Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 

The free forums are now under new ownership, a full announcement will be made shortly

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Prognosis

Pluguri de zapada

Un WPZ uitat de timp

Am descoperit intr-o margine de linie din preajma garii Slobozia, un frumos vagon de dezapezire, uitat parca de timp acolo.
Vagonul mai este functional, chiar are unul din boghie original, cu osiile dintr-o bucata!
Iata un mic filmulet cu el:






























ldh1250

Un WPZ uitat de timp

Wow pozele sunt chiar reusite si imi plac mult..am trecut acum vreo  2 ani prin slobozia dar nu am vazut-o..probabil nu ma uitam in partea buna )
truscamihai

Un WPZ uitat de timp

Am fost pe data de 17 *03 la Slobozia si , am ramas uimit sa vad ca nu mai exista WPZ  006 , a dispartu in iarna asta ,,,, cine la vazut si pe unde  ?
Sa speram ca nu la casat .
truscamihai

Un WPZ uitat de timp

A revenit acasa X/WPZ 006 .  04-06-2010
Photobucket
marius

Asemanator cu asta, mai e una in gara Tecuci da nu stiu daca mai e functionabila  
truscamihai

Un WPZ uitat de timp

Sa speram ca mai este functionala .... offff
G2byz

Craiova (scuze de calitate)
marius

Cum am zis mai sus ca mai este un plug de zapada in gara Tecuci,uite ca am avut ocazia sal fotografiez azi  
ORWO

Si in Videle exista un WPZ lasat de izbeliste.
Electrica675

Au aparut 2 la Pascani, cu galben, unul deja a intrat in Remar, altul in Baza RK.
shoppy

Cum adica cu galben? Schema de vopsire in galben? Era hidraulic sau cu lame?
Electrica675

Hidraulic..plugul este vopsit cu galben!
LDE2100EGM

Am vazut si eu astazi unul in gara Episcopia Bihor. Din pacate poze nu am pentru ca nu aveam aparatul la mine.
sulzerul1175

Am redenumit topicul. E mai bine asa.
ORWO

Nu stiu daca va incalzeste cu ceva,poze nu am putut sa fac:la rosiori est mai este un wpz lasat de izbeliste
sulzerul1175

LDE2100EGM wrote:
Am vazut si eu astazi unul in gara Episcopia Bihor. Din pacate poze nu am pentru ca nu aveam aparatul la mine.


Cel din Episcopia, 014, pozele lui Dj_Tibi din 2008.



Dr2005

Ce pleca din Gara de Nord pe la ora 20 (cam singurul tren care s-a mişcat azi după-amiază prin Bucureşti)... În cap PZH 94-0010-2:






Îl ajută la tracţiune 60-0971-6 CFR Marfă:


Urmează trenul de lucru, 80 53 97-01 064-8 UWA, cu ultima revizie în 2003:



80 53 97-20 007-4 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):



Intercomunicaţia:


80 53 97-20 003-3 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):



80 53 97-01 112-5 UWA, ultima revizie în 2003:



După el mai era un Sulzer de la CFR Marfă, dar s-au dus bateriile de la cameră
shoppy

Super captura   .
Poate le deraiaza vreo antichitate dinaia ignorata atatia ani de zile, atunci sa vezi distracite     .
xfiles_19

"După el mai era un Sulzer de la CFR Marfă,"

adica 1140
seth

Poate sa-mi spuna si mie cineva la ce folosesc toate acele vagoane, va rog?

Si oarecum in acelasi subiect, cum se face si la altii:

http://www.youtube.com/watch?v=_UQA9Do1Yyc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=xr2qoag8yZU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=37tFRJW8JWY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=D5ZrfnmK88E
claus

Dr2005,

pozele sunt minunate mai ales prin inedit. Rar mai exista ocazia sa se scoata plugurile hidraulice. Bine, trec peste desfasurarea de forte care mi se pare inutila in Gara de Nord... dar, poate de ochii presei...

In anii trecuti am vazut PZH-ul impins de 2 DA-uri si cam atat. Fara WIT, vagon dormitor, vagon de scule, parca pleaca intr-o misiune de 2 saptamani.
Ma rog, poate ca stuatia de anul asta o impunea.

Apropos de revizie, in 1994 a fost facuta ultima inscriptionare pe stilul vechi. Dupa 1994 insemnarile s-au facut in stilul "mistocaresc" care umple locomotivele si vagoanele de insemnari aruncate aiurea. 07, 03 etc, sunt anii ultimelor revizii: 2007, 2003 etc....

Felicitari pentru captura !
florin.mihai

Sunt foarte valoroase imaginile, așa a cum a observat și colegul Claus.

Doar fac precizarea că trenul ăla de lucru chiar a avut treabă aseară pe M 900 și azi noapte pe M 700, 901 și 701. Pe lângă cel imortalizat de Dragoș, au mai activat încă două garnituri de dezăpezire, unul pe la Fetești și altul în zona Roșiori.
Dr2005

Se putea rezolva totul cu WPZ-uri, că nu erau zăpezi de 3m.

Oricum, prin Gara de Nord ieri între 11 şi 21 nu s-a mişcat nimic, nu a plecat şi nu a intrat nimic, pentru că macazele erau blocate. Tot de asta era - şi este - închisă linia 700 între Bucureşti şi Urziceni. Azi au format Regio de Urziceni, l-au tras la peron... după câteva ore au decuplat locomotiva şi au dus-o în depou, vagoanele rămânând la peron.
Marian Andrei

PZH95-011 cu un tren de lucru sosit de la deraierea de pe Bucuresti - Constanta, cu destinatia Ploiesti Triaj.


DSC09031 by MetrouUsor, on Flickr


DSC09032 by MetrouUsor, on Flickr


DSC09036 by MetrouUsor, on Flickr
mishu88

Dușmanul zăpezii or... ”Snow Monster”... pregătit să intervină! Freza cu Seria PH05, 94-0005 a CFR în Gara de Nord București. ianuarie, 2012

[/QUOTE]
florin.mihai

Marian Andrei, formidabile pozele cu garnitura de dezăpezire, completează fericit imaginile surprinse de Dragoș pe timp de noapte în gara de nord.

Mischu, să nu-mi spui că Henschel -ul 94-0005 a scăpat cu o singură poză?
mishu88

florin.mihai wrote:
Mischu, să nu-mi spui că Henschel -ul 94-0005 a scăpat cu o singură poză?


În acele momente eram cu multe bagaje după mine de care trebuia să am grijă... mâinile îmi tremurau ca varga în așteptarea Trenului de Vatra Dornei Băi. Motive, știu... Poate cu altă ocazie.

Iată-l și pe nr. 1, adică 94-0001-1 sau PH-01. Tot în aceeași seară de 27 ianuarie 2011 în Gara de Nord București.
Marian Andrei

PH01 si PH15 intr-un tren cu LDH064, in noiembrie 2010.


PH-01 24.11.2010 by MetrouUsor, on Flickr


PH-01 24.11.2010 (2) by MetrouUsor, on Flickr


PH-15 24.11.2010 by MetrouUsor, on Flickr
florin.mihai

Superb, Marian Andrei ! Mulțumim pentru postare .
Marian Andrei

La sfarsitul saptamanii se anunta o noua repriza de zapezi, asa ca avem din nou sansa sa prindem asemenea trenuri de lucru. Daca nu ne crapa aparatele de la ger pana atunci  
stefan_br

Gerul se pare ca incepe sa ne ocoleasca de vineri (se duce spre Europa Centrala)..sa speram ca nu va se va intoarce spre noi pe la mijlocul lunii februarie...  

Dupa prognoza meteo vreau sa va adresez si eu o intrebare: a vazut cienva PZH-ul Depoului Galati (PZH940012) in actiune iarna aceasta ?
Gabi23

Are cineva o lista cu aceste PHZ-95 care/cum/unde sunt? Ca tot se discuta intens despre ele in ultimele zile vazandu-le pe 005, 010, 011, 015...
mishu88

Belea...........................      

razvan

iata aici lista unde actioneaza in momentul de fata WPZ-urile si PZH-urile
http://stirileprotv.ro/stiri/actu...0-de-curse-scoase-din-grafic.html
Dr2005

Se vede şi că cei de la MT fac tabele în Excel... şi nu ştiu să folosească softul, vezi ce apare în locul orei la unele dintre trenuri  
dan tm

In unele zone sint contidii meteo nefavorabile in altele e doar timp nefavorabil.

Interesant ca au anulat motorul de la Stamora Moravita.
Oare nu poate circula pe o zapada de 30-35 cm cirt e pe aici?
redeme

UYZP 805398 - 64004-7, tractat de DA 168 a CFR Infrastructură, venind de la dezăpezire pe M600:



Prisecaru Florin

PZH95-14 & 40-0878-5 ... Iasi 10.02.2012


PZH95-14 & 40-0878-5 by FlorinIS2011, on Flickr


PZH95-14 & 40-0878-5 by FlorinIS2011, on Flickr
mishu88

Prisecaru Florin wrote:
PZH95-14 & 40-0878-5 ... Iasi 10.02.2012


Foarte faină captura cu electrica vs. plug!

Pluguri de zăpadă hidraulice gata de acțiune în Gara de Nord București, [27 ianuarie 2012]



Se întâmpla ca sfârșitul sesiunii semestrului I de la Politehnică să se potrivească cu startul instaurării bruște a iernii în București, România, Europa ș.a. Astfel, mă aflam în Gara de Nord pentru a călători spre casă cu Trenul InterRegio 1653, București Nord – Vatra Dornei Băi. La calea ferată, zăpada alături de toate stările ei de transformare (gheață, polei), reprezintă un dușman atroce. De exemplu, pentru îndepărtarea zăpezii din calea trenurilor este necesară intervenția plugurilor de zăpadă.

Căile Ferate Române au fost năpăstuite de vreme rea încă de la începuturile ei, astfel că aceste vehicule speciale de iarnă au o istorie aparte. De exemplu, plugul rotativ hidraulic din imagine, având seria 94-0005 și o plăcuță pe care scrie PH-05, este unul dintre cele 5 pluguri cumpărate de CFR de la constructorul german Henschel & Sohn. Sunt dotate cu motor Daimler-Benz MB 820 Bb care dezvoltă o putere de 950 CP, viteza maximă de circulație fiind de 60 km/h. Alte 11 pluguri au fost construite după licență germană de către Uzinele 23 August din București și alocate depourilor principale din România. Aceste informații, precum și multe altele, se pot găsi în Volumul 3 al ”Istoricului Tracțiunii Feroviare din România” pregătit de ing. Șerban Lăcrițeanu și ing. Ilie Popescu.

Momentul din acea seară a adus în fața călătorilor un prilej de a fotografia cu telefoanele mobile sau cu aparatele foto bestiile cu gurile înecate de zăpadă. Astfel, în film apare atât PH-01, cât și PH-05, probabil sosise timpul de ”rocadă” dintre un plug venit din acțiune și un plug abia pornit și gata de treabă.

Așadar, vă doresc vizionare plăcută!

didi

ieri seara le-am vazut in Adjud( electrica si plugul).Azi dimineata era doar plugul in depou la Adjud
G-Mean

didi wrote:
ieri seara le-am vazut in Adjud( electrica si plugul).Azi dimineata era doar plugul in depou la Adjud

Pe la ora . . . numai stiu 15 parca era, EA 646 a plecat cu plugul spre Bacau de la Adjud.
Marian Andrei

Un tren de lucru azi format din plug + DA 1196.


IMG_1933 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_1941 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_1953 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_1947 by MetrouUsor, on Flickr
dan tm

Am tot vazut filmari si poze cu plugurile in Bucuresti Nord, pentru ce le trag pina aproape de opritorul fix?

Uneori nici garniturile gata de plecare nu sint trase atit de aproape de opritor si trebuie sa faci pasi spre tren daca esti intirziat..
Marian Andrei

Merg foarte aproape de opritor ca vine seful de statie sa le semneze niste foi.
cortexedge

Cate kg scrie acolo ca are?
paall

azi in jurul orelor 12:00 un plug la fel ca cel din poza lui Marian Andrei si un DA de la calatori erau staionate pe linia 1 in PL.Sud in capatul dinspre Buzau/Urziceni/Maneciu. Nu stiu ce numere avea si unde se ducea.
didi

Ieri mergea spre Slobozia un plugul cu nr 5 tras de un Da al depoului Ploiesti


acum 2 saptamani in depou la Adjud plugul nr 14
cristi CFR

Plugul cu numarul 5 era al depoului Timisoara.
Marian Andrei

Un tren de lucru la Bucuresti Baneasa, format initial din PH-01 + DA 820-1244-1281-646+macara+2 vagoane si DAurile 1108+1102, ulterior a fost spart in PH-01 + DA 820-1244-1281-646, apoi cele 4 DA au plecat spre triaj, PH-01 + DA 1108 au plecat spre Gara de Nord iar DA 1102 a plecat cu vagoanele spre Pantelimon.
In final a trecut si DA 864 + WZP 12 dinspre Pantelimon.


IMG_2491 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2494 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2515 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2516 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2522 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2523 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2565 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2574 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2581 by MetrouUsor, on Flickr


IMG_2594 by MetrouUsor, on Flickr

Si bonus un set de filme cu zapada moale pe post de trepied  







paall

Tot un plug dala albastru vechii tras de de un DA de la Calatori era aseara pe la 22:50 mergea spre Buda-Campina dinspre PL.Vest.
Prisecaru Florin

Plugul 4004 la plimbare in zona Iasului! decembrie 2012

edward_w92

Asta e cel de l-au luat de la Bacau. A stat o perioada si pe la Pascani. Curios pe unde s-o stabili dupa ce trece iarna.
redeme

Salut!

UYZP 004 e al Iașului, aici a stat și a lucrat iarna trecută. Momentan se află la L5 Socola.

G-Mean

Eu am o nelămurire legate de plugurile astea  
Ele nu au, nu stiu, un sistem propriu de funcţionare ? Un motor ceva ? Necesită obligatoriu împingere / tractare ?
stakee

G-Mean wrote:
Eu am o nelămurire legate de plugurile astea  
Ele nu au, nu stiu, un sistem propriu de funcţionare ? Un motor ceva ? Necesită obligatoriu împingere / tractare ?


Tipurile astea pe pluguri WPZ is doar niste vagoane cu pluguri mari pe ele, nimic mai mult. PZH-urile lafel sunt doar ca au un motor pentru elice.
redeme

PZH-urile pot merge și autopropulsate (vit. max. 60 km/h), având motor diesel Maybach Mercedez-Benz M 820 Bb și transmisie hidraulică (de unde vine și numele).
G-Mean

Mulţumesc băieţi  
truscamihai

Pluguri de zapada

X/WPZ - 006
SECTIA L4 SLOBOZIA
Slobozia Veche
redeme

PZH95-014 și 60-0168-9 într-o acțiune de deszăpezire de la Grajduri la Iași, în urma căreia s-a ridicat restricția privind circulația automotoarelor pe această porțiune:




Iași - 28.01.14
ANDU2100HP

Seria 94-0001-1 impins de INDA-1356 spre remiza speciala Mogosoaia , 03-02-2014


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR