Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Zgarcanstein

Plimbare la Boutari, 28.12.2011

În data de 28 decembrie 2011 am efectuat o călătorie la Bouţari împreună cu cristi ar pe traseul Arad - Ilia - Caransebeş - Bouţari, iar întoarcerea a fost Bouţari - Caransebeş - Timişoara Nord - Arad.

Ilia


EC 43-0051-3 cu R2044 care ne-a adus de la Arad la Ilia


GM 65-0974-9 cu IR1837 (Iaşi 19:42 - 12:59 Timişoara Nord)




IR376 Târgu Mureş - Budapesta trece prin Ilia


În Ilia ne-am urcat în trenul R15200 al companiei Transferoviar Călători ce venea de la Cluj Napoca, format din automotorul 76-2407-5, urmând ca în staţia Caransebeş să formeze trenul R15307 pentru Bouţari


Dobra
Aşteptăm încrucişarea cu trenul R2184 (Lugoj 07:38 - 10:39 Ilia) tractat de LDH 82-0190-7






Holdea Hm.
Aşteptăm trecerea trenului IR1622 (Timişoara Nord 08:09 - 20:46 Bucureşti Nord)


IR1622 Timişoara Nord - Bucureşti Nord trece prin Holdea Hm.


R15200 Cluj Napoca - Caransebeş în tunelul dintre Holdea Hm. şi Coşteiu hc.


Făget


Lugoj




Căvăran


Caransebeş




Automotorul 76-2402-6 sosit de la Bouţari şi formând trenul R15201 (Caransebeş 14:33 - 21:20 Cluj Napoca)


Oţelu Roşu - principala staţie de pe secţia Caransebeş - Bouţari, unde este alimentat automotorul cu motorină şi garat în timpul nopţii






Zăvoiu






Linii industriale în Zăvoiu către depozitul de marmură








Voislova Hm.




Marga hc.




Bouţari Hm.










Un afiş interesant lipit în automotor


R15308 Bouţari - Caransebeş între Oţelu Roşu hc. şi Oţelu Roşu


La întoarcere, am întâlnit două locomotive în Oţelu Roşu
DA 60-0175-4 cu un marfar şi LDE 69-0013-8




În final, EC 43-0064-6 cu R9167 (Caransebeş 15:55 - 17:02 Reşiţa Sud)


Ca şi concluzie, condiţiile oferite de Transferoviar Călători sunt incomparabile faţă de mizeria ce era pe vremea când opera CFR Călători. În plus, există perechea de trenuri Cluj Napoca - Bouţari şi retur, care nu cred că a existat vreodată în istoria liniei Caransebeş - Bouţari. Din păcate au fost reduse multe locuri de muncă o dată cu privatizarea acestei secţii pentru reducerea cheltuielilor. Ca exemplu, în halta Marga exista om la cantonul de la barieră. Acum, conductorul coboară în haltă şi lasă bariera, trenul trece de pasajul rutier şi opreşte, conductorul ridică bariera şi urcă.
Radu161

Cam cati oameni erau in trenul spre Boutari?
Inca din vara lui 2010 se zvonea ca traficul de calatori o sa fie preluat de un privat. Numai uitandu-ma la mersul trenurilor vad o imbunatatire mare fata de CFR, dar sunt curios daca si renteaza.
Dr2005

După mersul vechi erau 9 perechi pe tot traseul şi una Oţelu Roşu - Bouţari. Acum sunt 5 + 1, deci nu a fost aşa rentabil cum se aşteptau ei.
Zgarcanstein

Radu161 wrote:
Cam cati oameni erau in trenul spre Boutari?

Erau două persoane în tren când am urcat noi în Ilia. Pe parcurs au mai urcat câţiva oameni care au mers până la Lugoj sau Caransebeş. De la Caransebeş au mai urcat câţiva localnici de pe secţia Caransebeş - Bouţari.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR