Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
shoppy

Sustinere noua la catenara de pe linia Bucuresti Nord - Urziceni


S-au reluat lucrarile pe bucata lipsa de pe podul / rambleul Herastrau


mishu88

Shoppy, cât de rău îmi pare că nu mai există posibilitatea ca să afişezi pe railwayFAN sau trains.ro despre "minunea" firească pe care ai prins-o în fotografii. Sunt sigur că mulţi dintre acei useri ar fi dorit să vadă că s-a revenit cu lucrările la această porţiune.

Tot stăteam şi mă gândeam cum s-au putut construi poduri şi căi ferate, iar o amărâtă porţiune de câteva sute de metri nu a putut să fie montată. Dar iată că speranţele noastre s-au dovedit a fi fără de prisos!

Chiar dacă situaţia Căilor Ferate Române este, pe zi ce trece, din ce în ce mai dezastruoasă, poate câteva creiere sincere şi corecte se gândesc înspre mai binele infrastructurii româneşti. Citeam undeva... "Înainte, mecanicii aveau respect faţă de calea ferată." Dar în ziua de astăzi s-a ajuns încât să n-ai respect faţă de cel de lângă tine/prieten/ă/iubit/ă/frate/tată, darămite pentru calea feratăl, ce să mai vorbim de vagoane şi locomotive. Bineînţeles că nu este o atmosferă generală.

Mulţumim de poze, Shoppy, şi poate la toamnă ieşim cu bicicletele să mai "inspectăm" amatoriceşte zona!

În continuare vă prezint câteva fotografii realizate marţi, 19 august 2008, la intrarea în Gara Bacău. Ele prezintă starea infrastructurii liniei 1 din gara menţionată. Ar fi interesant dacă cineva, în cunoştinţă de cauză, ar putea să vorbească despre operaţiunile propriu-zise efectuate acolo.



Totodată, vă invit să vizionaţi clipul lui cortexedge, care prezintă mai bine stadiul lucrărilor din Bacău.

Fotografia următoare a fost făcută în timp ce mergeam cu Personalul 5453, Bacău-Bicaz, muncitorii lucrând la o linie a gării Bacău.



Din spusele unui instructor responsabil de lucrări în infrastructura FeRoviaRă, magistrala 500 va beneficia, în viitorul apropiat, de ample lucrări de dezvoltare a instructurii feroviare.
Iasmin

Azi m-am ratacit prin Baneasa si am ajuns din greseala la acest pod. Am observat numai o linie. Dar n-am fost sa vad stagiul lucrarilor la a 2-a linie.
shoppy

S-a pus geotextil pe rambleul Herastrau:




S-au mai montat dn stalpii lipsa din zona:


Inainte !


Apus de soare
shoppy

Structura din Revizia Basarab va avea platforme pentru acces la partea superioara a vagoanelor


S-au continuat lucrarile la linia de Urziceni, de asemeni s-a profilat si prisma pentru liniabprincipala de Chitila (poza de pe Pasarela Halta Basarab)


Pe Podul Herastrau s-a pus fundatia sinei pe rambleu, urmeaza prisma de balast




Semnal luminos la zona neutra, comanda ridicarea pantografului (probabil inseamna "nu fa nimic")
cortexedge

Shoppy,interesante semnalele respective...dar totusi,nu se puteau pune semnalele clasice?o bucata de tabla mazgalita de un CFR-ist ?
shoppy

Depinde cat de destept vrei sa fii . Daca tot ai o zona neutra pe care poti sa o actionezi de la distanta, e logic sa arati printr-un indicator electric ce se intampla acolo (adica deconecteaza disjunctorul sau treci fara sa faci nimic).
cortexedge

shoppy wrote:
Depinde cat de destept vrei sa fii . Daca tot ai o zona neutra pe care poti sa o actionezi de la distanta, e logic sa arati printr-un indicator electric ce se intampla acolo (adica deconecteaza disjunctorul sau treci fara sa faci nimic).

Pai ,aia e ori zona neutra ori nu e....nu prea inteleg cum poate fi actionata o zona neutra de la distanta...
Dr2005

shoppy wrote:
"nu fa nimic"

Poate ,,nu face nimic", din câte îmi aduc eu aminte conjugarea verbului ,,a face".

cortexedge wrote:
Pai ,aia e ori zona neutra ori nu e....nu prea inteleg cum poate fi actionata o zona neutra de la distanta

Probabil e vorba de intreruperea sau nu a tensiunii in acea zona.
Electrica335

shoppy wrote:
Daca tot ai o zona neutra pe care poti sa o actionezi de la distanta....


     
cortexedge

Electrica335 wrote:
shoppy wrote:
Daca tot ai o zona neutra pe care poti sa o actionezi de la distanta....


     



Uimit?
Si eu  
shoppy

De ce uimiti?
Daca acea zona era tot timpul neutra, atunci se puneau table cu indicatia "deconecteaza disjunctorul", dar s-au pus indicatoarele electrice, care isi schimba indicatia din "deconecteaza disjunctorul" in "ridica pantograful", deci comportamentul zonei este variabil, ori zona neutra ori alimentare continua.
Nu vi se pare logic?
Electrica335

Zona neutra este zona neutra, iar orice zona neutra este dotata cu pancartele de avertizare ! Dar nu inteleg ce vrei sa spui prin "actionarea de la distanta" ?

Poate este vorba de posibilitatea introducerii de curent pe sectorul neutru, insa asta este posibil la orice zona neutra, conform instructiilor . Oricum la noi nu s-a folosit asa ceva, ci s-a preferat ca in cazul blocarii unui tren sub zona, sa se cheme o alta locomotiva sa-l scoata de acolo (bullshit).
shoppy

Exact George, la asta ma refer.
Si cred ca se mai intampla ceva, daca pe un tronson e trafic putin, atunci un punct de transformare poate prelua ambele tronsoane vecine, atunci unul din punctele de transformare se deconecteaza iar zona neutra este conectata la ambele zone vecine, astfel rezulta doua tronsoane alimentate din acelasi punct de transformare, iar zona neutra nu mai e neutra, e alimentata, si e inutila decuplarea disjunctorului.
De acord ca mecanicul poate sa nu fie informat de acest lucru, el deconecteaza tot timpul si se poate considera ca nu greseste, dar, daca actionarea de la distanta Functioneaza, atunci e banal sa mai pui si un indicator electric care sa scuteasca mecanicul de o munca in plus. Este singura explicatie logica pe care o gasesc la existenta indicatoarelor luminoase electrice ce comanda sau nu decuplarea disjunctorului la o zona neutra.
Electrica335

In fond nu este o chestie rea, ba chiar as zice ca e buna. Insa nu stiu in ce masura s-ar putea folosi avand in vedere ca pe 800 traficul este foarte abundent (si va fi si mai mult dupa terminarea modernizarii liniei). Un astfel de sistem, l-as fi vazut facandu-si treaba mult mai bine pe sectiile 501, 502, 702, 221 sau chiar portiuni din 202.
shoppy

In sfarsit a aparut sina firului 2 pe Podul si Rambleul Herastrau. Poate la anu pe vremea asta o sa fie si circulata








Platforma pentru semnal luminos parasit, observati balustrada din teava masiva
Electrica335

Eu ma gandeam ca macar pana in iunie cand va incepe sezonul viitor.  Nu sunt sanse chiar deloc ?
shoppy

Pai daca se elibereza garniturile de lucra la prisma, balast, montare stalpi si electrificare, ar putea fi gata si in 2 saptamani. Doar ca nu stiu ce se intampla dedesubt, in rambleu.
Cat despre trafic, nu cred ca o sa se simta diferenta pana cand nu o sa se dea in folosinta intreg tronsonul, gatuirile nu sunt aici.
shoppy

S-au montat stalpii si s-a mai completat prisma de balast.
shoppy

Lucrarile au mai avansat, se pare ca a fost adus tot balastul necesar si s-a mai completat simarginea rambleului
sulzerul1175

Incet incet, dar merg lucrarile.
tiberio

Dar de linia de centura din Bucuresti ce se mai aude? Ziceau ca vor sa bage Desiro sa nu stiu ce si in final n-au facut nimic.  Mai ales ca o parte din linie deja e nu trebuie sa faca expropieri si alte lucruri.  Trebuie doar sa modernizeze dar nu inteleg, ziceau ca vor sa electrifice pe amandoua firele si baga Desiro ciudat. In rest vreo modernizare prin Bucuresti?
19jimmy84

TREN URBAN PENTRU BUCURESTI

Normal a ramas doar la stadiul de proiect...

http://ter-bucuresti.blogspot.com/

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR