Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Automotoare straine
Page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4308


Location: Oradea

PostPosted: Thu Nov 22, 2007 6:02 pm    Post subject: Automotoare straine  Reply with quote

Bzmot 355 in Valea Lui Mihai. Circula intre Debrecen - Valea Lui Mihai

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
OAB



Joined: 24 Aug 2007
Posts: 85


Location: Cluj Napoca

PostPosted: Thu Mar 13, 2008 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Detaliu al vagonului de mijloc al unităţii reversibile 4020 (vagonul motor)/7020 (vagonul de mijloc)/6020 (vagonul remorcă cu post de conducere)


_________________


Last edited by OAB on Thu Mar 13, 2008 4:17 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
OAB



Joined: 24 Aug 2007
Posts: 85


Location: Cluj Napoca

PostPosted: Thu Mar 13, 2008 4:15 pm    Post subject: Reply with quote

Două vagoane cu post de conducere seria 6020 legate īntre ele, fotografiate de mine īn Gara de Nord a Vienei:


Ramele 4020/7020/6020 nu circulă niciodată singure, ci totdeauna legate īntre ele, rezultānd astfel un tren din 6 module. Cel mai frecvent mod de a lega două rame este cel ilustrat īn poza de mai sus: remorcile cu post de conducere se comportă, īn acest caz, ca nişte vagoane de mijloc. Uneori, circulă īn formula 6020+7020+4020+6020+7020+4020, situaţie īn care vagonul cu post de conducere 6020 este folosit ca atare.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
tiberio



Joined: 19 Oct 2008
Posts: 224


Location: slatina

PostPosted: Mon Oct 27, 2008 2:30 am    Post subject: Reply with quote

nu stiu cum sa pun poze aici, sunt nou si nu ma prea pricep spuneti-mi si mie va rog
Back to top
View user's profile Send private message
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4308


Location: Oradea

PostPosted: Mon Oct 27, 2008 9:05 am    Post subject: Reply with quote

Bine ai venit pe forum, Tiberio!

Pozele le poti incarca foarte usor: cand scrii un mesaj, sub message body apare un link "Add image to post". Dai click pe  link si mai departe e foarte usor.
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
tomi_ms
FV Administrator


Joined: 26 Jun 2008
Posts: 972


Location: Tg Mures

PostPosted: Fri Jan 02, 2009 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

Cunoaste cineva mai in detaliu automotoarele unguresti MDmot ("Scufita Rosie")?

Am vazut cateva fotografii cu ele pe diverse situri (trains.hu, railfaneurope, etc) si tot nu le inteleg. Nu stiu ce diferenta e intre un tren normal si un MDmot la vagoane, pentru ca de obicei pozele au in prim plan...locomotiva.
Mai ciudata e unitatea motoare, care mi se pare pur si simplu o locomotiva. Totusi, pare sa aiba usi duble... Sa aiba oare locuri pentru calatori?

Are cineva detalii?
Multumesc.
_________________
"There's no heart in motorways. You won't see kids on the bridges taking car numbres, will you." (Ian McEwan)
Back to top
View user's profile Send private message
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4308


Location: Oradea

PostPosted: Fri Jan 02, 2009 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

MDmot-ul are acel sistem Push-pull cum are si V43-ul cu rama BDt.
Rama Btx nu functioneaza fara locomotiva MDmot din cauza ca Btx n-are motor. Insa MDmot poate trage trenuri fara rama Btx. La fel si V43.

Cat despre chestia cu usi; sigur ca are locuri pentru calatori, e ca si un Desiro fara motor.

Pentru cei care nu stiu automotorul din cauza:



_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
tomi_ms
FV Administrator


Joined: 26 Jun 2008
Posts: 972


Location: Tg Mures

PostPosted: Fri Jan 02, 2009 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Multumesc, e excelenta poza, acum am inteles totul
Pe toate fotografiile pe care le-am vazut, aparea capatul cu locomotiva, si nu se vedea prea evident ca are cabina si la celalalt capat, ma intrebam de ce e automotor
Ramane totusi intrebarea cu usile duble de la locomotiva.

Daca tot am intrat pe topic, pun si un automotor FIAT din Italia. Apartine de Ferrovia Centrale Umbra care asigura legatura orasului Perugia cu localitatile din zona.

_________________
"There's no heart in motorways. You won't see kids on the bridges taking car numbres, will you." (Ian McEwan)
Back to top
View user's profile Send private message
claus
FV V.I.P.


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 197


Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Jan 02, 2009 11:32 pm    Post subject: Reply with quote

Tomi, confuzia vine si din catalogarea ei ... atipica. In mod obisnuit ramele push-pull nu sunt automotoare. Automotorul implica prezenta grupului propulsor (motor si actionari) pe un sasiu care are si functie de transport persoane. Evident aici nu e cazul.

In acest caz masina poarta serie de automotor (pentru ca e permanent cuplata cu rama care altfel nu ar functiona) si capatul cu post are serie de remorca automotor. Spuneam, e un caz atipic.

Tot in Ungaria vei vedea rame push-pull trase/impinse de V43 unde masina nu mai are serie de automotor, ci  de locomotiva.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
tomi_ms
FV Administrator


Joined: 26 Jun 2008
Posts: 972


Location: Tg Mures

PostPosted: Sat Jan 10, 2009 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Intre timp am gasit poze cu rama Btx trasa de diverse locomotive dar chiar si impinsa (!) de M41. Si in articolul de pe wikipedia (versiunea in maghiara) am gasit si explicatia pentru usile mari ale MDmot-ului (locomotivei), si intr-un fel si pentru codificare. Se spune ca de fapt unitatea a fost proiectata ca "automotor cu spatiu pentru transport bagaje" sau ceva de genul acesta ("poggyaszteres motorkocsi" / "poggyaszmotorkocsi"). Astfel se justifica partial clasificarea locomotivei ca automotor.


_________________
"There's no heart in motorways. You won't see kids on the bridges taking car numbres, will you." (Ian McEwan)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate All times are GMT + 2 Hours
Page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR