Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Locomotiva cu abur 150.214 a sosit in Viseul de Sus.
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Cāmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Mon Feb 15, 2010 10:51 am    Post subject:  Reply with quote

Buna intrebare Dr 2005. Din cate stiu la Depoul Cluj mai este un singur mecanic autorizat pentru a conduce locomotiva cu aburi.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Florin



Joined: 20 Mar 2008
Posts: 223


Location: Iasi/Brasov

PostPosted: Mon Feb 15, 2010 11:32 am    Post subject: Reply with quote

nan_florin wrote:
Scuze, este 216. Poze nu am facut. A venit seara pe la ora 21 si a plecat dimineata pe la ora 4 cu localul de Viseu. Urmeaza sa soseasca 4 vagoane din Elvetia. Trei de dormit si un restaurant.


Buna ziua,

nu cred ca locomotiva va fi functionala, necesita un cost enorm si multa munca ca sa fie functionala.  

E interesanta vestea cu vagoanele din Elvetia.
La Interlaken in Elvetia este un vagon restaurant fabricat la Asta Arad in 1943 pentru CIWL si este de vanzare. Rog pe cei din zona ca atunci cand sosesc vagoanele sa se uite la restaurant dupa placutele de la usa sa vada producatorul. Am niste vise...  
Back to top
View user's profile Send private message
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Mon Feb 15, 2010 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
nu cred ca locomotiva va fi functionala, necesita un cost enorm si multa munca ca sa fie functionala.  


Eu as fi bucuros sa fie folosite macar ca generator de apa calda si abur
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Thu Feb 18, 2010 7:36 pm    Post subject: Reply with quote

Locomotiva nu va fi functionala . Va fi estetizata si atasata grupului de vagoane. Linia Viseul de Jos - Viseul de Sus - Borsa nu mai apartine CFR-ului. Ea este a RG Holtz-ului care din cate stiu o fofloseste extrem de rar. Din aceasta cauza nu mai apare pe harta.
Back to top
View user's profile Send private message
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Fri Feb 19, 2010 8:16 am    Post subject: Reply with quote

Florin wrote:
nan_florin wrote:
Scuze, este 216. Poze nu am facut. A venit seara pe la ora 21 si a plecat dimineata pe la ora 4 cu localul de Viseu. Urmeaza sa soseasca 4 vagoane din Elvetia. Trei de dormit si un restaurant.


Buna ziua,

nu cred ca locomotiva va fi functionala, necesita un cost enorm si multa munca ca sa fie functionala.  

E interesanta vestea cu vagoanele din Elvetia.
La Interlaken in Elvetia este un vagon restaurant fabricat la Asta Arad in 1943 pentru CIWL si este de vanzare. Rog pe cei din zona ca atunci cand sosesc vagoanele sa se uite la restaurant dupa placutele de la usa sa vada producatorul. Am niste vise...  


Este vorba cumva de un vagon care a apartinut SUDOSTBAHN folosit ca,,Salon bleu?

 
Back to top
View user's profile Send private message
Florin



Joined: 20 Mar 2008
Posts: 223


Location: Iasi/Brasov

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 9:46 am    Post subject: Reply with quote

Salut,

iata ca a raspuns Horia inaintea mea in alta parte:
Horia_Radulescu wrote:
Buna baieti,

Hai sa va dau "pedigree"-ul complet al lui WR 4243

1943:  constructie la Astra Arad si livrare la CIWL ca WL 4243
1951: modificarea retelei electrice, punere in serviciu in Danemarca
1964: retragere din Danemarca
31.10.1970: renumerotare ca WR 51 88 88-50 085-8 la CIWL
1977: conversie in restaurant rapid Self-Service
198x: restaurare ca vagon restaurant istoric de catre CIWL
01.1996: cumparare de SOB, Elvetia
28.04.1997: punere in serviciu la SOB ca "Salon Bleu" cu inmatricularea SR 51 85 08-33 000-9 (p)
15.03.2002: renumerotare ca SR 50 48 88-35 429-8 (la SOB, fara RIC)
200x (probabil 2004): cumparat de Rail-In Club (Interlaken), renumerotat ca WR 51 85 08-30 120-8 (p) cu numele "Bosphorus"

Acum cateva luni zacea in Interlaken si-l manca rugina


Horia_Radulescu wrote:
Vagonul a fost o vreme pe lista de vanzari a Rail-In, insa cum are boghiuri vechi (v.max 100km/h) si necesita lucrari importante, nu s-a gasit cumparator.

Nu ar fi exclus sa-si sfarseasca zilele in tara in care a fost construit acum 67 de ani



Nu zic ca vagonul depsre care vorbim o sa fie adus la Viseu, dar sunt sanse sa fe asa. Cum mai aflu ceva legat de toate vagoanele va anunt.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR