Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Locomotive din seria 40, 41 si 42 - (2009)
Page 1, 2, 3 ... 103, 104, 105  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania -> Arhiva Topicurilor cu Locomotive
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Electrica675
FV Administrator


Joined: 27 Oct 2007
Posts: 4615


Location: Pascani

PostPosted: Wed Jan 02, 2008 7:38 pm    Post subject: Locomotive din seria 40, 41 si 42 - (2009)  Reply with quote

DATE GENERALE ALE LOCOMOTIVEI ELECTRICE


1. Date de gabarit
-Lungimea intre fetele tampoanelor.....19 800 mm.
-Lungimea cutiei.....18 500 mm.
-Latimea cutiei 3 000 mm.
-Inaltimea locomotivei cu pantograful coborat.....4 500 mm.
-Domeniul admisibil de lucru al pantografelor masurat de la ciuperca sinei.....4 850:6 580 mm.
-Zigzagul maximal liniei de contact.....+-400 mm.
-Distanta intre centrele boghiurilor.....10 300 mm.
-Ampatamentul boghiului (distanta intre osiile extreme ale boghiului).....4 350 mm.
-Diametrul rotilor cu bandaje in stare noua.....1 250 mm.
-Diametrul rotilor cu bandaje in stare semiuzata..... 1 210 mm.
-Formula osiilor.....Co-Co.


2. Date de greutate
-Greutate totala:
* cu balast.....126 t
*fara balast.....120 t
-Sarcina pe osie:
*cu balast.....21 t
*fara balast.....20 t


3. Conditii de circulatie in curbe si rampe
-Viteza maxima din constructie:
*pentru raportul de transmisie dintre M.T. si osia montata de 73/20 (3,65:1).....120 km/h;
*pentru raportul de transmisie dintre M.T. si osia montata de 104/38 (2,74:1).....160 km/h;
*pentru raportul de transmisie dintre M.T. si osia montata de 97/46 (2,108:1).....200 km/h.
-Viteza in curbe cu:
*R=170 m,
*panta caracteristica egala cu.....26%;
*supralargirea ecartamentului de 25 mm.....60 km/h;
*suprainaltare de.....115 mm.;
-Raza minima a curbei.....90 km/h.


4. Parametri electrici de lucru
a. Pentru locomotiva
-Felul curentului.....alternativ monofazat
-Tensiunea nominala in linia de contact.....U=25 kv
-Tensiunea maxima in linia de contact.....U=27,5 kv
-Tensiunea minima in linia de contact.....U=19.5 kv
-Tensiunea minima de scurta durata in linia de contact.....U=17,5 kv
-Frecventa nominala.....f=50Hz
-Curent uniorar.....1 250 A
-Curent de durata.....1 180 A
-Puterea nominala a transformatorului la tensiunea de 25 kv.....5790 kvA
-Sistem de reglare pe inalta tensiune
-Numarul treptelor la graduator.....40
-Numarul treptelor de slabire a campului la M.T......3
b. Pentru principalele masini si aparate electrice ale locomotivei
1. Transformatorul principal
2. Motoare electrice de tractiune (MT1:MT6)
3. Motoarele compresorului principal (35.1;36.1)
4. Motorul compresorului auxiliar (39.2)
5. Motorul pentru pompa de ulei (T 11)
6. Motorul ventilatorului transformatorului (T12)
7. Motoarele ventilatoarelor MT (S 1:6)
8. Motoarele pentru rezistentele de franare (S 9.4; S 10.4)
9. Motoarele pentru agregatul de incalzire tren si ventilatie (37.1)
10. Motor comanda graduator (T 3.4)
11. Pantografele
-Tip.....simetric/asimetric
-Tensiunea nominala..... 25 kv
-Viteza maxima de circulatie admisa la care lucreaza, la care captarea enrgiei electrice se face in mod corespunzator.....160 km/h
-Domeniul inaltimii de lucru deasupra tampoanelor de amortizare.....350:2200 mm
-Forta activa la ridicare si coborare domeniul de lucru de 350:2200 mm.....5,0:6,0 kg
-Presiunea nominala a aerului de comanda pt actionarea pantografului:
*maxim.....5.0 at.
*minim.....3.75 at.
-Lungimea portiunii liniare a saniei, respectiv a periei 1 020 mm
-Lungimea totala a saniei (se ia in calcul si lungimea coarnelor) 1 800 mm
-Zigzagul maxim al firului de contact fata de perie.....400 mm
12. Bateria de acumulatoare
13. Instalatia de aer comprimat si frana


5. Alte performante
-Rezistenta la inaintare a locomotivei in functie de viteza:
La variatia vitezei de la valoarea 0 la 160 km/h.....Rl=184:1 146 Kgf
-Randamentul total intre linia de contact si obada rotii, la puterea in regim de functioanre uniorar.....0,84
-Factorul de putere, la punerea in regim de functionare uniorar.....0,83
-Greutate franata (frana automata):
* EA.....84 tf
* EA 1.....106 tf


Last edited by Electrica675 on Thu Feb 14, 2008 10:02 pm; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Cand ai facut poza? Ca 62-0653-6 face servicii de 3 zile in Oradea.
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Sat Dec 13, 2008 6:18 pm    Post subject: Reply with quote

Salutare Aditu si bine ai venit pe forum

Mersi pentru raspuns!
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
dragosh01



Joined: 16 Aug 2008
Posts: 216


Location: Oradea

PostPosted: Fri Jan 02, 2009 9:27 am    Post subject: Reply with quote

40-2001-2 Plecare Din gara Bucuresti Nord (Noua locomotiva SOFTRONIC)  




Iata si o poza: http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=264085&nseq=14
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
dragosh01



Joined: 16 Aug 2008
Posts: 216


Location: Oradea

PostPosted: Fri Jan 02, 2009 9:29 am    Post subject: Reply with quote

Multumim Frumos D-le. Stefan Stanescu si lui razvanBV18 pentru filme si poze.  
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
silviu_alex



Joined: 06 Jun 2008
Posts: 61



PostPosted: Mon Jan 05, 2009 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Am auzit de la cineva ca ieri pe la ora 15:30 ar fi trecut spre targu-jiu locomotiva 40-2001-2. Ea fiind singura la traciunea unu tren expres. Din pacate nu am poze. A terminat probele si intra in exploatare? Carui depou apartine locomotiva? Si stiu ca poate s-a mai intrebat, ce nu numar avea inainte locomotiva?
Back to top
View user's profile Send private message
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Mon Jan 05, 2009 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

40-2001-2 este constructie de la 0 , nu provine din alta locomotiva veche.

Este in exploatare , un tren pe care face serviciu e A 1725 Bucuresti Nord - Tirgu Jiu , deci apartine de Depoul Bucuresti Calatori.
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Electrica335



Joined: 31 Oct 2007
Posts: 427



PostPosted: Mon Jan 05, 2009 9:27 pm    Post subject: Reply with quote

cristi CFR wrote:

Este in exploatare , un tren pe care face serviciu e A 1725 Bucuresti Nord - Tirgu Jiu , deci apartine de Depoul Bucuresti Calatori.


Greseala ! Nu apartine de niciun depou CFR Calatori, caci ea este a Softronic Craiova. Este doar inchiriata de CFR Calatori in vederea executarii unor probe, care vor include mai multe sectii de remorcare, nu numai Bucuresti-Craiova.
Back to top
View user's profile Send private message
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Mon Jan 05, 2009 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

Thanks 
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR


Last edited by cristi CFR on Mon Jan 05, 2009 9:45 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
paall



Joined: 05 Oct 2008
Posts: 673


Location: Ploiesti.Vest, Targoviste, Pietrosita

PostPosted: Mon Jan 05, 2009 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

atunci o asteptam cu drag si pe Valea Prahovei  

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania -> Arhiva Topicurilor cu Locomotive All times are GMT + 2 Hours
Page 1, 2, 3 ... 103, 104, 105  Next
Page 1 of 105

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR