Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Cateva poze din Predeal
Page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 12:16 am    Post subject: Cateva poze din Predeal  Reply with quote

Asteptand acceleratul de Bucuresti, am reusit sa fac cateva poze.

Incepem cu marfarul de cisterne al Gfr, tras de 40-1013-8




In spatele marfarului se vede cevaciudat, parca arfi un DA intercalat, defapt pe aceeasi trasa dar la un bloc distanta circula si Da-ul  60-1502-8 de la Gfr, cu inca 9 cisterne





_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Intre timp a aparut si personalul de la Brasov, tras de 41-0823-9


Dupa el, a aparut un rapid, tras de 41-0747-0, care a si plecat repede spre Bucuresti


91-53-0-470-774-7 a Softrans a preluat conducerea personalului si, spre Azuga circulandu-se pe un singur fir, au inceput sa astepte cuminti intarziereea anuntata de 20 de minute (ajunsa 30) a acceleratului de Bucuresti


Iata in sfarsit si acceleratul, tras de 060-EA-008

_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 12:26 am    Post subject: Reply with quote

Nu putea lipsi aburoasa 50.497, dupa urmele de rugina se vede ca si aceasta a fost ridicata de cazan, dar a rezistat mai bine



(cu dedicatie pentru specialistii de scos stalpi cu photoshop)
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 12:34 am    Post subject: Reply with quote

Uitandu-ma plictisit prin gara, nu-mi vine sa cred ca nu am observat mai devreme cele doua vagoane platforma pe care cei de lainfrastructura au montat cate doua macarale si le-au inmatriculat ca Uvks 40-53-9453-002-7


Defapt priviti bine poza pentru ca nu cred ca veti mai avea multe ocazii asemanaotare, defapt nu sunt doua vagoane ci un vagon multiplu Laads, format din doua unitati cuplate apropiat


Cupla si mecanismul de ciocnire apropiat


Personal nu am mai stiu decat de existenta unei singure poze ce prezinta vagonul Laads, este cea depe site-ul Cfr Marfa (si din compendium)

_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 12:37 am    Post subject: Reply with quote

Am revenit si la caderea serii, ca sa ma conving ca aparatul meu nu are legatura cu pozele nocturne





_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 12:40 am    Post subject: Reply with quote

In loc de incheiere, o poza cu ceremonia sarbatoririi Sfantului Andrei la biserica din Predeal

(sper ca prezentul reportaj, desi micut, constituie o placuta completare la cadourile din cizmulite)
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
tomi_ms
FV Administrator


Joined: 26 Jun 2008
Posts: 972


Location: Tg Mures

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 11:05 am    Post subject: Reply with quote

Felicitari pentru poze, Shoppy, ai readus atmosfera de iarna. Aici "jos" se pare ca ne-am intors in octombrie
Am si o intrebare de incepator   dieselul e ND2, dar electrica de la GFR cum de are usile fix invers? Pentru cine s-a fabricat asa? Si e invers si in interior (ma refer la postul de conducere)?
Scuze pentru off-topic, dar e prima data cand vad asa ceva.
_________________
"There's no heart in motorways. You won't see kids on the bridges taking car numbres, will you." (Ian McEwan)
Back to top
View user's profile Send private message
CsabyRR
FV V.I.P.


Joined: 06 Sep 2007
Posts: 460


Location: Salonta

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 11:53 am    Post subject: Reply with quote

Da. Si postul de conducere este invers. Acest tip de electrica a fost fabricata pentru sarbi (ex. Iugoslavia). Eu asa stiu...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Cāmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Sun Dec 07, 2008 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Frumoase poze, o parte din ND2-uri au fost fabricate si pentru chinezi mi-a spus un mecanic din Dej care face pe 1514.
Am si eu o intrebare:am mai citit si pe alte forumuri tot feluri de lucruri despre Softrans ca au dat faliment ca una alta.Este adevarat ca o parte din locomotivele lor au ajuns la TFG si Rompetrol.Dar mau au inca 3 sau 4 in servici 774 725 si 783 stiu eu.Insa am vazut si poze in care trag trenuri de la calatori.Au ceva contract cu CFR Calatori si daca stie cineva cu ce firme mai au contract.
Multumesc.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sun Dec 07, 2008 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Acea locomotiva a Softrans face serviciu de impingatoare pe urcarea de pe valea Prahovei, adica zilnic (probabil) urca impingand la un marfar. Pentru a nu plati o trasa la coborare, se ataseaza la personalul de la Calatori, adica cei de la Calatori platesc trasa iar Softrans trage trenul, cei de la Calatori economisesc uzura propriei locomotive si ceva pe la plata mecanicilor, cei de la Softrans economisesc costul trasei.
Cat despre falimentul Softrans, a fost un moment cand o mare parte din locomotivele lor s-au vandut pe la ceilalti privati (au ajuns si pe la Gfr cateva), se pare ca faliment de tot nu au dat.

In statele din fost Iugoslavie (sau cum s-o numi acea zona), am inteles ca semnalele sunt invers fata de restul lumii, adica pe cealalta parte, asa ca locomotivele s-au construit cu posturile de conducere inversate. Pana la urma s-a trecut cu vederea toata chestia, si circula orice locomotive pe orice fel de semnalizare.


_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR