Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Troleibuze
Elful

Ploiesti

Un topic destinat troleibuzelor din orasul Ploiesti.
Elful

In data de 16 august am fost cu un prieten in Ploiesti pentru a face un reportaj despre noile troleibuze Neoplan, achizitionate din Elvetia. Acolo ne-am intalnit si cu un alt amic, fiind ghidul nostru pentru o zi.
Aceste troleibuze sunt in numar de 18 in parcul circulant plus inca unul pe post de "donator", dar conducerea a decis ca acesta sa fie alocat in trafic. Numarul de parc disponibil in ordine cronologica: 803, 805, 806, 807, 808, 809, 811, 813, 815, 816, 817, 819, 820, 822, 823, 824, 826, 827. Doua dintre aceste troleibuze au ars cat timp s-au aflat in serviciu in Elvetia, dupa care au fost retrase si redate constructorului german. Imagini cu acestea atat din exterior, cat si din interior si cu postul de conducere.







































































Elful

Cateva filmulete realizate de amicul meu, Iasmin, ( eu eram pe partea cu pozele ) cu aceste troleibuze.









Elful

Pe de alta parte, generatia veche de RdS de troleibuze acum stagneaza in depoul Pod Inalt. Plus cele din parcul circulant pe linia 44.







































Iasmin

Si o mica istorie + dotarile troleibuzelor:

 Incepand cu data de 12 August 2010 intra in exploatare cu calatori pe linia 202 primele troleibuze Neoplan N6121. Troleibuzele au fost achizitionate la second hand de la compania MHS Truck&Bus S.R.L.
  Troleibuzele sunt fabricate in anul 2000 circuland in orasul elvetian Lausanne pana in anul 2007. La 20 Mai 2007, TL Lausanne a retras din circulatie toate troleibuzele din lotul respectiv intrand intr-un program de "buy-back", astfel vanzand toate troleibuzele in schimbul lor achizitionand autobuze.
  Putin cunosc ca doua troleibuze din lotul respectiv au ars instantaneu in garaj, respectiv in traseu pe retragere catre depou, astfel: #818 pe 21 Aprilie 2005, iar #825 la aproape o luna distanta 19 Mai 2005.
  Troleibuzele Neoplan sunt dotate cu doua motoare asincrone de curent alternativ si un motor diesel auxiliar (Mercedes). Pentru confortul calatorilor firma importatoare MHS Truck&Bus S.R.L a montat doua instalatii de AC (cate una pe fiecare corp) achizitionate de la firma Webasto firma producatoare fiind DELPHI Diavia (mai multe informatii pe http://www.webasto.ro/home/ro/homepage.html] si http://www.delphidiavia.it/eng_index.php.
  Pe langa instalatia de AC s-au montat noi  sisteme de afisaj atat in exterior cat si in interior. "Firmele" sunt de provenienta "BUSTEC" mai multe informatii le veti obtine de pe pagina WEB a companiei nemtesti "Bustec": http://www.bustec.eu/en (in curand se va lansa si traducerea in romana a paginii web).
lde 2100

Poate pun o intrebare tampita ...
Motorul diesel la ce foloseste?
Dr2005

Motorul Diesel produce curent pentru motoarele electrice, atunci cānd e nevoie (nu e curent sau, pur şi simplu, se foloseşte vehiculul ca autobuz).

Cele 2 troleibuze care au ars au fost casate īn Lausanne, nu au mai plecat de acolo decāt sub formă de fier vechi.

Donatorul de piese a fost un experiment făcut de Neoplan īntr-un orăşel din Italia... http://forum.trolley.ch/viewtopic.php?t=169
Vehiculele urmau să se alimenteze dintr-o reţea aflată undeva sub asfalt, iar pe o parte din traseu să meargă cu baterii. Desigur, s-a reuşit performanţa să se incendieze un asemenea vehicul (bine... nu grav). Pe scurt, cānd īncărcau bateriile īn depou, acestea au luat foc.

Ca fapt divers, validatoarele din Neoplane sunt acelaşi model cu cele care au fost folosite şi de RATB cāţiva ani. Desigur, la noi n-au ţinut prea mult (cum era să nu mai poţi refolosi biletul după ce īl perforezi?).
----
Firma importatoare nu e un S.R.L. oarecare, ci importatorul oficial MAN īn Romānia. Aerul condiţionat a fost prevăzut īn mod expres īn caietul de sarcini, astfel că importatorul a montat, pe cheltuiala lui, instalaţiile cu pricina, instalaţii ce, cel puţin pentru un troleu, s-au montat chiar īn depoul RATP, de către angajaţii de la MHS.
----
Elful wrote:
generatia veche de RdS

RDS e un provider de internet, troleibuzele se numesc Rocar 312E şi n-au nicio legătură cu Rocar de Simon (caroseria e ,,inspirată" din Rocar de Simon, dar nu e licenţă De Simon ca la modelul 412E/U).
Dintre cele 5 Rocar 312E, #5204 a fost casat, celelalte 3 fiind īn serviciu pānă pe 11.08.2010 (inclusiv), alături de Berlietul #5208. Celelalte Berlieturi sunt retrase definitiv din aprilie.
shoppy

Se refoloseste biletul si la validatoarele cu imprimanta, randul imprimat se sterge cu guma.
Matei

Sunt foarte bune Neoplan-urile, a facut bine RATP-ul ca le-a achizitionat si sa fiti siguri ca nu o sa ia niciunul foc (ziarele astea nu mai stiu ce sa inventeze si bineinteles ca zic numai prostii).
vrabieionutz

TROLEBUZE IN PLOIESTI (01.10.2010)


XXX

XXX

XXX

XXX

XXX
mishu88

Interesante fotografiile cu troleibuzele ploieştene, mă bucur că acest mijloc de transport se foloseşte cu īncredere! Vreau să vă īntreb cum pot ajunge la Unilever de la Gara de Vest (sau de Est) şi dacă mai există activitate FeRoviaRă īn această companie.
Dr2005

Ţi-am răspuns īn topicul de tramvaie.
Stratan

Cateva poze cu troleibuzele Neoplan din Ploiesti , din excursia mea ,de pe 12 Martie 2011 .






+ un film cu aceste Troleibuze din Ploiesti .
http://www.youtube.com/watch?v=S-zc64V9UiQ

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Troleibuze
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR