Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Gabry_Mafia

Timisoara - Caransebes

Salut la toata lumea.As vrea sa ne plimbam putin cu trenul cine vrea ...sa se uite la pozele urmatoare.M-am hotarat intr-o zi sa  fac  o calatorie si imi mai satisfac pasiunea care ma arde si anume o calatorie cu trenul.Am ales sa merg si eu putin pe ruta Timisoara Nord - Caransebes - Boutari.Ati vazut reportajul Caransebes - Boutari ce l-am postat la Magistrala 900 la ruta 917 acum vreau sa va arat cum am vazut eu linia de la Timisoara - Caransebes.Poze am din doua calatorii facute pe aceasta linie din data de 1 mai pana la Lugoj si 24 Mai 2010 pana la  Boutari.
Am mers cu personalul (care a fost 9196) Timisoara Nord - DrobetaTurnu Severin in amandoua calatorii.
Plecare din Timisoara Nord.

Am surprins o locomotiva industriala aproape de Timisoara de Est pe care nu ii stiu numarul si se pare ca sta acolo de multa vreme.Poza asta ar trebui sa o pun la poze comice ca se observa cativa pomi crescuti intre traversele liniei ce intra- iesea din acea fabrica

Un minut mai tarziu ajung in Timisoara de Est.


La iesire din Timisoara se vede ramificatia spre Radna care nu este electrificata.


Mergem prin campie.

Ne apropiem de prima statie Remetea Mare.

Remetea Mare

Pe partea cealalta se vede alte 2 linii electrificate nefolosite demult.

Plecam mai departe am trecut de soseaua de peste linii  si prin campii.


Am ajuns la Halta Izvin.Interesant este ca pe Infofer acum nu mai opreste trenul aici:?:

Am ajuns si in urmatoarea Statie Recas.

Magazia acestei Statii.


O poza din spate pe unde am venit.


Trenul in care eram.

Cam la 1 kilometru de linie este si un drum National


O poza inapoi(Eram in ultimul vagon).

Halta Sustra


O alta poza inapoi.

Ajungem intr-o statie Toplolovat.



Topolovat

Se vede in spatele acestei statii o cladire mare acolo am prins in curtea acestei unitati o locomotiva care acum nu cred ca mai este folosita.

Locomotiva din acel siloz de cereale...


Mai erau niste vagoane incarcate cu ceva dar parca parasite.

Putin mai incolo trenul face primele curbe dupa iesirea din Timisoara pana acum am mers doar in linie dreapta.


O poza in spatele trenului si se vede si silozul acela din Topolovat.

Ajung la Chizatau.

Pe partea cealalta.


Coridorul Vagonului

Mergem mai departe

Ajungem la urmatoarea statie.
Belint



Mai departe.

Trecem peste raul Timis.
In 1 ma.i

In 24 mai.

Ajung in Jabar.


Pe partea cealalta.

Am plecat spre Lugoj


Ramificatia spre Ilia

Lugoj




Din afara.

Am plecat mai departe

Ramificatia  spre Buzias spre dreapta

Mergem drept.




Ne intilnim cu un personal care mergea spre Timisoara intre Lugoj si statia urmatoare Caravan



Trecem in viteza pe langa a doua halta unde nu opreste trenul


Ajungem in Caravan


Pe partea cealalta

De aici incepe Linia electrificata dubla pana la Caransebes

Statia Zagujeni nici aici nu a oprit trenul


Linia  paralela cu noi incepe sa urce tot mai in sus.


Ajungem in Caransebes Triaj Dupa cum se vede erau sute sau poate mii de vagoane parasite.Sigur pe aici se poate gasi multe raritati.Am mers 2 minute cu trenul in viteza si randul de vagoane abia s-a terminat,nu am putut face poze de boschetii din acea zona.

Am trecut si de halta Tibiscum fara sa oprim iara.


Chiar 2 locomotive electrice aducea in triaj un sir de vagoane ..

O locomotiva 43-0095-0 la intrarea in gara Caransebes


Gara Caransebes

Cam atat am avut de aratat si eu cum sant  haltile si statiile din Timisoara la  Caransebes nu le-am prins in poze chiar pe toate.Am mers 98 kilometri in aproximativ 2 ore.
Pot sa zic ca viteza a fost destul de buna putine restrictii pentru un Personal - Accelerat.Nu am inteles de ce nu a oprit trenul  in unele halti sau statii doar era personal.
Salutari.
Cito

9196/9195 a fost inainte un personal cu regim de accelerat. Biletele erau la pret de personal, opririle erau doar in statiile mai mari iar viteza era de accelerat-120 km/h pe relatia Timisoara-Caransebes. Cu timpul i-au fost bagate din ce in ce mai multe opriri iar viteza este de maxim 100 km/h. De remarcat este si faptul cu opririle acestui personal nu sunt in totalitate aceleasi la dus si la intors! (H.Sustra, Hm Belint, Hm Jabar, Hm Gavojdia, Hm Mehadia, Hm Mehadia Noua etc).
Bobby

Re: Timisoara - Caransebes

Gabry_Mafia wrote:

Am surprins o locomotiva industriala aproape de Timisoara de Est pe care nu ii stiu numarul si se pare ca sta acolo de multa vreme.Poza asta ar trebui sa o pun la poze comice ca se observa cativa pomi crescuti intre traversele liniei ce intra- iesea din acea fabrica


Felicitari pentru reportaj.

Este vb despre LDH 70-328 ce apartine de TIMCOM. Masina nu a fost miscata de acolo de multa vreme.

http://i964.photobucket.com/album...Bobby_TM2/Poze%20CFR/IMG_0025.jpg

Felicitari pentru reportaj.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR