Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Amplasarea locomotivei 150.139
Page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Cāmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Sun Nov 24, 2013 12:44 pm    Post subject:  Reply with quote

Cu placere! Locomotiva cantareste 119 tone, iar tenderul 24 tone. A fost nevoie de o singura macara fiindca aceasta macara are sarcina maxima de ridicare de 300 tone.
Multumire trebuie aduse celor de la SIMC Cluj, fiindca ei s-au ocupat de cosmetizarea si amplasarea locomotivei.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Gaby05
Fotograful Lunii


Joined: 09 Oct 2010
Posts: 703


Location: Lupeni

PostPosted: Sun Nov 24, 2013 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

Frumos felicitari celor care au participat la actiune dar nu se poate spune ca a fost salvata, era salvata daca era reparata si circula cu trenuri turistice.
Back to top
View user's profile Send private message
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Mon Nov 25, 2013 9:33 am    Post subject: Reply with quote

As mai adauga ceva ce vad ca nu a spus nimeni: multumim celor de la Depoul Dej pentru ca prin 1996-97 au existat o mana de oameni care au crezut (si mai cred) ca mai pot face ceva si au reusit sa faca pentru ca aceasta locomotiva sa nu ajunga la fier vechi la fel ca celelalte ci sa prinda viata sa o putem admira in capul unor trenuri de agrement. Tipic romanesc, trecutul se uita repde si sarim repede in barca ultimilor la fel ca si politicienii de azi.
Pentru cei interesati o sa dau si numele celor care si-au dorit aceasta locomotiva, au iubit-o ca pe o mama, sora, iubita sau cum vreti sa-i spuneti. Sunt cei care poate n-au dormit nopti gandindu-se cum va arata in final, daca demersurile intreprinse vor fi aprobate, daca va functiona. Sunt cei care intr-o vineri de februarie ploioasa a anului 1998 remocata de EA-368 au dus-o la Cluj la uzinele ,,16 februarie" care dupa aproape 6 luni de munca au reusit sa-i dea o noua viata.
Ing. Cordos Petru - sef depou coordonator
Ing. Manta Cristian - sef atelier reparatii (actualul sef depou)
Ing Bonta Dan - sef depou reparatii
Ing. Lacriteanu Serban - sef serv constr, rep si modernizari vagoane
Moisescu Alexandru - electrician specialist locomotive
Nan Florin - lacatus specialist locomotive
Nu in ultimul rand colectivul uzinelor ,,16 Februarie" Cluj in special multumiri fostului director de productie d-lui ing. Barsan pentru sprijinul acordat.
Back to top
View user's profile Send private message
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Mon Nov 25, 2013 9:35 am    Post subject: Reply with quote

Cererea de introcucere in reparatie a celor doua locomotive: 764.052 si 150.139
Back to top
View user's profile Send private message
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Mon Nov 25, 2013 10:31 am    Post subject: Reply with quote

Inca o precizare: locomotiva a fost cosmetizata si vopsita la SIMC Cluj care nu are nici o legatura cu depoul.
Back to top
View user's profile Send private message
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Cāmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Mon Nov 25, 2013 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Am citit intr-o declaratie a domnului Filip care este sef de sectie la SIMC, ca un grup de nemti au vrut sa cumpere locomotiva si sa o duca in Germania, iar atunci s-a intervenit prin domnul Bellu ca sa intre in patrimoniu. Nu stiu cat este de adevarat acest lucru.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Mon Nov 25, 2013 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

O minciuna la fel ca celelalte marca BR. Da parca mai conteaza ce spune acesta fosila a cailor ferate. sa vina cu dovada , sa ne arate si noua nemtii aia care au vreo 120 de locomotive cu abur in stare de functionare si le lipsesc din inventar 150.139.
Back to top
View user's profile Send private message
florin.lifticariu



Joined: 12 Sep 2008
Posts: 933



PostPosted: Mon Nov 25, 2013 5:04 pm    Post subject: Reply with quote

in 1996 era un singur CFR...acum sint X CFR-uri...am impresia sau cel putin DB sau OBB sint intr-un fel "sparte" dar de fapt sint tot una si aceeasi ?
Back to top
View user's profile Send private message
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Cāmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Mon Nov 25, 2013 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Cateva poze de astazi cu 150.139





_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR