Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Olanda
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Tue Apr 13, 2010 2:22 pm    Post subject:  Reply with quote

Pai nu mai sint si alte modele de automotoare sau vagoane cu posturi pe o parte sau alta si se poate trece dintr-un vehicol in altul? E drept la fel de urite.
Back to top
View user's profile Send private message
ORWO



Joined: 11 Jun 2009
Posts: 170



PostPosted: Tue Apr 20, 2010 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Doamne fereste ce material urat ...fereasca Dzeu sa apara asa ceva pe la noi prin tara,ca emigrez in Bangladesh
Back to top
View user's profile Send private message
claus
FV V.I.P.


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 197


Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Cabina in pozitie superioara nu e nicicum inventie olandeza. Daca va uitati putin in trecut vedeti pe la francezi, vreo 60 de ani in urma multe asemenea exemple.

Dincolo de discutia despre estetica -care uneori mi se pare absolut inutila- raman cateva avantaje greu de neglijat precum:

-vizibilitatea excelenta
-spatiul suplimentar eliberat pentru un compartiment de bajaje sau biciclete in cazul acestei rame
-protectia personalului de conducere in cazul unor impacturi frontale
-aerodinamicitate (tinand cont de rezulta forma unei picaturi de apa) forma perfecta pentru orice vehicul in miscare

si mai gasiti voi cateva.

Evident, poate nu au cele mai frumoase trenuri din lume. Nici francezii, nici britanicii nu se chinuie foarte mult sa se incadreze in canoanele central europene, dar prefer un transport civilizat intr-o rama uratica, decat o cale ferata pe duca, dar cu locomotive frumoase.

Multumim pentru poze Shoppy !
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 6:53 am    Post subject: Reply with quote

Claus, rau da bun sau aspru cum ar spune amicul Florin Tuica.

Sint convins ca toti am prefera sa calatorim in trenuri urite dar in conditii ,,frumoase".

Se pare insa ca noi ne-am obisnuit cu alte - canoane cum spui tu in ceea ce priveste aspectul.
E foarte adevarat ca francezii in special, au un sistem foarte ... ciudat... de a construi materialul rulant.

Cind am vazut rama olandeza, m-am tot gindit ce o fi dupa usile frontale(dar fara sa caut detalii ) insa am uitat de tot de Aurel Persu si automobilul lui in forma de picatura. Cel putin eu asa am prins in scoala, exemplificarea pe inventia lui Aurel Persu.
Back to top
View user's profile Send private message
claus
FV V.I.P.


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 197


Location: Bucuresti

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

Exact Dan,

Trebuie uneori sa trecem de canoanele estetice (noi suntem foarte influentati de cele germane) si sa vedem si partea practica. Pana la urma un tren e facut sa transport cat mai multi, cat mai repede, cat mai civilizat si confortabil oamenii. Daca imbina placutul cu utilul, cu atat mai bine, dar nu trebuie sa ne oprim numai la criteriul estetic.

Trebuie sa trecem peste bariera de urat/frumos si sa vedem si utilitatea unor elemente, asa cum trebuie sa vedem si ce tehnologii si idei inglobeaza un vehicul.

Iar exemplul lui Aurel Persu este excelent pentru a intelege ca formele "ciudate" ascund uneori idei geniale.....

parerea mea.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 9:53 am    Post subject: Reply with quote

10 ianuarie 2012 Beverwijk-Amsterdam-retur

Statia Beverwijk



Si-am pornit!



Sprinterul ce m-a adus



Amsterdam Centraal



O dihanie de rama electrica



Sprinterul de retur




Ce am observat la olandezi ca au doar Ic si Sprinter, o fi un fel de Interegio unit cu Regio mai pe intelesul nostru
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 12:44 pm    Post subject: Reply with quote





Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR