Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

AMFB
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Modele de trenuri -> Intalniri si expozitii
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Wed Apr 02, 2008 2:53 pm    Post subject:  Reply with quote

Mersi pentru raspuns Doru

Ma bucur ca, pe diorama depoului, va fi si o placa turnanta, idee ce-mi place foarte mult si pe care il vad foarte rar pe alte machete.

Spor la lucru in continuare!
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Doru



Joined: 15 Oct 2007
Posts: 48


Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Apr 02, 2008 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

Va fi o placa turnanta  ca alt fel nu se poate.

Ajutati de Catalin ne-am oprit la una care a functionat si la CFR.

Nu vrem sa cumparam asa ca o sa cam avem de munca.

Este foarte frumoasa si faptul ca grinda de baza este traforata si se vede dintr-o parte in alta ii confera un farmec aparte iar ca detalii ce sa mai zic.

Sper sa o putem realiza.
Pana una alta trebuie facute planurile.



Schita apartine lui Catalin
_________________
Toate cele bune,
Doru
Modelism Feroviar
si nu numai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Doru



Joined: 15 Oct 2007
Posts: 48


Location: Bucuresti

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Desi ieri 5 aprilie nu s-a lucrat la macheta, am gasit noi motive sa nu o facem   , intalnirea a fost foarte placuta

Summitul a trecut asa ca am trecut si noi pe la club.

Am scris corect, am trecut, deoarece de muncit nu am muncit decat unii dintre noi care si-au facut de lucru ca sa para preocupati  

Prezenta, dintre cei care s-au anuntat ca vin si cei care nu s-au anuntat dar au venit, in ordine alfabetica:

Andrei, dadrian, Gina, LDH, Lok, Lupul Alb, Radu, Rally, Robert, sesamcave, Silviu20061, adica cei din pozele de mai jos

           

din care lipseste Silviu20061  :-D

El a facut pozele. Poate-l gasim pe undeva si-l punem si pe el la panoul de onoare.
_________________
Toate cele bune,
Doru
Modelism Feroviar
si nu numai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Doru



Joined: 15 Oct 2007
Posts: 48


Location: Bucuresti

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

dadrian a adus o locomotiva care, in opinia mea, asa cum spunema si despre V200, nu trebuie sa lipseasca din colectia modelistului feroviar indiferent daca ii plac sau nu americanele, locomotivele cu abur sau epoca din care face parte.

Big Boy

O masina pe care eu, mai bine zis sotia ce este mare admiratoare a locomotivei, sper, speram, sa o vedem si in colectia mea. Desi am incercat sa o momesc cu un Revell nici nu avrut sa auda asa ca preva zile intunecate pana nu o cumpar

Revenind la locomotiva de la Marklin

Este prezentata intr-o cutie din lemn cu sina interioara, burete si trei gauri prin care trec suruburi de fixare, ca la automodele. Explicabil avand in vedere greutatea ei.

Despre modelul real nu are rost sa vorbim deoarece sigur toti stiti despre el sau puteti afla date cu un simplu clik pe gogu.

Marklin s-a intrecut pe sine in ce priveste detaliile desi era inca destul loc de mai bine.
Fac referire la diferite tevi care sunt gravate in pozitiv pe cazan desi meritau o soarta mai buna avand in vedere ca modelul este de top. Americanele ca si inglistanele, in general, nu au detalii si o gramada de tevi ca masinile de pe batrnul continent, asa ca reprezentarea din plastic sau sarma a doua trei tevi si a suportilor de prindere nu cred ca era un efor prea mare.

Un alt minus, poate nu am observat io bine, este miscarea tijei pistonului sertarului distribuitorului care nu functioneaza. Miscarea este doar simulata ca la modelele noi europene.
Iara cred ca era loc sa se faca totul functional avand in vedere dimensiunile.

Lumini. Are peste tot. Farul si numerele de inmatriculare de pe cazan, farul de pe tender si mai are lumina in marchiza. In poze am observat ca usile de la tender sunt functionale.
O avea si sistemul de snek pentru carbuni?
Omuletii, echipajul, este dar nu erau la treaba.

Interesant este ca dadrian descoperea locomotiva impreuna cu noi. Nu mai fusese pe sine pana atunci.
Cu o fi rezistat atata timp!!!!!

Sunet.
Da are sunte sau, mai corect, sunete deoarece are o gramada: clopot, fluier specific locomotivelor americane, purjare, presiune, pompa de aer, intercomunicatii intre echipajele unui convoi si echipaj-controlori de trafic, tacanitul la joante al rotilor, tacanit atat de drag noua.

Nu avea montata instalatia de fum fapt care nu ne-a deranjat foarte mult avand in vedere cat fum era de la fumat  

Cum ruleaza?
Impecabil si cu asta am spus tot.

Monstrul

                     


Detalii

                       


Centru de comanda digitala a monstrului

         


Avem pe undeva si o fotografie comparativa a masinii de 46 cm lungime alaturi de BR52 Condenstender dar mai trebuie sapat si o punem.

Concluzia este ca merita o asemenea investitie pentru o masina de exceptie.
_________________
Toate cele bune,
Doru
Modelism Feroviar
si nu numai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Doru



Joined: 15 Oct 2007
Posts: 48


Location: Bucuresti

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

A doua piesa de rezistenta a zilei, cu nimic mai prejos decat Big Boy, a fost structura de rezistenta a remizei facute de Andrei.
A avut amabilitatea sa o aduca la Club ca sa ne minunam pe viu de realizare si chiar ne-am minunat. Una este in fotografii si alta este sa o vezi pusa pe masa si "asezonata" cu locomotive, automotoare si linii.

Va reamintesc ca este o constructie exclusiv manuala la Exact 1:87 din lemn de balsa de 1 mm grosime taiat "taitei" de 2 mm latime si imbinare cu aracet.

               


                     

O sa vina si ceva detalii mai spectaculoase la rubrica de prezentare a remizei 1:87
_________________
Toate cele bune,
Doru
Modelism Feroviar
si nu numai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Doru



Joined: 15 Oct 2007
Posts: 48


Location: Bucuresti

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Robert, proaspat posesor al unei E144 PIKO, a vrut digitalizarea ei.

O remarca inainte de a trece mai departe.

Nu stiu de la cine a luat-o dar toata stima pentru vanzator. Modelul arata impecabil.

Revenind la digitalizare.
Sesamcave este realizatorul electronicii iar lok al partii mecanice, daca o putem numi asa.

Cu mainile tremurande si mai mult sa scape de gura mea sesamcave s-a apucat de lucru la ceva inedit.
Digitalizarea unei locomotive cu doua motoare si mai ales ca toata operatia se desfasura LIVE cu tot ce inseamna asta: asistenta, glume si intepaturi, folclor romanesc etc, etc. Un adevarat stres.
Pana la urma totul a iesit asa cum sa dorit si E144 ruleaza in digital exceptional, decoderul cu compensare de sarcina isi face datoria, luminile se aprind in functie de directia de mers, o adevarata incantare.

Un posesor multumit si doi lucratori mandri de realizarea lor.

Detalii mai multe poate da sesamcave la rubrica dedicata digitalului.

     

Hm, iar sunt in pauza de poze. O sa mai daug sa vedeti ce bine-i sade electricei cu cateva vagoane de carbuni atasate.


Revenind putin la remiza iata cam cum a fost

           


La Big Boy nu a fost adunata lumea ca "la urs" ca obturau cadrul  :-D
_________________
Toate cele bune,
Doru
Modelism Feroviar
si nu numai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Doru



Joined: 15 Oct 2007
Posts: 48


Location: Bucuresti

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Instantanee si nu numai

                     


Tot un Marklin dar nu asa de rasfatat ca Big Boy

       


Alte imagini

                   


Un tramvai numit "Dorinta"




Si "Ratusca cea urata" dar lasa ca se face ea mare

       


Cam asta a fost ieri


_________________
Toate cele bune,
Doru
Modelism Feroviar
si nu numai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Interesante locomotive, mai ales Big Boy-ul. Asta fiind foarte detaliat   . Vad ca si remiza prinde contur, sunt curios la sfarsit cum va arata
Succes in continuare pentru toti membrii grupului.
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Doru



Joined: 15 Oct 2007
Posts: 48


Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Multumim Pisti
_________________
Toate cele bune,
Doru
Modelism Feroviar
si nu numai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Cum sta treaba la diorama clubului? Se mai lucreaza la ea?


_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Modele de trenuri -> Intalniri si expozitii All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR