Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Transpunere pe cale larga la Halmeu DA-1347
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Wed Jan 26, 2011 3:26 pm    Post subject:  Reply with quote

Da, super pozele, se vad si dispozitivele pentru ridicare care se prind in acele urechi ale cutiei.
Si inca ceva, nu trebuie neaparat sa puneti fiecare poza intr-un mesaj separat, se pot pune toate in acelasi mesaj, dupa ce ati dat paste cu link-ul unei poze mai dati un enter si continuati cu link-ul urmator, merge mai repede.
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
florin.lifticariu



Joined: 12 Sep 2008
Posts: 933



PostPosted: Thu Jan 27, 2011 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

stiu ca la Socola se ridca vagoanele pe vinciuri se le schimbe boghiurile...la Halmeu nu e asa ceva ? sau e prea greu un DA ?
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Fri Jan 28, 2011 1:55 am    Post subject: Reply with quote

florin.lifticariu wrote:
sau e prea greu un DA ?


Boghiurile de DA nu se schibă ca cele de vagon... la vagon ai doar furtunul pentru frāna pneumatică şi īmpămāntarea. La locomotivă ai mult mai multă căblăraie... īn plus, locomotiva e de 2 ori mai grea decāt un vagon īncărcat. Nicăieri nu se se transpun locomotive la trecerea de pe un ecartament pe altul. E mult mai simplu să se ataşeze altă locomotivă, potrivită pentru ecartamentul respectiv.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Fri Jan 28, 2011 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Probabil te referi la vagon de pasageri, sarcina pe osie e de 20t deci greutatea maxima a unui vehicul feroviar e nr.osii x 20t, DA-ul are 120t cu tot cu boghiurile.
(bine, unele locomotive au 21t sarcina pe osie, dar astea deja sunt detalii)
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Fri Jan 28, 2011 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

M-am referit la un vagon de călători normal, cu o tară de 46t şi 84 locuri, deci maxim 53 tone (că īn calcule se condieră masa unui călător, inclusiv bagajul, de 80 kg). Cum ,,tancurile" sovietice transpuse sunt mai mari şi mai grele, cred că ajung pe la 60t cu tot cu īncărcătură, deci jumate din masa unui Sulzer.


_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR