Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Filmari din Bucuresti
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Mar 24, 2012 11:06 am    Post subject:  Reply with quote

Tren privat TFC pe ruta Oltenița – Titan Sud (București), Martie, 2012



Începând cu 22 martie 2012, operatorul feroviar privat de călători, Transferoviar Călători, a preluat ruta Titan Sud – Oltenița în regim de linie neinteroperabilă. Serviciul efectuat pe această cale ferată este asigurat de automotoare diesel modernizate la Remarul 16 Februarie, provenite din Germania (DB 624).

Numărul de perechi de trenuri pe care TFG le operează pe distanța de 60 de kilometri este de 10 trenuri pe zi. Tot ei promit să ridice viteza de circulație de la 15 km/h (Titan Sud – București Sud Călători) și 30 km/h (București Sud Călători – Oltenița) la 30 km/h, respectiv 50 km/h.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Mar 31, 2012 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Trenuri leneșe pe M900 lângă Mănăstirea Chiajna, Martie 2012



Este incredibil ca pentru o societate de cale ferată a secolului XXI și a anului 2012 în care fiecare țară dezvoltată din Europa și din lume să-și construiască și să întrețină rețele de cale ferată de mare viteză, într-o țară ca România să se piardă 20-30 de minute/tren pentru parcurgerea a aproximativ 5 kilometri dintre stațiile Chiajna și Bucureștii Noi cu o viteză de 10-15 km/h.

10-15 km/h impuse de o restricție pe linie magistrală 900, pe linie magistrală pe care circulă foarte multe zeci de trenuri zilnic, pe linie magistrală pe care se transportă eficiența economică a călătorului și a operatorului economic de marfă. Este deopotrivă dezolant și o crimă – pe termen lung – asupra sistemului feroviar românesc. Se cheltuie zeci de milioane de Euro pentru modernizarea și ridicarea vitezelor de circulație a materialului rulant până la 200 km/h, pe când infrastructura pe care se circulă oferă puncte de gâtuire de kilometri întregi pe care se circulă cu viteza unei biciclete.

ESTE DEZOLANT!!! RUȘINE CFR!!!


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Sat Mar 31, 2012 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

Este linia slabita? Sau iar s-au furat echipamente de infra?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Apr 01, 2012 10:04 am    Post subject: Reply with quote

stakee wrote:
Este linia slabita? Sau iar s-au furat echipamente de infra?


Da, se pare că lipseau echipamentele de semnalizare, însă culmea că semnalul luminos de intrare în Bucureștii Noi funcționa ba cu alb-clipitor peste roșu, ba cu verde... Mă voi duce din nou zilele acestea în zonă să văd cum se circulă.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Thu May 03, 2012 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Locomotiva BR204 (DR V100) de la DB Schenker în Gara București Sud, 2 mai 2012



La început de mai, întâmplarea a făcut ca locomotiva 86-0081-9 (fosta LDH45-389) de la Suceava să efectueze în aprilie o reparație cu ridicare (RR) în cadrul companiei REC București. Așadar roșcata locomotivă diesel-hidraulică urma să parcurgă o distanță de aproximativ 470 de kilometri, stația de plecare fiind București Sud.

Aici am întâlnit o activitate FeRoviaRă interesantă, operatorii trenurilor fiind CFR Marfă cu vagoane Rils, DB Schenker cu vagoane Habis, GFR cu Fabls-uri de la fabrica de sticlă Stirom. De la amiază și până la miezul nopții, liniile stației București Sud sunt parcurse de locomotive diesel-hidraulice sau diesel-electrice, realizând manevre, probe de frână, revizii, plecări la drum.

În cazul DB Schenker, pentru că despre acest operator vorbim acum, sosise după-amiaza în jurul orei 17 în Gara București Sud cu o navetă de Habis-uri cu europaleți, urmând ca la 19 să plece în direcția Băneasa. Locomotiva de tracțiune a fost 845-003-8, iar dacă vorbim ”pe nemțește”, este o locomotivă din Germania, diesel-hidraulică, clasată ca BR204 / DR115. Locomotivele (6 la număr conform colegului meu pasionat de trenuri, AlexCta) au sosit în România în cursul anului 2011 și au făcut reparații capitale la EuroEst Constanța.

Zgomotoase, înalte, cu geamuri mici și capote laterale largi și cu o cabină de conducere îngustă, acestea sunt dotate cu motoare puternice supraalimentate cu 12 cilindri în V de 1500 CP (MWJ 12 KVD 18-21 AL5), oferind o viteză maximă de circulație de 80 km/h. Masa este de 64 de tone, iar lungimea ei are 14 metri. În fine, mai multe informații cu privire la performanțele locomotivelor, puteți găsi în link-urile de mai jos: http://www.bahnfrau.de/bahnfrau/html/br_v100_dr.html și http://www.v100-online.de/index.php?nav=1000001 .

Ne bucurăm că în peisajul feroviar românesc apar locomotive cu față nouă, unele mai cosmetizate, altele mai îngrijite și mai cârpite și, în fond, puse la treabă, iar traficul feroviar de marfă fiind, încet-încet, mai atractiv pentru operatorii economici.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
truscamihai



Joined: 31 Aug 2008
Posts: 325


Location: Bucuresti

PostPosted: Mon Jun 11, 2012 1:29 pm    Post subject: Filmari din Bucuresti Reply with quote

Cateva filmulete sa ne mai racorim un pic .
http://www.youtube.com/watch?v=c_sdZOXqloI
http://www.youtube.com/watch?v=tX9moJsDroE
http://www.youtube.com/watch?v=uNuO910TF8M
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
truscamihai



Joined: 31 Aug 2008
Posts: 325


Location: Bucuresti

PostPosted: Mon Jul 16, 2012 6:32 pm    Post subject: Filmari din Bucuresti Reply with quote

R 13032 Pod Herastrau 15-07-2012
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
paall



Joined: 05 Oct 2008
Posts: 673


Location: Ploiesti.Vest, Targoviste, Pietrosita

PostPosted: Tue Jul 17, 2012 8:26 am    Post subject: Reply with quote

vezi ca e R 13032 nu IR 1821.
_________________
O zi la munte se incepe vara cu R 3023 si iarna cu R 3001 si se incheie numai cu R 3024.

Brasov, probalby the best city in the world. Adevarata vorba.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
truscamihai



Joined: 31 Aug 2008
Posts: 325


Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Jul 17, 2012 12:30 pm    Post subject: Filmari din Bucuresti Reply with quote

Am inteles, daca poate sa imi corecteze si mie cineva, multumesc mult.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Fri Jul 20, 2012 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Trenuri vin și pleacă în/din București Nord, iulie, 2012



... iar acestea sunt:
0:08 R7021, București Nord - P.O. Aeroport H.
0:11 R14004, Brașov - București Nord - Constanța
0:35 R15209, București Nord - Buzău
0:45 R7018, P.O. Aeroport H. - București Nord
0:56 LDH125 maneuvre
1:06 GFR 060-DA maneuvre
1:26 CFR Călători 060-EA maneuvre
1:40 IR 1798, Pitești - București Nord
1:55 IR 1577, București Nord - Galați
2:10 LDH125 maneuvre
2:28 IR 1643, București Nord - Salva
3:15 CFR Călători Depot
3:23 Steam Locomotives in front of the CFR Călători Depot
3:35 IR 1557, București Nord - Ploiești Sud




_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR