Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Gari straine
Page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
View previous topic :: View next topic  
Author Message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 6:39 pm    Post subject:  Reply with quote

Interior




Automotoare electrice, acestea sunt supraetajate, de obicei sunt formate din doua vagoane de capat cu post de conducere dar se mai poate introduce si un vagon intermediar, pot de asemenea circula in comanda multipla, astfel realizandu-se toate combinatiile posibile de la 2 pana la 6 vagoane





_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Florin



Joined: 20 Mar 2008
Posts: 223


Location: Iasi/Brasov

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 7:47 pm    Post subject: Reply with quote

Salut,

am si eu ceva poze.
Iunie 2007


Gara Hamburg




Berlin.

BERLIN ZOOLOGISSCHER GARTEN.


In 1992 guvernul federal a decis ca noua statie sa fie construita pe locatia garii Berlin Lehrter.Pe 26 Mai 2006 se inaugureaza noua statie Berlin Hauptbahnhof.
Oare la ce se uita??





 



Observati catenara






Poze de pe peronul garii.


Praga

Praga are doua g�ri interna�ionale  - Hlavn� N�draz� (Gara Central�, abreviat� Praha hl.n.) �i Praha Hole�ovice (Gara Hole�ovice).

Din gara Hole�ovice nu am poze.Nu era nimic interesant.
Gara Praha hl.n.

   

Back to top
View user's profile Send private message
Florin



Joined: 20 Mar 2008
Posts: 223


Location: Iasi/Brasov

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 8:04 pm    Post subject: Reply with quote

Paris 2008.

Paris Est:








De la Paris Est pana la Paris Nord se fac 5 minute de mers pe jos.

Paris Nord:
Terminalul pentru Eurostar:



Londra.
Eurostar pleca din centrul Londrei de la St. Pancras International si ajunge in garile centrale din Paris (Gara de Nord) sau Bruxeles (Gara Midi).

In 14 noiembrie 2007 a fost �nchis� sta�ia Waterloo International, trenurile Eurostar ajung�nd acum �n gara Saint-Pancras, cica cea mai scumpa gara din lume (800.000.000 GPB). Aceasta masura era necesara intrucat trenurile Eurostar circula cu viteza foarte mare in Franta, dar sunt nevoite sa incetineasca pe teritoriul Marii Britanii, avand acelasi traseu cu trenurile de navetisti care intra si ies din Londra. Asa ca a fost construita  prima  linie feroviara de mare viteza din Marea Britanie, High Speed I.

Vagoanele au gabaritul britanic, mai mic dec�t cel continental. Pot opera la viteze de p�n� la 300 km/h pe liniile de mare vitez�, cu o limit� de 160 km/h �n tunel.

Iesim de la metrou si dam de indicatoare spre gara :





Ajugem la terminal, sa mergem mai departe bagam biletul de tren la o chestie la fel ca la metrou:





Controlul la vama si la pasapoate nu dureaza mai mult de 5 minute. Odata trecuti fac cateva poze mai pe ferite :



Accesul catre peroane se face cu 20 minute inainte de a pleca trenul, pana atunci usile raman inchise :



Se deschid usile si ne indreptam spre peron :



Las rucsacul in vagon si ies sa fac cateva poze :



Ca o parere personala, Paris Nord este cea mai mizerabila gara vazuta de mine in toate calatoriile mele prin Europa. Preferata mea este Berlin Hauptbahnhof.
Back to top
View user's profile Send private message
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Tue Jan 26, 2010 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Frumoasa colectie, felicitari pentru poze  

Ca sa raspund la parerea ta personala, Germania e Germania totusi...
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Tue Jan 26, 2010 2:15 pm    Post subject: Reply with quote

Da, frumos in Germania.
In Paris Nord stateam linistit pe scaun, a venit politia / jandarmeria / naiba stie ce era, cu mitralierele, si au ridicat negrul de pe scaunul de langa mine, l-au dus mai incolo si l-au perchezitionat. Apoi daca vrei sa ajungi de la Grand Lines la peronul RER-ului la unmomentdat lipsesc indicatoarele si nu mai stii pe unde sa o iei, dupa aceea trebuie sa cobori cateva etaje, nu exista scari rulante, doar un singur lift care deserveste vreo 5 etaje, stai vreo 5min pana opreste si la etajul tau doar ca sa vezi ca deja e arhiplin, pana la urma am luat trollerul de 20kg in brate si am coborat pe scari, care erau cam anormal de inguste si abrupte.
Eurostar opreste si in Lille, atat in Lille Flandre (capat de linie) cat si in Lille Europe (tranzit), vor veni si poze.
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Mon Feb 01, 2010 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Lille Flandre

Este gara principala din Lille, in centru sunt liniile ce pot primi si Tgv-uri iar pe laterale sunt liniile pentru ramele locale

Exterior


Interior









_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Mon Feb 01, 2010 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

Tgv


Tgv si Eurostar


Rame electrice




Diesel AA gata de interventie


Utilaj de verificare a cf (foarte probabil si a catenarei)






Si o poza de afara

_________________
So high, so low, so many things to know...


Last edited by shoppy on Mon Feb 01, 2010 1:41 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Mon Feb 01, 2010 1:41 pm    Post subject: Reply with quote

Lille Europe

Este o gara de tranzit doar pentru LGV, care intra in ea printr-un tunel. Gara se afla langa Lille Flandres, despartite de centrul comercial EuraLille(se ajunge foarte usor intre ele traversand o piata, apoi Euralille si apoi direct pe pasarela din Lille Flandres).
Gara este alcatuita din cele 2 linii curente(fara peron) flancate pe fiecare parte de cate 2 linii cu peron(numerotate ceva de genul 43, 45...). Trenurile aflate in tranzit pot avea opriri foarte scurte (am vazut Eurostar cu oprire de 2min), apoi se pleaca foarte tare, cam ca la metrou, cand ultima locomotiva paraseste peronul are deja vreo 80km/h.

Spre Lille Europe (2 blocuri construite deasupra garii)






Interior




Cele 2 linii de pe partea luminoasa


Cele 2 linii de pe partea intunecata(in ultima poza in stanga se vad liniile directe)





_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Mon Feb 01, 2010 3:27 pm    Post subject: Reply with quote

Bai shoppy, erai tu cu utilajele si aici, dar sa ai bafta de unu si in Franta!!!
Locomotiva asemanatoare cu AA am pozat si eu la uzinele Renault  de Flins
Cred ca nici gara Austerlitz nu e prea curata, dar pina sa comentam ar trebui sa le vedem pe ale noastre.
Back to top
View user's profile Send private message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Thu Feb 25, 2010 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Jeumont, Franta, oras de frontiera

Fiind ultima gara inainte de Belgia pe aceasta magistrala, s-a construit o gara mare cu multe linii, cum nu a mai fost nevoie de ea, oamenii au transformat-o in... centrul cultural al orasului.

Dinspre linii, nimic deosebit




Dinspre strada, se vad adaugirile moderne




Liniile parasite, multe




Un pod feroviar




Si cu garnitra belgiana pe el


In final un pod rutier



_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR