Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Linii industriale a orasului Arad

 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
View previous topic :: View next topic  
Author Message
srazvi



Joined: 18 Dec 2007
Posts: 407


Location: Arad

PostPosted: Sat Jan 01, 2011 4:53 pm    Post subject: Linii industriale a orasului Arad  Reply with quote

La multi ani!
Am sa incerc sa prezint liniile industriale ale orasului Arad.
Prima e cea de la gara Bujac(Arad Vest) ce merge spre Lukoil. Avea ramificatie spre Aris, pe unde erau descarcate tramvaiele, acum e scoasa:

Locul unde se descarcau tramvele:


O alta linie ocolea tot orasul in continuarea celei din Arad Vest si ajungea la fosta fabrica de zahar:

La Teba era un triaj de unde trebuia sa reburseze trenul pentru a ajunge la fabrica de zahar, acel triaj era langa podul pe care trec tramvaiele peste Mures:

Iata si un marfar pe linia ce a ramas, de la Arad Vest spre Lukoil:

A treia linie ce porneste tot din Arad Vest ajungea la noua fabrica de zahar, mai intai era un triaj de unde se desprindeau linii pentru fosta fabria de bere spre dreapta(cea din Arad Vest e cea ce vine dinainte):

De aici pornea spre fabrica de zahar o linie dubla, pe langa ea mai erau doua linii pentru garare:

Triajul este in dreptul statiei de tramvai Fat Frumos:

Dupa o trecere peste un drum(acum de la reabilitare nu mai e linia) erau liniile spre fabria ce zahar:

Un macaz de mare viteza  :-D

O harta in care se vad liniile:
http://www.virtualarad.net/citymaps/ha_1_web.jpg
In patratul E se gaseste linia spre Lukoil iar in patratul D fosta linie spre fabrica de zahar  
Anul 2010, dupa ce s-a reabilitat strada ce o intersecta linia spre fabrica de zahar, linia a disparut:

Au ramas doar o gramada de traverse:


Ca totul sa fie romanesc, in partea cealalta nu doar ca a disparut linia dar s-a ridicat si un gard  8O

de fapt am mai auzit de case facute peste calea ferata, probabil si aici va fi una:

Linia ce vine din Arad Vest paralel cu cea de la Nadlac:

Inainte de triajul de la Fat Frumos, se mai desprinde o linie ce mergea paralel cu linia de Nadlac pana la triajul Astra Marfa:

Acolo unde ajungea linia se afla LDH 45-103 blocata in incinta unei firme de langa triajul Astra Marfa din Arad:

Putin mai incolo, la celalalt capat al triajului Astra se afla LDH 70-768 la Silozul din Arad, nu mai poate iesi, linia e scoasa(furata) pe unde avea racord la linia de Nadlac:

_________________
Luna Amara
Back to top
View user's profile Send private message
Bogdy



Joined: 11 Jun 2009
Posts: 211


Location: Oradea

PostPosted: Sat Jan 01, 2011 6:04 pm    Post subject: Reply with quote

Frumoasa prezentarea , dar din pacate in ziua de azi marea majoritate a liniilor industriale ajung la fier vechi , ori furate de hoti sau de unii ''smeceri''
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Radu161



Joined: 18 Apr 2010
Posts: 89


Location: Bucuresti/Arad

PostPosted: Sat Jan 01, 2011 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

A mai fost o linie industriala de la ARIS, trecea de stadionul UTA si se racorda la retea prin spatele unui REMAT (cred).
Inca se mai vede un cupon de sina langa stadionul UTA, si pana nu demult se vedeau urme ale iesirii din incinta ARIS.
_________________
Dor de duca, sa te-aduca...

http://r161trains.wordpress.com/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Tue Jan 04, 2011 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Faină idee de reportaj, sravi! Ar fi interesante nişte fotografii mai clare cu H-urile surprinse de tine!!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
srazvi



Joined: 18 Dec 2007
Posts: 407


Location: Arad

PostPosted: Sat Jul 30, 2011 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Radu161 wrote:
A mai fost o linie industriala de la ARIS, trecea de stadionul UTA si se racorda la retea prin spatele unui REMAT (cred).
Inca se mai vede un cupon de sina langa stadionul UTA, si pana nu demult se vedeau urme ale iesirii din incinta ARIS.

Da, la UTA a mai ramas bucata de linie pe post de parcare   . In schimb calea Victoriei a fost acop[erita cu un strat de asfalt, probabil intr-un an, doi va iesi iar la suprafata bucata de linie, ca cea de tramvai ce iesea de la Astra Marfa, ca doar au acoperit-o cu asfalt, n-au scos-o   .
Din pacate, linia spre fabrica de zahar a fost scoasa, acum triajul e capatul ei, restul s-a scos, au ramas doar traversele de beton, destul de intregi ca au trecut putine trenuri   .
Si la trecerea cu linia spre Nadlac de la Fat Frumos s-a asflatat peste linia asta ce ducea la fabrica de zahar  
Iar pentru poze mai clare cu H-urile, rugati-l pe Pisti  


_________________
Luna Amara
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR