Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Filmari din Bucuresti
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Oct 11, 2014 11:10 am    Post subject:  Reply with quote

Trenuri în amurg la București Băneasa - ARHIVA, [Martie, 2010]



Se spune că ziua cea mai lungă din an este 21 iunie... însă tind să cred că cele mai lungi zile din an când lumina este prezentă mai mult pe pământ sunt ultimele zile din martie. Astfel că am purces la o plimbare în amurg din Basarab şi până aproape de Gara Băneasa, unde am filmat patru trenuri, Personalul 5010 (Mărăşeşti - Bucureşti Basarab), Acceleratul 1631 (Constanţa - Oradea) şi 2 mărfare cu cisterne având multe roţi cu locuri plane trase de CFR Marfă, respectiv GFR.

În film am vrut să apară şi Rapidul 685 HISTRIA (București Nord - Constanța), însă nici că a vrut să dea ochii cu mine în acea seară de 18 martie 2010. Deşi trecut în Mersul Trenurilor că părăsește Gara capitalei la 19:37, ora se făcuse 20:15 şi Rapidul nu trecuse încă prin Băneasa. Am filmat aici pentru că îmi plăcea fundalul luminos în care se putea observa Casa Presei Libere. Altă dată era luminată cu o nuanţă galben-verde, însă acum nu era luminată decât de birourile presei.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Oct 18, 2014 8:53 am    Post subject: Reply with quote

Plimbare cu trenul de la Suceava la București, [Mai, 2014]



Cu ocazia mini-vacanței de 1 Mai, mi-am luat soția și am plecat spre București pentru a petrece un week-end în capitala României. Am părăsit județul din Gara Burdujeni cu Trenul InterRegio Suceava - București. Drumul de 447 de km vă este prezentat în câteva zeci de secunde, marcând cele mai importante puncte de pe traseu.

Conținutul videoclipului are ca temă diversele atracții turistice din București, precum Parcul Herăstrău, Parcul ”Lumea Copiilor”, dar și câteva clipe din concertul Holograf din Parcul ”Alexandru Ioan Cuza” din București. La finalul reportajului apare și locomotiva Bombardier TRAXX care era dis-de-dimineață la tracțiunea unui tren către Budapesta. Vă mulțumesc pentru vizionare!


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Oct 19, 2014 6:46 pm    Post subject: Reply with quote

Locomotiva Bombardier 480 009 cu Trenul InterRegio / Internațional 72, București - Budapesta, [Iulie, 2014]



O dovadă a evoluției și orientării CFR-ului către operativitate și eficientizarea timpului și costurilor agregate în transportul călătorilor este prezența acestor locomotive Bombardier TRAXX în Gara de Nord. Trenurile care fac obiectul acestui test sunt Internaționalele 71 și 72, cele care ajung cu vagoane românești până în capitala Ungariei - Budapesta. În acea frumoasă dimineață de iulie era la cârmă locomotiva MÁV-TRAKCIÓ Bombardier 480 009. La final, locomotivele trenului Regio de Târgoviște îmbăiau gara într-o aromă de ”gaze arse” a la Sulzer și a la ElectroMotive Diesel.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Fri Oct 24, 2014 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Trenuri de marfă și de călători la Băneasa și P.O. Carpați - ARHIVĂ, [Martie, 2010]



Vă prezint unul din acele filme care arată cel mai fidel compunerea trenurilor anului 2010 care plecau din București spre diverse destinații din țară. Trenuri personale cu vagoane albastre, trenuri lungi accelerate și rapide cu aceeași culoare în spatele locomotivei, viteză mare pe tronsonul dintre Basarab și Chitila și fără restricții de viteză.

Trecem de la halta Carpați la stația București Băneasa, de unde am filmat unul dintre cele mai scurte mărfare de la CTV (o locomotivă LDE 2100 CP și un vagon de tip Habis). Pe lângă acesta mi-a ieșit în cale naveta de Alro Slatina, dar și un mărfar militar căruia i-am făcut câteva fotografii aici. Spre seară am văzut și o locomotivă tip ”lămâie” de la GFR (schemă de vopsire galben-neagră) care tracta peste 35 de cisterne, moment ”deranjat” de tranzitul unei locomotive diesel-electrice de la CFR Marfă din direcția Băneasa spre București Triaj.




_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Oct 25, 2014 7:54 am    Post subject: Reply with quote

Rama electrică Hyperion construită de Softronic în serviciu zilnic între Craiova și Constanța, [August, 2014]



1 august 2014 a fost prima zi în care rama electrică Hyperion a circulat peste podurile dunărene. Trenul privat a atins 176 km/h pe circuitul de testare de la Făurei, însă viteza maximă de circulație comercială este de 160 km/h. Cele patru motoare electrice asincrone de la ABB dezvoltă o putere de 1720 kW. Rama electrică poate rula atât sub tensiune de 3kV DC, dar și sub 25 kV 50 Hz AC. După terminarea testelor de omologare, trenul a fost închiriat pe gratis către CFR Călători pe ruta Craiova - București între 1 iunie și 31 iulie.

Trenul a fost construitIt la Softronic și este aparținut de compania privată de transport călători Softrans. Costurile de producție au fost de 1.1 milioane Euro, însă costurile dedicate cercetării au fost de 2,3 milioane Euro. Primul tren construit în România de 20 de ani oferă călătorilor confort, siguranță, prize, aer conditionat, design interior modern, Wi-Fi, aparate de cafea și răcoritoare. Mai mult, biletele sunt mai ieftine față de tarifele practicate de CFR Călători pentru trenurile InterRegio.

În prezent (octombrie 2014), rama electrică face serviciu pe ruta Craiova - București - Brașov.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Thu Nov 06, 2014 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Trenuri rapide peste Podul Herăstrău, [August, 2014]



Oaza de verdeață din Parcul Herăstrău este străbătută de Magistrala 800, București - Constanța. Fiind în concediu la București, mă plimbam cu iubita mea cu bicicleta prin acest frumos parc, când, pe la ora 14 și ceva, se auzeau goarne de locomotivă. Ne-am așezat, răbdători, pe malul lacului și am așteptat. Avea să treacă Trenul InterRegio București Nord - Constanța. După nici 5 minute, un alt semnal acustic de locomotivă se auzi din direcția Băneasa - avea să treacă un mărfar încărcat cu cereale și tractat de CTV - Cargo Trans Vagon.


_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Nov 30, 2014 9:36 am    Post subject: Reply with quote

11 vagoane etajate la un tren de 660 de km: Mangalia - Sibiu, [August, 2014]



Litoralul Mării Negre are un impact extraordinar asupra trenurilor de călători în România în timpul sezonului estival. Trenurile sunt suplimentate cu vagoane până la limita maximă de lungime pe care o poate avea un tren de călători. Era trecut de ora 22 și trenul Regio Mangalia - București Nord - Sibiu intra în Gara de Nord având 11 vagoane etajate!

Așadar, peste 1000 de călători erau transportați în condiții de siguranță de pe litoral și până la capitală. După gararea trenului în stație, o locomotivă diesel-electrică modernizată de EMD s-a cuplat la trenul care avea să ajungă până la Sibiu pe ruta Pitești - Slatina - Râmnicu-Vâlcea.




_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR