Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Gara Bucuresti Nord
Page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
View previous topic :: View next topic  
Author Message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Fri Dec 26, 2008 6:57 pm    Post subject:  Reply with quote

Tiberio, adu-ti aminte ca traim in Romania, asa ca nu mai da ca sigura o chestie care este logica. Iti spun din experienta proprie, eu avand prietena constanteanca, ca A de la Constanta care vine seara in Nord, era tras mereu la linia 1.
E adevarat ca o vreme cele mai noi vagoane erau in probe si apoi in serviciu pe R si Ic de Constanta, iar linia 14 a fost prima la care s-a modernizat peronul, asa ca toate aceste trenuri plecau si soseau la 14, dar acum nu se mai respecta.

Intr-adevar Dan tm, din Basarab nu se poate pleca spre Baneasa si, mai nou, cu dezafectarea linei pe sub magistrala la Chitila, nu se mai poate pleca nici spre Urziceni, deci doar Chiajna si Chitila.
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
tiberio



Joined: 19 Oct 2008
Posts: 224


Location: slatina

PostPosted: Fri Dec 26, 2008 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

Deci din basarab se pleaca spre videle si spre ploiesti doar?
Back to top
View user's profile Send private message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Fri Dec 26, 2008 8:41 pm    Post subject: Reply with quote

Si Titu.
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
tiberio



Joined: 19 Oct 2008
Posts: 224


Location: slatina

PostPosted: Fri Dec 26, 2008 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

Intr'o seara am vazut pe linia 14 un sulzer al GFR a venit a stat vreo 10 minute a plecat si dupa iar s'a intors si la fel a stat. E cam ciudat ca nu a luat sau a adus ceva.
Back to top
View user's profile Send private message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Fri Dec 26, 2008 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

shoppy wrote:
Linia 14 mai e folosita si de locomotivele privatilor (Gfr si Tfg in special) care isi fac revizia la Bucuresti Calatori...

_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Sat Dec 27, 2008 11:35 am    Post subject: Reply with quote

Electrica335 wrote:
N-am vazut in nicio instructie prevazut ca fiind ilegala taierea parcursului altui tren. In fond nu e mare lucru . Sa ne imaginam ca pleaca un personal din gara B spre Brasov si un intercity din A tot spre Brasov.Trasa city-ului are prioritate de rang deci personalul va astepta pe o linie de abatere pana ce acesta va trece de doua sectoare de bloc de linie consecutive(cel putin). Dupa aia va intra pe aceeasi linie cu intercity-ul si isi va continua drumul.


Nu am spus ca e ilegal, dar nu e nici economic si nici in avantajul calatorilor.
Sa ne imaginam ca pleaca un personal din B spre Brasov si din A un IC tot spre Brasov.
In functie de necesitatea opririlor personalului el poate circula in aceeasi directie pina la intrarea in trasa in urma IC.
Dar daca un A pleaca de la linia 1 spre Constanta va taia posibilele trase ale unor trenuri care urmeaza sa plece sau sa soseasca.Ce rost are sa soseasca un tren care sa stea la semnal pina altul ii taie trasa la iesirea din statie?
Back to top
View user's profile Send private message
paall



Joined: 05 Oct 2008
Posts: 673


Location: Ploiesti.Vest, Targoviste, Pietrosita

PostPosted: Sat Dec 27, 2008 8:04 pm    Post subject: Reply with quote

Trenurile care pleaca din Basarab spre Titu, Ploiesti merg pe linie separata pana la intrare in Chitila. abia acolo taie linia Bucuresti-Chitila-Ploiesti ( firul 2 ) si apoi intra in Bucuresti-Chitila-Ploiesti firul 1.

Trenurile Personale care pleaca din Buc.Nord Grupa A , dupa cum se vede si in MT ( PLoiesti, Titu, Urziceni ) merg pe Bucuresti-Chitila-Ploiesti Firul 1 cu exceptia trenurilor de Urziceni care au langa o linie separata.

Acceleratul Constanta-Buc.Nord-Arad este tras la linia 1 din cauza ca majoritatea trenurilor cu directia Videle care pleaca din Nord pleaca de la linia 1 , 2 si 3 astfel nu trece peste chair atat de multe linii ( macaze ).

Daca ar fi ca un tren sa treaca peste cele mai multe linii ( macaze) acela ar fi un A,R sau IC din Buc.Nord de la linia 13 cu directia Videle-Craiova s.a.m.d...

un alt exemplu ar fi ca din Bucuresti Nord Grupa A in acelasi timp pot pleca 3 trenuri in directii diferite de la 3 linii. cum ar fi Linia 13 un Acc spre Urziceni-Galati , de la linia 6 orice tip de tren cu directia Ploiesti.Sud/Vest si de la linia 1 un tren A sau R cu directia Videle.

La fel exemplele pot continua cu intrarea a doua trenuri in gara in acelasi timp si iesirea a unui tren.

Linia 14 nu am vazut decat im vara Ic 576 Galati-Buc.Nord tras acolo si tot in vara pe aceeasi linia Sezonierul 981 Buc.Nord-Mangalia. In rest pe linia 14 se fac manevre a locomotivelor de la GFR.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sat Dec 27, 2008 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

paall wrote:
La fel exemplele pot continua cu intrarea a doua trenuri in gara in acelasi timp si iesirea a unui tren.


În mersul trecut, P3006 şi P9108 mergeau în paralel de la Chitila la Bucureşti Basarab... mulţi fugeau dintr-unul în altul (din cauza opririlor în diversele halte dintre Chitila şi Bucureşti, nu opreau ambele în aceleaşi staţii).

Quote:
In rest pe linia 14 se fac manevre a locomotivelor de la GFR.

Şi TFG şi altţi privaţi...
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
tiberio



Joined: 19 Oct 2008
Posts: 224


Location: slatina

PostPosted: Sun Dec 28, 2008 1:05 am    Post subject: Reply with quote

Stati putin. Fac privatii manevre pe linia 14. Ce fel de manevre ca doar vine un sulzer de exemplu sta 10 minute si pleaca si iar se intoarce. Va rog sa imi explicati ca vine doar locomotiva singura.
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sun Dec 28, 2008 3:49 am    Post subject: Reply with quote

Ca să intre în Depoul BC trebuie să vină de oriunde vrea (dinspre Chitila, Videle, Constanţa ori Urziceni) şi să rebruseze în Bucureşti Nord. La fel şi la ieşirea din depou, întâi vine în Bucureşti Nord, rebrusează şi pleacă unde are treabă.


_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR