Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Filmari din Bucuresti
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Fri Jul 20, 2012 5:59 pm    Post subject:  Reply with quote

R 14004 e doar Braşov - Bucureşti.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Fri Jul 20, 2012 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Dr2005 wrote:
R 14004 e doar Braşov - Bucureşti.


S-a... notat!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Apr 07, 2013 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Trenuri lungi, vechi si albastre la Carpati Halta [Ianuarie, 2009]



Era început de an, un mers de tren proaspăt (2008-2009), cu multe trenuri și având compuneri generoase. Fie că vorbim de Internaționalul de Viena sau Personalul de Fieni sau Brașov, vagoanele erau în număr de peste 8-9. Deși albastre toate, călători erau încă foarte mulți, iar trenul oferea o soluție de transport viabilă și ieftină.

Alături de Ionuț, ne-am ales ca loc de filmări Carpați P.O., unde am filmat și fotografiat trenuri în viteză. Fie cu locomotive diesel de 2100 CP sau locomotive electrice de 5100 kW, trenurile circulau cu viteză și cu ajutorul mecanicilor vrednici, își dădeau silința să ajungă la destinație fără întârziere și fără incidente.

Așadar, vă invit să revedeți trenurile anului 2009, care duceau spre Pitești, Câmpina, Brașov, Viena, Craiova, Slobozia Veche, Buzău, Suceava sau Târgoviște sau care veneau de la Buzău, Slobozia Veche, Brașov, Fieni și Craiova.

Vă mulțumesc pentru vizionare!


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Apr 27, 2013 7:29 pm    Post subject: Reply with quote

30 de trenuri de marfă și de călători între București și Chitila - ARHIVA, Mai, 2009



Semestrul II de la facultate m-a găsit ocupat zilnic, de la 8 la 18, fie orele de curs sau laborator, fie cu jumătatea de normă de la AutoGhid.ro, așadar timpul pe care obișnuiam să îl dedic trenurilor… tindea la 0. Dar câțiva colegi de-ai mei, Ionuț, Mihai și Dragoș, m-au convins să las toate deoparte și am făcut o plimbare la pas pe ruta București Basarab – Chitila. În doar 7 kilometri, am fotografiat și filmat peste 30 de trenuri.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Jul 13, 2013 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Trenul cu teatru - ARHIVA, [Mai, 2009]



În mai 2009 a avut loc un eveniment FeRoviaR-cultural interesant în Gara București Băneasa, un eveniment unde TEATRUL a fost motivul călătoriei, al opririi și al pornirii, din nou, din loc. Un fel de Orient Express al Teatrului (și chiar așa se numesc și formațiile participante din România la acest eveniment), care a pornit din Ankara pe 25 mai și avea să ajungă la Stuttgart, trecând prin România, oprind în București (stația regală, București Băneasa) Timișoara și Craiova. Trenul a fost transformat într-o scenă pe roți, compus din 7 vagoane de transport călători și un vagon scenă.

În imaginile de mai jos vi-l prezint rulând cu viteză între București Nord și București Băneasa, trenul fiind tractat de o locomotivă diesel-electrică EGM 2100 CP modernizată de Electroputere Craiova. Vizionare plăcută!


_________________


Last edited by mishu88 on Fri Jul 26, 2013 12:02 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Fri Jul 26, 2013 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Trenuri lungi intre Bucuresti si Brasov - ARHIVA,[Iulie, 2009]




Somnoroși, împreună cu doi colegi de facultate, ne-am trezit dis-de-dimineață să prindem Trenul Personal București Nord - Brașov, care pleca din Nord la câteva minute după ora 6. În drumul nostru spre Brașov ne-am întâlnit cu peste 15 trenuri, unele personale, altele accelerate, unele internaționale, altele mărfare. De exemplu, am oprit în Buftea pentru a lăsa Bulgaria Express să treacă în viteză spre granița cu Ucraina, ne-am intersectat cu Acceleratele de Vatra Dornei, Sighetu Marmației sau Sibiu.

La Ploiești ne-am întâlnit cu un nou vehicul capabil să circule pe calea ferată (nu știu dacă era autorizat de AFER), iar aproape de Câmpina am identificat locomotiva Phoenix la împingătoarea unui tren de marfă. Convoaiele circulau repede, vagoanele erau multe, roata CFR-ului se învârtea... ca la carte!

Am încheiat filmul călătoriei cu trenul de la București la Brașov cu o panoramă a Văii Timișului din Munții Carpați, văzută de pe Vârful Postăvaru (1799-1804 metri). Tot atunci trecea și un mărfar prin gara Predeal, însă rezoluția clipului video nu reușește să-l reprezinte decât cu câțiva pixeli pătrați...


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun May 25, 2014 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Trenuri și locomotive pe CFR - ARHIVA, [Iulie, August, Septembrie 2009]



Deși sunt greu de urmărit datorită timpului lung de redare, compilațiile (fie ele muzicale, feroviare etc.) închid în ele un lanț întreg de cadre care reușesc să reprezinte aproape perfect starea de fapt din acele timpuri. Din păcate, în perioada vară-toamnă a anului 2009 nu am avut răgaz să-mi dedic o zi anume pentru un trainspotting ”ca la carte”, iar sub motivația asta am închegat în 16 minute filmări cu trenuri de la București și de la Fălticeni/Dolhasca.

Amintesc aici două puncte mai importante: plecarea Trenului Orient Express de la București la Istanbul și prezentarea locomotivelor de la Zilele FeRoviaRe 2009. În plus față de aceste momente propun spre urmărire Săgeata Albastră urcând și coborând spre Fălticeni dinspre Dolhasca, un tren de marfă cu vagoane refrigerente la Dolhasca, dar și alte trenuri personale, accelerate, rapide și Intercity plecând sau sosind în cea mai mare gară din România: București Nord.

Sperând că v-am făcut curioși, nu-mi rămâne decât să vă doresc Vizionare plăcută! Atenție la Phoenix!


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Mon Jun 30, 2014 5:48 pm    Post subject: Reply with quote

Excursie feroviara toamna intre Bucuresti si Buzau - ARHIVA, [Noiembrie, 2009]



Uneori, orele de plecare ale trenurilor nu sunt deloc potrivite. Dar și mai nepotrivită a fost ora de plecare a Trenului Personal 5009, București Nord -- Mărășești. Este unul dintre cele mai lungi trasee ale vreunui tren Personal (219 kilometri) din România secolului XXI.

În cazul dimineții de 10 noiembrie 2009, primul Tren Personal care pleca din Gara de Nord era compus din 6 vagoane și avea ca locomotivă de tracțiune pe electrica Bo`Bo` Clasa 44 construită la Rade Koncar în Zagreb, Croația (fosta Iugoslavie). Capabilă de viteze de până la 160 km/h, locomotiva se "mulțumea" să atingă 80-90 km/h în sarcina ei de a face serviciu pe trenuri personale.

Vizionare plăcută! Iar dacă doriți o galerie foto cu pozele de pe traseu, vă invit pe blog.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Jul 06, 2014 11:21 am    Post subject: Reply with quote

Trenuri Regiotrans in Gara de Nord Bucuresti - ARHIVA, [Noiembrie, 2009]



Compania privată de transport călători, Regiotrans, a ajuns cu trenurile sale și la București! De exemplu, seara, în jurul orelor 21, atât automotoare, cât și rame push-pull aduc sau pleacă cu călători din Gara de Nord. E cazul Trenului Accelerat 14001, Constanța - Brașov, care sosea în ceas de seară în forma unei locomotive legată la o ramă electrică cu 3 vagoane. Dacă ar fi să analizăm traseul acestui tren, am spune că acesta parcurgea în 7 ore și 18 minute cei 391 de km dintre Constanța și Brașov (o viteză medie de 53 de km/h).

Așa era în 2009, pentru că acum, în 2014, în plin sezon estival, aceiași 391 de km sunt parcurși în doar 6 ore și 5 minute (o viteză medie de 64 km/h. Una peste alta, diversificarea ofertelor de transport pe calea ferată este vine în întâmpinarea călătorului care, dacă se informează corect înainte de efectuarea unei călătorii, poate economisi timp și bani călătorind în condiții de confort și siguranță pe calea ferată!


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Jul 06, 2014 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Trenuri de noapte în Gara București Nord - ARHIVA, [Noiembrie, 2009]



E liniște. Și când spun că e liniște în București, e lucru rar. Barierele de ciment din jurul Gării de Nord nu lasă loc decât sunetelor ambulanțelor și claxoanelor date de șoferii grăbiți. Și totuși, liniștea este curmată de muzica locomotivelor, care fie oftează, fie se enervează, fie o zbughesc la fugă. Muzica aceasta s-ar traduce prin deconectarea ventilației motoarelor electrice de tracțiune, deconectarea disjunctorului pentru a permite manevranților să conecteze/deconecteze fișa electrică de înaltă tensiune sau demararea trenurilor din gară spre destinație.

Imaginile mișcătoare și căldura dată de luminile cu nuanță caldă sau rece de pe peroanele Gării de Nord îmbiau la fotografii și înregistrări video, mai ales că temperatura de afară încă permitea să-ți ții degetele pe aparatul foto mai mult timp astfel încât să poți opera setările dorite.

Vizionare plăcută!




_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR