Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Cel mai lung marfar din lume?
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Irish_Railways



Joined: 11 May 2009
Posts: 64



PostPosted: Tue Jan 19, 2010 6:21 pm    Post subject:  Reply with quote

...dar daca priviti filmuletul de mai jos veti vedea ca puterea locomotivelor este egala cu zero in lupta directa cu o TORNADA:

http://www.youtube.com/watch?v=azV5bC2br-Q
Back to top
View user's profile Send private message
Xadu



Joined: 20 Dec 2009
Posts: 91


Location: Constanta/Munich

PostPosted: Tue Jan 19, 2010 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

Locomotivele nu s-au rasturnat, la aproape 200 de tone e si normal, vagoanele care au fost sunt mai mult ca sigur goale, ajutat si de faptul ca hoppers-urile au o suprafata mare, oricum e foarte interesant.
Back to top
View user's profile Send private message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

Am citit ca BigBoy s-a trecut apoi pe pacura, nu scotea mai multi cp asa?
Cat este sarcina pe osie la americani, ca daca e 40t (greseala, la noi este 20t) ca la noi, atunci o locomotiva are fix 120t.
_________________
So high, so low, so many things to know...


Last edited by shoppy on Wed Jan 20, 2010 2:37 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Xadu



Joined: 20 Dec 2009
Posts: 91


Location: Constanta/Munich

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Nu, toate locomotivele ardeau carbune, o singura locomotiva (4005) a fost modificata sa arda pacura insa nu a avut succes si a fost readusa prompt la normal, Big Boy dezvolta maxim 7157 cai-putere (utilizand carbune superior celui din Wyoming, folosit de primele locomotive rezultind intr-un numar mai mic de cai produsi), insa multi copii tind sa creada ca e cea mai puternica locomotiva articulata pe abur, sau cea mai mare, H-8 "Allegheny" dezvolta 7498 cai-putere (2-6-6-6) iar cea mai mare (grea) este M1 (4-8-0-4-8-4) apartinand C&O-ului la 580 tone cu tender.

Quote:
Cat este sarcina pe osie la americani, ca daca e 40t ca la noi, atunci o locomotiva are fix 120t


Nu prea inteleg ce vrei sa zici, la noi (EA) greutatea pe osie e de 20 de tone, 40 de tone pe osie ar rezulta o locomotiva de 240.
Back to top
View user's profile Send private message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

Mda, , nu stiu de ce o tine toata lumea leandra cu Big Boy, si asta si in documentare tv care au fost destul de respectabile, chiar am vazut pe net poze cu Allegheny dar sub ele scria ca e Big Boy... Americani inculti...

Ai zis ca locomotivele din filmul cu tornada au peste 200t, aproape sigur acele locomotive sunt Co'-Co',  vrei sa zici ca la americani un Co'-Co' are peste 200 de tone?
Am tastat gresit, la noi sarcina este de 20t pe osie.
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Xadu



Joined: 20 Dec 2009
Posts: 91


Location: Constanta/Munich

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ai zis ca locomotivele din filmul cu tornada au peste 200t


Quote:
la aproape 200 de tone e si normal


Locomotiva din film (mai e cel putin una) e model C44-9W si are 193 de tone, cum am spuns, aproape 200, sunt locomotive usoare comparat cu ce rulau inainte, cum ar fi MILW GE EF-4, electrica de 247 tone, DDA40X de 6,600CP avea 244t, UP GTELs - 410t (C-C+C-C) si un efort tractiv de 1,100 kN/8,500 cp format AB putand sa traga 13000 tone, punand in perspectiva ce mici par locomotivele europene.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR