Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Judetul Constanta
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Sun Aug 22, 2010 12:03 pm    Post subject:  Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Sun Jan 09, 2011 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ghiciti nr de parc lu 78'u asta  

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Stratan



Joined: 06 Mar 2009
Posts: 524


Location: Constanta

PostPosted: Sat Feb 05, 2011 1:20 pm    Post subject: Reply with quote



Trenuri Constanta Ianuarie,Februarie 2011 // Romanian Trains from Constanta County Jan/Feb 2011
1.InterRegio / Acc 1861 Constanta - Faurei - Iasi ( cu vagoane de Suceava )
2.Express / R688 "Constanta - Bucuresti Nord " ,15 Jan 2011.
3.Express 683 "Bucuresti Nord - Constanta , 25 Jan 2011 ,Murfatlar h.
4.InterRegio /Acc 1682 "Constanta - Bucuresti Nord , 25 Jan 2011 , Murfatlar h.
5.Express / R681 "Bucuresti N. - Constanta , 3 Feb 2011 .
6.Regional /P8013 "Constanta - Bucuresti Obor " ,3 Feb 2011 .
7.Regional /P8201 " Buzau - Faurei - Constanta " ,3 Feb 2011.
8.Regional /P8204 "Constanta - Faurei - Buzau " , 3 Feb 2011.
9.Express /R683 "Bucuresti Nord - Constanta " , 3 Feb 2011.
10.InterRegio /Acc. 1682 "Constanta - Bucuresti Nord " , 3 Feb 2011.
_________________
http://www.220.ro/Tttggvv -filmarile mele
http://www.youtube.com/user/Tttggvv - filmarile mele .
Back to top
View user's profile Send private message
stakee
FV V.I.P.


Joined: 04 Jan 2008
Posts: 1716


Location: Constanta si Romania SE

PostPosted: Fri Apr 01, 2011 10:51 pm    Post subject: Reply with quote



Primu tren cu noua jucarie
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Stratan



Joined: 06 Mar 2009
Posts: 524


Location: Constanta

PostPosted: Sun May 29, 2011 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

ROmanian TRAINS ON MAY 2011 at Constantza's County South-East Romania
http://www.youtube.com/watch?v=rrBm_j7H9SU  

_________________
http://www.220.ro/Tttggvv -filmarile mele
http://www.youtube.com/user/Tttggvv - filmarile mele .
Back to top
View user's profile Send private message
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Oct 15, 2011 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

5 august 2011 = Excursie&Activitate FeRoviaRă Ciulnița - Medgidia - Dorobanțu

Magistrala 800 este una dintre liniile din România unde pot fi admirate trenuri care circulă cu viteză sporită! Ei bine, în ziua de 5 august 2011 am purces la o plimbare FeRoviaRă între București Nord și Medgidia cu Trenul Accelerat de Tulcea. Dacă până la Medgidia am circulat cu Săgeata Albastră, de la Medgidia la Dorobanțu și mai departe către Năvodari am ales să parcurg la pas o distanță de mai bine de 40 de kilometri.

În acest fel, pe o distanță de 9 kilometri și parcursă în 2 ore, am fost martorul la trecerea în viteze de până la 140 km/h a mai multor trenuri de marfă și de călători. Ca de exemplu: Trenul Rapid București Nord - Mangalia cu vagoane modernizate 20-76, Trenul Rapid București Nord - Mangalia, trenul de marfă al CFR Marfă, Trenul Accelerat Arad - Mangalia, trenul mărfar Unifertrans cu frumoasele DA-uri vopsite în schemă clasică, trenul mărfar GFR cu cisterne, Trenul Rapid Oradea - Mangalia, trenul mărfar GFR cu ciment de la Medgidia Est către Triajul Medgidia, Trenul Rapid București Nord - Constanța și Trenul Accelerat Galați - Constanța cu ale sale vagoane etajate.

Prin apropierea municipiului Medgidia s-a putut observa, de asemenea, activitatea FeRoviaRă intensă de la fabrica de ciment LaFarge.

Așadar, vă invit la un clip realizat 95% pe teritoriul județului Constanța, pe una dintre cele mai noi căi ferate construite în România, unde circulă trenuri... de mare viteză. De mare viteză pentru România, bineînțeles!



///

5 august 2011 = Activitate FeRoviaRă cu mărfare între Dorobanțu și Năvodari

Locomotiva diesel-electrică 060-DA cu motor Sulzer de 2.100 de cai putere este unul dintre vehiculele feroviare românești care poate fi admirat în adevărata lui splendoare. Calea ferată, Dorobanțu - Năvodari, a fost construită într-un decor cu multe dealuri și văi, acest fapt demonstrând declivitățile deloc ușoare de parcurs de 10 sau 11 mm/m, cu câteva curbe destul de largi și frumoase cu raza minimă de 500 de metri.

Astfel, în videoclipul pe care vi-l propun în continuare veți remarca LDE-uri în tracțiune dublă: 62-1200-5 și 60-1255-3 ale operatorului Unifertrans sau locomotiva vopsită în culorile Rompetrol, 60-1514-3, alături de 60-1573-9, vopsită în culorile GFR-ului.

Nazarcea, Canal, Nisipari și chiar Lumina sunt localitățile în care se pot auzi zi-de-zi și noapte-de-noapte trenuri neobosite transportând calcar, benzină, motorină și alte mărfuri atât de necesare în zilele de astăzi.

Ecoul acestor Sulzere este incredibil! Viteza de "promenadă" de doar 30 km/h - și alteori chiar 15 km/h - reușea să scoată din șine și din roți sunetele cele mai frumoase! Păcat de oamenii locului care locuiau în jurul căii ferate (în special Lumina), care erau majoritatea de etnie rromă și mă urmăreau cu ochi dușmănoși. Întrebat - de o gașcă cu trei scutere care mă urmăreau special de-a lungul a vreo 5-6 km cât înconjoară linia orașul Lumina - ce caut pe acolo, am mințit - cam cras - că inspectez linia. Își ziceau: "A, lasă-l, e de la CFR".

Așadar, vă doresc vizionare plăcută într-un film unde regina este locomotiva diesel-electrică românească de 2.100 de cai putere, iar regele - un Soare atât de benefic pentru un senzor de aparat de luat vederi, dar pe atât de amețitor pentru un călător.



///

5 august 2011 = Prezentarea celor 32 de kilometri ai liniei Dorobanțu - Năvodari

În cei 40 de kilometri parcurși per pedes pe 5 august 2011, am avut ocazia să am impresia că văd Fata Morgana de foarte multe ori. Iar asta nu s-a datorat exclusiv faptului că anumite porțiuni ale liniei Dorobanțu - Năvodari sunt în aliniament cu declivități medii și permit apariția mirajului, ci și din cauza dorinței nebune de a revedea stația Năvodari, coroborată cu efortul fizic și căldura de afară.

Dar briza mării și curenții de aer de-a lungul canalului Dunăre - Marea Neagră sau, mai pe nume, Poarta Albă - Midia Năvodari, au fost câteva dintre ingredientele necesare parcurgerii liniei 806 de la un capăt la... un punct al ei - Năvodari.

Din punct vedere istorico-economic, calea ferată Dorobanțu - Năvodari - Sitorman a apărut pe hartă încă de la mijlocul secolului XX, mai exact între 1949-1951. Și nu a apărut de ici, de colo, ci prin efortul a mii de militari, deținuți sau voluntari plătiți. Construcția canalului Midia Năvodari - Poarta Albă, cerința de calcar a fabricii de ciment de la Medgidia pentru materia primă de la Sitorman și accesul cu produse petroliere de la rafinăria Petromidia Năvodari către România au fost cele mai importante motive care au stat la baza construcției acestei linii.

Prezentul se descrie destul de sumbru cu o stare a infrastructurii deosebit de precară. Viteza de circulație de doar 30 de km/h, iar în unele porțiuni de 2-3 kilometri descrise cu restricții cu 15 km/h, se pare că este satisfăcătoare pentru operatorii GFR și Unifertrans care fac serviciu pe linia 806.

M-a întrebat un prieten de "suferință" motivul pentru care am ales să descriu această linie. Și, așa cum spuneam la început că îmi doream foarte mult să revăd stația Năvodari, răspunsul pentru colegul meu sună cam așa: "Prin 2004, când dormeam la Tabăra Delfin din Năvodari, am fost trezit noaptea pe la 3-4 de fluiere puternice de Sulzere. Am ieşit afară din tabără şi am văzut, în lumina superbă a unui răsărit de soare, un tren mărfar cu două locomotive galben-gălbioare urcând una dintre pantele de pe linia Capu Midia - Năvodari - Dorobanţu..." Acea imagine mi-a rămas puternic imprimată în minte, iar de atunci obișnuiesc să vizitez aproape în fiecare an această linie plină de... magie, ca să zic așa. Iar dacă ajungeți să vedeți acele locuri, 80% dintre voi îmi veți da dreptate.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Fri Dec 23, 2011 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

Atentie! Trenuri estivale (lungi!) la Marea Neagra in Eforie Nord [Septembrie, 2011]



Stațiunile de-a lungul coastei Mării Negre au reprezentat și o să reprezinte mult timp o atracție pentru turiștii din întreaga țară și chiar și de peste hotare. Așadar, alături de frații mei am devenit și noi vizitatori pentru câteva zile în stațiunea Eforie Nord.

Am profitat la maximum de prezența mea acolo pentru a urmări cu drag activitatea FeRoviaRă din Gara Eforie Nord. Deși aproape la sfârșit de sezon, totuși trenurile soseau și plecau cu turiști, în timp ce plajă era plină, iar apa mării -- caldă.

Trenuri ca cele venite de la Suceava, Iași, București Nord sau Arad soseau unul după altul, în timp ce dinspre Mangalia urcau pe lângă Lacul Techirghiol către Eforie Nord trenuri Accelerate, Rapide și Personale către Constanța, București Nord sau Iași. Vagoanele de călători erau câte 8-10 la fiecare tren, în timp ce locomotivele LDE EGM erau vedetele litoralului conectat de calea ferată. Motoarele ambalându-se, vagoanele scrâșnind din saboți sau discuri de frână, goarnele asurzitoare sau fluierele oferite de șefii de tren își făceau simțite prezența și demonstrau, tuturor, că la Marea Neagră se poate ajunge (și) cu trenul!

Valurile mării și ambarcațiunile din larg sunt subiecte interesante de urmărit, la fel ca și răsăritul care oferă un miracol zi de zi. La nivel de microcosmos, Constanța oferă multe obiective turistice de vizitat: cazinoul, stabilopozii pe care stau păsări ca să-și usuce penajul, parcurile cu dovezi ale coloniei grecești Tomis, muzeele, teatrul și restaurantele la care să poți mânca o Pizza superbă. Turnul de televiziune și lacul Belona sunt alte două obiective surprinse în filmarea de mai jos, la care vă doresc vizionare plăcută!

Lista trenurilor:
A1852, Suceava Nord -- Mangalia
R682, Mangalia -- București Nord
A1862, Iași -- Mangalia
P8804, Mangalia -- Constanța
R983, București Nord -- Mangalia
A1822, Arad -- Mangalia
A1861, Mangalia -- Iași
R982, Mangalia -- București Nord


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Jul 13, 2014 9:23 am    Post subject: Reply with quote

Stakee, Stratan, jean, pe când o filmare din zona voastră? Mi se făcu dor de filmele voastre... hai că vin eu cu ceva mai din 2009, de la Năvodari City:




_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR