Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Oberleitung

Semmeringbahn

Vara asta am fost în zona turistică Semmering. Vă prezint nişte poze făcute prin zonă.
Oberleitung

Semmeringbahn

1. Prima dată am fost pe la biserica mare din Maria Schutz. De lângă biserica faimoasă am făcut această poză: (pe poză este viaductul autostradei Semmering. În spate este gara Klamm-Schottwien)



2-3. După viaductul de la Klamm-Schottwien, am vizitat cel mai faimos viaduct de pe linia Semmering. Mai exact viaductul "Părâul Rece" adică Kalte Rinne. Viaductul este foarte impresinant, ca mărime dar şi ca structură. Are 2 etaje, deci de fapt este vorba de un viaduct etajat!  





4. După acesta am urcat spre muntele Hischenkogel. În drum spre pasul Semmering ne-am oprit să facem câteva poze. Uite una: (poza arată gara din Semmering, spre Breitenstein şi spre viaductul Kalte Rinne)



5. Zona turistică Smmering seamănă puţin cu Poiana Braşov, însă este mult mai faină! Din pasul Semmering am urcat sus cu telecabina. Sus este un "turn de veghe". De aici am făcut acrastă poză: (poza seamănă cu cel de înainte, diferenţa este însă distanţa foarte mare, de unde am făcut poza. Această poză este făcută cu un zoom optic de 10x, plus un zoom digital de 3x, deci în total un zoom de 30x)



6-7. După superba excursie de pe culmea muntelui Hirschenkogel, am coborât la vale şi am vizitat gara din Semmering. Gara este între două tuneluri. Spre Viena sunt tunele mai mici, însă mai multe în număr, iar spre Mürzzuschlag sunt cele 2 tunele lungi şi paralele, construite de Karl Ritter von Ghega, cu o lungime de aprox. 1500 m fiecare. La intrarea in tunele este o încrucişare de linii, motivul fiind, că pe linia Semmering se circulă şi in sens opus, adică în partea stângă:





8-9. Gara "Semmering", peroanele şi alimentarea sistemului catenar:





10. În gară este expus un vagon de automotor. Tot aici este o "amintire" despre Carl Ritter von Ghega:



11. În final am pozat un tren marfar, care a făcut o scurtă oprire în gară:




Atât cu poze. Din fericire am avut la mine şi camera de video, aşa că am făcut un filmuleţ superb:

http://www.youtube.com/watch?v=J_iCfcNGuJM


Vizoionare plăcută şi toate cele bune!  

zOLi  
sulzerul1175

Szia Zoli!

Ma bucur ca dupa o pauza foarte lunga ai revenit pe forum. Ma bucur mai mult pentru reportajul tau, care este unul extraordinar!   Zona de acolo e superba, mai ales iesirea din gara direct in tunele.

Felicitari din nou pentru poze si pentru intregul reportaj!
mishu88

Felicitări şi din partea mea! Comparaţiile care s-ar putea face nu cred că îşi au rostul în condiţiile de faţă, deci... fotografiile sunt foarte frumoase, merită toată admiraţia cei care au construit asemenea... banalităţi (poate) pentru ei, minuni pentru noi.

Numai când mă uit la acel automotor frumos vopsit în albastru în Semmering... Ce frumos ar fi să fie expusă şi la noi câte o locomotivă cu aburi... sau chiar un LDH, sau chiar Sulzer sau electrică. Gara din Braşov este un bun exemplu, iar acum, mai nou, cum am văzut şi la ştiri, Gara din Sfântu Gheorghe.

Locomotiva de marfă, cea pe care ai prins-o, din nou... curată (nu sclipitoare, dar curată), fără rugină şi fără murdărie - pe TREN DE MARFĂ.

Ne mai clătim şi noi ochii... mulţumim zOLi!    

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR