Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Galerii Foto Personale
Florin

Pozele mele

Salut,

poze facute cu ocazia călatoriilor mele prin ţara.

Incep cu ultima tura facuta pe Munţii Rarău - Giumalău zilele trecute.
Am plecat din Iaşi cu acc. Iaşi-Timişoara si am calatorit pana la Mestecaniş. Trenul destul de curat, cald. Toate garniturile sunt acum cu fostele vagoane de pe trenurile rapid.

Proaspata vopsita 40-0666-4 in Burdujeni-Suceava:




Unul din multele automotoare din zona:



In staţia Câmpulung Moldovenesc Est:



In staţia Valea Putnei linia incepe sa urce spre Mestecaniş:






Incep si serpentinele de la pasul Mestecanş:



Continuam urcarea spre tunele:



Tunelul vechi dinspre Valea Putnei:



Sectorul de cale ferată Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei (Kimpolung - Dorna Watra - realizat de inginerul Emanuel Ziffer) a fost inaugurat în octombrie 1902, moment în care a fost inaugurat şi tunelul din Valea Putnei - Mestecăniş (1621 m lungime) - un fir, al doilea fiind realizat şi electrificat în epoca comunistă. Acest tunel este singurul din tara realizat in "doua ape".
Din statia Pojorata pana la statia Iacobeni e linie dubla, un traseu deosebit de frumos.

Dinspre Mestecaniş:

Tunelul terminat in 1984:



Calatoria noastra cu trenul se termina :





Strecor si oleaca de natura :



De pe munte am coborat in statia Pojorata:





Din Pojorata pana la Câmpulung Moldovenesc am calatorit pentru prima data cu automotorul ex SNCF.

Gara si fosta magazie Câmpulung Moldovenesc :



Burdujeni seara:



Dupa mine cea mai frumoasa gara din ţara.

Aşa se termina 2 zile minunate.
Am remarcat curatenia si lipsa muţilor din tren   :aplauze:
Florin

02-08.02.2009
Iasi-Cluj-Iasi cu trenul. Gari, vagoane, locomotive.

Gara  Gura Humorului Oras:



Campullung Est:





Pojorata:



Mestecanis:

 

Iacobeni:



Vatra Dornei:



Lunca Ilvei:





Poze din Cluj.
Vagon laborator masurat calea.



GM Express:



Postal vechi:



20-49, erau cu tabla de Cluj-Bucuresti:






20-50 vopsit recent:

Florin

41-0807-2



40-0881-9



Manevre prin gara:





Intre timp vagonul care acoperea postalul a plecat:



ICE si un Regional in gara Nurnberg:






Inapoi spre Iasi.
Beclean pe Somes:











De la Ilva spre Vatra Dornei;



In Floreni:



Garnitura de Iasi-Vatra Dornei :



Suceava-Burdujeni:



In Veresti:


Kilometri de vagoane la Pascani:



Gata.
Alex-DP001

Foarte frumoase poze, se pare ca a mai aparut un gogosar la Cluj, iesit in probe.
sulzerul1175

Alex-DP001 wrote:
Foarte frumoase poze, se pare ca a mai aparut un gogosar la Cluj, iesit in probe.


Acela e 009 care a venit vineri la Oradea

Felicitari pentru poze, Florin!
Florin

Si 2 filmulete din Acc Iasi-Cluj imediat ce a plecat din gara Mestecanis si incepe sa coboare spre Iacobeni:



Florin

Cateva poze de la Brasov.

060-DA-001 Regiotrans:



Un marfar numai cu cisterne:







Acceleratul Bucuresti-Satu Mare :



Un marfar GFR catre Targu Secuiesc:

sulzerul1175

Felicitari pentru poze, Florin!

Mi-a placut s-o revad pe 001, imi place ca RT-ul are grija de aceasta locomotiva.
Florin

De la Iasi la Brasov cu acceleratul. Pana la Onesti nu am fotofrafiat nimic.

Gara Valeau Uzului:



Semnale spre Ghimes:



Personalul Buzau-Ghimes in statia Ghimes:



In gara Livezi Ciuc:


Coboram spre Siculeni:



Multe vagoane abandonate in Siculeni:



Un tren REGIOTRANS  MiercureaCiuc-Brasov in statia Siculeni:





Tren PSI



Aparatori pentru catenara la cariera de la Bixad:



Interiorul vagonului 20-49:



Rapid Brasov-Bucuresti:



Brasov-Iasi

Un vagon interesasant, nu am mai vazut pana duminica unul asa;






Urcam spre Livezi Ciuc, cu zoom-ul la maxim viaductul de la Caracau:



Pe viaduct:



De la Livezi Ciuc spre Ghimes:



Sper in vreme mai buna zilele urmatoare.
shoppy

Super, ai prins prima garnitura push-pull de la Regiotrans, arata foarte bine si vad ca are montate si cablurile de comanda de la distanta.
Si acel vagon de la CFR Marfa e foarte interesant, nici eu nu am mai vazut asa ceva, se pare ca e un Faccs.
Frumoasa si filmarea de pe viaductul Caracau, se vede ca sina de cf este flancata de alte doua linii pe care circula cate un carucior, cel mai probabil pentru intretinere.
florin.mihai

Draga Florin pe langa aprecieri deosebite pentru pozele tale si felicitari sincere, te-as numi pasionatul anilor 2008-2009, asta pentru ca ne-ai aratat in tot acest timp jumatate din Europa feroviara dar si multe sectii din Romania. Bravo si la cat mai multe calatorii urmate, evident, de poze.
Florin

Calatoria cu trenul de la Iasi la Viseu de Sus si de la Cluj la Iasi in poze.
Plecarea vineri seara cu acc. Iasi-Timisoara, schimbat trenul la Salva, coborat la Viseu.
Sambata toata ziua pe Vaser cu mocanita, drumetie pe munte in cautare de alte linii de mocanita. Duminica de la Vaser la Cluj cu masina, invartit trenulete la club, la amiaza urcare in acc. Timisoara-Iasi.

Si acum pozele.
Gara Salva in miez de noapte:


Ajunge acc. Bucuresti-Sighetul Marmatiei, o surpriza a fost sa vad in garnitura un vagon seria 21-80. Cum e ora 03.00 am sa il pozez in Viseu.



Tragem un somn pe fuga, se face  dimineata si incepe sa se vada pe afara, eu ma uit dupa Bogdan care in vagonul de langa noi, la dormitor.
Zona Romuli, traversam mai multe viaducte:




Cu o mica intarziere ajungem la Viseu de Sus:  


Urmeaza calatoria cu mocanita care va fi prezentata in alt subiect.

Cluj-Iasi
Pe la Apahida un marfar GFR:



Gara Jucu:



De la Cluj la Suceava "dubla tractiune" cu a 2 a locomotiva rece:


Beclean pe Somes:
 

Zona Ilva, cu tunele si viaducte:



La lunca Ilvei:



Mestecanis:



Campullung Est:


In sfrasit, automotorul seria 900:




In Suceava locomotiva cu probleme se scoate:



Un marfar cu cisterne:


Stiam ca la Dolhasca e trenul Infra asa ca ocup geamul, un fost BREDA si un fost Dimitrov :




Pe partea stanga rapidul Bucuresti-Suceava, observ o greseala si ca in compunerea rapidului este vagon restaurant, pe Iasi-Bucuresti nu este.



Intre Dolhasca si PascanI:




Ziua se mareste, asa ca se pot face ceva poze mai ok la  vagoanele  de la Pascani:

Dr2005

O intrebare, poate e off-topic: de ce ai stat in vagonul 21-80, cand aveai in tren vagoane 20-54/20-55 mult mai confortabile?
cortexedge

Pentru ca acolo i-o fi dat loc?
Dr2005

Pai... ce conteaza unde da loc, daca trenul e gol?  
Florin

Am avut loc la vagonul 5, un 20-55 dar cand am vazut ca e 21-80 am urcat imediat in el. Din anii '90 nu am mai calatorit cu 19-80 ,cand era pe IC. A fost o chestie nostalgica.
Florin

Salut,

mult mai am de recuperat

13.06.2009

Rapidul Iasi-Bucuresti langa fostul C.U.G cu 10 vagoane si 2 locomotive pentru a urca Barnova:




De ceva timp a aparut un vagon seria 21-80 in garnitura. E ciudata compunerea acestui rapid, in alte zile sunt numai vagoane 22-96 (Beem) si 30-76 (Aeem) iar in alte zile lipseste un 22-96 si are in loc un vagon seria 21-76.

Acceleratul Iasi-Brasov la iesirea din localitatea Ciurea:



Vedere spre Ciurea/Iasi:


A fost odata......Fabrica de caramizi si tigla de la Ciurea.





Si ceasul fabricat de renumita firma Paul Garnier din Franta:



De pe site-ul http://www.memopatind.ro/muzeu.html

"Cu ocazia construirii liniei ferate Iasi-Vaslui, Gheorghe Duca, directorul general al Cailor Ferate Romane a construit in anul 1891 Fabrica de caramizi si tigla de la Ciurea, langa Iasi. Dupa deschiderea acesteia, toate cladirile pentru calatori, depouri, cladiri anexe de pe linia Vaslui–Iasi, Iasi-Dorohoi, Bucuresti-Constanta, din Ramnicu Sarat ca si multe poduri feroviare au fost edificate numai din caramida rosie de Ciurea. Caramizile, bine presate si arse erau „tari precum cremenea si sunau precum clopotele”.
Fabrica de caramizi de la Ciurea a suferit putine schimbari de-a lungul timpului deoarece felul in care a fost proiectata nu a permis nici o modernizare in ceea ce priveste fluxul tehnologic. Singurele modernizari au fost doar la partea de actionare electrica a instalatiilor de macinare si omogenizare a argilei si la instalatia de presare.
           Fabrica de caramizi Ciurea, reprezinta un potential deosebit de valoros din punct de vedere al valorificarii muzeale. Faptul ca se conserva cladirile, utilajele si procesul tehnologic face ca aceasta fabrica sa fie unica in zona Moldovei. Deocamdata nu exista pericolul desfiintarii ei, chiar daca productia de caramizi a scazut drastic in ultimii ani.
La sfarsitul secolului al XIX-lea, in industria ceramica si a materialelor de constructii activau patru firme de produs caramizi, teracota, tuburi si dale..... "


Gara Ciurea:



Am fost sa vorbesc cu  impiegatul  de miscare despre monumentul celor care au murit in catastrofa de la Ciurea (13 ianuarie 1917, în plină desfăşurare a Primului Război Mondial) . Stia ceva despre accident dar nu stia nimic despre un monument asa ca am intrebat daca pot sa pozez gara de pe peron, el zice nu,  e instituite si nu am voie sa fac poze. Nu am insistat si am plecat. Deja ploua torential si nu mai puteam face nimic.

-------------------------------------------------------------------------------------
14.06.2009

Iasi-Dorohoi-Iasi.

Am plecat dimineata cu primul tren spre Dorohoi  catre  o intreprindere locala in cautare de fum de 50.241. Ghinion, locomotiva a fost taiata toamna trecuta.
Asa arata inainte de a fi taiata si trimisa la Constanta:
http://www.flickr.com/photos/48062029@N00/3600828754/

Cateva poze de pe traseu.

Gara Todireni:


Dângeni:


Am 2 vagoane la H0 cu aceasta serie:


Podul si fosta cele spre Saveni. Linia a fost data in folosinta in 1991 si  a fost inchisa circulatiei la doar doi ani de la inaugurare din cauza unor alunecari de teren:




Dorohoi:






Truşeşti:

Rar am vazut asa coloana bine intretinuta.

Dângeni:


Leţcani:



Plecarea automotorului catre Leorda:




---------------------------------------------------------------------------------

18.06.2009
Sinaia.

Locomotiva 91-53-0-477-268-3 cu un rapid Brasov-Bucuresti:





IC combinat Bucuresti-Arad,Tg.Mures,Oradea:



Locomotiva 40-0857-9 la un marfar dupa Predeal:


Locomotiva 40-1005-4 de la GFR in Predeal:


Locomotiva 40-0877-7 la un marfar numai cu containere pe langa Timisul de Jos:




Impreuna cu Bogdan am fost de la Sinaia pana la Brasov la fotografiat si filmat locomotiva inmatriculata 91-53-0-478-001-7 care circula numai inpingatoare pentru trenurile de marfa pe valea Prahovei. . Mie chiar imi place locomotiva, vazuta live e altceva ca in poze.
Enjoy.

Pleaca din Sinaia:



Garnitura este trasa de o locomotiva GFR:


La Busteni. Mecanicul se joaca cu luminile pentru noi, stopurile, faza lunga, faza scurta....




La Predeal:


Pe langa Timisul de Jos:




21.06.2009
Ploiesti Sud.

Locomotiva 40-0462-8 de la CTF


Locomotiva 60-1581-2 de la CTF:


Apare un watermarking pe poze pentru ca initial pun pozele in alta parte. Cum sunt deja la al 3 lea cont photobucket si spatul este limitat le pun asa cum sunt.
Florin

Din ciclul poze facute din vagon va prezint cateva poze facute pe traseul Iasi-Brasov-Iasi cu acceleratul.

18.08.2009

In depoul Adjud locomotiva 18-0019-8



De la Adjud grupa de Iasi se pune dupa grupa de Galati-Tg.Mures:




Viaductul Caracau:


Manevre in Siculeni, se despart grupele, vagoanele de Galati sunt lux pe langa cele de Iasi


In triaj:




25.08.2009

In Brasov o garnitura de cisterne ROMPETROL:



In curte la REGIOTRANS:


(Locomotiva 231.065 nemiscata, in acelasi loc ca in luna Mai)

In Siculeni reusesc sa pozez un vagon seria 30-57:


Locomotiva 40-0530-2


La Siculeni la grupa de Galati de pune si un vagon laborator de verificat geometria caii:
 

In Adjud:

------------------------------------------------------------------------------------

Sinaia, 19-20 septembrie 2009.

Sambata
Undeva pe la km 124 pe DN1.

Personalul Brasov-Bucuresti



Vagoanele OBB, cuseta si dormitorul rapidului 347 "Dacia" Viena-Bucuresti:



Rapidul  346 "Dacia"
Bucuresti-Viena




Duminica

Locomotiva trenului rapid Brasov-Bucuresti:


Patru vagoane, niciunul la fel:


Rapidul 371/742



Vagonul BDZ:



Si o locomotiva de la un tren de lucru de pe tronsonul Campina-Predeal:



Locomotiva 41-0055-8 de la rapidul Bucuresti-Brasov:



Acceleratul Bucuresti-Timisoara:



Trenul IC 531 525; 531; 531 549
Bucuresti-Arad
Bucuresti-Oradea
Bucuresti-Tg.Mures



Rapidul 832 Brasov-Bucuresti



Trenul rapid 346"Dacia"
Bucuresti-Viena. 2 zile la rand fara vagoanele OBB. Numai pe relatia Bucuresti-Viena.





Din Sinaia am plecat cu o intarziere de 1 ora cu un tren personal, in loc de ora 23.00 a ajuns la ora 23.55 in Ploiesti Sud. Trenul Rapid Bucuresti- Iasi cu plecare la ora 23.45 a stat sa ajunga personalul.  In Ploiesti Vest eram convins ca am pierdut trenul.Am ajuns sa o vad si pe asta, un rapid sa stea dupa personal.

-------------------------------------------------------------------------------------
31.10.2009

Un vagon WLABmee cu capetele drepte, modeul este facut de Roco dar are capetele tesite:



40-0014-7


60-1528-3 si 60-0747-0


40-0800-9


91 53-0-461-113-9


906


82-0070-1


905


82-0452-1


Malaxa 757


41-0255-4


Gara Dolhasca:


Vagoanele de la Pascani:



A 2 a garnitura TE modernizata in curte la  Remar Pascani



Noi vagoane etajate modernizate:



40-0014-7 la acceleratul Suceava-Brasov in statia Pascani:



De astazi, 01.11.2009 traseul Iasi-Harlau este al operatorului RegioTrans. Inca de vineri au ajuns la Iasi 2 automotoare, iar ieri cu acceleratul Brasov-Iasi a venit si al 3 lea automotor.



Utilaj de la Infrastructura:


Acceleratul Regio Brasov-Iasi-Brasov cu un automotor (verde) pentru linia Iasi-Harlau:



Rapidul Iasi-Bucuresti gata de plecare:

---------------------------------------------------------------------------

07.11.2009

Cateva poze din Chisnau. Din pacate vremea  a fost tare urata, asa ca pozele nu sunt prea ok.

Gara Chşinau













Tren de persoane pe ruta Chisnau-Moscova:





Vagon restaurant CFM de pe ruta Moscova-Chisnau:





Am filmat pe ascuns, erau politisti prin gara si nu aveam chef de surprize.
Pacat ca nu pot reda si mirosul de carbune de la cazanele din vagoane folosite la incalzire.
cristi CFR

Frumoase poze Florin  
Electrica675

Dupa electrica 14, ai putea sa imi spui ce electrica era? Si de ce oare au pantografele din fata ridicate amandua?
G-Mean

Quote:
Si de ce oare au pantografele din fata ridicate amandua?

Raspuns: Daca la amandoua locomotive sun ridicate pantografele din spate in caz de rupere pe cel din fata nu il mai pot folosi!
Daca se rupe cel din fata ....se va rupe si cel din spate!
Si probabil au primit vreun ordin ca mergeau asa
stakee

Sau poate ca locomotivele alea doar ce au tractat un tren, sau decuplat, a venit ldhu si la luat iara ele lau urmarit, si dc ambele cu cricu sus, poate sa dea drumu la caldura. oare?
Florin

Electrica675 wrote:
Dupa electrica 14, ai putea sa imi spui ce electrica era? Si de ce oare au pantografele din fata ridicate amandua?


Salut,

nu stiu ce numar are locomotiva din spate si nici de ce ambele locomotive au pantografele din fata ridicate.

Poate poti sa iti dai seama din poza asta ce electrica este, poza facuta imediat ce am plecat din Suceava Itcani:


Locomotiva din spate nu are pantograful ridicat.

Din depou au plecat ambele:

Dr2005

stakee wrote:
ambele cu cricu sus, poate sa dea drumu la caldura. oare?


La stationari mai lungi (deci nu la cele de 1 minut) nu se da caldura. Motivul e simplu si tine de fizica de liceu: ai nevoie sa absorbi o putere destul de mare sa incalzesti tot trenul. Daca pantograful sta nemiscat, cum P=U*I*cosinus (fi) (vorbesc de c.a., la c.c. nu avem cos(fi)). si cum Pj (Pierderi Joule)=R*I^2, avand in vedere ca U (tensiunea)=constant... cum tensiunea e constanta (la fel si factorul de putere - cosinus(fi)) si puterea e mare, inseamna ca singurul parametru care variaza e intensitatea (I). Cum si pierderile Joule depind tot de I, cu cat se absoarbe o putere mai mare, se si incalzeste mai tare conductorul electric (pantograful in cazul de fata), riscand topirea lui sau sudarea lui de firul de contact. In mers stau altfel lucrurile, e contact alunecator.
Cito

Salut. Din poza ce am vazut-o eu cea de-a doua locomotiva nu are pantograful ridicat, deci incalzire in tren de la aceasta locomotiva (EA 700 sau EA 729) - nici o sansa, dar de la prima se poate printr-o singura metoda: cupla de rezerva IT (incalzirea tren) legata intre cele doua locomotive.
Cat despre ce spune Dr2005 despre incalzire, tin sa-l contrazic: stiintific este adevarat ce spui dar in realitate nu vei intalni mecanic de locomotiva care sa decupoleze IT  pentru o stationare mai mare de 1-2 minute (chiar 5 min), poate doar la cererea sefului de tren (prea cald in tren); iar ordin care sa spuna ca la stationari mai mari de acest interval sa fie scoasa IT,  NU  exizta!
Ca un exemplu concret: codul 90004 - in care locomotiva sta.
Florin

Brasov 13.11.2009

Rapidul 741 combinat cu  R. 370 "Ister" :



14.11.2009

"Bunicuţa"  de la Sfantu Gheorghe a primit cadouri:


Covasna.

O remiza abandonata:



Inspre Sfantu Gheorghe :


Inspre Breţcu :



Locomotiva 764-001 :


Automotoarele Regio pe ruta Sfantu Gheorghe - Breţcu şi Bretcu - Sfantu Gheorghe fac cruce in Covasna :




Garnitura de Ucs-uri in Miercurea Ciuc :



22.11.2009

Un alt sfarsit de saptamana petrecut la Chisnau. De data asta am avut vreme buna si am prins un tren de persoane la plecare, Chisnau-Moscova.




O garnitura cu vagoane de marfa:


Locomotiva M 62:



Plecarea trenului Chisnau-Moscova, 20 de vagoane . Fum de la locomotiva diesel ca la o locomotiva cu abur:

Florin

Duminica 06.12.2009
Dimineata in zona Comarnic era activitate :





O rama electrica in Bucuresti Nord :


R 346 "Dacia" Bucuresti - Viena soseste in Sinaia :


Nu sta un minut si pleaca :


30.12.2009 Sinaia.
Fotografi la datorie ,eu şi Bogdan.

Un marfar GFR:



Rapidul "Dacia" cu primele 3 vagoane Timişoara- Budapesta- Bucuresti Nord :







Soseşte un personal de la Braşov :



Din moment ce mersul trenurilor nu avea nicio valoare din cauza intarzierilor  ne vedem de alte treburi prin oraş.

Seara inapoi la diorama şi la pozat ce gasim prin gara.
Soseşte acceleratul Sibiu/Brasov - Bucuresti Nor:



Vagonul 20-49 201-8:



Locomotiva Phoenix care dimineaţa urcase spre Brasov acum cobora spre Ploieşti:



Bogdan, Michael şi eu:





31.12.2009 pe langa halta Valea Larga inspre Sinaia.

Dimineaţa ne bucuram ca este soare.
Din pacate nu am ales locul cel mai grozav de fotografiat, dar cum dupa mersul trenurilor  trebuiau sa treaca cateva trenuri prin zona am ales sa ramanem şi sa vedem ce iese.



Acceleratul Bucuresti Nord - Satu Mare/Brasov:



Personalul Brasov- Ploieşti Sud:



Doar un marfar a trecut spre Braşov:



Locomotiva rapidului Bucuresti Nord - Braşov:


De treaba mecanicul, a aprins toate luminile.

Rapidul Cluj Napoca/Sibiu - Bucuresti Nord:



Podurile de la intrarea in Sinaia dinspre Ploieşti:



Acceleratul Galati - Braşov:




Gata pe anul 2009 cu pozele.

Florin

Cateva fotografii din vara anului trecut facute in Sfintu Gheorghe:





Vagon rusesc cu cupla specifica:




Iasi - 20.12.2009
Vagonul 19-70 001 4 in acceleratul Iasi - Bucuresti:



24.12.2009

Locomotiva 63-1358-9 cu acc. Iasi - Tg.Mures :


Locomotiva 65-1192-7 cu acc. Galati - Iasi:



Trenul rapid Iasi - Bucuresti :



30.10.2009
Locomotiva 60-1118-3 cu trenul personal Barlad - Iasi.
Am incercat sa obtin un anumit efect in poza. Am folosit modul S -  permite setarea vitezei obturatorului ; folosit pentru a ingheta miscarea unui subiect sau pentru a lasa impresia de miscare.


O fotografie din 1974 facuta la Mestecanis, cel din miljoc este tatal meu. Daca ma poate ajuta cineva cu identificarea camionului din care este obtinuta drezina as fi tare bucuros, poate gasesc ceva la H0 pentru o conversie.

stakee

Un steagu rosu, mai exact SR-113 Bucegi cred
maus5

Salut!Sau poate mai degraba un ZIS rusesc.
stakee

maus5 wrote:
Salut!Sau poate mai degraba un ZIS rusesc.


Nu, e un SR cu siguranta, mam uitat mai atent si e defapt un SR 101
http://2.bp.blogspot.com/_ptmxVLx...AAAT4/EZis_J1o1Vo/s320/SR+101.bmp
Florin

Salut,

Chiar sa fie SR? Am mai gasit si eu ceva pe un forum:

http://www.masinimari.com/forums/...=11180&stc=1&d=1223806619

http://www.masinimari.com/forums/...=24540&stc=1&d=1261924936

Multumesc pentru raspunsuri.
Florin

August 2009

Muzeul locomotivelor cu abur din depoul Dej Triaj

Totusi incepem sesiunea foto cu LDE CFR MARFA 92 53 0 621404-8:




Locomotiva 150.105.
Locomotiva cu numarul 1000 construiata la Resita in anul 1955, restaurata in starea originala. Pozele vorbesc singure.


La Cluj in 31.7.1970:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3536306364303466.jpg
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3639326462633137.jpg


Locomotiva 151.002.
Al doilea exemplar al seriei 151.000.Construit la uzinele Malaxa in 1942. In anul 1969 inca facea serviciu la Cluj.


151.002 in Cojocna 30.7.1969:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/6330653162306632.jpg
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3436363062393334.jpg


Intre multe tufe si copaci am gasit 2 locomotive, seria 230.000 si 150.1000.



Automotorul de la CFR MARFA 77-0938-9



Locomotiva 230.299


Bucuresti Nord 26.7.1969:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3163376437623139.jpg

Astazi din seria de locomotive 231 mai exista doar doua, 231.065 de la depoul Sibiu care mai merge rar cu trenurile nostalgice si aniversare si 231.050 de mai jos.





231 050 in  Bucuresti Nord 26.7.1969:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3339386637616139.jpg

Locomotiva 241.001-002 DE:



   

Locomotiva 060-DA-001:


Locomotivele 92 50 0 841011-5 si 92 50 841006-5


Vagon tip HECHT:


Un vagon de posta:


Locomotiva 90 0017-2


Locomotiva 764.153 restaurata si ea de curand:





Plug de zapada WPZ S 2 impreuna cu un tenderul 231.092 mai special, provenit de la o locomotiva 231.000. Au fost construite doar 5 tendere de acest tip in anul 1932.



Remiza a avut zile mai bune:
Zoly87

Foarte frumos reportaj-foto Florin. Cele doua locomotive cu abur pozate in vegetatie ar fi: 150.1123 care acum e si ea exponata in fata halei de electrice. A doua locomotiva ar fi 230.401 ,care anul acesta sa speram ca se va alatura si ea exponatelor. Numai bine!
Florin

Salut,

@Zoly87
Asa este, locomotivele sunt 150.1123 si 230.401, parca am pus poze cu ele la alt subiect.

Va prezint un mic fotoreportaj facut in luma mai 2009 cu ocazia unei iesiri cu prietenii la Viseu de Sus / Vaser.  
Pozele sunt facute pe alt treseu decat cel clasic, am vrut sa descoperim si alte zone.

Cozia, pana aici a mers trenul cu turisti.

Linia pentru productie continua pana la Valea Babii.  Eu cu un amic vorbisem de acasa sa facem un traseu pe munte si sa vedem starea altor linii.
Cat Elvetia si Cozia1 (mare noroc am avut sa le prindem pe ambele la treaba) fac manevre facem repede o poza de grup inainte de a ne desparti:



Rucsacul in spate si la drum, de la Cozia ne indreptam spre Novicior, Km 20.
Traseul marcat cu verde a fost facut la pas.





De la bifurcatie linia mai continua pe Valea Novicilor cam 150 m la vedere.



De aici incepe dezastrul. Am gasit line la 2 metri ingropata. Totusi cred ca e de pe la inceputuri, pentru ca avea cam acelasi traseu cu drumul forestier. Fostul drum forestier prin unele locuri.







De aici in urma spre Vaser a fost viitura :


Urcam spre Vf.Greaban.
Vedere spre M. Rodnei si Vf. Ineu.


Dupa un drum greu pe munte , coborand prin raul Greaban ajungem la Poiana Novat.  
Aici alta bifurcatie.  Cum se vine  de la Viseu in stanga mai mergea inca 3 Km calea ferata (paralel cu raul Greaban) iar putin abatut in dreapta pe timpuri linia continua pana la Izvorul Cailor.
Distanta intre Novat Delta si Izvorul Cailor era de 13 Km. Acum linia e practicabila pana la Betigi, Km 6.8.

Venind de pe Greaban spre Poiana Novat  :

 

Un triunghi,spre stanga merge la Izvorul Cailor iar la dreapta spre Viseu/Faina



Inspre Greaban:


Inspre Izvorul Cailor:


Inspre Viseu/Faina:
 

Primul pod dinspre Poiana Novat a fost luat de viitura:


Cam pana aici ajunge trenul dinspre Viseu:


Ne indreptam spre Novat Delta care e la 13 Km de Viseu. Trupa e de mult la pensiune, berea e la rece, focul e facut, noi mai avem cateva ore pana la ei.





Suruburi noi, mai sunt sperante pentru viitor:





In stanga se vede linia care vine de la Viseu:




Am mancat , am ras o bere racita in Vaser si ne facem siesta. Se aude galagie, vine o drezina dinspre Viseu. Cand se apropie ce vad, o camera video scoasa pe geam,  Mixu filmeaza:



Filmarile din Drezina:


Part I


Part II


Part III
Florin

Cateva poze facute la Sinaia, Arad şi Nurnberg.

30.01.2010 - Sinaia
EN 473 "Ister":
61 53 70-91 004-9


WLABm BDZ:


WLABmz OBB - Rapidul 347 "Dacia":


Arad
31.01.2010


IC Budapesta-Sibiu "Transilvania"


O soba veche (cred ca din 1939) tine de urat unui automotor in remiza circulara :


Automotorul este in aceasta remiza:


Alte automotoare seria 77 aflate in remiza: 966/ 956/ 974/ 991/ 924.

Vechi vagon de dormit  51-53 60-41 099-4:


91-53-0-460-051-2:


Vagoanele Ro-La:


Vagon generator electric WG 550
61 53 99-52 076-1:


02.02.2010
Locomotiva 91-53-0-477-742-7 cu IC 526 Arad-Bucuresti:


De la CFR MARFA locomotivele 80-0264-4
si 60-1224-9

41-0730-6 cu R. 75 Budapesta-Timisoara


Vagoanele 61 53 70-91 005-6

şi 61 53 44-31 035-8 de pe Acc. 1882 Arad-Bucuresti


O drezina pantograf:

Nu stiu denumirea tehnica.

Un vagon 21-47 cu usi de acces pivotante:


04.20.2010
Gara Nurnberg. Corpul central:


ICE pentru Munchen:


Un regional:
alex

O soba veche (cred ca din 1939) tine de urat unui automotor in remiza circulara :


daca nu gresesc automotorul e 77-0939-7
Florin

@alex
nu este automotorul indicat de tine, este 77-0978-8

13.02.2010 Iasi-Socola

Plugul  PZH95-015:


Drezina interventii:


Un vagon tip Uy:
Florin

01.03.2010 Iasi
Automotorul 77-0141-0


06.03.2010 Bucuresti
In doua saptamani pasarela Basarab o sa fie istorie:


Vagonul 51 53 20-81 001-1:


Rapidul 680 Constanta-Bucuresti cu vagoane seria 20-83 / 19-83 si 20-81:


Rapidul 698-696 "Valahia"


Rapidul 876 Galati - Bucuresti Nord:


Vagonul 20-68 002 in componenta Rapidului  661 Bucuresti Nord-Iasi:


IC 531 / 531-549 / 531-525 :


Vagonul cl 1 10-70 001-3:


O cuseta inchisa atasata la IC 531 / 531-549 / 531-525 :


10.03.2010 - Iasi
Macara tip EDK 300 a GFR:
 
shoppy

Da, e bine drezina pantograf sau chiar DP, ar mai merge si UAM-E pentru UAM-urile cu platforma de lucru la catenara.
Florin

Roman 01.04.2010.

Fosta remiza :





02.04.2010
Brasov- Sinaia - Brasov,  ieseala la facut poze.

Dupa Predeal:


Se muncea de la intrarea in Azuga:


Ajunge rapidul pleaca marfarul:



Busteni :



Locomotiva de la fosta fabrica de hartie:


In Sinaia:
85-0163-7




Busteni.

Catre Predeal:
Catre Sinaia:



Rapidul 347 "Dacia" Viena - Bucuresti:





Se monteaza si ziduri de protectie antifonica:



Pe jos catre Predeal.

Spre Sinaia:


Spre Predeal:



Personal Brasov - Bucuresti:



Rapid Bucuresti - Brasov:


Spre Sinaia:


40-0425-5 spre Sinaia cu un marfar:


Marfar cu 3  EA-uri UNIFERTRANS:



Catre Azuga:




Un rapid catre Bucuresti:
 


Gara Azuga.



Un marfar GFR :


Predeal.
Semnale:


Un marfar CFR si marfarul GFR:



Acc Sibiu/Brasov - Bucuresti:


Un vagon seria 20-49 pe ambele parti:



Vagon seria 84-96:


Brasov.
Locomotiva 91- 53-0-477-268-3 in Braşov cu trenul rapid 346 " Dacia":


91-53-0-478-001-7 cu personalul 3005 Bucuresti - Brasov:



Iasi 07.04.2010

60-1514-3


40-0477-6
stakee

Wow!  felicitari pentru captura, mia exact unde se afla locomotiva?

cortexedge

Busteni, fosta fabrica de hartie
Stratan

Da ,i-am zis si eu ,cand am fost in 2008 la Busteni . :-j .
stakee

Nu mi-ai zis cu exactitate unde e:-j
micutul_tgv

Felicitări  Florin !
Pentru că tot e din zona, două fotografii la Sinaia hc și Breaza Nord sau ca să fiu mai nostalgic, Gura Beliei:

Florin

Multumesc.


Pe astazi numai poze cu locomomotive.

Brasov - 40-0024-6


Brasov - 41-0011-1


Brasov - 91-53-0-476-690-8


Onesti - 40-0272-1


Siculeni - 41-0240-6


Siculeni - 40-0877-7


Iasi - 60-1136-5


Iasi - 2005 .
Numar necunoscut, astazi nu mai exista.


A scapat de la autogen  B-DM 121.


Iasi - LDH 25-043


Iasi - LDH 25 -200


Iasi - Nicolina
Nu cunosc numarul.


Iasi - Remiza T Socola
92 53 0 841 017-2


Iasi - LDH45 385


Iasi - LDH45 339
Electrica675

Daca nu e secret, in public sau pe mesageria privata, ai putea sa imi spui si locatiile unde se pot gasi?

Multumesc!
maus5

Salut!De la ''IASI - 2005'',in jos,toate pozele sunt din 2005?,sau numai cea cu BDM-ul?Si vorba lui Electrica 675-si locatiile,daca se poate.
Florin

Salut,

numai locomotiva necunoscuta este pozata in 2005.

B-DM 121 nemiscata de acum 2 ani e in curte la S.C.CITADIN S.A. IASI
LDH 25-043  in curte la Spiroca . Nu face manevre.

Ambele societaţi sunt pe strada Sf. Ioan.




LDH 25-200 e la bariera Comat.

LDH45 385 in spate la complexul Baumax- Calea Chişinăului .





LDH45 339  face manevre zilnic, cam greu de zis un loc exact. In principal in zona industriala si triajul Socola. Este o locomotiva "vanata" de mulţi ani.

Saptamana trecuta am dat peste LDH45 339 şi 86-0083-5 (ex LDH45-348) care trageau o garnitura de cisterne din Socola in zona industriala.Poza nu e grozava ca sa o postez.  


Cu  câţiva ani in urma am dat peste 2 LDH-uri bine ascunse. Din pacate fotografierea era f.dificila din cauza locatiei. Observ acum pe google ca sunt in acelasi loc, ba chiar sunt 3 bucati. Am sa vad cum fac sa le pozez.

In curte la Combeton mai sunt 2 LDH-uri. Din pacate nu le pot poza.
Electrica675

Multumim mult Florin!
Florin

Budapesta - 13-14.07.1996.
142.044



150.025



230.142



231.065





Iasi - Mai 2010
230.098
Florin

Cateva poze facute weekend-ul trecut la Piatra Neamt si Bicaz.

Sambata in statia Piatra Neamt era doar o rama TE si cateva vagoane de marfa:



Magazia:


Ma indrept pe Bicaz, am de pozat un canton, remiza, bariera, un semnal...








Bicaz.

Am ajuns exact cand 2 DA-uri plecau spre Piatra Neamt :


In urma cu 3 ani pozasem 2 locomotive BR 219 Logistic Center, acum era numai una  si o fosta BR 232.



De la fabrica de ciment de la Tasca vine 60-1652-1 pentru a lua vagoanele cu pirita aduse de cele 2 DA-uri.





O coloana:



Locomotivele ex BR 119 si 232 nu au voie in fabrica de la Tasca, fabrica are mai multe DA-uri si ele iau vagoanele din Bicaz si le duc la Tasca.



Filmarea:

http://www.youtube.com/watch?v=gXVeqYSnWYk


Am fost pana la fabrica de ciment de la Tasca, din pacate din strada nu se vede nimic material rulant.
La intoarcere ma opresc la Vaduri pentru a poza podul:






Ma opresc la Bistrita Neamt pentru a poza si filma de pe pod personalul Bacau-Bicaz:




Duminica.

60-0664-7 :


60-1337-9 remizata:


Castelul de apa :


Castelul de pacaura:


Duminica inchis:


Piatra Neamt :




Pleaca spre Bicaz  60-1583-8:




Primele incercari de poze HDR:


Zoly87

Superbe pozele Florin , mai ales cu DA-ul de la fabrica de ciment. Restul locomotivelor ai idee cam de ce tip sunt si ce culori au ?
Florin

Multumesc.

Mecanicul zicea ca locomotivele sunt vopsite la fel ca 60-1652-1.
Cum vara merg des la Piatra Neamt si Bicaz sper sa prind si alte masini in zona.

Zona este ideala pentru poze si filmari.
Electrica675

Felicitari Florin! Foarte frumoase pozele! Sunt curios ce locomotive mai au:)
Florin

04.06.2010

Predeal.

Personal  Brasov-Bucuresti:



Acceleratul Galati-Brasov:



Accelerat Bucuresti-Sibiu:



EA CFR MARFA:



Spre Azuga. Urme palide ca se lucreaza la linie:



Un marfar GFR:




Sinaia.

EA CFR MARFA:



230.039:




IC 531 de la Bucuresti:


Sina abia se mai vede de la atata iarba

IC-ul asteapta sa ajunga un rapid de la Brasov:



Am plecat dupa IC 531 din Sinaia, in Busteni am avut o intalnire la un pod:



Si in zona Azuga am ajuns primul:


La Timisul de Jos:




Brasov, zona triaj.
Vechi vagoane de dormit seria 60-41:



Am facut si cateva filmulete:

Am pus camera pe unde am apucat, scuze pentru unele cadre.
Florin

R.401  Chisinau - Bucuresti in Nicolina:


Acc. Mangalia - Iasi:


Iasi by night




R.401  Chisinau - Bucuresti:



Acc. Iasi - Cluj Napoca:


Ungheni Prut - Iasi:


Personalul Pascani - Iasi:
Florin

Sezonierul Varna - Minsk / Sankt Petersburg in Iasi  30.07.2010

La Iasi se schimba locomotiva:






Varna - Sankt Petersburg



Varna - Sankt Petersburg



Varna - Sankt Petersburg




Varna - Minsk
 
Florin

Arad
84-0400-8 :


83-0433-1:


41-0928-6


41-0931-0






Bucuresti
84-0003-8


----------------------------------------------------------------------------------
Orient Express pe ploaie, 05.09.2010:


c Bogdan





-------------------------------------------------------------------------------
R 662 Iasi-Bucuresti:


Personal Iasi-Marasesti



23 Septembrie

060-DA-001 de la Regio


Personalul Teius-Brasov:


Locomotiva 477-268-3 cu "Dacia"



EA 3021 cu o garnitura de Fals-uri incarcate cu balast  in Predeal:



R.346 "Dacia" in Predeal:


Camioane expuse in curte la Roman Brasov:
   
Florin

Au fost odata....

50.550



50.659


230.113


230.132


150.131


150.214


60-0758-7


60-0731-4


62-1059-5



Fost vagon sanitar din compunerea "Formatia sanitara mobila"
maus5

Salut!Foarte valoroase pozele,mai ales cele cu locomotive cu abur,dupa serii pozele sunt facute in Depoul Ploiesti.Foarte rau arata exponatele mai ales ca multe din ele sunt,cel putin teoretic in patrimoniu.Pozele sunt recente?
Florin

De anul acesta, in august.
maus5

Salut!Cele doua 150 fata in fata,nu stii cine sunt?
Florin

Dreapta 150.214,  stanga 150.282.
maus5

Salut!Multumesc de informatii.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Galerii Foto Personale
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR