Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Ce mai vedem pe la CFR
Page Previous  1, 2, 3 ... , 44, 45, 46  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sat Oct 15, 2011 3:45 pm    Post subject:  Reply with quote

Diferenţa între cele două ,,epoci" de 20-49 e mică, iar dpdv al confortului sunt la fel de incomode. Problema e că nu sunt deloc bune pentru drum lung, fiind foarte înghesuite. Bine că înapoi din Cluj am nimerit nişte 20-76, mai aerisite (şi cu ventilaţia pe rece...).
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Sat Oct 15, 2011 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

Ba cam e o diferenta cel putin la gradul de confort al scaunelor, la epoca 1 is mai pufoase, nu iti amorteste posterioru si merge un somn, in 2010 inca le-am prins pe acest tren si era mai ok, acum anu asta cu scaunele cu bureti de 2-3 milimetri de parca e scaun de autobuz la astea de epoca 2, eu zic ca e o mare diferenta resimtita la posterior
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
mureseanu_976



Joined: 09 Dec 2007
Posts: 1117


Location: Tirgu Mures

PostPosted: Sat Oct 15, 2011 11:32 pm    Post subject: Reply with quote

Cum am zis si mai devreme, mi-a amortit spatele intr-un gunoi de 20-49.200. Sper ca argumentele noastre sa-l determine odata pe Karpaty sa aleaga cu grija ce-si doreste de la CFR Calatori...Sau va trece prin ce-am trecut noi deja.  
Back to top
View user's profile Send private message
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Eu il sfatuiesc sa mearga si el odata, cu totii ne botezam cu probleme de genu
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sun Oct 16, 2011 3:25 am    Post subject: Reply with quote

Mureşene, eu am mers săptămâna trecută la Cluj cu aşa ceva... mi-a ajuns. Măcar de i-ar fi mers prizele să stau să mă uit la Stargate şi să joc Traffic Giant. Dar nu, ,,în vagonu' ăsta nu merg, n-au mers nici la dus" (exprimarea naşului)... ce dacă biletul e cât e. Nu mai zic că până la Braşov am stat cu picioarele pe bagajul vecinei de compartiment, că atunci când 4 pensionare vin de la tratament de 18 zile au valize măricele... evident, doar 2 încap sus + 3 rucsaci de la colegii mai tineri de compartiment (evident, celelalte 2 valize erau pe hol, sprijinite de peretele compartimentului). Şi nu, valizele alea nu erau gigantice (probabil şi eu dacă plecam 3 săptămâni undeva aş fi avut unele de aceleaşi dimensiuni), dar spaţiul pentru bagaje este o glumă proastă, unde încape cel mult câte un ghiozdan de şcoală pentru fiecare călător. Până şi la 21-57 era loc mai mult.

Stakee, am mers şi cu seria 1 şi după 15 ore Bucureşti - Zalău (din care 30 de minute de stat în Jibou, c-aşa e mersul) am băgat CFR Călători în origini non-stop următoarele 2 luni pentru ,,confortul" ăla. Măcar a fost mai gol şi am putut să mă întind pe scaune... că în rest: vagon fără climă dar cu geamurile încuiate (nu plec de acasă fără cheie pătrată, deci n-a fost bai aici), cu uşa la compartiment care nu stătea închisă, prize defecte (evident, degeaba mă car cu laptopul după mine, că după 3 - 4 episoade de Stargate se duce bateria)...
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
karpaty



Joined: 26 Nov 2009
Posts: 64



PostPosted: Sun Oct 16, 2011 6:20 am    Post subject: Reply with quote

mureseanu_976 wrote:
Cum am zis si mai devreme, mi-a amortit spatele intr-un gunoi de 20-49.200. Sper ca argumentele noastre sa-l determine odata pe Karpaty sa aleaga cu grija ce-si doreste de la CFR Calatori...Sau va trece prin ce-am trecut noi deja.  


Stai linistit , am mers ieri cu 1641 unde erau vagoane 20-49 ambele modele si si 20-54 , dar am fugit intr-un 20-49 pentru ca nu suport sa merg cu un Acc si sa am confort la fel ca pe un Personal , pur si simplu mie imi plac 20-49 .
Back to top
View user's profile Send private message
tomi_ms
FV Administrator


Joined: 26 Jun 2008
Posts: 972


Location: Tg Mures

PostPosted: Tue Jan 31, 2012 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Astazi in IR369 compus din DA 1313 (ce de turbosuflanta muzicala, dom'le   ) +  21-76 + 21-87. Ger de vreo -15 grade.
Pana la Razboieni totul e bine si frumos, este o temperatura placuta in vagon (21-76), chiar daca DA-ul alimenteaza incalzirea cu pauzele pe care le cunoastem.
La plecarea din Razboieni  vine sefa de tren si sub pretextul ca nu isi aminteste cui i-a vazut biletul, ii invita pe rand, unul cate unul, pe toti calatorii din 21-76 sa se mute in 21-87 (gradul de ocupare era  mic in ambele vagoane) 'ca e mai caldut acolo". Si asta soptind, de parca ar fi cine stie ce informatie confidentiala .
Crezand ca totul va fi ca pana atunci si ca diferenta de temperatura e mica, ii spun
- Lasati, doamna, ca se incalzeste si aici.
La care dansa nimic. Ei bine, dupa Campia Turzii m-am mutat si eu pentru ca nu mai puteam de frig: nu era vorba de faptul ca e mai "caldutz" in celalalt vagon, ci pur si simplu femeia a oprit complet caldura in vagon (prizele erau alimentate si ventilatia mergea, dar sufla aer rece) si a stins jumatate dintre corpurile de iluminat.

Acum intrebarile:
- chiar se simte atata economie la consumul unui DA?
- daca vrei sa faci economie, de ce nu ii aduni de la bun inceput pe calatori in acelasi vagon? De ce numai de la jumatatea drumului?
- daca tot faci economie la caldura, de ce nu opresti si ventilatia?
- bun, nu e rentabil sa incalzesti un vagon pentru 10-15 persoane. De acord. Dar sa-l tragi dupa tine degeaba peste dealuri e rentabil? Si nu era vorba de neobisnuit de putini calatori. Ori de cate ori am calatorit cu acest tren, mai mult de 20 de persoane per vagon nu am vazut... Ar putea sa trimita un singur vagon la Mures, iar celalalt sa mearga cu restul garniturii la Brasov (asta presupunand ca pe relatia Cluj Napoca - Budapesta este justificat numarul mare de vagoane.)
_________________
"There's no heart in motorways. You won't see kids on the bridges taking car numbres, will you." (Ian McEwan)
Back to top
View user's profile Send private message
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Câmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Tue Jan 31, 2012 8:03 pm    Post subject: Reply with quote

Si ieri tot 1313 a fost si a oprit  de 3 ori, din Cluj Napoca pana la Cluj Est, din cauza indusilor, caldura nu a mers deloc.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
tomi_ms
FV Administrator


Joined: 26 Jun 2008
Posts: 972


Location: Tg Mures

PostPosted: Tue Jan 31, 2012 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

Pai da, ieri a venit si azi s-a dus inapoi la Cluj. Si astazi s-a oprit la urcare spre Boju, chiar inainte de zona neutra. Se pare ca are unele probleme.
_________________
"There's no heart in motorways. You won't see kids on the bridges taking car numbres, will you." (Ian McEwan)
Back to top
View user's profile Send private message
Zgarcanstein



Joined: 21 Jun 2009
Posts: 151


Location: Arad

PostPosted: Thu Feb 02, 2012 11:11 pm    Post subject: Reply with quote

A apărut un exponat interesant în staţia CFR Arad astăzi, 02.02.2012, însă nu ştiu dacă va rămâne permanent ca şi locomotiva cu aburi din faţa gării.







_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniştrii răi!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3 ... , 44, 45, 46  Next
Page 45 of 46

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR