Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Automotoare straine
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Prometheus



Joined: 29 Jun 2007
Posts: 6


Location: Oradea - Nagyvarad

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 9:42 pm    Post subject:  Reply with quote

Btx 037 la Debrecen:
Back to top
View user's profile Send private message
explorator021



Joined: 22 Jul 2009
Posts: 142


Location: Oradea

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

A fost o apariţie interesantă la Cluj. Iar dacă nemţii au avut încredere să-şi lase automotorul pe mâna Remarului, înseamnă că Remarul o fi într-adevăr o firmă bună.


Acum vin şi eu cu automotorul străin. Vă prezint automotorul cu care am călătorit de muuulte ori şi de care mi s-au legat mai multe amintiri.

Automotorul EN-57


Automotoarele EN 57 au fost fabricate în Wrocław, Polonia între anii 1961 şi 1993. În total s-au fabricat 1429 de bucăţi. Este un automotor electric compus din 3 vagoane, dintre care uul este vagonul motor. Fiecare vagon este împărţit în 3 compartimente.(Informaţiile le-am preluat de pe:  http://pl.wikipedia.org/wiki/EN57).

 Automotoarele EN 57 sunt deţinute de PKP, servind ca trenuri personale pe distanţe scurte. Şi acum vin cu pozele mele:





Un EN 57 vechi lângă unul modernizat:



#¤#######


Interiorul unui EN 57 vechi:



Băncile sunt destul de moi, comode. Sincer mi-a plăcut să călătoresc cu acest automotor,... atunci când nu aveam bagaje grele şi nu era înghesuială. Am prins de câteva ori aşa o înghesuială, de stăteam ca nişte saci de cartofi Bine, asta nu ţine de automotor.
 Dar un lucru care ţine de acest automotor: în mers cam zgâlţâie. bine, dacă eşti doar călător, nu te deranjează. Zgâlţâiala se simte atunci când vrei să filmezi din tren şi din cauza trenului tremură şi camera.
În rest, după cum am zis, are bănci comode şi mi-a plăcut să călătoresc cu el.




Iată şi varianta modernizată EN 57:




şi interiorul:



Varianta modernizată e mai stabilă, adică nu trepidează aşa de tare, e mai izolat fonic. Scaunele seamănă cu cele de Desiro, atât la înfăţişare(dacă vă uitaţi bine), cât şi la confort. De fapt, când eşti în aşa ceva, te cam simţi ca într-un Desiro.
_________________
Pasionaţi feroviari din toată ţara, uniţi-vă
Nu putem lupta pentru o cauză, atâta timp cât formăm grupuri(forumuri) adverse.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Thu Sep 17, 2009 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

dan tm wrote:
Pai unde am vazut un link spre un articol din ziar din zona Cimpulung Moldovenesc, unde era un interviu cu careva de la CFR ca Z -urile alea 58 au costat 800.000 euro?
Nu-l mai gasesc acuma.


http://www.evz.ro/articole/detali...9358/Orient-Express-de-Ilva-Mica/
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ce a ramas dintr-un automotor ARPAD
http://translate.googleuserconten...LkJrhgEysxFh_W69IFnjIcCTJpkULOZvQ
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
micutul_tgv
FV V.I.P.


Joined: 28 Aug 2008
Posts: 647


Location: Brasov / Galati

PostPosted: Sun Dec 06, 2009 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

dan tm wrote:
CFR modernizeaza LDH uri, Malaxe, a adus LVT-uri, pentru ce daca liniile trec la Regiotrans?

Poate din cauză că au început să le plaseze chiar și pe interoperabile, exp: Mărășești - Tecuci - Galați (LVT). Traficul de călători pe multe trenuri în diferite zone a scăzut foarte mult, motiv pentru care utilizarea unor automotoare deobicei Desiro sau rame seria 58 reduce din impactul fluxului scăzut de călători, prin raportul consumului redus.

cristi CFR wrote:
Pai eu nu stiu cat sunt de ieftine 58 in exploatare daca aproape la 2-3 zile crapa la Arad si tot repara pe ele de nu mai termina...

Cam ghinion cu cele de la Arad, la Brașov spre exemplu nu prea pică deloc ramele, la Galați rama 58 care merge la Buzău e aceași de luni de zile (1013 parcă), și circulă zilnic exceptând duminica, când se fol Electrică cu 5 vag datorită nr. ridicat de călători !


Last edited by micutul_tgv on Sun Dec 06, 2009 7:01 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sun Dec 06, 2009 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

1013 nu e cea de la Bucuresti, impreuna cu 3001 si 3002?
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
micutul_tgv
FV V.I.P.


Joined: 28 Aug 2008
Posts: 647


Location: Brasov / Galati

PostPosted: Sun Dec 06, 2009 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Corect... am greșit eu, era vorba despre 1011 !
Back to top
View user's profile Send private message
Prisecaru Florin



Joined: 22 Oct 2008
Posts: 572


Location: iasi

PostPosted: Thu Mar 08, 2012 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Jumatate de automotor D1 a CFM indreptandu-se spre Remar Pascani pentru modernizare.


DMU D1-737-1 (CFM) by FlorinIS2011, on Flickr
_________________


http://www.flickr.com/photos/62982979@N05/
Back to top
View user's profile Send private message
Bobby
FV V.I.P.


Joined: 18 Apr 2009
Posts: 347


Location: Timisoara

PostPosted: Thu Mar 08, 2012 9:23 pm    Post subject: Reply with quote

OMFG asta da captura...  
Insa de ce nu l-au trimis intreg... care e ideia..
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Fri Mar 09, 2012 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Poate nu se mai aisura procentul de frânare dacă puneau tot automotorul. Sunt curios unde vor face probele cu el, probabil pe Socola - Ungheni.


_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR