Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Reorganizare CFR Calatori.
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sat May 07, 2011 11:10 pm    Post subject:  Reply with quote

Păi ţie ţi se pare normal să plăteşti tarif de Acc pe condiţii de personal?

Dacă se va renunţa la personale va trebui ori să pierzi n nore prin fiecare staţie, ori să plăteşti de 5-6 ori mai mult ca să mergi cu acceleratul.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
mureseanu_976



Joined: 09 Dec 2007
Posts: 1117


Location: Tirgu Mures

PostPosted: Sun May 08, 2011 8:48 am    Post subject: Reply with quote

Dr2005 wrote:
Păi ţie ţi se pare normal să plăteşti tarif de Acc pe condiţii de personal?


Pai si 20-49-200 nu ofera conditii de personal ca predecesorul sau fara clima, cum ziceai tu ? Sau te contrazici pe tine ? Clima aia nu trebuie in mod obligatoriu sa functioneze, la fel nici prizele electrice, ca doar suntem in Romania si stim cum se repara si se modernizeaza unele vagoane. Exista alte N variante pentru accelerate, numai nu gunoaiele astea modernizate de Remarul Cluj si SIRV Brasov.

Revenind...Ce se fac astia fara DA-uri pe sectiile neelectrificate, daca un tren de calatori se afla in pana ? Doar acum 2 saptamani a fugit 1365 sa "resusciteze" trenul 2444 Tirgu Mures - Vintu de Jos.
Back to top
View user's profile Send private message
tomi_ms
FV Administrator


Joined: 26 Jun 2008
Posts: 972


Location: Tg Mures

PostPosted: Sun May 08, 2011 9:18 am    Post subject: Reply with quote

Muresene, lasa vagoanele tale preferate in pace, ca nu despre asta e vorba aici, ci de ideea de personal de lung parcurs, care...

Revenind la materialul rulant: chiar daca s-ar repara toate Desiro-urile trase la gard si s-ar moderniza toate Malaxele disponibile, tot nu cred ca ar fi suficiente pentru a inlocui toate trenurile care circula in formula DA+2/3/4vagoane, cred ca ar mai ramane o gramada de trenuri cu vagoane, dintre care o parte pot fi preluate de clasa 82, o parte de GM, dar restul?
_________________
"There's no heart in motorways. You won't see kids on the bridges taking car numbres, will you." (Ian McEwan)
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sun May 08, 2011 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

tomi_ms wrote:
dar restul?


Restul de privaţi, o dată cu secţiile pe care circulă.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Sun May 08, 2011 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

La cele fara fiitor le putem include si DHC-urile nemodernizate.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR