Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Restructurare la CFR !
Page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Câmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Fri Apr 30, 2010 9:12 pm    Post subject:  Reply with quote

Sunt 5 companii CFR, fiindca din CFR Infrastructura s-au mai desprins 2 companii. Si daca tot venii vorba de restructurare uitati cum sta situatia pe Sucursala Electrificare Cluj.
La Districtul LC Campia Turzii din 3 mecanici drezina pantograf 2 au fost dati afara printre care si tatal meu (desii nu trebuia dat afara, asa au fost ploile ca sa ramana cineva cu functie mai inalta), acum mai vine un mecanic de la Cluj si unul de la Razboieni ca sa fie oameni, luna viitoare tot asa va fi, iar de la 1 iunie Districtul se va desfiinta fiindca clujenilor nu le convine sa vina la tura de 24 de ore la Campia Turzii, iar interventiile se vor face de la Cluj.
Foarte interesant ca din conducere cei de sus nimeni nu a fost disponibilizat, pai normal ca deraiaza trenurile si restrictii una alta cand numai din patura de jos se dau oamenii afara. Ei stau bine sus la caldurica.
Unde e corectitudinea?
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Mon Aug 30, 2010 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010

Prewiew :

• continuarea procesului de licitare şi inchiriere a liniilor aparţinând infrastructurii feroviare
neinteroperabile rămase neadjudecate/necontractate în etapele de licitaţie derulate anterior (35
de secţii însumând 814,63 km, care prin închiriere aduc economii de 158,1 milioane lei/an);
• promovarea unei Hotărâri de Guvern prin care să fie incluse în categoria infrastructurii
neinteroperabile un număr de 9 secţii de circulaţie, care însumează 366,53 km şi care, prin
închiriere, conduc la o economie de 39.6 milioane lei/an). Prin aceasta, lungimea infrastructurii
feroviare neinteroperabile din România va fi 3.606,53 km, reprezentând 101 secţii de circulaţie;
• închiderea secţiilor de circulaţie neinteroperabile şi disponibilizarea personalului aferent în
cazul secţiilor care nu vor putea fi închiriate în etapele de licitaţie din anul 2010 şi ulterior
emiterii Hotărârii de Guvern de suplimentare a numărului de secţii;

MĂSURI DE REORGANIZARE A ACTIVITĂŢII DE TRANSPORT

Sistarea operării trenurilor de călători pe secţii de circulaţie cu încasări reduse, astfel:
a. In conformitate cu intentia CFR SA de a modifica HG 1409/2007 prin trecerea unui numar de 6
secţii în secţii neinteroperabile şi concesionarea acestora sau închiderea totală, efectul va fi
reducerea a 200.000 tren-km în următoarele patru luni, cu o economie financiară de aprox. 4,7
milioane lei, reducerea fiind direct influenţată de decizia CFR SA.

Sectia  
1 Bucuresti - Oltenita RTFC Bucuresti km 79 tren-km / zi 316
2 Rosiori - Alexandria RTFC Craiova km 34 tren-km / zi 379
3 Argeselu - Campulung-Golesti RTFC Craiova km 55 tren-km / zi 220
4 Rosiori - Turnu Magurele RTFC Craiova km tren-km / zi 50 457
5 Oraviţa- Anina RTFC Timişoara km 33 tren-km / zi 198
6 Oraviţa- Iam RTFC Timişoara km 27 tren-km / zi 154

b. Conform HG 1409/2007, au fost licitate şi urmează a fi preluate un numar de 3 secţii declarate
ca secţii neinteroperabile, măsura va avea ca efect reducerea a 35.000 tren-km, cu o
economie financiara de aprox. 1,1 milioane lei pentru ultimele două luni.
Secţiile care vor fi preluate sunt următoarele:

1 Buda - Slanic  Bucuresti km 34  tren-km / zi 227
2 Ploiesti Nord - Maneciu Bucuresti km 44  tren-km / zi 176
3 Simeria - Hunedoara Timisoara km 15  tren-km / zi 184

c. Urmare analizei comune CNCF CFR SA - CFR Călători, referitoare la rezultatele economicofinanciare
pe anumite secţii de circulaţie, se propune a nu se mai opera pe 7 secţii de circulaţie
(indiferent de clasificarea acestora în secţii neinteroperabile/interoperabile), cu modificarea
obligatorie a Contractului de Servicii Publice pentru 2010 încheiat cu MTI , acest lucru avand
ca efect reducerea a cca. 200.000 tren-km, cu o economie financiară de aprox. 4,8 milioaneâ
lei în următoarele patru luni .

Secţiile propuse sunt următoarele:

1 Babeni - Alunu Craiova km 40,6 tren-km / zi 139
2 Strehaia - Motru Craiova km 31 tren-km / zi 177
3 Podu Olt - Porumbacu Brasov km 19 tren-km / zi 247
4 Giurgiu -Gradistea Buc km 49 tren-km / zi 196
5 Livezeni - Lupeni Timisoara km 17 tren-km / zi 170
6 (Barlad)Zorleni - Falciu Nord hcv Iasi km 70 tren-km / zi 280
7 Medgidia - Negru Voda Constanta km 58 tren-km / zi 348

d. Pe lângă secţiile menţionate la pct. c, sunt o serie de secţii declarate ca neinteroperabile de
CNCF CFR SA, prevăzute în HG 1409/2007, pe care CFR Călători nu va mai opera, cu
modificarea corespunzătoare a Contractului de Servicii Publice pentru 2010 încheiat cu MTI,
acest lucru având ca efect reducerea a cca 150.000 tren-km, cu o economie financiară de
aprox. 2,8 milioane lei în următoarele patru luni .
Secţiile propuse sunt următoarele:

1 Caransebes - Boutari Timisoara km 70 tren-km / zi 420
2 Jebel - Liebling Timisoara km 10 tren-km / zi  20
3 Carpinis - Ionel Timisoara km 31 tren-km / zi 186
4 (Piteşti) Vâlcele- Curtea de Argeş Craiova km 16 tren-km / zi 160
5 Dornisoara - Floreni Iasi km 22 tren-km / zi 88
6 Crasna - Husi Iasi km 33 tren-km / zi 330
7 Marasesti - Panciu Galati km 18 tren-km / zi 36

Alte măsuri de reducere a cheltuielilor şi creştere a veniturilor

Activarea în regim de urgenţă a parcului imobilizat de automotoare tip MALAXA şi DESIRO,
destinate circulaţiei pe secţii secundare în locul trenurilor clasice. Astfel, prin repararea a circa
65 de automotoare tip 900 Malaxa şi circa 68 de automotoare Desiro se estimează înlocuirea
a 70 locomotive diesel (50 LDE şi 20 LDHc) utilizate în prezent în tracţiunea trenurilor,
rezultând o economie lunară de cca. 1500 tone combustibil. Efortul bugetar pentru realizarea
acestui program se estimează la cca. 40 milioane lei pentru perioada 2011-2012.

_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

Semnati si voi petitia impotriva inchiderii liniei Oravita - Anina

http://www.petitieonline.ro/petit...ita_anina-p51717047.html?msg_ok=1
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Degeaba o semnăm, că e adresată unei entităţi comerciale inexistente: destinatar: SNCFR
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Gabry_Mafia
FV V.I.P.


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 589


Location: Peciu nou,jud.timis

PostPosted: Thu Oct 28, 2010 8:42 pm    Post subject: Reply with quote

Reşiţenii pot alege pentru acest sfârşit de săptămână o călătorie cu trenul pe ruta Oraviţa-Anina. Traseul feroviar este recunoscut în Europa pentru frumuseţea peisajului şi vechimea construcţiei, obiectivul turistic fiind şi unul dintre cele mai importante din judeţ.
http://www.adevarul.ro/locale/res...eringul_banatean_0_361764416.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Tue Nov 02, 2010 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

Agenda wrote:
Zile de foc pentru Regionala CFR Timisoara

După Marfa, desfiintata cu data de 1 noiembrie, soarta sucursalelor locale Calatori si Infrastructura se stabileste azi si maine la Bucuresti

Ceferistii banateni ar putea fi nevoiti sa se obisnuiasca cu accentul oltenesc. Asa pare a dori Ministerul Transporturilor, al cui plan de rentabilizare a societatilor de cale ferata din Romania prevede desfiintarea a patru regionale din tara. Intentie mai veche a fostului ministru Radu Berceanu, care parea la un moment dat abandonata, desfiintarea Regionalei Timisoara si mutarea ei, cu arme si bagaje, la Craiova, e la un pas sa se produca.

Ce cuprinde, practic, planul de masuri al ministerului? In primul rand, restrangerea la jumatate a numarului de sucursale, lucru deja implinit pentru CFR Marfa. Din cele opt sucursale au mai ramas, incepand de ieri, 1 noiembrie, doar patru: Cluj-Napoca, Craiova, Iasi si Constanta. Care va fi soarta celorlalte doua sucursale timisorene, Calatori si Infrastructura, in momentul de fata nu se stie, cel putin la modul oficial. Contactat de www.agenda.ro pentru un raspuns care sa faca putina lumina in situatia neguroasa din domeniul feroviar, directorul general al CFR SA, timisoreanul Ioan Valeriu Trica a confirmat doar discutiile care se poarta la nivel de Capitala.

Posibila reorganizare i-a pus pe jar pe ceferistii din Banat care stiu prea bine ce inseamna desfiintarea regionalei de aici

„Nici nu vreau sa ma gandesc ce va urma – a declarat Petrica Stoian, presedintele Aliantei Sindicale Miscare-Comercial din cadrul Regionalei CFR Timisoara. Plecam maine la Bucuresti pentru discutii. Dar daca are loc aceasta comasare cu Regionala Craiova, in timp ce la Timisoara va ramane, asa cum se preconizeaza, doar un Centru Comercial de Productie, se anunta vremuri grele. Si ma refer aici nu numai la concedierile masive care vor avea loc ci si la euroregiune si la finantari europene pentru Timis, de la care cred ca va tebui sa ne luam gandul”.


Reactiile la masurile preconizate au fost pe cat de rapide, pe atat de virulente.

„Nu putem rămâne indiferenti fata de ultimele evenimente care au avut, si urmeaza sa mai aiba loc, la Regionala CFR Timisoara, a declarat viceprimarul social-democrat al Timisoarei, Sorin Grindeanu. Poarta de intrare a tarii a fost închisa! Nu putem asista pasivi la uciderea CFR-ului. Ne împotrivim total, dar in acelasi timp ne punem întrebari legate de activitatea deputatilor si senatorilor PDL, care nu au avut si nici nu vor avea, probabil, nici o reactie in fata acestui demers parsiv, care implică afaceri subterane” a incheiat Grindeanu, care se asteapta acum ca o alta initiativa a Guvernului sa fie repusa pe tapet, iar timisorenii sa se vada privati, in folosul Aradului (ca si la Craiova, un fief PDL), si de Aeroportul International Traian Vuia.


Ieri seara, planul de reorganizare a companiei CFR Calatori, care prevedea, printre altele, disponibilizarea anul viitor a 2200 de angajati  (15% din totalul celor 15000 de salariati), inchiderea a cinci puncte de lucru (printre ele Oravita, Caransebes si Lugoj) si inchiderea mai multor linii considerate nerentabile (cu Oravita-Anina, cea mai veche cale ferata din Romania, cap de lista) nu a fost avizat de ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.

http://www.agenda.ro/news/news/35...ntru-regionala-cfr-timisoara.html


Tion.ro wrote:
Întreaga Regională CFR Timişoara a fost închisă şi urmează să fie mutată la Craiova. Cel puţin aşa susţine prim-vicepreşedintele PSD Timiş, Sorin Grindeanu, care a afirmat că ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a reuşit să desfiinţeze regionala în doar trei zile.



Grindeanu afirmă că luni a fost închisă CFR Marfă, iar marţi a venit rândul direcţiei CFR Călători Timişoara, urmând ca miercuri să fie închisă şi CFR Infrastructură.

„Nu putem rămâne indiferenţi faţă de ultimele evenimente care au avut, şi urmează să mai aibă loc, la Regionala CFR Timişoara. O idee „strălucită” a fostului ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, care părea abandonată la un moment dat, a fost pusă în practică de Anca Boagiu: distrugerea Regionalei CFR Timişoara. Ieri, în 1 noiembrie, a fost închis CFR Marfă. Astăzi, 2 noiembrie, s-a pus lacătul pe CFR Călători, iar de mâine, 3 noiembrie, şi CFR Infrastructură va deveni o amintire. De 72 de ore au avut nevoie PDL-iştii pentru a distrugea cea mai veche şi mai dezvoltată Regională CFR din ţară”, afirmă Grindeanu.

Prim-vicepreşedintele PSD Timiş afirmă că decizia de a muta întregul comandament al CFR din vestul ţării la Craiova este o decizie pur politică, capitala Olteniei fiind un „fief portocaliu”.

„Efectele acestei măsuri vor produce, la fel ca multe alte iniţiative al actualei guvernări, un adevărat haos. Vor urma reduceri de personal, de trenuri şi, evident, de investiţii, iar actul decizional va fi luat în biouri situate la Craiova, un fief portocaliu. Poarta de intrare a ţării a fost închisă! Nu putem rămâne indiferenţi şi nu putem asista pasivi la uciderea CFR-ului. Ne împotrivim total, dar în acelaşi timp ne punem întrebări legate de activitatea deputaţilor şi senatorilor PDL, care nu au avut şi nici nu vor avea, probabil, nici o reacţie în faţa acestui demers parşiv, care implică afaceri subterane”, mai susţine Grindeanu.

Liderul PSD Timiş susţine că această măsură va duce la diponibilizări în masă şi la reduceri salariale printre angajaţii CFR, el temându-se că următoarea mutare pe lista ministrului Transporturilor este legată de relocarea Aeroportului Timişoara.

„Bătaia de joc trebuie se înceteze. Mii de timişoreni şi timişeni vor avea de suferit de pe urma acestei măsuri luată de puterea portocalie, al cărui singur scop este urmărire intereselor de partid, nicidecum a oamenilor. Deşi actualii guvernanţi susţin că pricipala lor preocupare este creşterea nivelului de trai şi crearea de locuri de muncă, realitatea este cu totul alta. Această măsură va duce la disponibilizări în masă şi la reduceri salariale. Şi dacă această mult contestată acţiune a Guvernului Boc vine într-un moment delicat, nu putem să nu ne gândim la o altă iniţiativă a Executivului. Poate, pe viitor, timişorenii vor fi privaţi şi de Aeroportul Internaţional Traian Vuia din Timişoara, pentru că finul prezidenţial, Gheorghe Falcă, a încercat odată să lase Timişoara fără aeroport”, concluzionează Grindeanu.

Update: Liderul sindicatului mecanicilor de locomotivă, Ioan Boloş, confirmă informaţiile liderului PSD Timiş. El susţine că decizia de a muta Sucursala CFR Marfă Timişoara la Craiova a fost luată vineri, în cadrul unei şedinţe a Consiliului de Administraţie al acestei societăţi şi a fost pusă în practică, marţi.

„Vineri după-masă, membrii Consiliului de Administraţie al CFR Marfă au decis reorganizarea. Marţi, într-adevăr, a fost închisă şi urmează să fie mutată la Craiova. Decizia e cel puţin ciudată deoarece Regionala CFR Timişoara avea în subordine cea mai lungă reţea de căi ferate.Vor urma şi sucursalele CFR Călători şi CFR Infrastructură”, a spus Boloş.

În opinia liderului sindical, această decizie va avea repercusiuni asupra angajaţilor Regionalei CFR Timişoara, care vor fi primii afectaţi de restructurările dispuse de Guvern. Mai mult, de acum înainte, cum toate deciziile se vor lua la Craiova, este posibil ca şi unele investiţii în vestul ţării să fie diminuate.
http://www.tion.ro/stiri/timis/ar...craiova/cn/news-20101102-12522678


Tion.ro wrote:
Compania Naţională de Căi Ferate neagă desfiinţarea instituţiei

UPDATE. Reprezentanţii Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” SA au venit cu precizări legate de soarta Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timişoara în cursul zilei de marţi, după informaţiile lansate de liderii PSD Timiş şi cei ai sindicatelor.

„Sucursala Regională de Căi Ferate Timişoara (SRCF Timişoara) nu se desfiinţează, angajaţii urmând să îşi desfăşoare activitatea în mod normal, în continuare, şi din 3 noiembrie a.c. Menţionăm că în prezent la nivel central se poartă discuţii pe marginea programului de restructurare şi reorganizare a companiei, administraţia analizând mai multe variante de lucru. În momentul în care administraţia şi reprezentanţii sindicatelor vor agrea o variantă finală, care să aibă ca rezultat revitalizarea economică a companiei, aceasta va fi comunicată oficial”, a arătat şefa Biroului de presă al Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” SA, Oana Brânzan.


Romania Libera wrote:
FMI cântă refrenul anilor '90: ori privatizaţi, ori închideţi

Care trenuri se desfiinţează la cererea FMI

Potrivit unui proiect de restructurare a companiei prezentat de Ministerul Transporturilor Fondului Monetar Internaţional, CFR Călători, care are 15.000 de salariaţi, va disponibiliza anul viitor aproape 1.000 dintre aceştia. Aplicarea programului este singura cale prin care societatea poate evita insolvenţa sa. Se prevăd investiţii de 957 milioane de euro până în 2019 pentru achiziţia de rame electrice, automate de bilete şi un sistem de control prin porţi de acces la tren. Compania intenţionează introducerea unui mers al trenurilor cadenţat (plecări şi sosiri ale trenurilor la intervale orare egale de 1-3 ore) care ar putea aduce anul viitor o economie anuală de aproximativ 400 mililoane lei (100 milioane euro) numai din costurile de exploatare directe, urmând ca numărul de călători să crească cu 15%. Compania vrea să închidă mai multe puncte de lucru şi 19 secţii de circulaţie unde sunt înregistrate cele mai mari costuri per pasager-km şi cele mai mici venituri, precum Bucureşti-Olteniţa, Piteşti-Curtea de Argeş, Ploieşti Nord-Măneciu, Simeria-Hunedoara şi Oraviţa-Anina. Principiile comerciale şi tehnice după care se vor face anulările de trenuri de călători cuprind trenurile cu cele mai mici încasări, cu compunere necesară sub 2-3 vagoane, trenuri cu tracţiune Diesel.


Descarcă aici programul de restructurare a CFR Călători
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR


Last edited by cristi CFR on Thu Nov 11, 2010 11:14 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Tue Nov 02, 2010 8:55 pm    Post subject: Reply with quote

Se face cam mult tam-tam cu desfiinţarea regionalelor. Problema e că Regionala TM nu prea mai are ce să deservească, majoritatea secţiilor secundare (mai puţin liniile de Ionel, Liebling, Anina şi IAM) sunt deja închiriate la privaţi.
Sunt curios cui vor da Arad - Simeria şi Arad  -Ciumeghiu. Le-ar sta mai bine în Regionala Cluj decât Craiova, care e cam departe de zonele cu pricina.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Wed Nov 10, 2010 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

Probabil cea mai tare stire de pana acum 

newsletter club-feroviar wrote:
CFR Calatori achizitioneaza servicii de consultanta pentru strategia de dezvoltare

Operatorul national de transport feroviar de calatori, CFR Calatori, a anuntat pe site-ul e-licitatie.ro, la sectiunea „proceduri de atribuire”- „cereri de oferta” (invitatia numarul 271731), achizitionarea serviciilor de consultanta pentru identificarea strategiei de dezvoltare a CFR Calatori. Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic cu o proportie de 30% pentru pret si 70% pentru oferta tehnica.

Contractul are o valoare de 399,900 RON (cca 93 de mii de euro).

Data limita de depunere a ofertelor este 19 noiembrie 2010, iar deschiderea ofertelor va avea loc in aceeasi zi.

Mai jos gasiti informatii privind caietul de sarcini.





CAIET DE SARCINI

pentru achizitionarea de

„SERVICII DE CONSULTANTA pentru identificarea si  evaluarea OPTIUNILOR PRIVIND STRATEGIA DE DEZVOLTARE A cfr Calatori  in contextul INITIERII PROCESULUI DE RESTRUCTURARE A SECTORULUI FEROVIAR DIN România.


Denumirea obiectului contractului:



„Servicii de consultanta pentru identificarea si evaluarea optiunilor privind strategia de dezvoltare a  cfr Calatori  in contextul initierii procesului de restructurare a sectorului feroviar din România”
Date generale:



Romania a fost afectata semnificativ de criza financiara inceputa in anul 2008. Impactul acestei crize se face inca simtit la nivel international. Pachetele de sustinere finaciara negociate cu Uniunea Europeana, Banca Mondiala si Fondul Monetar International au fost acompaniate de masuri stricte de austeritate. Guvernul continua sa faca pasi importanti in stabilizarea economiei in general si in asigurarea cresterii pentru anii urmatori. Pachetele externe negociate cu institutiile mentionate includ angajamente de a privatiza sau restructura companii de stat cu pierderi. In acest sens, conducerea MTI a solicitat de la CFR Calatori prezentarea unui program de restructurare si reorganizare a companiei, care sa permita implementarea de masuri pentru redresarea companiei.
Obiectivele Contractului



Scopul achizitionarii serviciilor de consultanta este:

-          Definirea obiectivului CFR Calatori

-          Prezentarea elementelor esentiale ale strategiei viitoare a CFR Calatori

-          Prezentarea elementelor esentiale ale structurii organizatorice viitoare a CFR Calatori

-          Definirea proceselor din cadrul noii structuri

-          Identificarea problemelor majore cu care se confrunta compania;

-          Recomandari privind solutii posibile de redresare si reorganizare a companiei având in vedere situatia actuala;

-          Beneficii nete ale restructurarii (previziuni financiare, organizatie, costuri, eficienta, productivitate)

-          Riscuri in cazul aplicarii solutiilor propuse si scenarii de reducere a riscurilor



Ofertantul va elabora studiul pentru identificarea si evaluarea optiunilor privind strategia de dezvoltare a  cfr Calatori  in contextul initierii procesului de restructurare a sectorului feroviar din România, conform urmatoarelor criterii tehnice:

-          metodologia de lucru

-          abordarea proiectului

-          plan de lucru

Totodata, ofertantul va elabora o analiza profesionista a procesului restructurarii CFR Calatori din punct de vedere institutional, tehnic si financiar.
Locul desfasurarii: Sediul CFR Calatori SA
Termenul limita de prestare: 30 de zile de la data incheierii contractului
Receptia si verificarea serviciilor de consultanta prestate:

a)  Receptionarea serviciilor prestate se va efectua dupa primirea de catre achizitor a raportului de consultanta intocmit de prestator;

b)  Raportul de consultanta va contine concluziile echipei de consultanta cu privire la obiectivele mentionate in Caietul de Sarcini sustinute de argumente, constatari si propuneri/opinii de specialitate formulate in sensul cerintelor stabilite referitoare la analizarea starii companiei si masurile care trebuiesc intreprinse;

c)  Daca in termen de 5 zile lucratoare de la efectuarea receptiei raportului de consultanta de catre achizitor se constata ca acesta nu indeplineste cerintele specificate in Caietul de Sarcini, se va notifica prestatorul ca in termen de 2 zile lucratoare de la data primirii notificarii, sa remedieze neconformitatile constatate, fara cheltuieli suplimentare pentru achizitor, si sa retransmita achizitorului documentul in cauza.



7.      Conditii de eligibilitate si calificare:



a) Ofertantul trebuie sa fie o firma de consultanta cu experienta in analiza si restructurarea organizatiilor de dimensiuni similare cu CFR Calatori.

b)  Echipa de consultanti trebuie sa aiba experienta practica in organizatii de mari dimensiuni si minim 5 ani in domeniul feroviar;

c) Echipa de consultanti trebuie sa aiba abilitati de comunicare si de intelegere a functionarii proceselor si sistemelor  de mari dimensiuni

Echipa de consultanti trebuie sa fie formata din circa 5 experti astfel:

1.      Manager de Proiect

·        Experienta in sistemulde transport feroviar.

·        Minim 3 proiecte similare (Manager de Proiect pentru analiza/restructurarea caii ferate in ultimii 5 ani);

2.      Expert exploatare cale ferata si  material rulant

·        Experienta in activitatea de exploatare din industria de transport

·        Experienta relevanta pentru investitii in material rulant si retehnologizare

3.      Expert marketing/comercial

·         minim 3 proiecte similare

4.      Expert financiar

·        minim 3 proiecte similare

5.      Expert restructurare

·        minim 3 proiecte internationale de reorganizare/restructurare/externalizare activitati feroviare



Ofertantul va prezenta o lista cu echipa propusa pentru realizarea serviciilor de consultanta. Anexat, va prezenta angajamentul ofertantului privind mentinerea echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului. Toti expertii vor lucra in România pe toata perioada contractului.

Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic cu o proportie de 30% pentru pret si 70% pentru oferta tehnica.

Factorii de evaluare pentru oferta tehnica vor fi punctati astfel:

·        abordarea proiectului  - 40 puncte structurat astfel

-          Prezentarea contextului contractului --15 puncte

-          Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia contractului 15 puncte

-          Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini – 10 puncte

·        metodologia de lucru- 40 puncte structurat astfel

-          Descrierea de ansamblu a abordarii propuse de ofertant, in vederea indeplinirii contractului,

inclusive lista activitatiilor necesare pentru atingerea obiectivelor 25 puncte



-          Descriera facilitatilor suport: resurse umane, logistica, resurse administrative, pe care ofertantul le pune la dispozitie in scopul indeplinirii contractului 15 puncte



·        planul de lucru – 20 puncte structurat astfel

-          Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor, luandu-se in considerarea si timpul necesar pentru mobilizare 10 puncte

-          Detalierea etapelor si a activitatilor si evidentierea momentelor semnificative ale proiectului si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor10 puncte

_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Thu Nov 11, 2010 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

Railway Insider wrote:
Compania Nationala de Cai Ferate, CFR SA, a anuntat pe site-ul e-licitatie.ro, la sectiunea „proceduri de atribuire”- „cereri de oferta” (invitatia numarul 271876), achizitionarea serviciilor de consultanta pentru identificarea si evaluarea optiunilor privind strategia de dezvoltare a companiei. Pe site-ul e-licitatii.ro gasiti mai multe informatii cu privire la aceasta licitatie.
Valoarea estimata a contractului este de 428,620 RON (99,8 mii euro).
Data limita de depunere a ofertelor este 22 noiembrie 2010, urmand ca deschiderea ofertelor sa aiba loc in aceeasi zi. Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic cu o proportie de 30% pentru pret si 70% pentru oferta tehnica.

Mai jos gasiti informatii cu privire la caietul de sarcini.

CAIET DE SARCINI pentru achizitionarea de:
„SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU IDENTIFICAREA SI EVALUAREA OPTIUNILOR PRIVIND STRATEGIA DE DEZVOLTARE A CNCF „CFR” SA IN CONTEXTUL INITIERII PROCESULUI DE RESTRUCTURARE A SECTORULUI FEROVIAR DIN ROMANIA”
1. Denumirea obiectului contractului:
„Servicii de consultanta pentru identificarea si evaluarea optiunilor privind strategia de dezvoltare a CNCF „CFR” SA in contextul initierii procesului de restructurare a sectorului feroviar din Romania”.
2. Date generale:
Romania a fost afectata semnificativ de criza financiara inceputa in anul 2008. Impactul acestei crize se face inca simtit la nivel international. Pachetele de sustinere financiara negociate cu Uniunea Europeana, Banca Mondiala si Fondul Monetar International au fost acompaniate de masuri stricte de austeritate. Guvernul continua sa faca pasi importanti in stabilizarea economiei in general si in asigurarea cresterii pentru anii urmatori. Pachetele externe negociate cu institutiile mentionate includ angajamente de a privatiza sau restructura companii de stat cu pierderi. In acest sens, conducerea MTI a solicitat de la CNCF „CFR” SA prezentarea unui program de restructurare si reorganizare a companiei, care sa permita implementarea de masuri pentru redresarea companiei.
Compania Nationala de Cai Ferate „C.F.R.” S.A. a fost infiintata prin HG nr. 581 /1998, iar conform art.6. desfasoara activitati de interes public national in scopul realizarii transportului feroviar public si al satisfacerii nevoilor de aparare a tarii si are, in principal, ca obiect de activitate:
a) gestionarea infrastructurii feroviare si punerea acesteia la dispozitie operatorilor de transport feroviar, in conditiile legii;
b) dezvoltarea si modernizarea infrastructurii feroviare din Romane in concordanta cu standardele europene, in scopul asigurarii compatibilitatii si interoperabilitatii cu sistemul de transport feroviar european;
c) organizarea, planificarea, coordonarea si controlul activitatilor de administrare, exploatare, intretinere si reparare a infrastructurii feroviare;
d) desfasurarea activitatilor industriale si de servicii conexe pentru asigurarea functionarii infrastructurii feroviare;
e) gestionarea patrimoniului auxiliar feroviar.
Capitalul social initial al companiei este subscris si integral varsat de statul roman, in calitate de actionar unic, care isi exercita drepturile si obligatiile prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii.
Compania Nationala de Cai Ferate „C.F.R.” S.A detine, in concesiune sau in proprietate, bunuri imobile si mobile, dupa caz.
Compania Nationala de Cai Ferate „C.F.R.” S.A are opt sucursale regionale in toata tara cu sediile in urmatoarele orase: Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi, Galati si Constanta. Sediul central al companiei este in sectorul 1 Bucuresti, bd Dinicu Golescu nr.38.

3. Obiectivele Contractului
Scopul achizitionarii serviciilor de consultanta este:
- Definirea obiectivului CNCF „CFR” SA
- Prezentarea elementelor esentiale ale strategiei viitoare a CNCF „CFR” SA
- Prezentarea elementelor esentiale ale structurii organizatorice viitoare a CNCF „CFR” SA
- Definirea proceselor din cadrul noii structuri
- Identificarea problemelor majore cu care se confrunta compania;
- Recomandari privind solutii posibile de redresare si reorganizare a companiei avand in vedere situatia actuala;
- Beneficii nete ale restructurarii (previziuni financiare, organizatie, costuri, eficienta, productivitate)
- Riscuri in cazul aplicarii solutiilor propuse si scenarii de reducere a riscurilor
Ofertantul va elabora studiul pentru identificarea si evaluarea optiunilor privind strategia de dezvoltare a CNCF „CFR” SA in contextul initierii procesului de restructurare a sectorului feroviar din Romania, conform urmatoarelor criterii tehnice:
- metodologia de lucru
- abordarea proiectului
- plan de lucru
Totodata, ofertantul va elabora o analiza profesionista a procesului restructurarii CNCF „CFR” SA din punct de vedere institutional, tehnic si financiar.
4. Locul desfasurarii: Sediul CNCF „CFR” SA
5. Termenul limita de prestare: 30 de zile de la data incheierii contractului de servicii
6. Receptia si verificarea serviciilor de consultanta prestate:
a) Receptionarea serviciilor prestate se va efectua dupa primirea de catre achizitor a raportului de consultanta intocmit de prestator;
b) Raportul de consultanta va contine concluziile echipei de consultanta cu privire la obiectivele mentionate in Caietul de Sarcini sustinute de argumente, constatari si propuneri/opinii de specialitate formulate in sensul cerintelor stabilite referitoare la analizarea starii companiei si masurile care trebuiesc intreprinse;
c) Daca in termen de 5 zile lucratoare de la efectuarea receptiei raportului de consultanta de catre achizitor se constata ca acesta nu indeplineste cerintele specificate in Caietul de Sarcini, se va notifica prestatorul ca in termen de 2 zile lucratoare de la data primirii notificarii, sa remedieze neconformitatile constatate, fara cheltuieli suplimentare pentru achizitor, si sa retransmita achizitorului documentul in cauza.

7. Conditii de eligibilitate si calificare:
a) Ofertantul trebuie sa fie o firma de consultanta cu experienta in analiza si restructurarea organizatiilor de dimensiuni similare cu CNCF „CFR” SA.
b) Echipa de consultanti trebuie sa aiba experienta practica in organizatii de mari dimensiuni si minim 5 ani in domeniul feroviar;
c) Echipa de consultanti trebuie sa aiba abilitati de comunicare si de intelegere a functionarii proceselor si sistemelor de mari dimensiuni.
Echipa de consultanti trebuie sa fie formata din minim 5 experti astfel:
1. Manager de Proiect
• Experienta in sistemulde transport feroviar.
• Minim 3 proiecte similare (Manager de Proiect pentru analiza/restructurarea caii ferate in ultimii 5 ani);
2. Expert exploatare cale ferata si /sau material rulant
• Experienta in activitatea de exploatare din industria de transport
• Experienta relevanta pentru investitii in material rulant si retehnologizare
3. Expert marketing/comercial
• minim 3 proiecte similare
4. Expert financiar
• minim 3 proiecte similare
5. Expert restructurare
• minim 3 proiecte internationale de reorganizare/restructurare/externalizare activitati feroviare
Ofertantul va prezenta o lista cu echipa propusa pentru realizarea serviciilor de consultanta. Anexat, va prezenta angajamentul ofertantului privind mentinerea echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului. Toti expertii vor lucra in Romania pe toata perioada contractului.
Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic cu o proportie de 30% pentru pret si 70% pentru propunerea tehnica.
Factorii de evaluare pentru propunerea tehnica vor fi:
• abordarea proiectului - 40 puncte structurat astfel
- Prezentarea contextului contractului --15 puncte
- Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia contractului 15 puncte
- Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini – 10 puncte
• metodologia de lucru- 40 puncte structurat astfel
- Descrierea de ansamblu a abordarii propuse de ofertant, in vederea indeplinirii contractului,
inclusive lista activitatiilor necesare pentru atingerea obiectivelor 25 puncte
- Descriera facilitatilor suport: resurse umane, logistica, resurse administrative, pe care ofertantul le pune la dispozitie in scopul indeplinirii contractului 15 puncte

• planul de lucru – 20 puncte structurat astfel
- Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor, luandu-se in considerarea si timpul necesar pentru mobilizare 10 puncte
- Detalierea etapelor si a activitatilor si evidentierea momentelor semnificative ale proiectului si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor10 puncte

_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Thu Nov 11, 2010 9:51 pm    Post subject: Reply with quote

Railway Insider wrote:
CFR SA va desfiinţa trei regionale CF


Conform unor surse din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, administratorul de infrastructură feroviară, CFR SA, lucrează la proiectul de restructurare, prin desfiinţarea a trei regionale. Documentele puse la dispoziţie de surse din cadrul companiei nu precizează situaţia angajaţilor acestor regionale. Nu este luată încă o decizie finală în ceea ce priveşte reducerea numărului de angajaţi, sau când va fi implementat proiectul de desfiinţare a celor trei regionale.
Astfel, din cele 8 regionale, vor mai rămâne doar 5.
Regionala Timişoara va deţine 7 secţiuni de linii, Regionala Craiova tot 7 secţiuni de linii, Regionala Bucureşti 11 secţiuni de linii, Regionala Iaşi, 10, iar Regionala Cluj, 10 secţiuni de linie.
Totalul secţiunilor de linie de cale ferată este de 45, iar reţeaua feroviară are 20.161 km de linie.
De asemenea, există 23 de secţii de centralizare şi telecomandă şi 19 regulatoare de circulaţie.
Deşi compania a anunţat o licitaţie pentru servicii de consultanţă privind identificarea şi evaluarea opţiunilor pentr strategia de dezvoltare în contextul iniţierii procesului de restructurare a sectorului feroviar, prin desfiinţarea regionalelor, CFR SA deja implementează restructurarea.



_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
Page 12 of 13

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR