Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Masini germane: Audi, Bmw, Ford, Opel, etc
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Masini
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Wed Jun 20, 2012 7:06 pm    Post subject:  Reply with quote

Vlad wrote:
Eu stiam ca Ford e de origine americana nu germana. Nu are ce cauta la masini germane.


Se face confuzia ca Ford era neamt de origine da a plecat in State
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Vlad



Joined: 18 Sep 2009
Posts: 233


Location: Campulung Moldovenesc

PostPosted: Wed Jun 20, 2012 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Henry Ford era american si s-a nascut langa Detroit, Michigan. Tatal lui era cu origini irlandeze (nascut in Irlanda) iar mama cu origini belgiene (nascuta in SUA).

Sursa: Wikipedia.
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Wed Jun 20, 2012 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Fordurile pentru Europa se produc Ón Germania, că altfel le-ar rupe taxele vamale.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Wed Jun 20, 2012 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

Na belea eu asa stiam
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
sorin_ncs



Joined: 30 May 2012
Posts: 26



PostPosted: Wed Jun 20, 2012 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Dr2005 wrote:
Fordurile pentru Europa se produc Ón Germania, că altfel le-ar rupe taxele vamale.


Fordul este marca americana la origine intr-adevar. Dar fordurile produse pentru europeni se produc in Europa si de asemenea sint modele care nu au corespondent in SUA. Este valabil pentru multe alte masini americane...Chrysler, Cadillac, Chevrolet etc...Tot ce este produs in europa pentru europeni consider ca nu se poate incadra la "masini americane". Chiar imi aduc aminte ca am pozat asta iarna in parcarea subterana de la AFI un oldsmobile american get-beget...model de prin anii 90 dupe design linga un cadillac european. Oldsmobile-ul avea alura si dotari tipice de masina americana si anume: Numar din acela mai mic format patratos nu din acesta lung cum au masinile europene, pe spate semnalizarile si pozitiile sint in aceeasi lampa de culoare rosie (americanele nu au semnale galbene pe spate) cu bec cu doua filamente, bancheta in fata in loc de scaune, cutie automata, schimbator la volan si frina de "mina" la picior (este de fapt o a treia pedala aflata in stinga pedalierului normal acceleratie si frina, ambreiaj nu exista, masina fiind automata). In acelasi timp cadillacul era european toata ziua numere lungi, cutie manuala, schimbator la podea, frina de mina intre scaunele din fata, semnale galbene). Daca va intereseaza pozele le voi cauta si le voi pune pe forum. As mentiona ca pe linga trenuri pe mine ma mai pasioneaza la nebunie si masinile americane, dar alea americane de-adevaratelea si orcum cele produse intre 1940-1980...nu mai noi de atit. De fapt cea mai mare pasiune a mea sint masinile americane urmate la scurta distanta de trenurile americane si camioanele americane .

Si ca sa nu credeti ca am mintit cind am spus ca am contribuit la railfaneurope.net, desi sint off-topic si imi cer scuze pentru acest lucru va prezint aici una din pozele care imi apartin.

Back to top
View user's profile Send private message
sorin_ncs



Joined: 30 May 2012
Posts: 26



PostPosted: Sat Jun 23, 2012 3:47 am    Post subject: Reply with quote

Un hot rod ciudat:





Back to top
View user's profile Send private message
claus
FV V.I.P.


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 197


Location: Bucuresti

PostPosted: Sat Jun 30, 2012 10:07 am    Post subject: Reply with quote

sorin_ncs

nu vreau sa intru in polemica insa faci confuzii.

Ford are sediul in State si asa ramane. Ca are fabrici in Europa, asta e altceva. Mai nou are una la Craiova, consideram firma ca fiind din Oltenia ???
Ford are o fabrica si in Turcia, consideram firma ca una asiatica ?
VW face Golful si Beatelul la o fabrica in Brazilia, consideram firma sud-americana ?
Hyundai Accent se produce in Turcia. Consideram firma coreana sau asiatica ?

Gresesti iar in al doilea punct:

Ford Fiesta, Ford Focus si Transit (ala facut la Craiova) se vand in aceiasi forma si in State si in Europa.
La fel si Kuga dar la ei se numeste Escape (o strategie de marketing pe care am intalnit-o la multi producatori auto).
Focusul ala facut in Turcia se vinde in State de 15 ani si e facut pentru State. Ma refer la Focusul vechi, cel cu faruri alungite. Si era produs pentru piata americana, fara semnalizator galben, numar mic etc.
Singura diferenta optica era faptul ca avea spoilerul fata o idee mai lung.
Si iti mai dau exemple cate vrei:
La fel Chevrolet Aveo (ala scurt care e la noi pe toate drumurile). E cea mai populara masina la livrari pizza in State. E un fel de scuter Si e facut in.....Grecia.


Iti fac o lista cat vrei de masini care sunt identice.

Ca si regula, se ia locul unde firma isi are cartierul general nu unde isi are fabricile sau originea stramosilor celui care a fondar uzina (asta a fost chiar buna ).

Ca iti plac old american cars, foarte frumos. Si mie. Dar asta nu inseamna ca voi asimila vreodata Ford cu Europa pentru ca, desi diferite ca design de modelele similare din State, firma isi are baza acolo.

Globalizarea are afectele ei, bune sau rele.

Ceea ce cauti tu sunt produse auto destinate pietei auto din State. Nu fa confuzie cu sediul fimei sau ce sta in spatele firmei respective. Nu incerca sa afli pe unde sunt produse ca vei avea surprize...

Sper sa nu te supere postul meu. Sunt pasionat de auto si cunosc cate ceva din istoria domeniului, mai ales Ford. Macar pentru ca am avut pana acum vreo 3 masini de la ei....
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
sorin_ncs



Joined: 30 May 2012
Posts: 26



PostPosted: Mon Jul 02, 2012 2:10 pm    Post subject: Reply with quote

Nu este absolut nici o suparare. Nu interpreta faptul ca raspund mai tirziu drept un semn ca m-am suparat. Pur si simplu am avut alte lucruri de facut. Ceea ce spui tu, anume faptul ca o firma americana are fabrici in toata lumea este prfect normal pentru zilele noastre. In contextul general al globalizarii granitele intre state sint din ce in ce mai greu de definit. Firme frantuzesti fabrica masini in maroc, firma americane fabrica in grecia etc..etc.

Cu toate acestea eu stiam ca productia fabricilor din Europa se adreseaza numei clientelei din Europa in timp ce productia din America de nord se adreseaza numai pietei nordamericane. Daca m-am inselat, mea culpa. In privinta faptului ca exact acelasi model de masina se vinde pe ambele continente, dar sub nume diferite aveam iarasi anumite dubii. Posibil sa fie cum zici tu dar ce te faci cind in Europa toata lumea vrea motoare de sub 2 litri in timp ce americanii nu accepta nimic sub 3,5 litri? Dar prin faptul ca in Europa sint deja mult mai populare motoarele diesel in timp ce americanii nu vor sa auda de asa ceva? Dar prin faptul ca in Europa majoritatea prefera cutie manuala in timp ce americanii habar nu au sa conduca o masina cu transmisie manuala? Este in mod evident posibil ca acelasi model de caroseria sa fie prevazuta cu motorizari si cutii de viteza diferite pentru pietele din Europa si America de nord, si sa aiba in plus adaptarile specifice fiecarui continent...locas de numar de inmatriculare din acela patratos, semnalizari tipic americane, kilometraj in mile, etc...si sa se mai vinda si sub nume diferite...in cazul acesta eu unul as inclina sa numesc modelul adaptat pentru piata nordamericana drept o masina "americana" in timp ce modelul adaptat pentru piata europeana drept o masina europeana de marca americana...mie parca asa imi suna mai bine...insa desigur nu este cazul sa polemizam prea mult pe tema aceasta, in fond este vorba doar de exprimare si terminologia adoptata.

Si eu unul sint mare pasionat de masini, indeosebi americane, doar ca mie imi plac mai mult masinile mai clasice...cele fabricate pina prin anii 80, sau hai cu indulgenta 90...exista unele modele de masini pentru care as face exceptii.

Si cum pe acest topic trebuie sa mai punem si poze, am aici un W123 pentru voi...





Back to top
View user's profile Send private message
claus
FV V.I.P.


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 197


Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 11:51 am    Post subject: Reply with quote

Sorin,

am gasit atatia suparaciosi pe forumuri ca suflu si-n iaurt )

te mai corectez putin: chestia cu motoare mari nu mai e deloc valabila. Odata cu cresterea pretului la benzina in ultimii 10 ani, parcul auto s-a schimbat dramatic in State. O vorbesc ca pasionat de auto dar si ca un om care a calatorit si a stat pe acolo. Stazile nord americane sunt pline astazi de Toyota Yaris, doar ca la ei nu se vinde varianta scurta ci cea lunga, cu portbagaj (nu am vazut-o in Romania niciodata).

Odata cu criza petrolului, razboiul din Golf etc. piata americana s-a schimbat mult. Gigantii americani s-au adaptat foarte greu motiv pentru care japonezii au patruns puternic cu ceea ce ei faceau atunci inclusiv motoare mici. Povestea cu motoare mari...e istorie de la inceputul anilor '90.

Da, exista tehnica de marketing de a schimba numele masinilor pe piata din US la multe firme transcontinentale.

Ford Kuga=Ford Escape
Honda Jazz = Honda Fit
Toyota Auris = Toyota Matrix

etc, etc...
E suficient sa cauti pe net si le gasesti, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant

Cutia automata e traditie la ei insa prinde mult teren si in Europa. Fi atent la trendul european si mai vorbim peste 10 ani. Este net superioara ca si confort la volan, doar ca e mai scumpa....

Mi-am permis sa scriu mai mult pentru ca eu consider ca rolul unui forum este si acela de a aduce informatie, nu doar de a arunca niste poze. Doar nu e o simpla galerie foto.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
sorin_ncs



Joined: 30 May 2012
Posts: 26



PostPosted: Tue Jul 03, 2012 1:24 pm    Post subject: Reply with quote

claus wrote:

Cutia automata e traditie la ei insa prinde mult teren si in Europa. Fi atent la trendul european si mai vorbim peste 10 ani. Este net superioara ca si confort la volan, doar ca e mai scumpa....

Mi-am permis sa scriu mai mult pentru ca eu consider ca rolul unui forum este si acela de a aduce informatie, nu doar de a arunca niste poze. Doar nu e o simpla galerie foto.


Perfect de acord cu tine in cazul ambelor afirmatii. Eu cind am spus ca in Europa se prefera cutia manuala m-am referit la ceea ce stiu eu despre majoritatea posesorilor de masini si nu m-am referit la preferintele mele personale. Eu unul din moment ce sint pasionat de masini americane evident ca prefer 100% cutiile automate. Am inteles de mult ca sint mult mai confortabile, mai elegante la condus etc... In conditiile in care trendurile se schimba in timp si cutia automata prinde teren si in Europa este posibil ca datele stiute de mine sa fi ramas putin in urma...desi cred ca totusi, la ora actuala categoric peste 50% din masinile europene au cutii manuale...iar daca as intreba oameni pe strada ce PREFERA, nu ce au in curta casei cred ca as obtine tot o majoritate pentru cutiile manuale. Probabil din cauza unui conservatorism gresit inteles...Si eu sint mai conservator din fire, adica sint mai reticent in adoptarea ultimelor inovatii tehnice, dar cutia automata este inventie veche...chiar nu vad ce sens ar avea sa mai fii "conservator" cu o chestie pe care americanii o folosesc de prin anii 40 si si-a dovedit din plin utilitatea in timp.

Poze cu un "bot de cal".







Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Masini All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR