Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
nan_florin

Reorganizare CFR Calatori.

La ultima sedinta de saptamana trecuta s-a hotarat ca locomotivele 060-DA sa nu mai faca reparatii mari , urmand ca treptat sa se renunte la serviciile lor in favoarea ramelor diesel. Deasemena s-a hotarat infiintarea a doua centre de reparatii RR pentru locomotivele GM la Depourile Bucuresti-Calatori si Brasov. In prezent CFR Calatori mai are la RG in Reloc Craiova o singura locomotiva din parcul Depoului Ploiesti.
florin.lifticariu

Nu imi place deloc decizia asta...    
Dr2005

Şi rame de unde?

Pe de altă parte, nici să târâi o LDE de 2100 CP cu 2 - 3 vagoane nu e foarte economic...
Prisecaru Florin

Cam dubioasa treaba, fiind fan LDE 2100 nu ma bucur deloc la aflarea acestei vesti. Insa sper daca vor lua automotoare noi sa nu se repete greseala cu desiro.  Era si timpul ca CFR sa se gandeasca la economie de combustibil si profit. Pacat ca aceasta idee vine tocmai pe marginea prapastiei de la cfr!
Dr2005

Desiro sunt automotoare bune... pentru un personal de până în 50 km. Şi mai sunt bune dacă cumperi piese pentru ele, nu le ţii şi câte un an de zile la gard pentru că n-ai roţi, n-ai geamuri ş.a.m.d.. Oricum, odată cu închirierea/închiderea secţiilor secundare, va rămâne un exces de LDH seria 82 şi automotoare de toate felurile (mai ales Malaxa). LDH-urile vor prelua trenurile care circulă cu vagoane, dar tare îmi e să nu se ajungă la mers cu Malaxa cu scaune de plastic 4 ore de la Arad la Oradea sau de la Oradea şa Cluj.

M-aş mai bucura şi ca o parte din Sulzerele disponibilizate să ajungă la operatorii privaţi, să nu ne mai trezim că se aduc U-boat-uri, Ludmille şi alte vechituri din afară.

Eu unul sper să nu se repete greşeala făcută cu ramele electrice Z, că au fost vremuri când jumate din ele erau la gard şi nu pentru un geam spart.
shoppy

La Malaxe parca scria in documentul ala postat de Carelia ca ramanem cu cele 30 modernizate iar restul se taie.
Privatii sigur isi fac socoteala foarte atent ca doar se distraza pe banii lor, ca daca de la stat se vinde o locomotiva pe post de circulabila poti sa fii sigur ca are cota la osii si bandajele zob, met cu de 3 mai multi km decat in hartie flambate si aproape inutilizabile, motor diesel cu segmenti distrusi si turbosuflanta blocata, etc, etc.
mureseanu_976

Dr2005 wrote:
Şi rame de unde?


Pai nu degeaba a cumparat Remarul Cluj licenta de la Bombardier sa construiasca  astea ; si chiar nu ma supar daca se construiesc, fiind cu mult peste Desiro, se preteaza pentru personale pe distante lungi gen Cluj - Oradea sau Timisoara - Oradea. Insa tipic CFR-ului, vor fi trantite la trenuri R cum au facut cu tot felul de gunoaie de vagoane (20-49-200, 21-87, etc)...

(Copyright Eddy Konijnendijk)
nan_florin

In plan ramane in continuare modernizarea vechilor automotoare Malaxa cu motoare Volvo.
mureseanu_976

nan_florin wrote:
In plan ramane in continuare modernizarea vechilor automotoare Malaxa cu motoare Volvo.


Valeleuuu...troci de 80 ani ? cu fiabilitate ZERO ? Am ajuns mai rau ca rusii, ca aveau si aia niste rable.
shoppy

Poate cu restructurarea asta si impartirea in 4 a Cfr Calatori scapam si noi de ciuma asta a personalelor pe distante lungi si sa avem cum e normal, adica maxim intre doua resedinte de judete invecinate.
Dr2005

Păi ţie ţi se pare normal să plăteşti tarif de Acc pe condiţii de personal?

Dacă se va renunţa la personale va trebui ori să pierzi n nore prin fiecare staţie, ori să plăteşti de 5-6 ori mai mult ca să mergi cu acceleratul.
mureseanu_976

Dr2005 wrote:
Păi ţie ţi se pare normal să plăteşti tarif de Acc pe condiţii de personal?


Pai si 20-49-200 nu ofera conditii de personal ca predecesorul sau fara clima, cum ziceai tu ? Sau te contrazici pe tine ? Clima aia nu trebuie in mod obligatoriu sa functioneze, la fel nici prizele electrice, ca doar suntem in Romania si stim cum se repara si se modernizeaza unele vagoane. Exista alte N variante pentru accelerate, numai nu gunoaiele astea modernizate de Remarul Cluj si SIRV Brasov.

Revenind...Ce se fac astia fara DA-uri pe sectiile neelectrificate, daca un tren de calatori se afla in pana ? Doar acum 2 saptamani a fugit 1365 sa "resusciteze" trenul 2444 Tirgu Mures - Vintu de Jos.
tomi_ms

Muresene, lasa vagoanele tale preferate in pace, ca nu despre asta e vorba aici, ci de ideea de personal de lung parcurs, care...

Revenind la materialul rulant: chiar daca s-ar repara toate Desiro-urile trase la gard si s-ar moderniza toate Malaxele disponibile, tot nu cred ca ar fi suficiente pentru a inlocui toate trenurile care circula in formula DA+2/3/4vagoane, cred ca ar mai ramane o gramada de trenuri cu vagoane, dintre care o parte pot fi preluate de clasa 82, o parte de GM, dar restul?
Dr2005

tomi_ms wrote:
dar restul?


Restul de privaţi, o dată cu secţiile pe care circulă.
nan_florin

La cele fara fiitor le putem include si DHC-urile nemodernizate.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR