Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Metrouri
just_me

Ramele Bombardier Movia

Pentru Bucuresti trebuie sa mai intre in circulatie 1125-2125 Vilnius si este toata gama completa!
sulzerul1175

Cum arata aceste metrouri? Sunt tare curios Si sunt fabricate in Austria?
Iasmin

pisti91 wrote:
Cum arata aceste metrouri? Sunt tare curios Si sunt fabricate in Austria?


Metrourile Bm=bombardier arata foarte bine , momentan, n-au facut cunostiinta cu vopseaza, inca. Mai trebuie sa soseasca si Sofia jiust_me. L-ai uitat???  
Matei Voineag

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (23 aprilie 2008):

Pe M1 circula 20 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1106/2106-Paris;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.

Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;

1107/2107-Roma;
1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin;
1124/2124-Riga.
Iasmin

Garniturile de pe M2, adica florile au inceput sa aiba probleme serioase. Cele 4 capitale care circula pe M2 sunt foarte solicitate pentru ca momentan ele nu au probleme. Sa nu uitam ca cei 3 ani de garantie (daca nu ma insel) care  au expirat, deci  stricaciunile florilor sunt suportate de Metrorex, dar unele piesele sunt scumpe si se aduc din afara     . Deja au inceput sa li se ingalbeneasca botul si sa li se dezlipeasca numele si numarul garniturile. Sa nu mai zicem de abtipildele de atentie din interior care au disparut de mult. La unele flori au inceput sa repune acele abtipilde. Cei ce se ocupa cu aprovizionarea magaziilor de la metrorex au cumparat neoane de alta culoare, stiind ca Bm au niste neoane speciale.

, Narcisa fara abtipild

 Neon ars.
just_me

Ramele Bombardier sunt facute in Suedia.
Iasmin

just_me wrote:
Ramele Bombardier sunt facute in Suedia.


Gresit, numai prima garnitura a fost facuta in Suedia, restu sunt amsamblade la Craiova la Electroputere. Vin componentele in cutii si noi le punem.
just_me

Pai da ... componentele sunt aduse din Suedia pentru 1 vagon sau mai multe (1 Rama sau mai multe).
Ei le-au creat.
Dr2005

just_me wrote:
Pai da ... componentele sunt aduse din Suedia


Şi prin componente Ónţelegem caroserie şi boghiuri.
De exemplu, chopperele sunt făcute la INDA Craiova.
Iasmin

Vilnius  1125-2125, a intrat pe M2 pe traseu. Roma 1107-2107 a plecat pentru a deservi M1. Scuzati calitatea pozelor, dar dupa incidentul acela de la  Industriilor, nu imi iau mobilul acela bun, asa ca pozele le voi realiza la VGA. Pentru mai multe informatii va voi spune intrun PM.

Vilnius 1125-2125



Vilnius 1125-2125



Harta din interior



Manerele Garlbene



Vagonul
Dr2005

Ce-i cu lista aia pusa de 2 ori? Oamenii care citesc topicul sunt convins că au Ónţeles din prima listă repartizarea trenurilor... ar fi necesară puţină moderare aici
Dr2005

De 3 ori!!!!! Deja Ónnebunesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iasmin

Dr2005 wrote:
De 3 ori!!!!! Deja Ónnebunesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Uitate atent la Garnitura Roma si la Vilnius. Roma a plecat de pe M2 pe M1, iar Vilniusul a Inlocuit-o... asta e modificarea. Uitate mai atent.
Matei Voineag

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (27 aprilie 2008):

Pe M1 circula 21 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1106/2106-Paris;
1107/2107-Roma;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.

Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;

1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin;
1124/2124-Riga;
1125/2125-Vilnius.
sulzerul1175

Dragos are dreptate!

Nu e nevoie ca o lista sa fie scrisa de 3-4 ori. Ajunge lista de pe prima pagina, restul va fi sters!

P.S.: scrie-ti doar modificarile facute, nu toata lista!
Iasmin

Prezentarea Ramelor Bombardier 345

Ramele Bombardier sunt ansamblade la Electroputere Craiova. Prima garnitura, a fost ansamblata in Suedia.

Atentie:
Bm= Bombardier;
Bm FLori= Bombardiere care circula pe M2, sunt primele Bm aduse in Bucuresti. Toate au manere albastre.
Bm Capitale Europene= Bm Care circula pe M1, in afara de Vilnius, Riga, Talin care deservesc pe M2. Toate au manere galbene, in afara de Paris care  le are albastre.


I.Prezentarea in interior a Bm-urilor.

1.Salonul ( primele 5 poze au fost facute in Bm de pe M2, iar ultimele 2 intr-o Capitala de pe M1, adica Berlin)









2. Componentele din salon:

a) Tabela Electronica cu destinatia din interior ( ea este prezenta numai la Bm care au nume de Capitale Europene)




b)Manerele de sustinere a mainilor ( in Bm Flori sunt Albastre, iar in Capitalele Europene sunt Galbene, exceptie face Paris care a circulat pe M2) .




c)Semnal de alarma. Bm dispun de 2 tipuri de semnale de alarva:  interfon, si fara interfon. In prima poza veti vedea interfonul, iar in poza a 2 semnalul normal.




d)Trapa in care se afla butonul de deschidere manual a usilor in caz de avarie



e)Becul de atentie cand se inchid usile.



f)abtipilduri de atentie din interior(in ultima poza ele au fost dezlipite)






g)Usa defecta in Bm




II. Prezentarea exterioara a Bm
Botul si partea superioara alba este fabricata dintr-un plastic, iar partea Gri, striata este realizata din Inox. Pe acesta componenta nu se usuca vopseaua de Graffiti. Ele au trecut numele si numarul garnituri pe bot, in partea inferioara, si deasupra usii mecanicilor, intre usa lor si prima usa din fiecare capat. In vagoanele secundare este inscris numai numar garnituri. Ramele sunt numeroate astfel : 1001-1001-1001-2001-2001-2001 ( exemplu ).

Poze din Exterior:

-Bombardierul in Statia Depou IMGB, M2:






-Bm in Statia Piata Victoriei 1, M2 (priviti numele Garniturilor):






-Bm in Statia Dristor 2, capul la M1.









-Bm in Statia Piata Unirii 1, pe M1




-Bm in Statia Unirii 1, M1, Nicosia 1122-2122 in Probe.






-Bm in Statia Crangasi, M1, linia a 3-a, Garnitura de rezerva.









-Bm in Statia Brancoveanu, M2
freyutz

Iasmin wrote:
Prezentarea Ramelor Bombardier 345


Modelul este Movia 346

Iasmin wrote:
Ramele Bombardier sunt ansamblade la Electroputere Craiova. Prima garnitura, a fost ansamblata in Suedia.


Prima a fost asamblata tot la Craiova dar a folosit ca scoala pentru muncitori.


Piesele nu vin numai din Suedia ci sunt aduse si din Germania.

Boghiurile sunt produse la "Siegen" - Germania
Carcasa este produsa la "GŲrlitz" - Germania
Sistemul de propulsie "Všsteras" - Suedia
Asamblare finala "Craiova" - Romania
Matei Voineag

Iata o poza cu interiorul lui Luxemburg (1109/2109):
Matei Voineag

Iata o poza facuta in interiorul lui Roma (1107/2107):
Matei Voineag

Acum vreo ora am vazut garnitura Sofia (1126/2126) in probe, in statia Piata Muncii.  
Matei Voineag

La data de 27 iunie 2008, garnitura Sofia (1126/2126) a intrat in circulatie pe M2.    Dupa cum era programat, garnitura Madrid (1108/2108) s-a intors pe M1.    Sofia (1126/2126) este ultima garnitura Bombardier din seria 1101/2101 - 1126/2126 (a doua serie de garnituri Bombardier).
Matei Voineag

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (28 iunie 2008):

Pe M1 circula 22 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101 - Europa;
1102/2102 - Bucuresti;
1103/2103 - Stockholm;
1104/2104 - Berlin;
1105/2105 - Londra;
1106/2106 - Paris;
1107/2107 - Roma;
1108/2108 - Madrid;
1109/2109 - Luxemburg;
1110/2110 - Bruxelles;
1111/2111 - Viena;
1112/2112 - Atena;
1113/2113 - Copenhaga;
1114/2114 - Budapesta;
1115/2115 - Praga;
1116/2116 - Varsovia;
1117/2117 - Haga;
1118/2118 - Helsinki;
1119/2119 - Lisabona;
1120/2120 - Bratislava;
1121/2121 - Dublin;
1122/2122 - Nicosia.

Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1001/2001 - Dalia;
1002/2002 - Narcisa;
1003/2003 - Camelia;
1004/2004 - Zambila;
1005/2005 - Violeta;
1006/2006 - Margareta;
1007/2007 - Bujorul;
1008/2008 - Crizantema;
1009/2009 - Craita;
1010/2010 - Crinul;
1011/2011 - Iasomia;
1012/2012 - Frezia;
1013/2013 - Irisul;
1014/2014 - Nufarul;
1015/2015 - Nalba;
1016/2016 - Magnolia;
1017/2017 - Liliacul;
1018/2018 - Gladiola;

1123/2123 - Talin;
1124/2124 - Riga;
1125/2125 - Vilnius;
1126/2126 - Sofia.
Dr2005

Cei care stiu magistralele din Bucuresti vor deduce ca prima partea a garniturilor din lista circula pe M1.
Insa cei care nu sunt de acolo sau folosesc interfaţa clasică (subSilver) xsau ambele ( ) nu vor intelege o iotă, acel galben fiind total ilizibil in aceste circumstante.
Matei Voineag

Dr2005 wrote:
Cei care stiu magistralele din Bucuresti vor deduce ca prima partea a garniturilor din lista circula pe M1.
Insa cei care nu sunt de acolo sau folosesc interfaţa clasică (subSilver) xsau ambele ( ) nu vor intelege o iotă, acel galben fiind total ilizibil in aceste circumstante.


Acel galben se vede foarte bine pe negru.

PS: Asta e un mesaj offtopic.
Domnule administrator, vreau ca aceste 2 mesaje offtopic sa dispara.
Arhitekt

Nu ia nimeni nici o masura.Sau folosit niste cuvinte mai urata aici.
sulzerul1175

Exact Arhitekt!

Matei esti avertizat din nou! Fi atent ca ai deja 2 avertizari! La al treilea primesti BAN.
Iasmin

Va recomand sa folositi numai culoarea alb. M1 M2 M3 M4.
Matei Voineag

Iasmin wrote:
Va recomand sa folositi numai culoarea alb. M1 M2 M3 M4.


Iasmin are dreptate.  
just_me

Ieri 30 Iunie 2008 , si astazi 1 Iulie 2008 (era) este garatat un rama de metrou Bombardier in remiza Gara de Nord 1.
Nu stiu ce rama este,am fost si azi dar e prea departe...
In plus era si portita si usa spre intrarea in remiza a doua.
Iasmin

just_me wrote:
Ieri 30 Iunie 2008 , si astazi 1 Iulie 2008 (era) este garatat un rama de metrou Bombardier in remiza Gara de Nord 1.
Nu stiu ce rama este,am fost si azi dar e prea departe...
In plus era si portita si usa spre intrarea in remiza a doua.


"...este garantata o rama, nu un rama; rama are gen feminin."
Dr2005

,,Este garantată o ramă", c rama e feminină, deci ăsta e un mare dezacord. Oricum, omul probabil a vrut să spună că rama este garată, nu garantată.

Off-topic: Pe această care vă reamintesc că roţile de Bombardier Movia sunt monobloc (nu au bandaje), prietenii ştiu de ce.
Iasmin

Dr2005 wrote:
,,Este garantată o ramă", c rama e feminină, deci ăsta e un mare dezacord. Oricum, omul probabil a vrut să spună că rama este garată, nu garantată.

Off-topic: Pe această care vă reamintesc că roţile de Bombardier Movia sunt monobloc (nu au bandaje), prietenii ştiu de ce.

Am corectat. Bm au bandaje!!!!!!!     . Punct. De ce multe Bm se duc  in Pantelimon sa mai umble pe la bughiuri si sa le schimbe bandajelor?
Iasmin

Ieri, 3 iulie 2008 Berlinul era garat in Crangasi Am vazut numai un scorseze in el, vagonul 2, care facea REBUS. In remiza de la Gara de Nord 1 era garat un Bm cu farurile aprinse, destinatia Pantelimon.  Au facut probe la usi si se pregateau sa iasa pe traseu. Erau 4 scroseze acolo, 2 din Bm si 2 au venit sa pazeasca remzia. Rezerva din Crangasi nu s-a miscat deloc de acolo. Nu era nici o Iva pe M1.
Dr2005

Iasmin wrote:
Am corectat. Bm au bandaje!!!!!!!     .

Tocmai... ca nu au bandaje, ci roti monobloc

Iasmin wrote:
bughiuri

Boghiuri.

Iasmin wrote:
si sa le schimbe bandajelor?

Ce bandaje sa schimbe?? Ca NU EXISTA BANDAJE LA BOMBARDIERE.
Exista, totusi, operatii ce trebuie fcute asupra rotilor, fie ele cu bandaj sau monobloc... de exemplu rectificarea: in cazul in care pe roti apar suprafete plane, ele sunt duse la strung si reparate.

IVA pe M1 nu o sa mai vedeti cel putin pana la marirea de parc din septembrie. Deja instalatiile INDUSI sunt dezactivate. O sa mai gasiti, insa, IVA pe ruta Republica - Pantelimon.
Iasmin

Dr2005 wrote:
IVA pe M1 nu o sa mai vedeti cel putin pana la marirea de parc din septembrie. Deja instalatiile INDUSI sunt dezactivate. O sa mai gasiti, insa, IVA pe ruta Republica - Pantelimon.


In orele de varf vom mai vedea cate o Iva. Si la manevre...
Dr2005

Nu cred... inductoarele au fost, in mare parte, deconectate
TGV-DAT

Metrou

Mie imi plac ambele tipuri de trenuri de Metrou.
IVA este trenul nostru "traditional" de Metrou, are farmecul lui aparte.
BM-ul are un suierat placut la accelerare/ franare.
zofei.2006

Cateva filmari reazilate la Berceni ( Depoul IMGB ) .







alexcfrbuc

metrouri

Din cate stiu,pe M1 circula rame IVA cand BM-urile sunt in revizie.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Metrouri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR