de fapt fostul atelier zonal Brasov care n-a facut altceva toata viata decat sa repare vagoane. Deci chestia cu contractele a fost invocata cred ca mai mult ca sa dea bine in ochii publicului. Sunt firme mici care lucreaza mult mai bine decat cele mari ( ganditi-va la Revag sau ROVA ).

Brasovul oricum n-are contract pentru 300 de vagoane si deci ma gandesc ca acele 300 vor fi "impartite" la mai multe societati reparatoare.

Totodata cred ca ar trebui sa ne bucure faptul ca inca in mare proportie se repara vagoane in tara si nu se aduc gunoaie de la altii la pret de 3 lei jumate si puse la rang de IC.
paall

Bine ai zis Electrica335  

cand se va relua productia la 19-70 si 21-70 ??
shoppy

E bine ca se face la noi, nu neg. Totusi, sa-i dai unei firme mici o comanda mare nu inseamna neaparat ca ii scoate din foame, poate lafel de bine sa-i bage in faliment. Cand lucrezi pe comenzi mici mai e cum mai e, mai muti oamenii dintr-o parte in alta, mai bagi un hei-rup, mai vine directoru si se da in spectacol, mai promite niste chestii si pana la urma treci hopul. Dar daca te trezesti cu o comanda de 10 ori mai mare decat esti obijnuit, deja trebuie sa ai un plan cu bataie lunga, sa iei oameni noi, sa-i pui in functii de raspundere peste alti oameni care tot noi sunt s.a.m.d., toate chestiile astea pot sa dea rateuri pe undeva si te trezesti ca nu iti faci norma lunara necesara pentru terminarea comenzii.

Acum daca vedem situatia actuala o sa zicem ca suntem mari reparatori de locomotive, ca am ajuns sa reparam/modernizam orice si le facem si bine, dar uitandu-ne in urma la cate rateuri si rebuturi au fost...

Oricum, sper sa fie bine .
carelia

CFR Sirv Braşov a încheiat un contract pe o durată de 36 de luni, pentru modernizarea a  300 de vagoane la un preţ unitar de peste 1,1 milioane lei (323 mii de euro).
Este din august, deci nu e recent.
MariusM

paall wrote:

la Pl.Sud mai sunt 11-47 si 21-47 printre care si un 19-57 , sa fie vreo 10 vagoane in total, care asteapta aceeasi destinatie


Astăzi au fost pregătite pentru a pleca la Pașcani 9 vagoane:

20-47 013
20-47 199
20-47 270
20-47 272
20-47 286
21-47 345
20-57 481
39-57 005
39-57 006

Toate acestea au aparținut reviziei Craiova și sunt expirate de prin 2005-2006.
Electrica675

Ai idee cam pe la ce ora ajung in Pascani?
MariusM

Nu știu exact. Aceste vagoane, azi, erau pregătite(li se puneau saboți noi de frână)... Câtorva vagoane le lipseau PRACTIC instalația de frână, sau arborele. Revizorii piteșteni erau cam reticenți în privința unei eventuale modernizări... Un mecanic - la fel.... Se și mirau de unde știu despre modernizare(asta ca să se vadă câtă ignoranță este pe la Pitești!!)  ... De fapt, și acum stau vagoanele astea în gară la linia 5(linie directă pentru marfă) așteptând să li se pună locomotiva și să ia drumul Pașcaniului.
Electrica675

Cred ca din Marasesti vor veni la urma P 5411 care este la 20 si ceva in Pascani Daca am timp, am sa ma duc sa vad care-i faza...
MariusM

Electrica675 wrote:
Cred ca din Marasesti vor veni la urma P 5411 care este la 20 si ceva in Pascani Daca am timp, am sa ma duc sa vad care-i faza...


Asta dacă nu cumva vor pleca SEPARAT(în caz că se va face o trasă specială pentru acestea, cum s-a făcut și când au fost aduse toate cele 20 în martie de la Craiova, Tg. Jiu și de unde mai erau ele...)
carelia

Ale cui sunt aceste vagoane care sunt aduse la Pascani? Daca sunt scoase din uz, inseamna ca au fost cumparate ? Mare mister...
Electrica675

Marius, stii ceva despre vagoanele de la Pascani...sunt cam 4-5 km de vagoane 21-47:| poate mai sunt printre ele si alte srii ratacite
Electrica335

Vagoanele alea sunt ale CFR Calatori si fac parte din programul de modernizare ( seria 49 ) pentru a fi introduse in trenurile accelerate.In curand se va incepe si modernizarea vagoanelor seria 11/21-47 pentru trenuri personale.
carelia

Seria 49 sunt cele castigate de catre SIRV Brasov.  Eu am vazut doar seria 2147 la Pascani, nimic altceva, acestea sunt de personal, deci urmeaza sa fie modernizate la Pascani anul viitor. Mersi, Electrica 335.
MariusM

Electrica675 wrote:
Marius, stii ceva despre vagoanele de la Pascani...sunt cam 4-5 km de vagoane 21-47:| poate mai sunt printre ele si alte srii ratacite


Deocamdată, au fost duse iar la depou. Mâine urmează "Șarja a 2a"(11 la număr, mai exact). E foarte posibil să plece chiar toate 20 la Pașcani.
Electrica675

MariusM wrote:
paall wrote:

la Pl.Sud mai sunt 11-47 si 21-47 printre care si un 19-57 , sa fie vreo 10 vagoane in total, care asteapta aceeasi destinatie


Astăzi au fost pregătite pentru a pleca la Pașcani 9 vagoane:

20-47 013
20-47 199
20-47 270
20-47 272
20-47 286
21-47 345
20-57 481
39-57 005
39-57 006

Toate acestea au aparținut reviziei Craiova și sunt expirate de prin 2005-2006.


Au ajuns in gara Pascani trase de 40-0734-0!



Si un tren in grupa tehnica Pascani!

MariusM

Quote:
Au ajuns in gara Pascani trase de 40-0734-0!



Esti sigur?? Eu am vazut azi in depou niste vagoane dintre acelea si din cate stiu, printre vagoanele care erau pregatite atunci nu era niciun 20-57 "epoca 2". Era intr-adevar si un 21-47, dar avea totusi geamuri...
Electrica675

MariusM wrote:
Esti sigur?? Eu am vazut azi in depou niste vagoane dintre acelea si din cate stiu, printre vagoanele care erau pregatite atunci nu era niciun 20-57 "epoca 2". Era intr-adevar si un 21-47, dar avea totusi geamuri...


Poate nu or fi acelea de care ai spus tu, dar astea din directia Roman au venit
carelia

Vagoanele acestea postate de electrica sunt rupte. Acestea mai pot sa fie modernizate? Am ceva dubii.
paall

[quote="Electrica675"]
MariusM wrote:
paall wrote:

la Pl.Sud mai sunt 11-47 si 21-47 printre care si un 19-57 , sa fie vreo 10 vagoane in total, care asteapta aceeasi destinatie


Astăzi au fost pregătite pentru a pleca la Pașcani 9 vagoane:

20-47 013
20-47 199
20-47 270
20-47 272
20-47 286
21-47 345
20-57 481
39-57 005
39-57 006

Toate acestea au aparținut reviziei Craiova și sunt expirate de prin 2005-2006.


Doamne    in ce hal arata. Cele 9 de la Ploiesti ( 7 vag 11-47 si 2 vag 19-57 ) care asteapta si ele modernizarea sau casarea arata de 10 ori mai bine decat astea
carelia

Stie cineva, pentru modernizarea Acvilei au fost necesare licente? Sau la modernizari nu e nevoie de cumparare de licenta?
carelia

Sunt sansa ca acestea sa nu fie modernizate pentru CFR, pentru ca nu vad logica pentru care sa scoti atatea vagoane din uz de acum, mai ales ca nici nu exista o baza contractuala (licitatie) castigata. Posibil ca aceste vagoane sa faca obiectul unor reconstructii pentru alti parteneri; cred ca vor apare stiri legate de acest lucru inperioada urmatoare. Pe siteul Remar este trecut in strategia de dezvoltare un punct legat de gasirea a minim doi clienti externi pentru produsele Remar; daca este vorba de acest lucru, vagoanele acestea sunt cumparate de Remar, urmand sa fie reconstruite.
Electrica335

Este logic ca se modernizeaza. In caz ca se taiau, n-ar fi ajuns la REMAR ci la REMAT ...
carelia

Electrica, de acord, asta am zis si eu, se modernizeaza, dar nu cred ca pt CFR Calatori. Pentru cine, habar n-am.
paall

astazi facand curatenie prin casa am gasit o lista din vara cu niste vagoane care au plecat pe la inceputul lui spptembrie. acum in prezent sunt alte vagoane care asteapta sa plece de la Pl.Sud. Pun lista vagoanelod din vara :

11-47 139 Basarab 17.03.2008
11-47 104 Basarab 30.04.2008
11-47 134 Basarab 20.04.2008
11-47 162 Basarab 17.03.2008
11-47 117 PL.SUD 29.02.2008
21-47 325 PL.SUD 02.09.2007
11-47 198 Basarab 25.12.2007
11-47 103 Basarab 23.02.2008
11-47 154 Basarab 31.07.2008


seria si nr vagonului , statia de domiciliu si data pana cand circula care era trecuta pe vagon.
Trole

Dupa o cautare pe net am gasit o stire interesanta despre vreo 300 de vagoane vandute de CFR Calatori prin BRM. Link.
Sa fie cele de la Pascani?
Dr2005

3 milioane de dolari 298 de vagoane... in conditiile in care un vagpn nou se apropie de 1.000.000 de dolari. Sunt gata sa pun pariu ca firma respectiva va repara majoritatea vagoanelor si le va revinde CFR-ului cu 7-800.000 de dolari bucata.
carelia

Da, acestea sunt vagoanele. E vorba de o modernizare de proportii pentru un partener strain.
Electrica675

Am luat legatura cu un muncitor de la Remar Pascani si mi-a spus ca aceste vagoane sunt cumparate de un strain pentru modernizare, iar cele rupte vor fi transportate si casate, unde  nu stie nici el
sulzerul1175

E oke, dar modernizarea va fi facuta pentru CFR   Eu cred ca asta e marea intrebare.
carelia

Nu, cum am mai spus, modernizarea este facuta pentru acel client strain care a cumparat vagoanele.
carelia

Au mai sosit vagoane la Pascani? Mai stiti ceva de vagoanele aduse, in ce stadiu se afla si daca a inceput sa se lucreze la ele?
sulzerul1175

Cele 3 vagoane conservate din Oradea, care au fost puse pe P3076 pe data de 20 Decembrie, alaturi de inca 3 vagoane de tip 21-47, au fost filmate la Teius. Cu cea mai mare siguranta si aceste vagoane trebuie sa aiba destinatia Pascani.
paall

si in remiza de la Siculeni sunt vreo 20-30 de vagoane parasite printre care si un 21-47 cu usa simpla.Restul sunt 21-47 , 20-47 , 20-57.
mureseanu_976

paall wrote:
si in remiza de la Siculeni sunt vreo 20-30 de vagoane parasite printre care si un 21-47 cu usa simpla.Restul sunt 21-47 , 20-47 , 20-57.


TOATE vagoanele din "cimitirul" de la Siculeni apartin de Targu Mures,Teius si Brasov.Pe langa vagoanele de clasa 2-a din seriile amintite,se mai gasesc si 2 sau 3 vagoane seria 11-47 (clasa 1)  :idea:
Electrica675

Uita-ti ce clip a pus Rosshu pe youtube...



Oare ce destinatie au aceste vagoane?
carelia

Doamne cat de rupte sunt vagoanele astea    Oare ce poti sa faci din asemenea fieratanii?
cortexedge

carelia wrote:
Doamne cat de rupte sunt vagoanele astea    Oare ce poti sa faci din asemenea fieratanii?

Le tai si le vinzi....bani facuti usor.
cristi CFR

Arata ca un tren bantuit de fantome

Lasand gluma, merg la casare, ultimele 3 din ele sunt de la Oradea : 50 53 20-47 604-5 ; 50 53 20-57 182-9 ; 50 53 19-47 012-4 postate de Pisti91 cu cateva pagini mai in spate.
carelia

La Pascani este si capacitate de casare? La Remar Pascani? Sau unde?
Electrica675

Nu stiu ce sa iti spun...

Pe 18 ian. au mai venit 4 vagoane...
carelia

Este un nou TE, in plan era sa faca 2 TE si 8 vagoane 2616-3616 pe luna, din cate am inteles. Sper sa nu aiba efecte negative criza.
Electrica675

Astazi am vazut locomotiva LDH70-372 al remarului Pascani, nagamd cam 15-20 vagoane seria 20-47, 21-47 in Remar...
Oare sa inceapa modernizarea la ele?
carelia

O sa fie o licitatie in februarie pentru reparatii partiale si intretinere pentru o serie larga de vagoane. Printre acestea sunt si 2047 si 2147. O sa va postez in seara aceasta toate vagoanele. Posibil sa fie acestea.
carelia

Iata anuntul licitatiei:


Reparatii periodice la vagon calatori cls.I seria 1950? 5 vag,Lot 2:Reparatii periodice la vagon calatori cls.II seria 2050 - 9 vag.Lot 3:Reparatii periodice la vagon calatori cls.II seria 2054- 2 vag,Lot 4:Reparatii periodice la vagon calatori cls.II seria 2055 ? 12 vag,Lot 5:Reparatii periodice la vagon calatori cls.I si cls.II seria 3950 ?2 vag,Lot 6:Reparatii periodice la vagon calatori cls.II seria 2922 ? 1 vag,Lot 7:Reparatii periodice la vagon calatori cls.I seria 1980 si 1970 ? 6 vag,Lot 8: Reparatii periodice la vagon calatori cls.II seria 2180 si 2170? 3 vag,Lot 9:Reparatii periodice la vagon calatori cls. I seria 1947 - 3 vag,Lot 10: Reparatii periodice la vagon calatori cls. I seria 1955 ? 5 vag,Lot 11: Reparatii periodice la vagon calatori cls. I seria 1957- 10 vag,Lot 12: Reparatii periodice la vagon calatori cls. II seria 2047 si 2057 ? 40 vag,Lot 13: Reparatii periodice la vagon calatori cls.II seria 2147 si 2157 ? 24 vag,Lot 14:Reparatii periodice la tren etajat seria 1617 si 2617? 3 vag,Lot 15: Revizie tehnica intermediara 1, 3, 5 si 7 la vagon calatori salon cls.II seria 2186 si 2176 - 4 vag,Lot 16:Revizie tehnica intermediara 2si6 la vagon calatori cls.II seria 2190 - 1 vag Lot 17: Revizie tehnica intermediara 2 si 6 la vagon tip Interregio cls I seria 1976 ? 2 vag,Lot 18: Revizie tehnica intermediara 2 si 6 la vagon tip Interregio cls II seria 2076 - 4 vag Lot 19: Revizie tehnica intermediara 2 la vagon calatori prelungire RP ? 29 vag,Lot 20: Revizie tehnica generala la vagon calatori cls.II seria 2190 ? 4 vag,Lot 21: Revizie tehnica generala la vagon calatori salon cls.I seriile 1070, 1090 si 1091 ? 5 vag.Lot 22: Revizie tehnica generala la vagon calatori salon cls.II seria 2186 si 2176 ? 14 vag,Lot 23: Revizie tehnica generala la vagon calatori salon +bar, bar+bistro, seria 8976 si 8987 ? 1 vag,Lot 24: Revizie tehnica generala la vagon calatori seriile 3076, 2296, 8476, 8576, 8676 si 8896 ? 3 vag,Lot 25: Revizie tehnica generala la vagon tip Interregio cls I seria 1976 ? 9 vag,Lot 26: Revizie tehnica generala la vagon tip Interregio cls II seria 2076- 12 vag
Dr2005

InterRegio circulă la nemţi... 19/20-76-urile au circulat tot timpul în România, la fel şi 19/20-50 din care provin.

Partea frumoasa e ca o sa mai ramana in circulatie cel putin 3 vagoane 19-47 si un Dimitrov.
carelia

Se mai stie ceva de vagoanele deplasate la Pascani? Ce se va intampla ce ele? Am citit un articol ca au prins niste hoti cu flexul la ele    Sper ca nu de-asta le-au adus.
Electrica675

4 vagoane etajate aduse de EC 73 dinspre Bacau.



carelia

Am fost in Gara de Nord sambata, erau pregatite doua TE in acelasi stadiu ca cele prezentate de Electrica 675, care urmau sa plece la Pascani. Si mai erau aproximativ 25-30 de vagoane de personal 2047, nu stiu ce destinatie au.
homer

in drumul spre suceava am facut niste poze



carelia

Cred ca e acelasi card de vagoane...dar ar trebui sa mai fi fost aduse fata de momentul inceperii topicului. Ramane intrebarea ce se va face cu ele.
CsabyRR

Da, is curios si eu ce vor face cu atatia vagoane, ca plang ca nu au bani, dar atunci de unde au fonduri pentru modernizari? in special pt jegurile astea care n-ar fi bune nici pt fier vechi... Bine, ma rog, mai apar una-doua, dar in rest vad ca nu prea is pt modernizare... Adica nu vor tine mult...
carelia

O varianta ar fi reconstructia...dau jos tot ce nu mai e util, pastreaza ceea ce e bun (putine lucruri, din ce am vazut). Dar pentru asta trebuie sa ai clienti.
alex

cate vagoane sunt parasite la pascani
carelia

Nu sunt parasite, sunt aduse acolo si pazite. Am inteles ca undeva la 250-300 de vagoane. Poate cineva din zona poate spune exact.
Dr2005

Apropo de vagoane... unde sunt ele, mai exact, fata de Gara Pascani? Se poate ajunge usor la ele? Sunt pazite? M-ar interesa sa merg sa le pozez...
Electrica675

Dr2005 wrote:
Apropo de vagoane... unde sunt ele, mai exact, fata de Gara Pascani? Se poate ajunge usor la ele? Sunt pazite? M-ar interesa sa merg sa le pozez...


Din gara Pascani o iei pe langa linie inspre Suceava....si cam in 10-15 minute dai de ele...sunt pazite de gardieni...ca au dat tiganii de fier vechi mai inainte...sunt cam 6-7 KM de vagoane
carelia

6-7 km de vagoane, la 24 de metri/vagon, undeva pe la 300 de vagoane sunt, la un calcul. A fost o licitatie tinuta de CFR prin care s-au vandut 298 de vagoane, posibil sa fie acestea.
Dr2005

Bun... ideea e:

-campul ala cu linia e al cuiva (Remar, CFR. vreun privat), e imprejmuit?
-se pot poza toate vagoanele?
carelia

Dr2005, din ce am vazut este o curba larga unde sunt vagoanele. Daca ajungi prin zona, poate reusesti sa afli si care e destinatia lor. Mai sunt niste poza postate in acest topic cu aceste vagoane, poate te ajuta sa-ti faci o idee cat mai exacta despre locatie.
Electrica675

Au mai sosit 2 vagoane etajate sparte tot aici la Pascani, numai ca astea stau in grupa tehnica
50 53 26-26 088-0 statia de domiciliu Pascani.



Dr2005

Apropo de vagoanele de acolo... am fost dupa ele, da' fara rezultat, ca ne-am tot luat in gura cu niste indivizi care o tineau sus si tare ca nu avem voie sa mergem pe infrastructura interoperabila CFR si doar pe langa ea si doar pe partea opusa cu vagoanele.

Poate reuseste cineva sa o ia de la capatul celalalt, dupa-amiaza, de pe partea opusa canalului de irigatii (ca nu am vazut poduri sau metode de a-l trece) sa vada despre ce e vorba.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR