Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Locomotive straine in romania
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1585


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat May 28, 2011 7:49 pm    Post subject:  Reply with quote

Dr2005 wrote:
Destul de silenţioasă pentru o locomotivă atât de Большой  

Ce e cu acel ,,Ce faci mă?"? La tine striga?


Dăpăi la cine?        Dar domnii au fost înțelegători, le-am spus că sunt de-al lor, tata lucrează la Suceava ca mecanic, au început apoi să o dea pe ”Să trăiți!” și să-mi spună și mersul trenurilor pe ziua aceea.

Totul este să fii diplomat...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Bobby
FV V.I.P.


Joined: 18 Apr 2009
Posts: 347


Location: Timisoara

PostPosted: Sat May 28, 2011 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Interesanta bestie   ...

Cele 2 unitati sunt identice dpdv constructiv ? Pentru ca din descrierea ta si din clip pot spune ca o doar o unitate are motor diesel iar cealalta nu...
Back to top
View user's profile Send private message
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1585


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat May 28, 2011 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

Bobby wrote:
Interesanta bestie   ...

Cele 2 unitati sunt identice dpdv constructiv ? Pentru ca din descrierea ta si din clip pot spune ca o doar o unitate are motor diesel iar cealalta nu...


Hai că am corectat, deci fiecare M62 dezvoltă 1.974 CP, respectiv 1.470 kW. Împreună fac 3.940 de CP (2.940 de kW). Mulțumesc de ”atenționare”! Apreciez criticile constructive.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Sat May 28, 2011 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

mishu88 wrote:
Dr2005 wrote:
Destul de silenţioasă pentru o locomotivă atât de Большой  

Ce e cu acel ,,Ce faci mă?"? La tine striga?


Dăpăi la cine?        Dar domnii au fost înțelegători, le-am spus că sunt de-al lor, tata lucrează la Suceava ca mecanic, au început apoi să o dea pe ”Să trăiți!” și să-mi spună și mersul trenurilor pe ziua aceea.

Totul este să fii diplomat...

Din probleme tehnice nu pot vedea clipul, insa acei oameni erau cumva paznici ceva ,  sau erau de la tren
Fiindca vineri cand am mers cu Zoly, am avut niste discutii cu paznicii remizei de la GFR, insa totul a tinut intr-adevar de diplomatie . .  si de seful sucursalei GFR Dornesti    . . prieten de familie :-j
_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Bobby
FV V.I.P.


Joined: 18 Apr 2009
Posts: 347


Location: Timisoara

PostPosted: Sat May 28, 2011 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

mishu88 wrote:


Hai că am corectat, deci fiecare M62 dezvoltă 1.974 CP, respectiv 1.470 kW. Împreună fac 3.940 de CP (2.940 de kW). Mulțumesc de ”atenționare”! Apreciez criticile constructive.


Nu a fost vb de critica, insa in clip doar una din unitati avea motorul pornit iar tu in descriere ai vb de un singur motor... de aici am tras aceasta concluzie... si cu ocazia asta am aflat si ceva nou legat de masinile vecinilor...
Back to top
View user's profile Send private message
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1585


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun May 29, 2011 12:25 am    Post subject: Reply with quote

Bobby wrote:
mishu88 wrote:


Hai că am corectat, deci fiecare M62 dezvoltă 1.974 CP, respectiv 1.470 kW. Împreună fac 3.940 de CP (2.940 de kW). Mulțumesc de ”atenționare”! Apreciez criticile constructive.


Nu a fost vb de critica, insa in clip doar una din unitati avea motorul pornit iar tu in descriere ai vb de un singur motor... de aici am tras aceasta concluzie... si cu ocazia asta am aflat si ceva nou legat de masinile vecinilor...


Sunt curios dacă într-adevăr funcționa cu un singur motor... De fapt, rămâne și acum pentru mine un mister cum se controlează un tren cu dublă sau triplă tracțiune... care motor merge, cât %... etc.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sun May 29, 2011 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Având în vedere că locomotivele astea nu au computer de bord sau altceva, singura soluţie e ca motoarele să funcţioneze ambele în aceiaşi parametri, la aceeaşi turaţie, implicit generatoarele merg la aceeaşi turaţie şi fiecare m.e.t. are aceeaşi turaţie (bine, cu o marjă mică de +/-, că sincronizare perfectă nu se poate face).
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Mon May 30, 2011 9:37 am    Post subject: Reply with quote

Daca mai punem la socoteala si faptul ca rusii au construit si locomotive cu 3 sectii...
Back to top
View user's profile Send private message
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1585


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Jun 05, 2011 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

15 aprilie 2011 = Manevra locomotivei sârbești Porr LDE 740-612-7 in Sinaia

De producție cehească, locomotiva din clasa 740 aparține sârbilor de la KOMBINOVANI PREVOZ. Este închiriată celor de la PORR în situl de lucrări FeRoviaRe pe tronsonul Câmpina - Predeal. Această locomotivă diesel-electrică are o putere de 1200 de cai putere și poate atinge o viteză maximă de 70 km/h.

În Cehia și în Slovacia o puteți zări ca locomotivă de manevră (asemenea LDH-ului nostru bătrân clasa 80), dar și la tracțiunea unor trenuri ușoare de marfă sau a celor de călători.

Mai multe informații despre această locomotivă găsiți pe Google căutând "Czech locomotive 740" sau aici.

Mulțumesc pentru atenție!


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
LDE2100EGM
FV Administrator


Joined: 12 Aug 2010
Posts: 667


Location: Oradea

PostPosted: Sat Aug 06, 2011 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

740 612-7 si 771 502-2 in Sinaia:




_________________
Filmarile mele
Fotografiile mele
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 6 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR