Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Inundatii 2010
Page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Sun Oct 24, 2010 7:50 pm    Post subject:  Reply with quote

Mersi Mishu
_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Tue Nov 02, 2010 9:14 pm    Post subject: Reply with quote

Si intr-un final!!! Ziua ce mare a sosit...adica va sosi  
DA 1318, LDH 452, EC 101 vor fi trase de la linia 4 a statiei Darmanesti in directia depou Suceava Nord. In urmatoarele zile se va efectua aceasta operatie. Naveta de piatra a fost adusa ieri la pranz. Astazi a fost in teren o matisa, exact pe locul de unde am facut pozele. Linia a fost montata cu succes si se asteapta repunerea in circulatie a trenurilor.
Aceasta ar fi o informatie din zona mai importanta.
_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Thu Nov 04, 2010 10:12 am    Post subject: Reply with quote

G-Mean wrote:
Si intr-un final!!! Ziua ce mare a sosit...adica va sosi  
DA 1318, LDH 452, EC 101 vor fi trase de la linia 4 a statiei Darmanesti in directia depou Suceava Nord. In urmatoarele zile se va efectua aceasta operatie. Naveta de piatra a fost adusa ieri la pranz. Astazi a fost in teren o matisa, exact pe locul de unde am facut pozele. Linia a fost montata cu succes si se asteapta repunerea in circulatie a trenurilor.
Aceasta ar fi o informatie din zona mai importanta.

Cele 3 locomotive si tot 3 vagoane au fost scoase  de la linia 4 a statiei Darmanesti, ieri pe la pranz, astfel pot spune ca linia a fost refacuta!
Acum, din ce am auzit s-au alocat banii pentru Cacica, asa ca nu m-ar mira sa vad ca incep lucrarile si acolo.
Cum zicea si Flutur, daca se duce un viaduct de pe Suceava - Gura Humorului sau tunelul de la Ciprian Porumbescu, cade, atunci Cacica este o prima varianta.
Am vazut si stalpii repusi pe picioare la Patrauti si am inteles ca si la Darmanesti vor fi repusi.
_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
micutul_tgv
FV V.I.P.


Joined: 28 Aug 2008
Posts: 647


Location: Brasov / Galati

PostPosted: Tue Nov 09, 2010 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

COMUNICAT DE PRESĂ 09.11.2010
wrote:
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că miercuri 10.11.2010 va avea loc recepţia finală în urma finalizării lucrărilor de reparaţii la terasamentul căii ferate între staţiile Suceava - Dorneşti, secţie afectată de inundaţii în luna iunie a.c., iar de joi 11.11.2010 circulaţia feroviară, pe secţia Iaşi - Suceava - Dorneşti – Putna, se va relua în condiţii normale de trafic.
Primul tren care va parcurge această distanţă este P 5601 care, începând de joi, 11.11.2010,va circula pe relaţia Putna - Iaşi, cu plecare din staţia Suceava Nord la ora 8.42.
Contractul pentru lucrările de reparaţii la terasament a fost atribuit, în urma licitaţiei publice, consorţiului de firme SC Arcada Company SA Galaţi (32%), SC Swietelsky Constructii Feroviare (30%), Compania Construcţii Feroviare SA Câmpulung Moldovenesc (30%) şi SC ISPCF SA (8%), valoarea totală a lucrărilor fiind de 8.771.915 lei, fără TVA, finanţare asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Tue Nov 16, 2010 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Nr. 1/2/598/16.11.2010



COMUNICAT DE PRESĂ
16.11.2010


Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA vă informează că, în urma lucrărilor de reparaţii la terasament şi la digul de apărare, a fost reluat traficul feroviar pe secţia de circulaţie Adjud - Siculeni, între staţiile Ghimeş şi Lunca de Mijloc.
Lucrările de reparaţii la terasament şi la digul de apărare au fost executate de consorţiul de firme SC COREFERO S.A. Galaţi, SC TANCRAD SRL Galaţi şi SC ARTCONS SRL Galaţi. Valoarea totală a lucrărilor, finanţate din fonduri de la bugetul de stat, este de 2.041.296 lei fără TVA.
Reluarea traficului pe secţia Adjud – Siculeni, care facilitează legătura directă pe calea ferată între nordul, centrul şi sud-estul ţării, va fi adaptată începând de astăzi la noile condiţii de trafic, astfel:
Trenurile de rang îşi reiau programul normal de circulaţie:
-                     trenul accelerat 1751/1751-2, începând cu data de 16/17 noiembrie 2010, în relaţia Braşov – Suceava.
-                     trenul accelerat 1665-2/1665 (ramura de la tren 1751/-2), începand cu data de 17 noiembrie 2010, în relaţia Adjud – Iaşi.
-                     trenul accelerat 1752/1752-1, începând cu data de 17 noiembrie 2010, în relaţia Suceava – Braşov.
-                     trenul accelerat 1664/1664-1, (ramura pentru tren 1752/-1), începând cu data de 17 noiembrie 2010, în relaţia Iaşi – Adjud.
-                     trenul accelerat 1972/1972-1, începând cu data de 17 noiembrie 2010, în relaţia Galaţi – Târgu Mureş.
-                     trenul accelerat 1551/1551-2, (ramura pentru tren 1972/-1), începand cu data de 17 noiembrie 2010, în relaţia Iaşi – Adjud.
-                      trenul accelerat 1973-2/1973, începând cu data de 18 noiembrie 2010, în relaţia Târgu Mureş – Galaţi.
-                      trenul accelerat 1552-1/1552 (ramura de la tren 1973/-2), începând cu data de 18 noiembrie 2010, în relaţia Adjud – Iaşi.

Trenurile de persoane îşi vor modifica programul de circulaţie, începând cu data de 16.11.2010
-                     trenurile personale: 5202/5202-1, 5203/5203-2, 5204/5204-1 şi 5205/5205-2 îşi reiau circulaţia în relaţia Mărăşeşti – Miercurea Ciuc şi retur.
-                     trenurile personale: 5223/5223-2 şi 5224/5224-1 îşi reiau circulaţia în relaţia Miercurea Ciuc - Comăneşti şi retur.
-                      trenurile personale: 19400, 19412, 19411, 19402, 19403, 19404, 19405, 19407 sunt anulate în relaţia Miercurea Ciuc – Lunca de Mijloc şi retur.

Vă reamintim că circulaţia trenurilor între staţiile Ghimeş şi Lunca de Mijloc a fost închisă în luna iunie, din cauza pagubelor produse de inundaţii la infrastructura feroviară.

Şef birou,
Oana Brânzan

_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1585


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Tue Nov 16, 2010 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

Foarte bună ştire! Dar am şi eu o opinie... Ce pagube au avut aceste 5 luni de zile/ore/minute pentru cei care călătoreau/munceau pe acest traseu? Nu ţi-e scârbă să vezi sume fixe (2.041.296 RON fără TVA) la unitate? Nu ţi-e scârbă să vezi că le-a trebuit 5 luni să repare (cu mijloacele tehnologice ACTUALE) acea porţiune de cale ferată? Nu ţi-e LEHAMITE de statutul nostru, al tuturor, când acum 150 de ani se construiau în câteva luni de zile zeci de kilometri (cu mijloacele tehnologice de atunci: muncitori care munceau cu drag, bani drămuiţi cum trebuie)? Sigur, se făceau şi atunci mânării, dar nu ca acum!!

Am fost afectat direct (ca mulţi dintre voi) de acest subiect, deoarece am vrut să ajung în Braşov în această vară din Suceava şi a trebuit să bag bani în buzunarul şefilor companiilor de transport auto, care oferă "condiţii" excelente în autobuze supraaglomerate, cu şoferi care apasă pedala de acceleraţie cu acelaşi patos cu care se gândesc la bani...

Mi-e scârbă!! Sunt conştient că şi transportul auto are avantajele sale, dar ca pasionat şi sper viitor muncitor în d-ale "Drumului de Fier", trebuie să susţin calea ferată!!

Ştiu că e off-topic, dar nu pot să nu vă spun că am fost la un interviu, m-a întrebat: "Ce hobby-uri ai?" "TRENURILE. Transportul FeRoviaR", i-am răspuns, la care domnul şef: "Ţi-ai ales un hobby prost! Schimbăţi-l! Nu vezi că facem 4 ore până la Constanţa, iar acu' 100 de ani bunică-meu ajungea în 2 ore jumate?"  Aşa mi s-a răspuns.

Şi ei trimit comunicate de presă că au cheltuit !!!20 miliarde de lei!!! că au reparat câteva sute de metri de magistrală FeRoviaRă???? Sper, din tot sufletul, s-o fi făcut bine de banii ăştia!! Scuzaţi-mi "pledoaria", dar nu m-am putut abţine, mulţumindu-vă totodată pentru atenţie!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Tue Nov 16, 2010 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

S-au reparat câţiva metri de linie interoperabilă... şi atât, că magistrală nu e. Din cele 5 luni, 4 luni jumate au durat studiile de fezabilitate şi organizarea licitaţiei.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 10:18 am    Post subject: Reply with quote

Se redeschide calea ferată Suceava - Cacica
http://www.monitorulsv.ro/Local/2...chide-calea-ferata-Suceava-Cacica
_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

De ce doar Suceava - Cacica şi nu şi mai departe până la Gura Humorului?

Linia între Cacia şi Gura Humorului nu a fost avariată, chiar s-a circulat pe ea anul trecut pentru a-şi face orele de lucru mecanicii şi naşii.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

Dr2005 wrote:
De ce doar Suceava - Cacica şi nu şi mai departe până la Gura Humorului?

Linia între Cacia şi Gura Humorului nu a fost avariată, chiar s-a circulat pe ea anul trecut pentru a-şi face orele de lucru mecanicii şi naşii.


Pai daca numai tronsonul Suceava - Cacica a fost afectat . . .  E posibil sa fie introduse 2 perechi ca 5703/5704 prin Cacica - Gura Humorului.
Daca zona asta a fost afectata e clar ca numai zona asta se redeschide.
Numai ca nu de maine   . . .  Dar cu siguranta saptmana asta`


_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
Page 12 of 13

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR