Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Impresii in poze
sulzerul1175

Prezentarea oraselor

Salutari!
Deschis acest topic ca aici sa postam poze facute in orase, despre cladiri istorice sau obiecte monumentale.

Prima data incep cu Teatrul de Stat din Oradea:



Primaria Oradea:



Biserica Szent Laszlo (Sf. Ladislau):


Hotel Continental si Crisul Repede (Rapidul Crisul ):






Bazilica romano-catolica:
CKD











sulzerul1175

Foarte frumoase poze CKD, multumim pentru ele .
Sper ca o sa ajung vara asta la Brasov sa vad aceste frumoase creatii.

Mai adaug si eu o poza din Oradea, despre fosta Muzeul Tarii Crisurilor, acuma este in proprietatea bisericii romano-catolice.
CKD

Brasov















Electrica675

Pun si eu cateva poze din Pascani!
Brazi de Craciun


Racordarea din Pascani

Fabrica de drojdie Pakmaia

Intrarea in gara Pascani

Grupa Tehnica Pascani

Pascani Triaj

Raul Siret


Electrica675

Gara Pascani


Lacul Pestisorul

Raul Siret

Consiliul Apele Romane Pascani

Betoane
Electrica675

Esplanada

Remar S.A. Pascani
La finele anului 1869 Pascanii erau nu numai cel mai important centru feroviar din tara, dar si cel mai important centru tehnic, lucru posibil datorita constructiei cailor ferate Itcani-Pascani-Roman si Pascani-Iasi de catre specialisti polonezi si austrieci.

În perioada anilor 1936 - 1938 se construiesc hale noi si se dezvolta uzina electrica. De la sfârsitul anului 1945 începe o perioada de refacere si dezvoltare dupa razboi, care se accentueaza dupa 1969, când unitatea a intrat într-un amplu proces de specializare care a fost impus de dezvoltarea transporturilor feroviare din România.

S.C. REMAR S.A. Pascani a luat fiinta ca urmare a Hotarârii Guvernului României nr. 691 din 04.10.1991, ca societate cu capital majoritar de stat si a provenit din Uzina Mecanica de Material Rulant care, la rândul ei, a luat fiinta prin reorganizarea fostelor Ateliere ale Cailor Ferate Române.

Din 1992 S.C. REMAR S.A. s-a transformat în societate comerciala pe actiuni, cu capital majoritar de stat.

Din octombrie 2004 S.C. REMAR S.A. s-a privatizat, pachetul majoritar de actiuni fiind cumparat de GFR Bucuresti.

De la înfiintare s-a numit astfel:

• Atelierele C.F.R. Pascani (1869-1968), fiind prima unitate de acest profil din România;

• UMMR Pascani (1968-1970);

• IMMR Pascani (1970-1991).

• S.C. REMAR S.A. Pascani, începând din 1991 si pâna în prezent.


Am sa revin cu poze:primaria, casa de cultura, colegiu, scoli etc.
Electrica675

Poze din Vatra Dornei




Spyke

Sediul Apele Romane, filiala Pascani




Pozele astea nu sunt chiar asa reusite, dar VA PROMIT ca voi veni cu mult mai multe poze cu aceasta cladire superba!
CKD

Brasov













Spyke

Primaria  Veche Pascani


CKD

Prejmer Jud. Brasov





Spyke

Primaria Noua Pascani


Electrica675

Gara Pascani

O parte de oras
CKD

Gara Busteni; Bucegii





CKD

Bucuresti









CKD

Gara Predeal



sulzerul1175

Re: Gara Busteni; Bucegii

CKD wrote:






Care statiune ar fi asta?

Felicitari pentru poze
CKD

Statiunea Busteni de pe Valea Prahovei
In prima poza e gara vazuta din tren, in cea de a 2-a Muntii Bucegi cu varful si crucea Caraiman, iar in cea de a 3-a iesirea din gara spre Predeal, Brasov.
CKD

Bucuresti









sulzerul1175

Mersi pentru raspuns, CKD
CKD

Brasov

Primaria



Prefectura



Piata Sfatului



Vechea cladire a Sfatului

CKD

Brasov

Turn de aparare

Biserica Neagra

Colegiul National Andrei Saguna

Telefericul si Restaurantul Panoramic de pe Tampa

Urcarea la aleea de sub Tampa

Spre Tampa

Piata Sfatului
CKD

Brasov

In departare Tampa, iar in spate se vede masivul Postavaru cu zapada inca pe el.
CKD

Brasov Piata Sfatului



CKD

Brasov

Teatrul


Statuia lui Andrei Muresanu din Piata Teatrului

Parc


Cladirea Prefecturii

Cladirea Postei

Hotel Coroana

sulzerul1175

Trebuie sa zic ca Brasov este un oras plin de cladiri antice. Imi place foarte mult acest oras. Multumim pentru poze CKD!
CKD

Brasov

Muzeul de arta

Primaria

Rectoratul Universitatii Transilvania

Aula Universitatii Transilvania

Biserici


Piata Sfatului - Zilele Brasovului

CKD

Brasov







CKD

Bv

Turnul Alb

Arhitectura
CKD

Bv

Primaria





Biserica ortodoxa din Piata Sfatului


Catedrala Romano Catolica

Electrica675

Esplanada din Pascani.


2 poze din Venetia. Pozele sunt facute de un verisor de-al meu si l-am rugat sa ma lase sa le postez.

Spyke

fabrica de drojdie Pakmaya!

Electrica675

Mitropolia Moldovei si Bucovinei.



Palatul Roznovanu - Primaria Iasi.



Teatrul National "Vasile Alecsandri".
tomi_ms

Sa vedem si cateva poze din Targu Mures, doua mai "culturale" si doua care ne intereseaza pe noi.
1. Un zid al cetatii medievale

2. Biserica fortificata din cetate, vazuta din piata de sub ea.

3. Si acum gara. Scuzati frunzele, am pozat cu zoomul ca sa nu sara astia la mine

4. Si in incheiere gara Tg Mures Nord

Voi incerca sa revin cu poze despre ce mai e de vazut in oras.
shoppy

Bucuresti, nocturna stadionului Giulesti


cortexedge

Targu Mures:
O scoala

----
O strada prin cartierul in care locuiesc:


---------------
Muresul:



----
Vedere de sus:

----
O strada:

---
Azomures noaptea:

-------
Azomures ziua:

------------
Tg Mures vazut de pe un deal:




------
Hypermarket Auchan:

----
Pod peste Mures:



------
Un bloc din Tg Mures Nord:

----------
Scoala:

----
Baraj de control al debitului de apa construit pe Mures:


------
Veche fabrica de mobila:

----------

-----
Linia 405:

------------
Un bloc nou:

------
Un zid al cetatii:
cortexedge

Niste poze din Iasi:
Hotel Unirea



------
Parcare Kaufland:

----------
Liniile magistralei 600:

------


-------
Podul Rosu:

--------
O strada din cartierul Podul Rosu:

---------

------
Rapa Galbena:


--------
O biserica:

--------

-----
O limuzina parcata in fata hotelului Traian:

-----------

----
O structura futurista  

----------
Teatrul National

-----------
Primaria:

---------
Scoala primara Gh. Asachi:

--------
Palatul Culturii:





----------
Casa Dosoftei:

-----
O alta biserica:

-------
Moldova Mall:

---------
Piata subterana

-----------
WTC?
 

------


---
CET:

----------
Linii de tramvai:



-----
Billa hypermarket:
cortexedge

Comuna Lunca Bradului,judetul Mures

Lunca Bradului este o comuna situata intre munti, pe Valea Muresului,de-a lungul magistralei 400 traversata si de un drum european.
Mirosul bradului taiat si a lemnului ars impreuna cu peisajul spectaculos te cuceresc imediat !
Pentru inceput,va prezint cateva poze cu peisajele pe care localnicii le vad zilnic :










Comuna cuprinde si cateva blocuri vechi,cu acoperis triunghiular,parca specifice zonelor de munte









O mare parte din oamenii de aici isi castiga existenta din exploatarile forestiere.Din cand in cand,de aici pleaca marfare cu lemne ce urmeaza a fi duse catre prelucrare.


O ‘micro-piata’ de unde oamenii isi pot cumpara ceva de imbracat sau de incaltat


Chiar in centrul comunei se afla acest panou,un fel de harta a masivilor din Muntii Calimani impreuna cu traseele de acces si cateva numere de telefon ce pot fi apelate(sau puteau,nu stiu sigur )in caz de urgente

Sediul primariei si a Consiliului Local

Parcat in curtea primariei era acest tractor cu plug pentru deszapezire

Un magazin ‘mixt’

Un avertisment care ar cam trebui luat in serios )

Pod peste Mures

Cateva case tip cabana pentru care multi ar plati

cortexedge

Alte poze din Tg Mures


Prefectura si Turnul cu ceas



Mures Mall

Fantana arteziana  aflata langa Mall

BCR si cladirea Finantelor

Teatrul National
->ziua

-----------
->noaptea

Pod peste Mures



Eliberari permise conducere,pasapoarte si buletine


Hotel Continental


Catedrala Mare


Muresul inghetat


Azomures

(http:// www.azomures.com)
Electrica675

Niste poze cu Pascaniul impodobit





cortexedge

Ce simpatice-s balcoanele alea imbracate parca cu geamuri de la compartimentele de vagoane ...ma refer la forma lor eliptica....
Am observat ca in Moldova predomina balcoanele de genu'
cortexedge

O bucata din Tg Mures
cortexedge

Topliţa (în maghiară Maroshévíz) este un municipiu din judeţul Harghita, Transilvania, România. Are o populaţie de 15.880 locuitori, din care 11.291 (71,1%) români, 4.039 (25,4%) secui şi 486 (3,1%) romi.[1] Municipiul Topliţa este cea de-a patra aşezare urbană a judeţului Harghita.
Este situat în nordul Depresiunii Giurgeu (Gheorgheni) din Carpaţii Răsăriteni, pe cursul superior al râului Mureş, fiind încadrată de M-ţii Călimani, M-ţii Giurgeului şi M-ţii Gurghiului. La o altitudine de 650 m, în imediata apropiere a oraşului este situat izvorul "Bradul", cu un debit de 10 l/sec., având o temperatură de 27,5 C. Apa acestui izvor este captată într-un bazin, fiind de fapt o piscină cu o apă limpede. Al doilea izvor este situat aproape de centrul oraşului, în apropierea gării. Izvorul este captat într-un ştrand, având aceeaşi compoziţie cu a izvorului "Bradul", cu o temperatura de 25 C şi un debit de 8 l/sec
Principala ramură economică a municipiului este industria de exploatare şi prelucrare a lemnului (fabrici de mobilă, cherestea, PAL). Este dezvoltată şi industria textilă (tricotaje), de încălţăminte, alături de cea agricolă, de panificaţie, turism şi transport.
-----------
Din pacate,ca orice alt orasel,dupa moartea lui Ceausescu si instaurarea "democratiei",infrastructura a inceput sa se degradeze,industria s-a "dizolvat",oamenii traind mai mult din comert.
Totusi,cu toate astea,ador orasele de genul asta :smt049
Cateva poze cu Toplita (majoritatea facute de sus):












Gabry_Mafia

Superbe Imagini Cortexedge nu numai ca poza ...frumoasa regiune pe acolo...
19jimmy84

Ce filmari faine ar iesi sus de pe deal cu o camera cu zoom, cu un trepied...ma refer bineinteles la trenuri
cortexedge

Jimmy,esti invitatul meu
cortexedge

O parte din Tg Mures si imprejurimile + o surpiza:












----
...iar acum,surpriza:
Spre marea mea uimire am vazut undeva in departare ceea ce cred eu ca ar fii Fagarasii    
Am incercat sa fac ceva poze,insa nu se vad prea bine:

...insa,dupa o accentuare de contrast a diferitelor tonuri de culoare,am obtinut asta(calitate nu e,dar ceea ce trebuie sa se vada,se vede)

Dupa o consultare cu nenea Google Earth,am aflat ca respectivii munti ar fi situati la aproximativ 110 km de punctul din care i-am observat!
19jimmy84

Da, Cortex e ceva inedit...si eu am vazut intr-un ziar poze, acum cativa ani, de pe terasele blocurilor din Bucuresti, cum se zareau Muntii Bucegi.   Ceva, nemaipomenit! Trebuie sa nu fie smog, cerul sa fie foarte curat pentru a vedea.
De pe Caraiman si Stanca Franz Joseph (Poiana Stanii) din Sinaia poti vedea marea (chiar si trenul pare un serpisor mic)...tot asa, daca vremea e superba.
cortexedge

Da Jimmy,e o raritate.
Insa,dupa cum ziceam,chiar nu ma asteptam sa se vada peste dealuri
lonutz

BAIA MARE

BAIA - MARE

La iesirea din gara

O imagine in balconul meu  

*****

In fundal, magazinul "Maramures"

Casa de cultura

Primaria

Prefectura

Turnul "Stefan", cladire veche de peste 600 de ani

Varful Mogosa

Scoala unde am invatat eu, "I. Cuza"  

Alte imagini


*****

******

*****

*****

*****

******

*****

*****

*****

*****
cristi CFR

Salut, foarte frumoase pozele.
Ma bucur ca avem un membru si din Baia Mare.

lonutz, ai putea sa mergi in recunoastere pe traseul Baia Mare - Baia Sprie ,de aici mai demult se  desprindea o linie ce ajungea la Firiza ?
lonutz

Da, din Baia Mare Sud se desprinde din linia Baia Mare - Baia Sprie o ramificatie spre nord, dar nu ajunge in Firiza ci doar pana in cartierul Ferneziu, deservind transportul de marfa de la minele din zona. In curand sper sa fac o expeditie in zona sa vad care mai e treaba, nu am fost de multa vreme.
Bogdy

Foarte frumos orasul Baia Mare  
lonutz

Cateva imagini din Sighetu Marmatiei


*****

*****

*****

*****

*****

*****

*****
Dr2005

Frumoase poze!

Ca off-topic: Cum se realizeaza transportul in comun in Sighetu Marmatiei?
Prin 2005 vazusem (in poze) ca existau mai multe autobuze Dac 112 UDM si 117UD al S.C. Transport Mara Nord S.A., care faceau curse spre localitatile invecinate, dar aveau si statii in oras. Erau masini destul de noi (produse in 1996-1997), insa presa locala le tot cauta nod in papura si cerea introducerea de dube (maxi-taxi).
Si autogara ar fi interesanta daca ai avut drum prin zona ei, in 2005 mai aveau Dacuri 112 UDM produse inainte de 1987 (cand s-a coborat inaltimea plafoanelor sa se faca economie la tabla; abia in 1990 s-a revenit la dimensiunile initiale), cu usi si rame la geamuri din aluminiu, nu din tabla.
lonutz

Sincer sa fiu, cand am facut pozele eram in tranzit prin Sighet, mergeam spre gara, ma grabeam chiar...ca altfel pozam mai mult, Sighetul are multe atractii, muzee...Iar cum nu mai fusesem in Sighet de multi..multi ani....nu stiu sa iti raspund la intrebare
lonutz

Iata si cateva poze in Onesti

O biserica catolica


Casa de cultura


Hotel Trotus


Biblioteca


Primaria


Un monument


Raul Trotus

*****


Ceva interesant


Poze din parc

*****

*****

*****

*****

*****

*****

*****
explorator021

Din ciclul "Prezentarea oraşelor", vă prezint Praga.

O stradă relativ aproape de zona centrală


Câteva cuvinte introductive: Praga, capitala Cehiei după cum ştim cu toţii, este considerată o bijuterie de oraş. Am ajuns şi eu la această concluzie după călătoria mea. În acelaşi timp, e un oraş extrem de complex. Ceea ce vă prezint e poate 10% din ceea ce e Praga. Complexitatea e dată de mărimea oraşului, dar mai ales de multitudinea de stiluri arhitectonice. Imaginaţi-vă că pe o suprafaţă mică sunt construite una după alta clădiri în diferite stiluri, ca dovadă a istoriei tumultoase a oraşului - spre deosebire de Viena, unde am văzut acelaşi stil.

Un exemplu e şi această stradă:




În centru, care e o zonă mare, se pot vedea şi multe detalii interesante ale unor clădiri:


sunt foarte multe străduţe înguste, rămase din evul mediu. Una e cea de mai sus, dar voi mai prezenta şi altele.

Totodată sunt foarte dese pieţele şi piaţetele:





Praga este străbătută de fluviul Vltava, peste care s-au construit numeroase poduri, fiecare remarcându-se prin ceva deosebit. Totuşi dintre toate podurile, cel mai frumos şi ... cel mai vizitat, cel mai aglomerat este podul Karl (Charlesbridge)

Aşa arată poarta de intrare spre pod:


Aici e locul unde se adună sute şi poate chiar mii de turişti tot timpul. Pe lângă turişti mai sunt diferiţi agenţi de turism ambulanţi, care te îmbie cu ofertele lor. Tot aici, lângă podul Karl pornesc vaporaşele de croazieră pentru turişti. Evident. peste tot vezi promoteri care te atrag spre o croazieră pe Vltava.
Podul Karl e singurul pod în stil gotic. Din Cehia cel puţin e singuril, însă din Europa, ... nu ştiu. La fiecare picior al podului e câte o pereche de statui pe pod, câte una pe fiecare parte.
Nu prea vă pot arăta statui de pe pod, pentru că nu am prins nici un moment în care vreuna din ele să fie liberă, adică fără turişti care să vrea să se fotografieze alături de statui. Fiecare statuie mai are ca bonus şi câte un membru(cel puţin) al grupului cu care am fost.

Vă arăt în schimb a doua poartă a podului, adică poarta de ieşire... sau de intrare - depinde din ce sens vii.


Vedeţi câtă lume e? Mai înmulţiţi cu 10. Atâţia sunt pe pod. Marea înghesuială. Unde mai pui că atunci o parte din el era în renovare, aşa că a rămas doar o porţiune îngustă pentru trecere.

Trecem podul şi urmează un deal cu străduţe înguste:


Dar să mai rămânem încă un pic pe pod, ca să admirăm Vltava, cea frumos curgătoare  


În fundal se vede înălţându-se celebrul castel din Praga. Vom ajunge şi acolo.


Alt pod








Aici mă opresc cu prima parte. Restul va urma în partea a 2-a, ca să nu fie prea mult dintr-odată.
explorator021

Praga. Partea a2-a

Detalii ale podului Karl:


Celor care intenţionează să meargă în Praga: Nu mergeţi cu maşina!! Mergeţi cu trenul, cu avionul, cu autocarul, cu orice, numai cu maşina personală nu! În cazul în care faceţi marea greşeală de a merge acolo cu maşina personală, atunci întrebaţi la hotelul unde vă cazaţi dacă are parcare gratuită pentru clienţi. Dacă nu, alegeţi imediat alt hotel! Da, repede, până nu vă descoperă maşina cine nu trebuie. În cazul în care hotelul are parcare gratuită pentru clienţi, atunci parcaţi maşina acolo şi până nu părăsiţi definitiv Praga, nu o clintiţi din loc! Mai târziu voi scrie şi de ce toate astea.


O mare parte din oralşul vechi e situat pe un deal. Pe vârful dealului este castelul. Merită să urci până acolo! Urcuşul se face pe mai multe străzi mici şi înguste. Am ajuns la castel:



Poarta castelului cu gardienii:


Ăştia-s nişte replici ai gardienilor din Londra:


Curtea castelului:






Tot pe lângă castel:







Praga văzută de pe deal:







Pe un alt deal al Pragăi se află un turn, replică a turnului Eiffel.

Am fost doar până la baza turnului, ca să urci trebuia să plăteşti un bilet cam scump. De fapt,... ce-i ieftin în Praga? Toate-s scumpe. Mai ales muzeele şi galeriile. Am avut norocul de a prinde un muzeu cu intrarea gratuită.

Clădiri deosebite sau alte ciudăţenii întâlneşti la tot pasul, e greu să le prinzi pe toate. DAr o clădire anume nu trebuie ratată sub nici o formă. E importantă pentru noi, românii:


Câte ceva despre clădirea Ambasadei României. Se numeşte palatul Morzin situat pe str. Nerudova nr. 5 in Mala Strana (strada care coboara dinspre Hrad spre podul Karol). Este un palat în stil baroc, dintre cele mai reprezentative din Praga. Deasupra portalului există o reprezentare alegorica "Ziua şi noaptea". Clădirea a fost cumparată în secolul trecut de Nicolae Titulescu, naţionalizată în perioada comunistă şi retrocedată după revoluţia de catifea.

Câteva poze nocturne:




Pe Vltava:


Să vă povestesc nişte aventuri petrecute acolo. În primul rând, am fost acolo într-un grup de 6 persoane. În prima seară când am ieşit să vedem oraşul, la un moment dat ajunsesem într-o staţie de metrou. Şi nu ştiu cum s-a întâmplat minunea de eu şi cu colega mea C. ne-am pierdut de ceilalţi. Nu i-am găsit niciunde, aşa că ne-am hotărât să ne întoarcem încet spre hostel. Dar cum ne întoarcem? Nu avea niciunul din noi hartă(unul singur din noi avea hartă şi tocmai ne pierdusem de restu'), nu ştiam cum se numeşte strada pe care e hostelul, nu mai ştiam nici cum se numeşte hostelul, amândoi eram pentru prima dată în Praga, iar străzile acolo sunt foarte încurcate. În plus de asta, încet se întuneca(că era prin noiembrie). Deci eram pierduţi acolo, dar mai aveam o speranţă - amândoi am reţinut câte ceva despre drumul pe unde am venit. Aşa că pe baza amintirilor ne-am ghidat până la hostel. Şi acolo am fost surprinţi să vedem cum au apărut şi ceilalţi din grup, tot unul câte unul sau câte doi. Că şi cei care au mai rămas şi au mers mai departe, au reuşit performanţa de a se pierde unii de alţii.

Şi încă una, care are legătură cu ce am scris la începutul postului. Străzile Pragăi pe lângă faptul că sunt înguste, sunt şi aglomerate, nu găseşti loc de parcare, iar dacă vezi totuşi un petic pe care poţi parca, afli că e de fapt rezervat. Şi asta afli bineînţeles când e prea târziu, de la poliţaii care vin spre tine ca să-ţi dea amendă. Fac şi ei bani din amenzi pe seama turiştilor necunoscători. Noi tocmai urma să plecăm din Praga, dar am hotărât să parcăm dubiţa undeva în centru, ca să ne mai putem plimba pe acolo, iar apoi să plecăm definitiv. Strada pe care mergeam era cum am zis, foarte aglomerată. Şoferul nostru F., vede o altă stradă care e liberă, are şi locuri de parcare suficiente, nu există nici un indicator restrictiv, aşa că o ia pe aceea stradă. Nu intrăm bine, că ne întâmpină nişte poliţişti cu amenzi. Bun, data viitoare să ştim: dacă vedem străzi prea libere, înseamnă că acolo e interzis. Mergem mai departe pe străduţele înguste şi aglomerate, să găsim un loc de parcare. După căutări îndelungate, găsim un loc, din nou, fără nici un indicator restrictiv. F. parchează acolo, iar apoi pornim cu toţiila plimbare. La întoarcere,... uite duba, nu e duba.   Duba nicăieri. Am început să întrebăm pe la magazinele de lîngă locul acela de parcare. Am flat că a ridicat-o poliţia. Răsuflăm uşuraţi că nu a fost furată. Aflăm la ce secţie de poliţie trebuie să mergem şi ajungem acolo. Acolo era un moş care nu ştiu de ce mai lucra acolo în loc să stea acasă cu nepoţii. Tasta foarte încet şi cu un singur deget. A fost foarte greu să ne înţelegem cu el. După multe insintenţe, aşteptări şi emoţii puternice, primim în sfărşit harta cu locul unde a dus poliţia duba noastră. Am luat-o cu toţii spre acel loc, în pas alergător şi cu muuulte emoţii. Dar ne-au trecut când a găsit locul şi duba noastră acolo. A trebuit să plătim o amendă consistentă ca să ne înapoieze duba, dar bine că am recuperat-o.

Aşa că de asta ziceam, dacă veniţi cu maşina în Praga, nu vă plimbaţi cu ea în oraş, nu o parcaţi niciunde altundeva decât în faţa hotelului. Singurul drum cu maşina să fie doar de la hotel până ce ieşiţi din oraş. Fără opriri intermediare. Poliţia e foarte profitoare acolo: nu pune nicăieri vreun semn restricitiv, nu există nici o informare legată de locurile de parcare, toată informaţia o aflaţi prea târziu, după amendă.  Cel mai bine, nu călătoriţi cu maşina acolo.

În încheiere, alte poze:










shoppy

Bucuresti

Stadionul Rapid


Pilonul Podului Grozavesti
TaurusFan

Cateva poze cu Oradea vazuta din zona Oncea in dimineata zilei de 23.10.09
Gara si revizia de vagoane:





Cart. Oncea si Episcopia Bihor:

Cart. Rogerius:

Zona industriala si CET-ul:


Gara iar in spate centrul orasului:

O parte din stadionul municipal "Iuliu Bodola"
Electrica675

Pod CFR peste Riul Siret :

G-Mean

Partia din Vatra Dornei:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
lde 2100

Sighisoara noaptea












lde 2100

Consiliul judetean Alba,din Alba IULIA.

lde 2100

Cateva poze din Targu jiu











lde 2100

Petrosani











Costache Mihail

Aspecte din Statiunea Techirghiol


Primaria



Baile Reci





Manastirea Techirghiol

Biserica veche




Biserica noua





Imagine din oras






Lacul Techirghiol









Hotel Speranta








Gara Techirghiol






TaurusFan

Oradea:



lde 2100

O parte din Hunedoara vazuta de sus.
Industria este ruina in Hunedoara.Mare pacat de acest oras superb. Nu stim sa valorificam nimic in tara asta.







Castelul Huniazilor.

vrabieionutz

Orasul Brasov 12.09.2010


xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx
lde 2100

De unde ai facut penultima poza?
lde 2100

Cateva poze de prin Orastie





Catedrala Sf.Mihail si Gavril







vrabieionutz

PITESTI 13.10.2010


XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX


MALL-UL DIN PITESTI


XXX

XXX
mishu88

10 august 2008 –=– Scurtă plimbare prin Iaşi, capitala Moldovei

“Cu toată permanenţa zăbrelită a ploii, începură să facă lungi plimbări pe jos, vizitând zi cu zi cartierele mai puţin oficiale şi convenţionale decât Strada Lăpuşneanu, cu anexele ei arhitecturale şi umane. Târgul Cucului le apăru galiţian prin evreimea de acolo, pitorească şi necăjită în desimea ei încâlcită, cu glasuri pasionate şi mereu interogative în jurul samovarului un ceai sau cu păpuşoi fierţi. Ajunseră din sărăcime în sărăcime, din dugheană în dugheană şi din magherniţă în magherniţă, până în Podul-Roşu. Se opriră pe Pod, privind Bahluiul, care dă impresia că se isprăveşte la marginea oraşului cu rât grohăitor de scroafă trândavă. Suiră dealul Sărăriei, atât de demodat provincial, parcă locuit numai de pensionari cu papuci şi hulubi, cu prezenţa de broască ţestoasă electrificată a unui tramvai de pe vremea războiului ruso-japonez. Escaladară şi înălţimea verde a Tătăraşului, adevărat Rădăşăni al Iaşului, cu casele lui de sat de munte voinic şi chiaburi şi livezile lui rurale, colindară şi prin Beilic, găsind pe o străduţă numai bună pentru săniuş, de lângă Zlataust, un felinar cu gaz de pe vremea fanaragiilor, şi-n fundul zării – un deal singuratic care părea un bloc predestinat pentru sculptarea capului lui Isus. Intrară la Golia, unde vremea a rămas în cetate, pe iarbă verde şi între ziduri care amintesc cele Şapte Turnuri constantinopolitane, unde a pătimit Brîncoveanu Constantin. Descoperiră farmecul de străveche mănăstire al bisericii Bărboi, unde o sărutare e atât de aproape de îngerii naivi şi de Scaraoschi cel cu ţeapă şi coadă înfurcată. Văzură aspectul de şa de elefant de procesiune indică al acoperişului bisericei Barnoschi.”

Aşa scria Ionel Teodoreanu acum 80 de ani despre plimbările celor doi îndrăgostiţi din romanul de dragoste „Lorelei”, Lili şi Catul Bogdan. Ei bine, vă reamintesc că în ziua de 10 august 2008 am făcut o excursie FeRoviaRă pe ruta Fălticeni – Dolhasca – Paşcani – Iaşi. Ce legătură are scriitorul Ionel Teodoreanu cu excursia mea FeRoviaRă? Ei bine… Iaşiul! Vă invit să vedeţi un succint colaj fotografic cu capitala Moldovei.


Râpa Galbenă cu flori roşii, drum între Gară şi Universitate



11:20

Traseul pe care voiam să-l parcurg era de la Gară spre Râpa Galbenă şi până la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”. Pe aici am trecut şi în 2005, când am participat alături de formaţia de cântece şi dansuri lipoveneşti din Fălticeni. Dar despre asta voi vorbi cu altă ocazie. Deci… eram în Iaşi, oraşul lui Eminescu, a lui Creangă, a lui Teodoreanu, a lui Sadoveanu şi a multor altor artişti de renume. Fiind un centru cultural, economic şi academic, Iaşiul reprezintă urbea celor 7 coline: Cetăţuia, Galata, Copou, Bucium-Păun, Şorogari, Repedea şi Breazu.

Gara Iaşi, văzută din oraş


Aripa stângă a Gării Iaşi


Turnul sau Vama Veche, în prezent punct de reper pentru Autogara Iaşi


Edificii din zona Piaţa Gării


Fast-food-ul McDonald`s din faţa Gării Iaşi



În ceea ce priveşte transportul electric, putem spune că tramvaiele ieşene circulă pe ecartament metric. Aici există una dintre cele mai întinse reţele de infrastructură pentru tramvaie din România şi printre ultimele cu ecartament de acest tip.

Tramvai din Iaşi model BE4/4, cu lozinca „Elveţia şi Oraşul Berna salută oraşul Iaşi!”


Taxiuri în parcarea din faţa Gării Iaşi


Tramvaiele 310 şi 308 salutându-se în curbă




Şi iată Gara Iaşi, văzută de pe Strada Gării



11:30

Lângă Gara Iaşi se află o intersecţie mare care oferă variante de transport spre centru sau spre localităţile limitrofe. Un lucru bun la transportul feroviar spre Iaşi este că Gara nu este departe de centru (1-2 kilometri). Am optat atunci să merg pe propriile picioare până aproape de Parcul Copou, să-mi reîmprospătez amintirile avute în acest oraş cunoscut recent de către mine.

Tramvaiul no. 451 urcând Strada Arcu


Linia de tramvai pe strada Arcu, în lucrări de reabilitare




Strada Gării, vedere spre clădirea Gării Iaşi


Spre Râpa Galbenă


Râpa Galbenă




Flori roşii de vară în zona Râpii Galbene


Scări decorate artistic


Sensul giratoriu dintre Strada Gării si A. Fatu



11:40

După parcurgerea străzii care leagă Gara de Râpa Galbenă, am ajuns în faţa Casei de Cultură a Studenţilor. De aici am urcat agale pe Bulevardul Carol I, care era în veghea statuii Luceafărului poeziei româneşti, Mihai Eminescu. Pe acest bulevard se regăsesc multe dintre obiectivele turistice, culturale şi educative ale Iaşilor, printre care amintesc: Parcul Copou, Casa Pogor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Palatul Copiilor şi multe altele.

Biblioteca Centrală Universitară


Casa de Cultură a Studenţilor


Platoul din faţa Casei de Cultură a Studenţilor


Bulevardul Carol I, vegheat de statuia lui Mihai Eminescu


Un mic parc de lângă Palatul Copiilor din Iaşi


Palatul Copiilor din Iaşi


Un tramvai GT4 urcând pe Bulevardul Carol I


Spre Parcul Copou


My favorite car... Honda Accord



12:00

Am făcut un popas scurt în care am savurat o băutură răcoritoare şi am privit cu nesaţ maşina mea favorită pe una dintre străzile Iaşilor. Apoi am mai urcat câteva sute de metri pentru a sta două clipe sub umbra Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”.

Sediul Societăţii Junimea


Şcoala de Fii de Militari


Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi



12:10

Deşi trenul care avea să mă aducă acasă în ziua de 10 august 2008 pleca la 17:10 din Iaşi, deci mai aveam timp teoretic să mai zăbovesc pe străzile Iaşiului, totuşi am dorit să mă întorc la Gară şi să vizitez Gara Nicolina şi Triajul Socola. Şi uite aşa am coborât Bulevardul Carol I…

În umbra copacilor de pe Bulevardul Carol I


O succintă hartă culturală a „Ieşilor”


Fundaţia Universitară „Regele Ferdinand I”



12:20

… Şi am ajuns la Râpa Galbenă. Am lăsat centrul urbei maşinilor, oamenilor şi tramvaielor şi mă întorceam către Gara Iaşi. Închei aici această scurtă incursiune din zona centrală a Iaşilor, mulţumindu-vă pentru atenţie!

Vedere de pe Râpa Galbenă


Gara şi strada-i dedicată
TaurusFan

Oradea
lde 2100

Catedrala de la Alba Iulia-august 2010










sergiu

Sper ca nu e problema daca pun o poza cu Biserica Ortodoxa din satul meu.
mishu88

În ce sat e această biserică frumoasă, Sergiu?

12 septembrie 2008 -=- Scurtă plimbare prin Vatra Dornei, judeţul Suceava

Eram în Vatra Dornei dintr-o dorinţă mai veche de-a mea de a admira veveriţele din Parcul Dendrologic. Cu un timp disponibil de doar câteva zeci de minute pentru plimbare, am luat la pas câteva străzi din Vatra Dornei, am traversat podul peste râul Dorna şi am inspirat aer curat la umbra copacilor din parcul cu veveriţe.

Am recunoscut, atât cu ajutorul hărţii, cât şi cu participarea lui Dan din Vatra Dornei, câteva clădiri interesante şi frumoase din această urbe. Până a ajunge la vizionarea fotografiilor, amintesc, pe scurt, decât de Gara Vatra Dornei Băi, Clădirea Primăriei, Hotelul Maestro, Biserica „Sfânta Treime”, Turnul izvorului, Clădirea Cazinoului, Pârtia PARC şi nu în ultmul rând, veveriţele din Parcul Verde. Pentru informaţii detaliate despre acest colţ de rai împrejmuit de munţi şi coline vă invit să accesaţi wikipedia aici.


Castelul FeRoviaR cu rol de vamă pentru trenurile care trec din Moldova spre Transilvania şi viceversa



09:10

Punctul de plecare a fost chiar gara unde am ajuns cu Trenul Personal Suceava – Vatra Dornei. Clădirea gării se descrie printr-o statură modestă şi cu un interior călduros. A fost ridicată la începutul secolului al XX-lea, fiind dată în exploatare odată cu linia cu ecartament normal Dărmăneşti – Câmpulung Moldovenesc – Vatra Dornei la 28 octombrie 1902.

Tot de aici mi-am luat un bilet spre Beclean pe Someş şi un altul de la Beclean pe Someş la Suceava. Realizând această tranzacţie, după care am rămas cu doar 5 lei la mine, am pornit apoi spre centrul oraşului. În drumul meu am fost oprit de semnalele acustice şi luminoase de la trecerea la nivel cu calea ferată.

Gara Vatra Dornei


Calea ferată vs. drumul rutier din Vatra Dornei


Atenţie! Urmează o trecere la nivel cu calea ferată


Semnalizare acustică, luminoasă şi crucea Sfantului Andrei în Vatra Dornei



09:20

După ce am fotografiat manevra LDH-ului care tracta rama electrică pe canalul de revizie, o maşină de poliţie a parcat pe trotuar tăindu-mi calea. Şoferul poliţist mi-a cerut actul de identitate, precum şi alte informaţii despre ocupaţia mea, despre scopul şi durata vizitei în Vatra Dornei. I-am răspuns sincer că sunt pasionat de calea ferată şi am venit în vizită în această staţiune frumoasă. Oamenii legii mi-au notat, totuşi, datele mele în agenda lor zilnică, urându-mi... o zi bună. Şi uite aşa am jucat primul meu rol de „suspect” în oraşul Vatra Dornei.

Strada Mihai Eminescu, Vatra Dornei


Un orologiu, un turn şi un muzeu de etnografie - toate fac parte din Clădirea Primăriei


Primăria Municipiului Vatra Dornei


Strada Luceafărului, o esplanadă renumită din Vatra Dornei



09:30

În nici 15 minute am ajuns în faţa Gării Vatra Dornei Băi. Aşa cum scrie în „Enciclopedia Gărilor din România”, gările de pe linia Vatra Dornei – Dornişoara se caracterizează prin clădiri de mici dimensiuni, cu o cameră de serviciu, o mică sală de aşteptare şi un birou al şefului de staţie. Dar nu aceleaşi lucruri se pot spune despre „mini-palatul” Gara Vatra Dornei Băi... Asemeni unui castel de boier cochet muntean, clădirea se înalţă brusc printr-o turlă înaltă, având ca bază două aripi laterale şi un etaj între ele.

Gara Vatra Dornei Bai


Linia ferată spre Ilva Mică, spre Cluj-Napoca


Castelul feroviar din Vatra Dornei



Mi-am îndreptat paşii către podul peste râul Dorna, al cărui curs susura gălăgios şi curgea năvalnic spre confluenţa cu Bistriţa Aurie. Podul leagă Parcul Vatra Dornei cu ale sale veveriţe de oraşul propriu-zis. Aleile parcului începeau să prindă contur, aşa cum se poate observa şi în imaginile de mai jos...

Râul Dorna, trecând pe sub podul din Vatra Dornei


Verdeaţă şi curăţenie în faţa mea şi-a colinelor din jurul staţiunii Vatra Dornei


Hotelul Maestro văzut de pe un pod pietonal peste Dorna


Parcul natural cu veveriţe din Vatra Dornei


Biserica Sfânta Treime din Parcul Vatra Dornei



09:40

Ei bine, dragii mei cititori, vă invit să vă încântaţi ochii cu veveriţele din Parcul din Vatra Dornei. Dacă în toate celelalte oraşe sau păduri din ţară te aştepţi să apară câte una, câte două, aici la Vatra Dornei te aştepţi să vezi şi câte 9. Ba chiar şi 99! Şi nu glumesc, numai 20 am văzut cât am stat în 10 minute pe teritoriul acela magic.

Statuia lui Mihai Eminescu veghind mândră deasupra aleei acestui frumos parc


Statuia lui Mihai Eminescu din Vatra Dornei


Sciurus vulgaris în parcul de lângă Dorna


Veveriţe în Vatra Dornei


Alee care invită la calm şi la plimbare


Falnici arbori care apară de soare şi de poluare


Micile rozătoare alergând voioase prin verdeaţă


Un torent care susura liniştit


Turnul izvorului Sentinela, izvor cu apă minerală acidulată din Vatra Dornei



09:50

Multe hoteluri cu clădiri de nuanţă modernistă sau clasicistă îşi duc veacul prin jurul parcului. Câteva exemple ar fi Hotelul Carol sau Hotelul Călimani, locuri numai bune de petrecut câteva nopţi. Pârtiile de aici sunt renumite, iar dacă sunteţi din zonă nu aţi avut cum să nu auziţi de Serbările Zăpezii ce se organizează în fiecare an.

Până una-alta, „ruina de mai jos este celebrul Cazino, construit la sfârşitul secolului al XIX-lea, despre a cărui reabilitare se tot vorbeşte, se tot vorbeste şi...cam atat. Rămân doar vorbele” spune localnicul pasionat de trenuri şi de frumos din Vatra Dornei, danutzvd.

Clădirea Cazinoului, în veşnica atenţie a autorităţilor


Hotelul Carol oferă cazare de 3 stele pentru turiştii veniţi în staţiune


Pârtia PARC şi Hotelul Călimani


Strada Republicii şi o colină ce se înalţă deasupra oraşului Vatra Dornei


Strada Republicii şi o altă colină...


Râul Dorna



10:00

Am trecut în partea „urbană” a oraşului, unde modernizarea şoselelor era în plină desfăşurare, în timp ce oameni frumoşi şi vânjoşi mergeau de colo-colo: doamna voioasă de la magazinul de ziare, muncitorii fistichii de pe maşinile de asfaltat, domnii poliţişti în căutare de posibili rău-făptaşi, elevi care-şi cumpărau caiete pentru anul şcolar ce avea să înceapă, bătrânei cu sacoşile cu pâine şi ouă sau domnişoare cochete şi cu pas grăbit.

Strada Dornei




Grupul Şcolar Vasile Deac din Vatra Dornei


Strada Mihai Eminescu, în renovare


Utilaje folosite la asfaltarea străzii


Biblioteca municipală G.T. Kirileanu şi sediul PNL


Biserica Adormirea Maicii Domnului din Vatra Dornei



10:10

Ajuns la capătul străzi… mi-am învârtit privirea şi am decis să mă întorc, trenul spre Ilva Mică / Beclean pe Someş avea să sosească în 20 de minute. Norii ascundeau colinele şi munţii moldo-transilvăneni din vecinătatea depresiunii Vatra Dornei, inspirând totodată frică în mintea mea. O ploaie zdravănă mi-ar fi putut nărui dorinţa de a fotografia peisajele liniei 502, Vatra Dornei – Ilva Mică. Dacă visul meu s-a împlinit sau nu, veţi vedea în blogurile următoare...

Trecere la nivel cu calea ferată


Norii se izbeau de colinele Dornei


Dorna cea limpede şi... rapid curgătoare


Calea Transilvaniei ce duce spre Bistriţa



10:30

Revenind în domeniul FeRoviaR şi pe infrastructura FeRoviaRă, am dat ochii cu un utilaj automotor UAM 215 E. Pleca în direcţia Ilva Mică, mecanicul de pe el oferind semnale acustice. În mers grăbit am ajuns şi în Gara Vatra Dornei, unde am găsit câteva noutăţi. Locomotivele 60-1065 şi 60-0939 staţionau ţinându-se „de mână” pe o linie îndepărtată a staţiei.

Utilajul automotor (UAM 215E) trecând prin Gara Vatra Dornei Băi


Dealuri golaşe însorite de seninul cerului


Gara Vatra Dornei şi strada Mihai Eminescu


Două locomotive diesel-electrice, DA-1065 şi DA-939, în Gara Vatra Dornei


Vedere laterală cu locomotiva LDE 2100 cu motor Sulzer



10:40

În timp ce aşteptam Trenul Accelerat, programat să sosească în gară la ora 11 fără câteva minute, tocmai venise un mărfar cu vagoane ruseşti tras de puternica locomotivă clasică de 5100kW, 40-0894.

EA-894 la cârma unui tren mărfar


Vagoane speciale ruseşti pe boghiuri Diamond şi cu descărcare în axul căii


Gara Vatra Dornei



Dragii mei cititori, aşa a trecut ora matinală petrecută la poalele munţilor Carpaţi şi în calea Dornei, lângă veveriţele care se zbânţuiau dintr-un copac în altul, lângă casele şi oamenii care îşi vedeau fiecare de treabă. Trenurile, şi ele elemente de decor active în viaţa dornenilor, vin şi pleacă din frumoasa Gara Vatra Dornei Băi, coborând din ele turişti dornici de aer curat, distracţie şi mâncare bună.

Tot aşa am coborât şi eu dintr-un tren, iar după câteva clipe am urcat în altul, care avea să mă ducă tot mai departe, în inima dealurilor şi-a munţilor, acolo unde spiritul şi hărnicia celor care au lucrat la construcţia căii ferate au putut realiza prima legătură inter-carpatică între Moldova şi Transilvania.
stakee

Misule, nu vezi ca are trecut la locatie Bucea, Piatra Craiului
Bogdy

Quote:
Sper ca nu e problema daca pun o poza cu Biserica Ortodoxa din satul meu


Foarte frumoasa Biserica de fiecare data cand merg la Cluj o admir. O zona superba si Vatra Dornei
cortexedge

Palatul Parlamentului
cortexedge

Deva
lde 2100

Plopeni acum cateva zile.In prezent zapada este mult mai mare.

























Casa de cultura



Gara











Hurricane

Teatrul National "Vasile Alecsandri" Iasi

mishu88

Festivalul ISWINT: Equilibrium de la Timișoara din 2009
19 – 28 iulie 2009 -=- Descoperiri citadine pe tărâmuri bănățene

Am fost student și m-am bucurat la maxim de acest statut. Pentru că dacă ești student, unul dintre drepturile care ți se cuvin este acela de a participa la festivalul ”International Student Week in Timișoara”. Timp de 10 zile am respirat aerul umed și cald timișorean, am băut apă timișoreană (și bere, da!) și în timpul excursiilor organizate la Deva, Hunedoara și Sarmizegetuza am vizitat câteva comori arhitecturale, naturale sau istorice din ținuturile vestice ale României.

În cadrul work-shop-urilor organizate de organizatorii ISWINT am interacționat cu tineri din Germania, Rusia, Italia, Polonia și chiar Indonezia, Brazilia sau Ecuador. Fiecare zi era înțesată cu activități diverse, solicitante, interesante, de memorat și povestit nepoților. Fiind mai introvertit, nu am putut gusta din toate activitățile mai mult sau mai puțin picante pregătite de organizatorii festivalului ISWINT.

Singurul lucru care nu mi-a plăcut și m-a șocat, indignat și displăcut a fost moartea Simonei Haragoș într-un accident de circulație care s-a întâmplat la revenirea din excursia participanților ISWINT de la Hunedoara spre Timișoara. Nu pot comenta nimic pentru că știu cum e să ai/faci un accident rutier și cauzele pot fi… multe. Dar m-a șocat enorm, acea fată ne trezea dimineața pentru a fi prezenți la micul-dejun și ne era ghid la diversele acțiuni la care participam. Nu avem decât să învățăm după acel tragic accident: să păstrăm echilibrul în tot ce facem, dar mai ales în suflet și în conștiință, nu numai în vorbe!!


Primul tramvai care a circulat în Timișoara la 1869


Catedrala Catolică la amurg


Mașina cu aburi Hofherr&Schrantz construită în Austria în anul 1870



20 iulie – Zi dedicată plimbărilor de voie în Timișoara


Căminul 19C de la Universitatea Politehnică din Timișoara


Dragă plutitoare pentru curățirea și refacerea cursurilor de apă, conform informațiilor lui dan tm


Timișoara, primul oraș din Europa iluminat electric


Opera din Timișoara


Prospețime colorată la terasele din Timișoara


Parcul din Piața Libertății


Tramvai Rathgeber pe linia lui 5


Piața Unirii și Catedrala Catolică


Înghețată de Timișoara


Ruine ale Cetății de la Timișoara


Calea ferată dintre stațiile Timișoara Nord și Timișoara Est


Sensul giratoriu cu puncte cardinale și bonus: un curcubeu



21 iulie – Festivitatea de deschidere a festivalului și sightseeing în Timișoara

Parcul Rozelor și flora de aici


Tortul pentru participanții la ISWINT


Un toast bănățean


Trandafiri în Parcul Rozelor din Timișoara


Catedrala Mitropolitană Ortodoxă văzută de pe Podul Mitropolit Șaguna


Interiorul Catedralei Mitropolitane Ortodoxe


În Piața Victoriei


Piața Victoriei și Catedrala Ortodoxă


Opera din Timișoara și Casa de Modă


Timișoreni veseli și porumbei jucăuși în Piața Victoriei


Parcul Rozelor de pe malul Begăi



22 iulie – Equilibrium, tema unui proiect foto-video cu care am colaborat alături de studenții participanți la ISWINT

Equilibrium


Înghețată cu fistic


Români, italieni, turci, germani


Primul tramvai care a circulat în Timișoara


Tramvai tras de cai construit la Fabrica de Vagoane din Viena


A circulat din 1869 în Timișoara


Atmosferă culturală diversificată întreținută de studenții veniți din toată lumea


Felinar din Piața Unirii


Catedrala Catolică la amurg



23 iulie – Excursie la Deva, Hunedoara și Sarmizegetuza

Podul de beton peste râul Timiș din Lugoj


Un sens giratoriu înflorat în Lugoj


Intram cu autocarul în județul Hunedoara


Planul înclinat de la Cetatea Devei


Mașina cu aburi Hofherr Schrantz din anul 1870 construită în Austria


Castelul Corvinilor de la Hunedoara


[b][color=red]Acoperișurile Cetății Medievale din Hunedoara



Calea ferată între Călan și Hațeg


Rezervația de zimbri Slivuț – Hațeg


Zimbrul de la Hațeg


Planul ruinelor de la Sarmizegetuza


Templu de la Sarmizegetuza


Un loc plin de istorie antică – Sarmizegetuza



25 iulie – Zi cu activități sportive și recreative

Military Day pentru studenții de la ISWINT


Abonat la RailPictures.net, ca de obicei 


Un bulevard din Timișoara


Dumnezeu să te odihnească în Pace, Simona Haragoș!!!


Bega, noaptea, in Timișoara



26 iulie – Penultima zi

Gara Timișoara Nord și stația de tramvai


Fiecare țară a avut un stand unde și-a expus bunătățile specifice


Tricolorul moldovenesc cu vinurile Cricova și dulciurile Bucuria


Studenții italieni își prezentau videoclipul de promovare a țării


http://www.youtube.com/watch?v=ZAJNFoHuLno

http://www.youtube.com/watch?v=JtqdQzpEjXQ


27 iulie – Festivitatea de închidere a Festivalului în care diverse work-shop-uri și-au prezentat activitatea din timpul orelor de curs

Ceasul floral din Timișoara


Roze flori din Parcul Rozelor


Alfabetul echilibrului ISWINT


Harta Pământului realizată din capace de plastic


Un dans elegant prezentat de work-shop-ul de dans


Ce fac 2 albine pe lună, v-ați intrebat vreodată?


Filmul de prezentare al echipei Stop-Motion workshop la care am operat ca și cameraman și editor video.

http://www.youtube.com/watch?v=4Mvjgh1APUA


Iulius Mall Timișoara


Piața Unirii din Timișoara


Privind spre cer



Recomand tuturor studenților o experiență de 10 zile la Festivalul Internațional din Timișoara, iar motivele pe care o fac sunt dintre cele mai diverse: cunoașterea de locuri noi, vizitarea Timișoarei fără nicio limită (decât oboseala propriilor picioare), interacționarea cu gândiri din toată lumea, realizarea de prietenii și multă multă distracție!

Vă mulțumesc pentru urmărire! Vizitați România!
dan tm

O corectura: ce ai pozat nu e o epava pe Bega ci un utilaj de la Braila folosit pentru curatarea albiei.
A fost o mare lucrare in care albia a fost draga si curatata .

http://promex.ro/produse-si-refer...raga-plutitoare-tip-pelican-b580/
mishu88

Se vede că n-am trăit lângă un râu important! Mulțumesc de corectură, Dan, te mai aștept!

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Impresii in poze
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR